Ga je morgen een workshop geven?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Crap, nu heb ik zin om helemaal op te maken a.d.h.v. mijn eigen tutorijals, maar dat durf ik niet
Ik ga ook met zo'n achterlijk bord staan, dus jij maakt je op a.d.h.v. je tuutsquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Crap, nu heb ik zin om helemaal op te maken a.d.h.v. mijn eigen tutorijals, maar dat durf ik niet
Masjaquote:Dus, wat houden jullie bij? Ps, vergeet niet een wens te doen om 11:11, het is vandaag immers 11-11-11!
Dat artikel is de autistische kant van Masjaquote:
Nee, ik durf nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga ook met zo'n achterlijk bord staan, dus jij maakt je op a.d.h.v. je tuuts
nog geen! Hahaha einz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.![]()
SQ, wat voor een wijn had je gehaald?
Gelukkig haalt Joyquote:
Jij hebt mijn nagels ook al gezienquote:
Borden met EINZ! vast nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik moet het juiste bord toch herkennen? Misschien staan er wel meer mensen met borden
Je weet maar nooitquote:
Ge wit ooit nooit!quote:
Jij gaat toch bijlezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens even douchen
Tot over 3 topiques he!
8033 achteraanquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:35 schreef Mss het volgende:
J jij hebt nog wel altijd hetzelfde telefoonnummer he?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is waarIk kan het niet helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |