Dat roep je nu elke dag heurquote:
Jazeker. Ik heb met mijn telefoon een foto geschoten van de sloop. zo even uppen. Mijn camera staat nog vol met foto's en filmpjes van GLow, dus dat overzetten gaat langer duren.quote:
Ja manquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen, morgen [ afbeelding ]
Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb met mijn telefoon een foto geschoten van de sloop. zo even uppen. Mijn camera staat nog vol met foto's en filmpjes van GLow, dus dat overzetten gaat langer duren.
Die van de Appie, of een eigen versie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man
Zondag komt ie hier aan, we hebben een haven echt cool, denk dat ik een pietenmuts maak. Ga wel met een vriendin en haar moeder dus weet niet of die dat waarderen
Eigen versie hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van de Appie, of een eigen versie?
Doen! Pietenmutsjes zijn voor alle leeftijdenquote:
Ligt de hoek van het kussen nu recht of half gevouwen, rechts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, Slechte kwaliteit, want mobiel
Even gekeken in de gids, vanaf 12 uur!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vroeg is dat op tv morgen?
Ik ben wel voornemens die nieuwe Sint es te checken hoor.
Ik mis Bram nu al
Oke, ik kan er niks van maken, van het plaatje, maar de tekening heeft mooie kleurenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee. Heb het kussen nu al verplaatst dus weet het niet meer
Ah leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik heb bij de Blokker een eendjesprullie gekocht voor op mn aanrecht, zo een kleintje, en nu denk ik de hele tijd aan jou als ik in de keuken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |