Ik lust geen paprika, dus goulash is niet mijn ding.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van 2007 in Utrecht, ook zo grappig
Jummie. Ik ga morgen beouf bourguignon makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, beginnen de hondjes alweer wat tot zichzelf te komen?![]()
Hier staat nu 3,5 kilo stoofpeer en 3 kilo hachee op het vuur; zodra het afgekoeld is gaat het in porties de vriezert in
Ow wat goed en verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Hachee van mijn ouders was altijd superlekker
ik heb nu lekker worteltjes om te snacken
En dat wil ik ook es zelf makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jummie. Ik ga morgen beouf bourguignon maken
Ja nee, klussen klussen klussenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was jij als kindervriend niet thuis om de zingende kindjes te verblijden met snoepjes?
Naajaaaaaaa, ik heb zelfs meneer I. onder z'n koptelefoon vandaan getrokken toen ik ging boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nee, klussen klussen klussen
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef Muis006 het volgende:
Hee oh-oh toen droeg je nog spijkerbroeken!
Ja maar das minder lekker om in te vriezen denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vanavond![]()
Maar dan de ovenschotelvariant met aardappelschijfjes, gehakt en een of ander prutje met spekjessmaak....echt heerlijk!
Met shoarmavlees is alles lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar das minder lekker om in te vriezen denk ikMaar wel heerlijk
ook ovenschotel met shoarmavlees en creme fraiche
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige tekening, Samzz
Wij zijn uit eten geweest naar een pannenkoekenrestaurantze hebben alleen echt niet begrepen wat straciatella is
het smaakte naar advocaat
Ik heb al weken zin in naturel chipsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow wat goed en verstandig, mijn man heeft een bus chocolade van Rousseau gehaald en daar heb ik net van gesnoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |