SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life's a Peckinparty
Ondersteun jij Deep Throat dan even, oke?quote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef Mike het volgende:
Het zal wel weer een enorm succes worden qua deelnemers met maar liefst 4 Lone Wolf & Cub films erbij!
We zouden er voor kunnen kiezen om de loting wat te manipuleren, zodat ze elkaar uitschakelen in de eerste twee rondes. Dan is er daarna nog één over en zitten ze dus zo min mogelijk in de weg voor mensen die geen behoefte hebben om deze coole films te kijkenquote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef Mike het volgende:
Het zal wel weer een enorm succes worden qua deelnemers met maar liefst 4 Lone Wolf & Cub films erbij!
Ik zal je helpen: Baby Cart at the River Styx is degene waarin Lone Wolf wat ledematen en hoofden afhakt, Baby Cart to Hades die waarin hij wat hoofden en ledematen afhakt, Baby Cart in Peril waarin hij wat armen, benen en koppen afhakt en in Sword of Vengeance hakt hij wat lichaamsonderdelen af. Dat moet je geheugen wel wat opfrissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wou nog een refresh doen van de lone wolf films, maar dat ga ik niet voor donderdag redden dus je hoeft niet op mij te wachten. Er gaan er toch wel twee door
Jawel, en anders gewoon even een samenvatting lezen van de voorgaande films. Sowieso mis je niet zo heel veel aan die films. Zeker niet aan Beneath.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even een vraagje voor degene die de film al hebben gezien: Is Conquest of the Planet of the Apes goed los op zichzelf kijkbaar of moet je echt die andere delen ervoor hebben gezien? Heb natuurlijk wel Planet of the Apes gezien, maar de delen die daarna komen (Beneath the Planet of the Apes en Escape from the Planet of the Apes) niet.
Nou, tot nu toe ben ik de enige die vindt dat dat terecht is helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
2 ] Deep Throat - Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask
Waarschijnlijk nog een update. Het zou wat zijn als The Godfather al in deze ronde het veld moet ruimen!
Laat me raden. Aguirre, Solyaris, Deliverance en La Charme Discret?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe ben ik de enige die vindt dat dat terecht is helaasDus het ziet er naar uit dat de op één na beste film in mijn ogen er al meteen uitvliegt. Gelukkig blijven er dan nog 4 films over die ik beter vind dan The Godfather, dus wellicht wint de gedoodverfde favoriet niet (Hoewel ik me dat nauwelijks voor kan stellen).
Sleuth ipv Aguirre.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Laat me raden. Aguirre, Solyaris, Deliverance en La Charme Discret?
Nou zo denderend vond ik dat Aguirre ook nietquote:
Als mijn dvd op tijd wordt verstuurd dan krijg je die ook nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een update voor 13 van je Samuel
quote:
Ik ben bang dat dat nog weken gaat duren. Zelfs een willekeurige obscure Italiaanse jaren 70 thriller is geen probleem, maar de jaren 70 Sleuth blijkbaar welquote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je Sleuth dvd nog steeds niet binnen?
Die mods van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Flitspaal het volgende:
Alle 3 de mods hebben al gestemd, maar niemand die de TT aanpast.
Yep. Morgen gaan we een ronde verder.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef Mike het volgende:
Zullen we weer eens een ronde verder gaan?
Ik denk er precíes hetzelfde over als SoK..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Sleuth had ik eventueel nog een underdogstem overwogen, maar Aguirre doet me daarvoor toch iets te weinig, dus
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Goeie film, maar niet briljant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stem ik toch nog een keertje voor The Godfather in dit toernooiAguirre was echt bij lange na niet goed genoeg voor een finaleplaats wat mij betreft.
Die ga ik volgende week opstarten idd als het IFFR is afgelopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:52 schreef CobraVerde het volgende:
Heuj!Bedankt voor de organisatie Lonewolf2003, ga je direct door met 1971?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |