er wordt aan gewerkt onder zeer professionele begeleidingquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je zelfdestructieve doel eens loslaat wel ja. En dat wil ik je best wel eens uitleggen maar zit dit nu te typen in de auto voor de deur van Yvo. Minder handig.
En daarom pas vertellen als je op jezelf woont, of als je zeker weet dat je ergens terecht kunt...quote:
Ik heb het vader en/of moeder nooit verteld, desdanks ik al jaren op mezelf woon.quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daarom pas vertellen als je op jezelf woont, of als je zeker weet dat je ergens terecht kunt...
ik dacht dat dat de reden was waarom je geen contact meer hebt met je oudersquote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het vader en/of moeder nooit verteld, desdanks ik al jaren op mezelf woon.
Nee joh, dat moest er nog eens bijkomen ook.quote:Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat dat de reden was waarom je geen contact meer hebt met je ouders
ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd. Ik blijf ook liever binnen dan dat ik op straat aangereden word.quote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kunt beter vrijgezel zijn dan opgescheept zitten met een waardeloze relatie.
Dat is ook zo.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch kom je erg over alsof je het gewoon kwijt wil, en niet alleen via geschreven tekst.
True, maar er zitten ook geen voordelen aan het aangereden worden, terwijl een kutrelatie nog wel enige charme/status kan hebben om even kort door de bocht te gaan.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd. Ik blijf ook liever binnen dan dat ik op straat aangereden word.
Nou mooi zo. Want ik denk dat je op dit moment in een vijver vist waar op 1 miljoen van dat soort vissen wellicht 2 zullen happen. Lijkt me niet echt efficient. Klinkt misschien lullig, maar een realistischere vijver lijkt me beter voor de vangst.quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er wordt aan gewerkt onder zeer professionele begeleiding
Ja. Die wilde me niet laten gaan.quote:
en nu zit Yvo dus onder de schrammen om zijn werk en moet nu uitleggen hoe dat komt ?quote:Op maandag 14 november 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Die wilde me niet laten gaan.
Ik kom de laatste tijd best vaka te laat op 't werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |