Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHarregarre op 11-11-2011 18:27:11 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Da's de vorige, volgende komt zo.quote:
FF zoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kom maar met een betere dan.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tik Angie Verona in bij google afbeeldingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pedo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tik Angie Verona in bij google afbeeldingen.
Wow! Ik gokte al na die foto's dat ze underage was, en ja hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
http://gawker.com/5843355(...)ling-internet-pin+up
Dit is het eerste wat ik kreeg, zegt niet veel goeds over jou rijst(bal)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef DannyDeko het volgende:
Doe dan deze rijst:kencer. Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezegd dat die in de OP moet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
En die is beter dan die van mij in de OP. Hele gezicht geplamuurd en vaag gemaakt.
Jij zou haar uit je bed schoppen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
En die is beter dan die van mij in de OP. Hele gezicht geplamuurd en vaag gemaakt.
Ja, ik ga niet vreemd.quote:
Ze is 14 op de foto's die online staan, oen.quote:
toch zou je d'r doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet vreemd.
[..]
Ze is 14 op de foto's die online staan, oen.
Nee? Wat is er zo speciaal? De implantaten?quote:
o oke, smaken verschillen enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee? Wat is er zo speciaal? De implantaten?
Maakt niet uit. Deze reeks is toch al verkankerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o oke, smaken verschillen enzo.
Maar hebben we nou serieus een hele pagina met gezeur over de OP chick?
in principe wel, maar ja, zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Deze reeks is toch al verkankerd.
Dat zeggen ze allemaal.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:04 schreef Rijst het volgende:
Ja ze was 14. Nee ik ben geen pedo, maar zij is een uitzonderlijk geval.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef DannyDeko het volgende:
Doe dan deze rijst:Beste van de 3 optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, in je slaap? Verslaafd much?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef laucas het volgende:
De ultieme hybrid bedenken in je slaap is nooit leuk als je de coins niet hebt
Welke Powned.tv journalist zit hier nou weer mee te lezen:quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tik Angie Verona in bij google afbeeldingen.
stond vanmiddag al op de FP hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Welke Powned.tv journalist zit hier nou weer mee te lezen:
http://www.powned.tv/nieu(...)en_me_kapot_gem.html
Geplaatst om 21 uur.
Oh aha ik lees te FP nooit. Dan hebben ze het daar van gejatquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stond vanmiddag al op de FP hoor
Ik heb een Kroatisch team hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand toevallig ideeën voor een leuke mix met Croatia? Ik zat eigenlijk aan een 4-1-2-1-2 te denken omdat ik Mandzukic-Olic met Modric erachter wilde hebben, maar de rest van het team is toch best wel brak..er is niet eens een fatsoenlijke CDM en RM/RW..Mijn voorkeur heeft een mix met 1 andere nationaliteit en toch overal 9 chem houden, maar dat wordt erg lastig vrees ik (tenzij ik het met Engeland of Frankrijk doe, maar dat heeft niet mijn voorkeur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |