SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 32 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian of BrainPulse/Bogardo
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jpjedi of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Conquest-Rush-NL-32-i3D-net
Donaties zijn welkom om de server up and running te houden. Contact: Peter_Aragorn
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.![]()
Er was toch iemand in het topic die een Battlefield 3 LE zocht ?
Ik heb net mijn pakketje van Zavvi gekregen. Na 4 fucking weken![]()
Ik vraag dit ook onder mijn vrienden of iemand hem wil hebben anders gaat ie terug. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt
Doe maar een PM die zie ik wel.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik had hem binnen 4 muis klikkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Er was toch iemand in het topic die een Battlefield 3 LE zocht ?
Ik heb net mijn pakketje van Zavvi gekregen. Na 4 fucking weken![]()
Ik vraag dit ook onder mijn vrienden of iemand hem wil hebben anders gaat ie terug. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt
Doe maar een PM die zie ik wel.
Snap niet dat mensen spellen nog kopen in de winkel of bestellen via een webshop
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik had ook een key gekocht hoor. Bij mw3 ook. Doe ik voortaan wel bij alle spellen die ik op release wil spelen.
Maar dit was nog in mijn onwetendheid en had al wel vaker een preorder gedaan en daar wel goede ervaringen mee. Dit was dus mijn laatste preorder.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Dit snap ik inderdaad ook niet, vooral bij spellen die toch voornamelijk om het multiplayer gedeelte gaan, zoals Battlefield, en COD. Wat heb ik aan zo'n schijfje dat je niet nodig hebt om het spel te spelen, kan alleen maar bekrast worden etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had hem binnen 4 muis klikken
Snap niet dat mensen spellen nog kopen in de winkel of bestellen via een webshop
En je hebt de key op tijd binnen, mijn BF3 key had ik al 1 dag voor de release binnen waardoor ik hem kon activeren via zo'n koreaanse proxy..
![]()
Ik kom net thuis. Is het al opgelost??quote:
Vaag gedoe weer met die maproulatie. Hij lijkt in een loop te komen. Ik start de laptop even op.![]()
Blijft natuurlijk ook maar een gevoel,.. Zelfs weinig last van eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Captainp00face het volgende:
Een hoesje vind ik leuker om te hebben dan een digitale key.
Een key alleen voelt altijd zo? Leeg?![]()
En ze zijn leuk als herinnering.
Soms als ik niks weet, dan kijk ik even in de kast alle hoesjes langs en vaak is het dan *oh ja, dat spel had ik ook nog! Heb ik toen helemaal niet meer uitgespeeld oid*. En dan probeer je die weer eens.
Dat heb ik nou nooit met steam bijvoorbeeld. Dat open ik alleen als ik daadwerkelijk een spel wil spelen, nooit om eens even te speuren in mn collectie...non est vivere sed valere vita est ..![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Captainp00face het volgende:
Eh, ik heb de Limited Edition geinstalleerd met één cd? Wtf?![]()
Het is ook maar 1 disk![]()
![]()
Hijloopt net vast volgens mij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Is het al opgelost??
Vaag gedoe weer met die maproulatie. Hij lijkt in een loop te komen. Ik start de laptop even op.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Limited Edition start nu dus ook niet op..
"Fout tijdens starten spel, het spel is mogelijk niet geinstalleerd."![]()
Zo andere harde schijf erin en hij doet het weereven updaten kan ik zo weer spelen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Repair install al geprobeerd in Origin?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef Captainp00face het volgende:
Limited Edition start nu dus ook niet op..
"Fout tijdens starten spel, het spel is mogelijk niet geinstalleerd."Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
En daar heb je niks aan aangezien de hele installatie gedownload wordtquote:.
Merkte bij mij namelijk op dat tijdens de installatie er veel gebruik werd gemaakt van de netwerkverbinding, duss...![]()
Luchtafweer te sterk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef jpjedi het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)er.nl+-+Headlines%29![]()
Zelfs met 100.000 schoten krijg ik nog geen jet of heli down.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Rush canals .. focking mobile AA owned alles.
Mobile AA owned ook helicopters.
Jets vliegen rond waardoor de raketten langer erover doen om in te slaan waardoor ze flares krijgen, helicopters hebben dit niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
dit dus..quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef MouzurX het volgende:
Rush canals .. focking mobile AA owned alles.![]()
twitter:Battlefield twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 20:14:11Playing #BF3 on an @NVidia GeForce graphics card? good news! New drivers are now available to improve your experience: http://t.co/WZIdlJSO reageer retweet
If not now, then when.![]()
Ik begin het nu eigenlijk wel al saai te vinden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
dit dus...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik begin het nu eigenlijk wel al saai te vinden.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muņo ēngos ņuhys issa."![]()
Ik begin Metro saai te vinden...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik begin het nu eigenlijk wel al saai te vinden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De maps zijn het gewoon niet zo.
Heb niet echt 1 map die ik MOET spelen..When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Caspian border vind ik geweldig, de rest is mwah.
Jets op Canal zijn echt zo nutteloos, je kan nog geen 250 hoog vliegen..![]()
![]()
Ik faal echt nog met alles wat vliegt. Ik kan ze in de lucht houden, maar als ik sommige mensen zie vliegen dan vraag ik me af of mij dat ooit gaat lukken.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Bij mij staat m'n scherm steeds vast als ik 10 minuten aan het spelen ben waarna ik mijn computer opnieuw moet opstarten, erg frustrerend..![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:38 schreef Captainp00face het volgende:
Caspian border vind ik geweldig, de rest is mwah.
Jets op Canal zijn echt zo nutteloos, je kan nog geen 250 hoog vliegen..![]()
![]()
Jets op Kanals is wel te doen, zeker als er gespot wordt en net een SOFLAM is het helemaal feest.
Ik vind het geen slechte map. Ik vind Seinne crossing een beetje een beroerde map, dan zie ik liever Metro, dat is lekker druk en hectisch en biedt een mooir verscheidenheid aan tactieken,
Die Peak map is ook leuk maar dan niet in Rush, dat verneukt een beetje de battle, Zet die map in CQ en er zullen regelmatig leuke heftive gevechten plaatsvinden, mét mogelijkheden om een "bausje" te doen
Dan komt de bf gameplay er ook weer in.
Ik ben nog lang niet ontevreden over de game, de noobs zakken straks wel weg en groepjes van ingespeelde spelers vormen zich ook nog en dan is het niet meer als een kip zonder kop maar wat meer realisme in de pot.-weg-![]()
1000 tickets servers zijn echt zwaar relaxed. Vooral als er maar enkele spelers in de map zitten.![]()
Gisternacht 30k aan punten. 50/30 k/d en vele unlocks. Vandaag weer 2 van die potjes uitgezeten. Echt heerlijk en veel rustiger dan in een 64/64 map zitten.![]()
Maar eh, er komen dus nieuwe wapens met die Back to Karkand pack.
Iemand een idee welke?HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Volgens insiders:quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Maar eh, er komen dus nieuwe wapens met die Back to Karkand pack.
Iemand een idee welke?
http://forums.pureoverclo(...)k-To-Karkand-weapons| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Link van de server?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:49 schreef Re.active het volgende:
1000 tickets servers zijn echt zwaar relaxed. Vooral als er maar enkele spelers in de map zitten.![]()
Gisternacht 30k aan punten. 50/30 k/d en vele unlocks. Vandaag weer 2 van die potjes uitgezeten. Echt heerlijk en veel rustiger dan in een 64/64 map zitten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zoek maar op tickets in de server browser, zie er zat.quote:
Join deze:
http://battlelog.battlefi(...)eStorm-1000-Tickets/
Zit ik nu ook![]()
Dat is leuk? Beetje die punten cappen met geen tegenstand? Ja lekker voor de xp, maar dodelijk saai.Would you like to know more?
Die luchtmacht is nu wel overkill moet ik zeggen.
Als grondtroepen heb je eigenlijk weinig kans meer.
Jammer, maar de lol gaat er nu wel af.![]()
hun inf only server met zoveel mogelijk tickets is wel lekker.
Behalve als je gebaseraped word maar als het spel een beetje vloeiend word krijg je een heerlijk heen en weer beweging tussen 2 punten die steeds gecapt worden en geuncaptWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Ik wil back to karkand.
Niet dat die andere mappen mij vervelen,
Peak soms een beetje in rush met al die snipers enzo maarja![]()
Op zich een complimentquote:.
Je kan me op xfire of origin contacten of anders dekkertje of civilian. Maar als ik bad zit ga ik niet naar de pc lopen en bf3cc heeft nog geen ios app.![]()
![]()
TMIquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op zich een compliment.
Je kan me op xfire of origin contacten of anders dekkertje of civilian. Maar als ik bad zit ga ik niet naar de pc lopen en bf3cc heeft nog geen ios app.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Dat is wel een idee, infantery only.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Behalve als je gebaseraped word maar als het spel een beetje vloeiend word krijg je een heerlijk heen en weer beweging tussen 2 punten die steeds gecapt worden en geuncapt
![]()
![]()
Dat speelt inderdaad wel lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Behalve als je gebaseraped word maar als het spel een beetje vloeiend word krijg je een heerlijk heen en weer beweging tussen 2 punten die steeds gecapt worden en geuncapt
Hoewel paar dagen terug in een rustige server (10vs10 geloof ik), ging allemaal prima. Tot er op een gegeven moment een stuk of 6 lvl 40+ binnen kwamen en allemaal in hetzelfde team gingen. Die waren duidelijk van dezelfde clan en perfect op mekaar ingespeeld. We hadden als 'aardig samenwerkend team' geen kans meer..
Overkill?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef thumbnail het volgende:
Die luchtmacht is nu wel overkill moet ik zeggen.
Als grondtroepen heb je eigenlijk weinig kans meer.
Jammer, maar de lol gaat er nu wel af.
Vind ik best meevallen eigenlijk.
De heli's zijn inderdaad vervelend als je weer eens een apache achter je aan hebt. Ook is het 'stom' dat eigenlijk alleen de engi zich een beetje kan verdedigen met z'n rocketlauncher.
De jets heb ik eigenlijk geen last van, die minigun doet op de grond de meeste van de tijd bijna geen damage, of ze krijgen het iig niet voor mekaar om mij te raken...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Wacht maar tot je in servers zit waarin de meeste unlocks vrij zijn gespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Overkill?
De heli's zijn inderdaad vervelend als je weer eens een apache achter je aan hebt. Ook is het 'stom' dat eigenlijk alleen de engi zich een beetje kan verdedigen met z'n rocketlauncher.
De jets heb ik eigenlijk geen last van, die minigun doet op de grond de meeste van de tijd bijna geen damage, of ze krijgen het iig niet voor mekaar om mij te raken.![]()
Dat is ook de reden waarom ik zoiets zoek. Groep mensen die vrij actief spelen in het weekend. En dan een beetje op elkaar ingespeeld raken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat speelt inderdaad wel lekker
Hoewel paar dagen terug in een rustige server (10vs10 geloof ik), ging allemaal prima. Tot er op een gegeven moment een stuk of 6 lvl 40+ binnen kwamen en allemaal in hetzelfde team gingen. Die waren duidelijk van dezelfde clan en perfect op mekaar ingespeeld. We hadden als 'aardig samenwerkend team' geen kans meer..
[..]
Overkill?
De jets heb ik eigenlijk geen last van, die minigun doet op de grond de meeste van de tijd bijna geen damage, of ze krijgen het iig niet voor mekaar om mij te raken.
Interesse hierzo ?
Scout heli kun je vrij vlot uit de lucht halen. OP de piloot schieten dan is het zo gebeurd. Heb nu al vrij vaak zo een heli naar de vlakte gejaagd. Bij die attack heli's zul je idd versterking moeten halen van jets of Engi.
En zo probeert dice je aan het samenwerken te krijgen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Iig voor een maand een 2e server er bij:
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked 2
Kan iemand die aan de OP toevoegen?BF3 - Idanue![]()
Wat wil je er precies mee gaan doen? De 2e server (=veel rush) zit nu al (helaas) vaak niet vol (zal dat door MW3 komen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga em denk ik ook van de week bestellen), een 3e en 4e dus ook niet zo snel. Wil je persé een servertje hebben, waarom dan niet een 16 slots server met de naam 'flying lessons' ofzo? Makkelijke server om bijv. je flares en raketten te halen. En die zal dan wat drukker bezocht worden door de starters.
[ Bericht 3% gewijzigd door JK op 12-11-2011 17:43:57 ]![]()
Laten we eerst de 2e server maar eens vol zien te krijgen ipv dat mensen willekeurig hun server naar BoF omdopen. Hoe vereerd we ook zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef Rp2009 het volgende:
Iig voor een maand een 2e server er bij:
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked 2
Kan iemand die aan de OP toevoegen?anders schiet dat niet op..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
beter dan 6 lege random servers...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef jpjedi het volgende:
Straks zitten we met 6 lege BoF servers![]()
Want waarom? Ik vraag me af welk idee er achter zit dat mensen random een server gaan huren en deze maar bombarderen tot een BoF server. Dan wordt het straks erg onoverzichtelijk..quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
beter dan 6 lege random servers...I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Voor alle boosters hier (je weet wel, in je eentje in een lege server etc):
EA bannen Battlefield 3 cheaters
Oppassen dus
Kan ik me in vinden..quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef Civilian het volgende:
Oppassen dus
Maar vanaf wanneer is het valsspelen dan?
Als je met een stuk of 6 mensen rustig in een server zit te vliegtuig-oefenen sprokkel je ook gestaag puntjes en unlocks. Maar lijkt me een beetje lame om dat meteen als boosten af te doen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Na een livechat, met nul resultaat, en een e-mail, ook zonder resultaat, toch maar weer eens in de livechat aan het hangen. ik wil m'n Physical Warfare Pack verdorie!
Echt het outsourcen van dit soort gedoe naar india is maar kut. Ze begrijpen dingen telkens niet, en het is gewoon irritant.![]()
Ach, voor iemand die een keertje loopt te statspadden zal het wel loslopen. Ik weet nog dat ik een keer met BF2 in een pistolonly server zat, gruwelijk veel punten binnengehaald. Daar was toen ook commotie over en EA greep toen ook in bij 'veelplegers', ik heb er nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef Civilian het volgende:
Oppassen dus
Wel goed dat ze de echte cheaters hebben aangepakt. Toevallig heb ik van de week iemand gereport, en die heeft blijkbaar een permban gekregen, want z'n stats zijn niet meer op te vragen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In je uppie kan je als engineer heeeeeel snel boosten als je de EOD bot hebt.
Of als je de EOD bot nog niet hebt, kan je aan een ander vragen er eentje voor je neer te zetten. Ben je zo rank 145 en dan komt EA om de hoek om je account te bannen.![]()
![]()
Het Battlefield 3 topic krijgt de eer van mijn eerste post op FOK.
BF3 is de eerste uit de serie die ik speel en ook één van de eerste shooters die ik serieus multiplayer ga spelen. Ben al voorzichtig begonnen, en bevalt me goed. Ook al ga ik nog steeds vaker dood, dan dat ik anderen neerhaal.
Vraagje: Hebben jullie al favorieten servers? Ik gebruik tot nu toe de quick match knop en kom nog bar vaak op servers terecht zonder enige teamplay. Tips voor betere servers?![]()
waren deze al geplaatst?
dacht die 2e al wel, maar anyway, enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2011 20:49:14 ]![]()
Beide BoF servers staan in de OPquote:
De BoF server mag wel weer gevuld worden
Pff, laatste 2 dagen op precies elke 20 minuten een disconnect. Alle benodigde poorten staan open, punkbuster geüpdatet, upnp uitgeschakeld, kortom zo'n beetje alle tweaks gedaan en niets helpt. Vrij frustrerend!
Ja, en dat ligt aan BF3...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Pff, laatste 2 dagen op precies elke 20 minuten een disconnect. Alle benodigde poorten staan open, punkbuster geüpdatet, upnp uitgeschakeld, kortom zo'n beetje alle tweaks gedaan en niets helpt. Vrij frustrerend!
Ga je computerrijbewijs eens halen... Of koop een console. Zware prutser.![]()
Ik had bij call of duty 1 wel minder problemen met in een server komen zeg.
Continu alles vol.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hahaha.... Wat een onzin.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik had bij call of duty 1 wel minder problemen met in een server komen zeg.
Continu alles vol.![]()
![]()
Gast, ga eens even googelen op dit probleem en je ziet dat ik niet de enige ben. Overigens heb ik met geen één enkel ander spel connectieproblemen, alleen met BF3.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, en dat ligt aan BF3...
Ga je computerrijbewijs eens halen... Of koop een console. Zware prutser.
Gelijk blaten alsof je alles weet. Held
Maar hij heeft kennelijk wel een computerrijbewijs. Hij is ervaren computerchauffeurquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, ga eens even googelen op dit probleem en je ziet dat ik niet de enige ben. Overigens heb ik met geen één enkel ander spel connectieproblemen, alleen met BF3.
Gelijk blaten alsof je alles weet. Held
-weg-![]()
Daar wilde ik al geen eens over beginnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar hij heeft kennelijk wel een computerrijbewijs. Hij is ervaren computerchauffeur![]()
.....quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar hij heeft kennelijk wel een computerrijbewijs. Hij is ervaren computerchauffeur
phluphy for president!![]()
TS quote:quote:weet je wat kut is?
"Als Apple fan in een gsm winkel werken en Samsung Galaxy S2 moeten verkopen zonder Retina display."
schoof van mijn stoel van het lachen..
Taarten bakken FTW![]()
![]()
Maar als je dan allergisch bent voor appels en je moet appeltaarten verkopen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef jpjedi het volgende:
TS quote:
[..]
schoof van mijn stoel van het lachen..
Taarten bakken FTW
Dat kan toch ook niet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Appletaarten zijn lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar als je dan allergisch bent voor appels en je moet appeltaarten verkopen.
Dat kan toch ook niet.
Mijn record staat op 508.69 meterquote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef thumbnail het volgende:
Mijn longest headshot is nu 274 meter.
Wat is haalbaar?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
700+ is haalbaar. Zit zelf op 422m zonder er echt moeite voor te hebben gedaan.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef thumbnail het volgende:
Wat is haalbaar?![]()
Ik heb zelf 557m, die was wel mooi.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef thumbnail het volgende:
Wat is haalbaar?HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Dat is ver .quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb zelf 557m, die was wel mooi.![]()
![]()
Longest headshot volgens Battlelog: 3388.97m
Ja, ik zag vandaag ook iemand een score van 172-1 halen, dus hoe serieus kan je dit nemen?quote:Op zondag 13 november 2011 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit trouwens nog maar op de 100 meter. Ik speel ook vrijwel uitsluitend engineer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is waar jaquote:Op zondag 13 november 2011 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, ik zag vandaag ook iemand een score van 172-1 halen, dus hoe serieus kan je dit nemen?
Ik zit trouwens nog maar op de 100 meter. Ik speel ook vrijwel uitsluitend engineer.
Ik zit op 226 meter, vind ik al vrij ver
Volgens mij zuig ik gewoon keihard met dit spel. Binnen 4 minuten op 0-9 en nog steeds geen flauw idee WAAR ze in godsnaam zijn
Dat is wel erg ver hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb nu 311 meter en dan schiet je bijna de hele map over bij die map waar het nacht is.![]()
Met die mortar kan het wel maar dat vind ik dan ook wel een overkill wapen.quote:Op zondag 13 november 2011 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ja, ik zag vandaag ook iemand een score van 172-1 halen, dus hoe serieus kan je dit nemen?
Ik zit trouwens nog maar op de 100 meter. Ik speel ook vrijwel uitsluitend engineer.![]()
Je moet blijven bewegen, dan lukt het wel.quote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij zuig ik gewoon keihard met dit spel. Binnen 4 minuten op 0-9 en nog steeds geen flauw idee WAAR ze in godsnaam zijn![]()
Ik sta nooit stil, misschien moet ik juist wat minder bewegenquote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je moet blijven bewegen, dan lukt het wel.
Waar respawn je ? Hoe ga je dood? Ga je dood als je rond aan het lopen bent, want misschien moet je gewoon wat rustiger aan op de vijand af gaan en niet in 1x er heen sprinten zodat iedereen je ziet.quote:Op zondag 13 november 2011 11:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik sta nooit stil, misschien moet ik juist wat minder bewegen![]()
Ik heb de nare eigenschap om zo dicht mogelijk te willen respawnen bij mijn killer voor payback timequote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Waar respawn je ? Hoe ga je dood? Ga je dood als je rond aan het lopen bent, want misschien moet je gewoon wat rustiger aan op de vijand af gaan en niet in 1x er heen sprinten zodat iedereen je ziet.
En dan ren ik al een blinde kip recht op mijn doel af
En spotten.quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je moet blijven bewegen, dan lukt het wel.
Cover zoeken, ook heel belangrijk.
Misschien met je team samenwerken ook een goed idee.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Vind dat echt zo'n saai wapen..quote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Met die mortar kan het wel maar dat vind ik dan ook wel een overkill wapen.
Beetje op een kaartje kijken en driehoekjes aanklikken. Wel leuk dat je dan vaak meteen iemand dood hebt, maar verder is er weinig aan. Helemaal bij mensen die het hele potje een beetje in hun eigen base blijven.
Vind het alleen leuk om een andere mortar even op z'n kop te bombarderen.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Zouden mensen maar eens een beetje spottenquote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef cerror het volgende:
[..]
En spotten.
Misschien met je team samenwerken ook een goed idee..
Ik druk bij alles op Q, maar lijkt wel alsof ik en een paar anderen maar altijd alle vijanden moeten lopen spotten. En aangezien je er ook niet echt punten voor krijgt, heb ik dan ook zoiets van laat maar zitten...non est vivere sed valere vita est ..![]()
idd krijg er mis 10 pnt voorquote:Op zondag 13 november 2011 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mensen maar eens een beetje spotten.
Ik druk bij alles op Q, maar lijkt wel alsof ik en een paar anderen maar altijd alle vijanden moeten lopen spotten. En aangezien je er ook niet echt punten voor krijgt, heb ik dan ook zoiets van laat maar zitten.
vind ik de moeite niet waard![]()
als ik snipper ben spot ik sowieso bij elk schotquote:Op zondag 13 november 2011 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mensen maar eens een beetje spotten.
Ik druk bij alles op Q, maar lijkt wel alsof ik en een paar anderen maar altijd alle vijanden moeten lopen spotten. En aangezien je er ook niet echt punten voor krijgt, heb ik dan ook zoiets van laat maar zitten.
en anders probeer ik ook zo veel mogelijk te spotten![]()
ik houd niet van snipenquote:Op zondag 13 november 2011 12:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik snipper ben spot ik sowieso bij elk schot
en anders probeer ik ook zo veel mogelijk te spotten
Alleen op peak doe ik het als ik toch een k*t team heb en dat lukt dan aardig![]()
![]()
jaa maar dat ben jijquote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
ik houd niet van snipen
Alleen op peak doe ik het als ik toch een k*t team heb en dat lukt dan aardig![]()
![]()
Dus de rest van je team kan je niets schelen?quote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
idd krijg er mis 10 pnt voor
vind ik de moeite niet waard-weg-![]()
Zijn er FOK!ers aan het spelen? Kan je trouwens ook met elkaar praten? misschien wel vet om dat een keer te doen
(in game Stevin_EA)![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef cerror het volgende:
En spotten.
Misschien met je team samenwerken ook een goed idee.![]()
![]()
Voor sommigen is het aantal kills heel belangrijk.quote:Op zondag 13 november 2011 12:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind dat echt zo'n saai wapen..
Beetje op een kaartje kijken en driehoekjes aanklikken. Wel leuk dat je dan vaak meteen iemand dood hebt, maar verder is er weinig aan. Helemaal bij mensen die het hele potje een beetje in hun eigen base blijven.
Vind het alleen leuk om een andere mortar even op z'n kop te bombarderen.
![]()
zie OP, welkom op teamspeakquote:Op zondag 13 november 2011 12:44 schreef stevin het volgende:
Zijn er FOK!ers aan het spelen? Kan je trouwens ook met elkaar praten? misschien wel vet om dat een keer te doen
(in game Stevin_EA)![]()
![]()
Die soflam kun je ook van op afstand mee locken, best handig dus je zet die soflam ergens neer en gaat in je eigen base liggen of zo.![]()
Heb ik de gamepc van Lies verkocht voordat BF3 uitkwam en die wordt vandaag opgehaald maar ze zit nu elke avond te battlefielden.
OFtewel ik ga bf3 draaien op meerdere W7 accounts maar Origin zit me toch een partij te bokken. Kan in de nieuwe account geen BF3 installeren.![]()
Dus zal dan wel over 1 account moeten werken en verschillend in Origin inloggen.![]()
![]()
Anders deel je gewoon je PC.quote:Op zondag 13 november 2011 13:08 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik de gamepc van Lies verkocht voordat BF3 uitkwam en die wordt vandaag opgehaald maar ze zit nu elke avond te battlefielden.
OFtewel ik ga bf3 draaien op meerdere W7 accounts maar Origin zit me toch een partij te bokken. Kan in de nieuwe account geen BF3 installeren.![]()
Dus zal dan wel over 1 account moeten werken en verschillend in Origin inloggen.![]()
Oh jawel.
En de team-balance ZUIGT!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik gebruik ook Thermal, maar jij duikt overal plotseling op. Ook weet je me op de raarste plekken te spotten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zoals ik al zeg Thermal Optics is OP als je er goed gebruik van maakt, en check mijn stats maar ik gebruik echt geen cheats heb ik nooit gedaan en zal het nooit doen.![]()
Met thermal en IRNV kan je veel sneller vijanden zien.
Heb beide nog niet geunlocked, maar wel eens een IRNV wapen in mn handen gehad en als er al een arm om de hoek steekt zie je de vijand al.![]()
Op de tank wil ik liever zoom.quote:Op zondag 13 november 2011 14:23 schreef Geneziz het volgende:
Thermal Optics is OP als je er goed gebruik van maakt.![]()
Heb liever zoom op mijn geweren(4x) en tanks dan IR.
Weet alleen niet of ik nou de LMG op tanks doe op de raketten.
Eerst schieten, dan raket dan nog een keer schieten blaast wel iedere tank meteen of.. maar zonder lmg ben je zwakker tegen infanterie. Ik denk dat ik het per map maar wissel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
daar wil ook ook wel graag naartoe.quote:Op zondag 13 november 2011 14:41 schreef JK het volgende:
[..]
In de tank heb ik het liefste de 3e plek. Maar daar ben ik nog wel even mee bezig.
Als je af en toe als tweede gunner bij een goede driver gaat zitten gaat dat nog best wel snel. (als ik dezelfde spm aan blijf houden in tanks heb ik de CITV na 6 uur tanken)![]()
Nee, maar 100.000 score moet ik wel voor kiezen.quote:Op zondag 13 november 2011 14:49 schreef Geneziz het volgende:
Derde plek heb je altijd wanneer je hem unlocked daar hoef je niet voor te kiezen.![]()
Gvd weer op een aparte server dat ik horizontaal weer raar beweeg. Spel afsluiten, weer starten.. en jawel hoor, binnen 5 minuten hetzelfde probleem. Snap er echt geen reet van, soms een avond helemaal niet en dan heb je het elke dag weer.![]()
Godverdomme,
nieuwe videokaart. mooi en fijn geïnstalleerd. Ik heb maar 2x 6 pin ipv 2x 8 pin op mijn 600watter voeding. Battlefield werkt perfect op ultra. Maar mijn videokaart maakt zooooooveel geluid. Er 'krast' wat. Het is gewoon onspeelbaar. Als ik op Alt + F4 druk (dus geen bf3 meer speel) maakt hij ook geen geluid meer. Er zit niks tegen mijn cooler. alle kabels gecontroleerd en alles. No problem.
Weer verdomme terugsturen?
/edit; net ff een andere game gespeeld. Ook een krasgeluid bij andere 3d-applicaties. Maar wel minder erg (TF2).
[ Bericht 10% gewijzigd door RoW_0 op 13-11-2011 16:41:19 ]![]()
Zitten er op de fok! server maar 3 maps in de rotatie ofzo?
Het is altijd Canals, Seine Crossing of dat blabla Island...![]()
Spelen er wat mensen op de BoF server nu? Oh ja ik wil ook wel in de OP!
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 17:03:12 ]![]()
Welke kaart heb je?quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme,
nieuwe videokaart. mooi en fijn geïnstalleerd. Ik heb maar 2x 6 pin ipv 2x 8 pin op mijn 600watter voeding. Battlefield werkt perfect op ultra. Maar mijn videokaart maakt zooooooveel geluid. Er 'krast' wat. Het is gewoon onspeelbaar. Als ik op Alt + F4 druk (dus geen bf3 meer speel) maakt hij ook geen geluid meer. Er zit niks tegen mijn cooler. alle kabels gecontroleerd en alles. No problem.
Weer verdomme terugsturen?
/edit; net ff een andere game gespeeld. Ook een krasgeluid bij andere 3d-applicaties. Maar wel minder erg (TF2).woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
dat is een bug van DICEquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef steekhond het volgende:
Zitten er op de fok! server maar 3 maps in de rotatie ofzo?
Het is altijd Canals, Seine Crossing of dat blabla Island...
ik heb hem weer gereboot![]()
Net even potje Caspian Border gespeeld op een vrij rustige server, we begonnen met 3 man, uiteindelijk met 16 man liepen we rond. Uiteindeljk toch mooi ruim 11000 punten gehaald, lukt me met volle servers nooit.![]()
![]()
Conquest op lege servers is makkelijk scoren idd.. Gewoon achter elkaar objectives capturen voor 450 punten per stukquote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef JK het volgende:
Net even potje Caspian Border gespeeld op een vrij rustige server, we begonnen met 3 man, uiteindelijk met 16 man liepen we rond. Uiteindeljk toch mooi ruim 11000 punten gehaald, lukt me met volle servers nooit.![]()
![]()
Viel mij ook op ja, op rustige servers haal ik veel meer punten dan op een 64man server.quote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef JK het volgende:
Net even potje Caspian Border gespeeld op een vrij rustige server, we begonnen met 3 man, uiteindelijk met 16 man liepen we rond. Uiteindeljk toch mooi ruim 11000 punten gehaald, lukt me met volle servers nooit.
Terwijl je toch zou denken dat daar veel meer slachtvlees rondloopt.
Net even komen kijken op de BoF server, leuk potje meegespeeld
Kom ik wel vaker kijken
Klopt, veel flags capturen... misschien iets minder leuk dan op een grote server in een team spelen, maar toch een ideale manier om wat sneller het een en ander te unlocken. Maar de weapon-unlocks, daarvoor moet je uiteraard op een drukke server spelen.
Blijft leuk om die mijnen rond te strooien en hoe weinig mensen met thermal rondrijden of gewoon niet goed uit hun doppen kijken.![]()
zoals ik die gewoon lekker door rijd en ineens boom doodquote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef JK het volgende:
Klopt, veel flags capturen... misschien iets minder leuk dan op een grote server in een team spelen, maar toch een ideale manier om wat sneller het een en ander te unlocken. Maar de weapon-unlocks, daarvoor moet je uiteraard op een drukke server spelen.
Blijft leuk om die mijnen rond te strooien en hoe weinig mensen met thermal rondrijden of gewoon niet goed uit hun doppen kijken.
at mine![]()
![]()
Heb zelf kortgeleden de AT-mines unlocked met de engi (speel eigenlijk nooit die class), en die zijn inderdaad wel jolly good fun.
Je legt ze een beetje strategisch neer, en op een volkomen random moment krijg je de zoveelste melding 'vehicle damage', 'destroy vehicle'. Lekker makkelijk
Blijven ze ook oneindig liggen? Tot je op een andere plek er 3 neer gooit?
En hoeveel mijnen zijn er nodig om een tank te slopen? 2? Ik plemp er altijd meteen 3 neer eigenlijk![]()
![]()
iemand een idee hoe ik mijn headset harder kan zette is nu heel zacht maar op men pc staat hij gewoon voluit?![]()
Oneindig weet ik niet, maar wel lang, dus ook nadat je al een keer dood bent gegaan. Er zijn er inderdaad twee voor nodig om een tank volledig te slopen en de persoon erin te killen. Met één mijn disable je 'm.quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Blijven ze ook oneindig liggen? Tot je op een andere plek er 3 neer gooit?
En hoeveel mijnen zijn er nodig om een tank te slopen? 2? Ik plemp er altijd meteen 3 neer eigenlijkOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Na 3 zinnen irriteer ik me al helemaal kapot aan dennis3d op TS
heeeeeeeeequote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Civilian het volgende:Na 3 zinnen irriteer ik me al helemaal kapot aan dennis3d op TS
![]()
![]()
iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb echt zo´n hekel aan tehran highway![]()
me 2quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
Deze man weet hoe het zit.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
Eens, ook meteen genoktquote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
![]()
Ik wacht wel tot deze klotemap voorbij isdan maar geen punten
hhaahaquote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef Civilian het volgende:
Ik wacht wel tot deze klotemap voorbij isdan maar geen punten
![]()
![]()
Dat is een IP adres met poortquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef andreas612 het volgende:
hoe join ik op TS? waar moet ik die TS code invoeren?
Bij nieuwe verbinding invullen boven je naam.![]()
graagquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef jpjedi het volgende:
Zullen we die kut Teheran map er eens uitflikkeren? Ik heb er ook een hekel aan!![]()
snap niet echt waar dat staat maar kijk volgende keer wel ffquote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is een IP adres met poort
Bij nieuwe verbinding invullen boven je naam.![]()
Tehran is the WORST MAP EVAH!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
rush seine is opzich best vermakelijk, als je wat hogerop staat en je ziet zo'n pikkie lopen waarvan je weet dat je 'm toch niet kan hebben knal je gewoon met je rocket het gebouw boven hem kapot![]()
![]()
In teamspeak>Connections>Connect daar vul je bij Server adress het ip in en connect je.quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef andreas612 het volgende:
hoe join ik op TS? waar moet ik die TS code invoeren?![]()
bf3quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Casino.Bob het volgende:
Wat een dilemma. Zal ik BF3 gaan spelen of Skyrim?![]()
![]()
Eh jaquote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef andreas612 het volgende:
oh, ik moet een apart programmaatje downloadenwat dacht jij dan?
quote:Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef andreas612 het volgende:
wie was die mongol die alleen maar in een chopper zat?quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef robuust89 het volgende:
Stealth unlocked op m'n hihahelicopter![]()
![]()
Ik ga ook weer ekkes spelen. Ik ben ANLD SUCKANEGGER![]()
ARNOLD SUCKANEGGER paste helaas niet.
(Ik zeg dit ter veropheldering van mijn naam, sommige denken dat ik racistisch ben omdat er 'negger' in mijn naam zit)![]()
![]()
lol ik twijfelde net al ja:Pquote:Op zondag 13 november 2011 21:00 schreef steekhond het volgende:
Ik ga ook weer ekkes spelen. Ik ben ANLD SUCKANEGGER![]()
ARNOLD SUCKANEGGER paste helaas niet.
(Ik zeg dit ter veropheldering van mijn naam, sommige denken dat ik racistisch ben omdat er 'negger' in mijn naam zit)..non est vivere sed valere vita est ..![]()
M'n skill staat nu op 172, goed teken me dunkt
Bij de weg, hoe vaak word Battlelog geupdate?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmiddag veel te vaak gekilled door suckanegger
Hoe heet jij dan?![]()
Wat is er mis met Tehranquote:![]()
Tehran, Firestorm en Kharg Island zijn toch wel mijn favorieten met Tehran op 1 of 2![]()
![]()
Whehe, mooi een paar mortarmensjes geknifed, die dachten veilig te zijn zo ver van het front
pff, net even een flinke rage-quit, canals is geen map voor een sniper. (wel leuke map voor CQB)
morgen maar weer verder recon'en.![]()
stomme sniperquote:Op zondag 13 november 2011 23:16 schreef SeanFerdi het volgende:
pff, net even een flinke rage-quit, canals is geen map voor een sniper. (wel leuke map voor CQB)
morgen maar weer verder recon'en.
je kan dan toch gewoon verder gaan met recon alleen dan met pp-2000 of ump 45 of pdw-r![]()
![]()
mjah, was net lekker bezig met SV'98 + bipod + ballistic scope ... Dat ging perfect op Caspian en Firestorm, en dan komt die canals tussendoor.quote:Op maandag 14 november 2011 07:42 schreef dennis3d het volgende:
[..]
stomme sniper
je kan dan toch gewoon verder gaan met recon alleen dan met pp-2000 of ump 45 of pdw-r
waren overigens wel enorm veel snipers, dus voelde me wel wat schuldig dat ik niet meehielp tanks uit te schakelen, maar ik wilde gewoon erg graag punten op recon krijgen.
[ Bericht 9% gewijzigd door SeanFerdi op 14-11-2011 08:23:18 ]![]()
Op canals kan je prima snipen?Anders neem je een andere scope, snipers zijn sowieso nuttig op elke map.
Conscience do cost.![]()
Chopper piloten snipen @ Canalsquote:Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef ems. het volgende:
Op canals kan je prima snipen?Anders neem je een andere scope, snipers zijn sowieso nuttig op elke map.
![]()
![]()
En ATI drivers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:Battlefield twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 20:14:11Playing #BF3 on an @NVidia GeForce graphics card? good news! New drivers are now available to improve your experience: http://t.co/WZIdlJSO reageer retweet
![]()
Speel heel veel engineer. Die antitank mijnen zijn echt te awesome. Heb er 6, pleur ze dan in paartjes van 2 /3 strategisch neer en dan is het maar wachten op een lul in een tank / jeep. Met die RPG's ook al ziek veel voertuigen geowned. Heb toch altijd het idee dat ik erg kwetsbaar ben op het moment dat ik een andere class speel. Alleen support met C4 gaat nog wel. Maar misschien moet ik die andere classes gewoon meer gaan spelen om de vettere dingen te unlocken.
Would you like to know more?
haha dit inderdaad, ben op engineer al redelijk ver en met recon, support en assault zit ik nog met het eerste wapen te kuttenquote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Speel heel veel engineer. Die antitank mijnen zijn echt te awesome. Heb er 6, pleur ze dan in paartjes van 2 /3 strategisch neer en dan is het maar wachten op een lul in een tank / jeep. Met die RPG's ook al ziek veel voertuigen geowned. Heb toch altijd het idee dat ik erg kwetsbaar ben op het moment dat ik een andere class speel. Alleen support met C4 gaat nog wel. Maar misschien moet ik die andere classes gewoon meer gaan spelen om de vettere dingen te unlocken.
![]()
![]()
ook blijft die klote q knop grondig irritant: wil je enemies spotten bij een vijandelijke flag ... Attack this objective! Attack this objective! ... alvast sorry voor mensen die bij mij in een squad terecht komen.![]()
Dat attack order werkt ook niet echt goed.
Soms kan ik geen attack order plaatsen op een objective? Wat ik ook doe.
En als je er 1 zet kan je hem soms heel snel weer weghalen, een andere keer kan je hem niet meer weghalen voor 5 min ofzo.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik heb nog nooit met een andere class als engi gespeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha dit inderdaad, ben op engineer al redelijk ver en met recon, support en assault zit ik nog met het eerste wapen te kutten![]()
![]()
nais, komt denk vooral omdat engi de enige class is waarmee je met een chill geweer begint ipv zo'n tokkiegun.quote:Op maandag 14 november 2011 13:19 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een andere class als engi gespeeld.
Hoe kan ik btw de M4 om schakelen naar full auto ipv bursts? schijtirritant, wil je iemand volpompen vergeetje dat het bursts iszeg maar dag dan..
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 13:37:54 ]![]()
Shit, nog ff snel ownen met flashlight voor de patchquote:Op maandag 14 november 2011 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Battlefield 3-patch brengt verbeterd licht
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die zijn er ook nieuwe: 10.11quote:
Heb ze gisteren geinstalleerd maar nog niet mee gespeeld. Het schijt dat sommige mensen die eerst op Low speelden hem nu vloeiend op Medium kunnen spelen! Hopen dat dat met mijn 4870 ook lukt![]()
![]()
o god dankuquote:Op maandag 14 november 2011 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Battlefield 3-patch brengt verbeterd licht
![]()
![]()
![]()
eindelijk dat kut licht verminderd![]()
Lees ook even het bron artikelquote:Op maandag 14 november 2011 14:00 schreef dennis3d het volgende:
[..]
o god danku![]()
![]()
![]()
eindelijk dat kut licht verminderdEn mijn persoonlijke ervaring is dat dat licht op verre afstand alleen maar nadelig is voor de gebruiker ervan, omdat deze dan makkelijker te spotten is.quote:the blinding effect remains in place, but won’t be effective at a distance.![]()
ja maar toghquote:Op maandag 14 november 2011 14:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Lees ook even het bron artikel
[..]
En mijn persoonlijke ervaring is dat dat licht op verre afstand alleen maar nadelig is voor de gebruiker ervan, omdat deze dan makkelijker te spotten is.
als het gebeurd en hoe dan ook ben ik al blij dat het minder wordt![]()
![]()
![]()
Het is ook onzin dat je een flashlight op 50m supergoed kan zien in de open lucht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Niemand die op T drukt?quote:Op maandag 14 november 2011 14:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Lees ook even het bron artikel
[..]
En mijn persoonlijke ervaring is dat dat licht op verre afstand alleen maar nadelig is voor de gebruiker ervan, omdat deze dan makkelijker te spotten is.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
waarom zijn die BoF servers vaker leeg dan vol?
en 'k heb het idee dat beide linkjes in de OP dezelfde server zijn of niet?
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 14:57:27 ]![]()
Veel mensen zullen wel op 't werk/school zitten? 's Avonds zijn ze iig is de tweede iig goed gevuld. Het zijn overigens niet dezelfde servers, de eerste heeft alleen rush mappen (en is ook altijd leegquote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef andreas612 het volgende:
en 'k heb het idee dat beide linkjes in de OP dezelfde server zijn of niet?)
[ Bericht 0% gewijzigd door Spelvout op 14-11-2011 15:51:53 ]![]()
The Walking Deadquote:Op maandag 14 november 2011 15:02 schreef haakon het volgende:
Ik doe zo wel ff mee
Even The Walking Dead afkijken
BF
BF2mappen waren beter. Verschrikkelijk onoverzichtelijk zijn deze mappen. Enige pluspuntjes Métro, Grand Bazaar en Seine Crossing.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
BoF ranked is een van de best bezette NL serversquote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef andreas612 het volgende:
en 'k heb het idee dat beide linkjes in de OP dezelfde server zijn of niet?Maar overdag zijn er zo weinig mensen die kunnen gamen hé
Is normaal bezet van 14:00 tot 0:00 en in het weekend van 10:00 tot 02:00.![]()
![]()
Zie die fps-hit ook. Kutlicht
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

quote:RE: Servercrahses part 5
Monday 14/Nov/2011 - 09:54 - Reply by Sander
Beste Petrus,
Erg raar dat u deze problemen bij de andere provider niet heeft.
Er is momenteel een bug in deze versie van de serverside waardoor de server (i.c.m Conquest) in een zombie server veranderd.
Dit wil zeggen dat de server nog wel online is maar niet meer in de serverbrowser komt.
Tevens hebben alle providers dit probleem (wij zitten met allen op de mailinglist) en DICE heeft dit probleem opgelost in de volgende patch.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week![]()
Enkel de squad-leader kan attack en defend orders gevenquote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef MouzurX het volgende:
Dat attack order werkt ook niet echt goed.
Soms kan ik geen attack order plaatsen op een objective? Wat ik ook doe.
En als je er 1 zet kan je hem soms heel snel weer weghalen, een andere keer kan je hem niet meer weghalen voor 5 min ofzo.
Ja.![]()
Ik kan regelmatig helemaal niet spotten. Ik kan Q rammen wat ik wil maar het helpt niets. compleet random eigenlijk.![]()
Hahaha, toen ik je eerste zin las dacht was ik het met je eens en ik verwachtte ook wel dat je juist de grote Conquest mappen leuk zou vinden, maar dan kom je met die drie verschrikkelijk kut maps?quote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef GasTurbine het volgende:
BF2mappen waren beter. Verschrikkelijk onoverzichtelijk zijn deze mappen. Enige pluspuntjes Métro, Grand Bazaar en Seine Crossing.![]()
![]()
Hmm.. ik zou bijna zeggen "bullshit".. Maar ik zal 't vanavond eens een keer proberen op de 2e server.quote:I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
is episode 5 dan al uit?quote:Op maandag 14 november 2011 15:02 schreef haakon het volgende:
Ik doe zo wel ff mee
Even The Walking Dead afkijken
edit: ah, zie 'm al staan idd
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 16:36:01 ]![]()
Is de turbulentie in vliegtuigen eigenlijk normaal? Soms heb ik er extreem last van en soms niet.
Zit te twijfelen of het hoort bij het spel of dat mijn pc loopt te kloten.![]()
Voeg daaar Caspian Border ook maar bijquote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef GasTurbine het volgende:
BF2mappen waren beter. Verschrikkelijk onoverzichtelijk zijn deze mappen. Enige pluspuntjes Métro, Grand Bazaar en Seine Crossing.
vliegtuigenquote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef tralalala het volgende:
Is de turbulentie in vliegtuigen eigenlijk normaal? Soms heb ik er extreem last van en soms niet.
Zit te twijfelen of het hoort bij het spel of dat mijn pc loopt te kloten.echt vrij onmogelijk om met die klote dingen uberhaupt te vliegen
![]()
Ik kan er ook niet mee omgaan, maar mijn broertje heeft al bijna 150 kills met een jet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vliegtuigenecht vrij onmogelijk om met die klote dingen uberhaupt te vliegen
Hoe hij dat flikt mag Joost weten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh dat lukt mij.. Als ik precies mn vliegtuig op een mannetje kan laten neerstortenquote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee omgaan, maar mijn broertje heeft al bijna 150 kills met een jet.
Hoe hij dat flikt mag Joost weten.
no shit dat die overzichtelijk waren, die maps hadden totaal geen aankleding (struiken e.d.). Gewoon een tapijt met wat blokjes erop. Daarbij was het zicht ook gewoon ruk. Dus lijkt me vrij logisch dat het overzicht nu wat minder is, maar leer die maps nou eerst maar eens kennen, dan valt het best mee.quote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef GasTurbine het volgende:
BF2mappen waren beter. Verschrikkelijk onoverzichtelijk zijn deze mappen. Enige pluspuntjes Métro, Grand Bazaar en Seine Crossing.
Goede maps vind ik caspian border, kharg island, seine crossing en metro opzich ook wel![]()
![]()
Als ik regelmatig in een jet stap zit ik daar ook zo op, alleen zijn het dan m'n eigen killsquote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee omgaan, maar mijn broertje heeft al bijna 150 kills met een jet.
Hoe hij dat flikt mag Joost weten.![]()
![]()
Mijn uitstapje in een vliegtuig eindigt 9/10 in suicide en 1/10 dat ik net op tijd eruit spring en dan vervolgens op de grond wordt neergeschotenquote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als ik regelmatig in een jet stap zit ik daar ook zo op, alleen zijn het dan m'n eigen kills
heb al service star voor jetquote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn uitstapje in een vliegtuig eindigt 9/10 in suicide en 1/10 dat ik net op tijd eruit spring en dan vervolgens op de grond wordt neergeschoten![]()
Alles geunlocked is makkelijk en die turbelentie is leuk of als mensen te hoog gaan kan je zo zo killen![]()
![]()
Ja, maar jij bent ook een goede spelerquote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
heb al service star voor jet![]()
Alles geunlocked is makkelijk en die turbelentie is leuk of als mensen te hoog gaan kan je zo zo killenIk heb je graag in mijn team
Ik ben gewoon een noob
quote:Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een goede spelerIk heb je graag in mijn team
Ik ben gewoon een noob![]()
Ach moet men ronde hebben soms goed soms slecht
Wil men tv missle voor men helikopter ga ik daar ook mee owne![]()
![]()
Met jets vliegen moet je sowieso met alleen toetsenbord doen, muis werkt niet.
Helicopters juist mét muis.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Muis werkt heel goed.quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Met jets vliegen moet je sowieso met alleen toetsenbord doen, muis werkt niet.
Doe ik namelijk wel![]()
Stuurt toch van geen meter? Met toetsenbord stuur je meteen maximale kracht, met muis lijkt het wel maar 30% .. ookal zet ik mijn dpi 3x zo hoog.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Muis werkt heel goed.
Doe ik namelijk welWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Muis werkt hier ook prima.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stuurt toch van geen meter? Met toetsenbord stuur je meteen maximale kracht, met muis lijkt het wel maar 30% .. ookal zet ik mijn dpi 3x zo hoog.Conscience do cost.![]()
muis is gewoon primaquote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stuurt toch van geen meter? Met toetsenbord stuur je meteen maximale kracht, met muis lijkt het wel maar 30% .. ookal zet ik mijn dpi 3x zo hoog.
je moet het gewoon kunne![]()
Stuurt echt niet goed bij mij maar oke.quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
muis is gewoon prima
je moet het gewoon kunne
Toetsenbord stuurt veel directer, meteen 100% draai etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik doe jets ook gewoon met een muis en gaat me prima af.
Krijg alleen vaak dissables en geen kills omdat iedereen snel zijn jet uit springt.![]()
Die firefox
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Jij en die klote n1ttyquote:
gvd in de campain word gezegd shoot him kan ik hem niet schieten klote bug
[ Bericht 1% gewijzigd door dennis3d op 14-11-2011 18:26:14 ]![]()
Gezegdquote:Op maandag 14 november 2011 18:06 schreef dennis3d het volgende:
gvd in de campain word gezecht shoot him kan ik hem niet schieten klote bug
de campain
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muņo ēngos ņuhys issa."![]()
Potdikkie, heeft Battlelog mijn sessie van gister niet opgeslagen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Serieus, neem een normale PI EN LEER TYPEN. ABN.quote:Op maandag 14 november 2011 18:06 schreef dennis3d het volgende:
gvd in de campain word gezecht shoot him kan ik hem niet schieten klote bugHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
moes ff snel type was vergeten men missie te pauzerenquote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Serieus, neem een normale PI EN LEER TYPEN. ABN.![]()
![]()
OOK JE INTERPUNCTIE KAN NOG WEL WAT VERBETERING GEBRUIKENquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
moes ff snel type was vergeten men missie te pauzerenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 19:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
OOK JE INTERPUNCTIE KAN NOG WEL WAT VERBETERING GEBRUIKEN
Dennis kan beter schieten dan typen
Nou bijv. één van de eerste recon unlocks, de T-UGS of zo, vind ik toch al vrij goed. Gisteren dat ding unlocked en meteen een best goede score neer weten te zetten + overtuigend de ronde gewonnen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Afwazig het volgende:
![]()
Nee, maar je kan er wel vijanden mee spotten.quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef JK het volgende:
Krijg je punten voor zo'n T-UGS neer te zetten dan?
Ik gebruik 'm zelden.![]()
Maar niet op je minimap toch? Ik zet 'm wel eens neer als ik even ga snipen, als er dan vijanden rondlopen, dat ik 'm dan hoor piepen. Met een SOFLAM kan je beter spotten en nog mooier; op grote afstand.![]()
![]()
Jawel. Ze verdwijnen wel steeds, maar je krijgt er toch een goede indicatie van. Ik vind het echt een ideaal ding.quote:![]()
Is een beetje vergelijkbaar dus met de motionsensor in bc2 (alleen dan blijvend ipv na halve minuut uitgewerkt)![]()
Vind het trouwens ook wel chill dat zo'n tank of heli in één keer te repareren is, in bc2 had je altijd last dat ie na 1/3e reparatie overhit was![]()
inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dennis kan beter schieten dan typen![]()
![]()
Krijg je weer een team dat alles snel doet en dan de laatste m-com met 50 punten niet te vernietigen en geen 1 medic![]()
![]()
had eerst nog wat twijfels moet ik zeggen over de game, maar heb er flink vertrouwen in dat de patches een heleboel zullen goed maken, ook draait op een of andere manier het spel nu beter dan 2 weken geledenben benieuwd of na die laatste nvidea update het nóg beter gaat lopen, iemand al ervaringen daarmee?
![]()
Het beeld zal mischien iets beter kunnen worden denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef andreas612 het volgende:
had eerst nog wat twijfels moet ik zeggen over de game, maar heb er flink vertrouwen in dat de patches een heleboel zullen goed maken, ook draait op een of andere manier het spel nu beter dan 2 weken geledenben benieuwd of na die laatste nvidea update het nóg beter gaat lopen, iemand al ervaringen daarmee?
![]()
Maar daar had je er tenminste 3 van en die kon je nog een beetje ver weg gooien ook..quote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef andreas612 het volgende:
Is een beetje vergelijkbaar dus met de motionsensor in bc2 (alleen dan blijvend ipv na halve minuut uitgewerkt)..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Daar kon je er 3 van weg gooien alleen jammer dat ze snel kapot waren.quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar daar had je er tenminste 3 van en die kon je nog een beetje ver weg gooien ook..
Maar die motion sensor reageert ook niet altijd :S![]()
Zal ik ff een plekje voor je maken?quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even de server in als er een slot vrij isI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Gaarne!quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zal ik ff een plekje voor je maken?![]()
Ik heet btw gewoon Afwazig, net zoals hier dus.Would you like to know more?
Ah ben jij wandelbaas, god wat had ik een hekel aan je gisterquote:
En je maait me iedere keer met je tank. Of je rijdt me over, dat kon ook nogquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: