Ik denk zo dat je er prima tussen pastquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een zorg die ik niet vaak heb: Dat jullie allemaal nog leiper dan ik zijn
Ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk zo dat je er prima tussen past
Datquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk zo dat je er prima tussen past
Ik val erg mee!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef milka82 het volgende:
Kijk,dat heb ik dus ook! Ik ben meestal de luidruchtigste hier,het meeste leven in de brouwerij,maar vergeleken bij jullie.......
Mietje!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:17 schreef Joysa het volgende:
Oh Skjoe, jij had Bavaria he?
Ik denk dat ik dan wijn mee neem
Werd laatst echt doodziek van Bavaria, nu ben ik bang
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Want dan moet ik mijn facepalm meenemen.
Ja ik heb geen zin om te kotsen in de bus op terugwegquote:
Niet?? Dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om te kotsen in de bus op terugweg
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Want dan moet ik mijn facepalm meenemen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plaatje shoppen met een palmboom en een gezicht
Da's heul niet nodigquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plaatje shoppen met een palmboom en een gezicht
Ja ik ook, kan daar echt niet mee omgaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat er geen kinderen komen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's heul niet nodig
[ afbeelding ]
Als iemand kinderen meeneemt moet de kinderbescherming gebeld wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Mss het volgende:
Eh zoet wit of rose.. zeg het maar :pquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Joys, als jij wijn meeneemt, wat voor een wijn dan?
Ik ook, dan had ik de hele dag buiten moeten staan om de kinders niet te choquerenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Mss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als iemand kinderen meeneemt moet de kinderbescherming gebeld worden
Oeh is allebei goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh zoet wit of rose.. zeg het maar :p
Ga straks wel 2 flessen halen
Alhoewel ik ook volume in mijn haar kan doen!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal zo vast mijn haar eens wassen en stijlen... Dan zie ik er in elk geval een beetje toonbaar uit morgen
Ja ik haal Plus huismerk zoete witte dan, die is kei lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh is allebei goed
Dan hoef ik geen drank te halen, heb ik niet zo'n zin meer in.
Ik neem een fles 7up-light mee (maar dan cheapo Plus-variant)
Volspuiten met droogshampoo, net als Masja deedquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook volume in mijn haar kan doen!!
EINZZ!!11!!
En dan die wenkbrauwen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook volume in mijn haar kan doen!!
EINZZ!!11!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik haal Plus huismerk zoete witte dan, die is kei lekker
Crap, nu heb ik zin om helemaal op te maken a.d.h.v. mijn eigen tutorijals, maar dat durf ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan die wenkbrauwen!
Mijn wenkbrauwen zitten ook echt nergens naar, maar kan me niet schelen, ben lui.
Ga je morgen een workshop geven?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Crap, nu heb ik zin om helemaal op te maken a.d.h.v. mijn eigen tutorijals, maar dat durf ik niet
Ik ga ook met zo'n achterlijk bord staan, dus jij maakt je op a.d.h.v. je tuutsquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Crap, nu heb ik zin om helemaal op te maken a.d.h.v. mijn eigen tutorijals, maar dat durf ik niet
Masjaquote:Dus, wat houden jullie bij? Ps, vergeet niet een wens te doen om 11:11, het is vandaag immers 11-11-11!
Dat artikel is de autistische kant van Masjaquote:
Nee, ik durf nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga ook met zo'n achterlijk bord staan, dus jij maakt je op a.d.h.v. je tuuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |