Jawel, en anders gewoon even een samenvatting lezen van de voorgaande films. Sowieso mis je niet zo heel veel aan die films. Zeker niet aan Beneath.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even een vraagje voor degene die de film al hebben gezien: Is Conquest of the Planet of the Apes goed los op zichzelf kijkbaar of moet je echt die andere delen ervoor hebben gezien? Heb natuurlijk wel Planet of the Apes gezien, maar de delen die daarna komen (Beneath the Planet of the Apes en Escape from the Planet of the Apes) niet.
Nou, tot nu toe ben ik de enige die vindt dat dat terecht is helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
2 ] Deep Throat - Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask
Waarschijnlijk nog een update. Het zou wat zijn als The Godfather al in deze ronde het veld moet ruimen!
Laat me raden. Aguirre, Solyaris, Deliverance en La Charme Discret?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe ben ik de enige die vindt dat dat terecht is helaasDus het ziet er naar uit dat de op één na beste film in mijn ogen er al meteen uitvliegt. Gelukkig blijven er dan nog 4 films over die ik beter vind dan The Godfather, dus wellicht wint de gedoodverfde favoriet niet (Hoewel ik me dat nauwelijks voor kan stellen).
Sleuth ipv Aguirre.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Laat me raden. Aguirre, Solyaris, Deliverance en La Charme Discret?
Nou zo denderend vond ik dat Aguirre ook nietquote:
Als mijn dvd op tijd wordt verstuurd dan krijg je die ook nogquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een update voor 13 van je Samuel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |