Heftig zeg om dat zo tegen te komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja zo kwam ik er wel achter dat een oude vriendin uit Friesland onverwacht in haar slaap was overleden. (Via haar broer op facebook) dat was wel ff schrikken...dus het heeft ook wel zijn nut.
Dat vind ik ook raar hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik vind het vreemder als mensen zeggen "ik ga boerenkool eten EINZ!"
Ik denk dat je de band die sommige mensen hebben met hun opa of oma onderschat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Heftig zeg om dat zo tegen te komen. Maar ik heb het dan bijvoorbeeld over posts over oma's en opa's. Dat zijn sowieso mensen die je meestal niet kent, en mensen voor wie het vaak wel 'hun tijd' is. Ik bedoel daarmee dat het niet gigantisch onverwachts komt. Dat maakt het niet minder erg, maar het hoort natuurlijk wel bij het leven.
[..]
Dat vind ik ook raar hoor
Maar hij is zo ontzettend slecht gemaaktquote:
*Jaloers* Ik wil ook!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
goffer!
Maar het is EINZ!! uur, dus weekend! Want ik heb een halve dag vrij gekochtEINZ!
Limburgse tv zender waar nu het carnaval in Maastricht op te zien isquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Post eens door, ik verveel me in college
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omfg er is iemand dr nagels aan het lakken
Doe dat thuis mongooltje
Maar de timing was geniaal, dat moet je toegevenquote:
Ja ok maar aangezien de ventilatie al niet zo fantastisch is hiero zit ik met heerlijke koppijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de timing was geniaal, dat moet je toegeven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat mijn moddols vandaag komen
ik ga er net 1 op doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ze morgen !quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Vastelaovend in Limburg, dreej daag dr op oet!quote:
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zal ik die van Joysa anders vergeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vastelaovend in Limburg, dreej zes daag dr op oet!
Ja maar zo gaat het liedje niet, en het liedje is gemaakt door zuid limburgers dus die snappen niet dat het 6 dagen isquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik die van Joysa anders vergeten?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen worstenbroodjes voor jou morgen
U know u love mequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nerd alertquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn playstation controller heeft een L1?
NERDJEquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn playstation controller heeft een L1?
Hotdog = geen worstenbroodquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij blijft uit de buurt van mijn hond!
Hot doggggquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij blijft uit de buurt van mijn hond!
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh
nou dan liever mijn ps3 controller!
carnaval jonge!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh
nou dan liever mijn ps3 controller!
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
carnaval is okay maar ik heof geen limburgse tv te kijken jonge!
Delen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijf van mijn roodharige stoot af
Tijd voor een carriereswith dwyn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Dwyn het volgende:
Neeeee, mijn pakketbezorgster gaat ermee stoppen.
NEINZ ????1?1?1quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijg jij allemaal eten, krijg ik melz
Ha, nee dankje. Ik word al bij één werkgever voldoende uitgebuit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tijd voor een carriereswith dwyn?
Misschien krijg je er wel een super geile vent voor terug!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Dwyn het volgende:
Neeeee, mijn pakketbezorgster gaat ermee stoppen.
Een geile vent die je faals komt brengenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel een super geile vent voor terug!
Die ging morgen meerijden dus we zullen het zien. Ik vroeg haar hoe laat ze op zaterdag meestal kwam, want ik verwacht een kerstcadeau, maarja de MEET. Dus ze komt nu rond 11 uur. Speciaal voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel een super geile vent voor terug!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een geile vent die je faals komt brengen![]()
Ik weet dat je mij mist, morgen zie je me weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
wait whut! ik mis iets volgens mij!
Nee sorry daar trapt ze niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet dat je mij mist, morgen zie je me weer
Wat liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die ging morgen meerijden dus we zullen het zien. Ik vroeg haar hoe laat ze op zaterdag meestal kwam, want ik verwacht een kerstcadeau, maarja de MEET. Dus ze komt nu rond 11 uur. Speciaal voor mij
Ik heb een lieve oostblokker en een marokkaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben benieuwd wat ik ervoor terug krijg.
Als ze hun werk maar goed doen, dan maakt het kleurtje me niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een lieve oostblokker en een marokkaan
Ze zijn ook lievvvvquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ze hun werk maar goed doen, dan maakt het kleurtje me niet uit.
Dat lijkt me ook niet fijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef Joysa het volgende:
Bij ons is het telkens iemand anders geloof ik
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet poepen maar ik durf niet, straks komt tnt
hang een postit op de deur 'ben ff schijte, doe zo open'quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon met je broek op de enkels de deur opendoen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht geduldig tot blei terug is van de praxisquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
hang een postit op de deur 'ben ff schijte, doe zo open'
terwijl ongesteld en diarree, dat zal een fraai schouwspel opleverenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon met je broek op de enkels de deur opendoen!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terwijl ongesteld en diarree, dat zal een fraai schouwspel opleveren
Zijn onze Beetlejuices er nog niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook lush aan t bestellenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik heb nog een sprankje hoop. Namelijk, alles wat ik uit Engeland bestel wordt eigenlijk door een vrouw op een fiets bezorgd. Lush, waxmelts etx. Die vrouw rijdt altijd op zaterdagochtend. Dus do not despair! Einz!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naamplaatjes maken als afleiding
naamplaatjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naamplaatjes maken als afleiding
Lekker dreigen dat je 'm ondersplettertquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terwijl ongesteld en diarree, dat zal een fraai schouwspel opleveren
ja voor schaar, want die heeft geen feestboek en weet dus onze namen en hoofden nietquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja voor schaar, want die heeft geen feestboek en weet dus onze namen en hoofden niet![]()
einz!!
geloof me, het plaatje dat je van mij gaat krijgen roeleert harder! Einz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb mijn AH-naamplaatje mee naar huis genomen.
natuurlijk niet, gokspelletje van makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja voor schaar, want die heeft geen feestboek en weet dus onze namen en hoofden niet![]()
einz!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
einz!!
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus ik moet echt een bordje maken met EINZ! DERP! TIETEN! WAAR! maken voor op station?
Jaaa, daar reken ik op!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus ik moet echt een bordje maken met EINZ! DERP! TIETEN! WAAR! maken voor op station?
alleen einz volstaat denk ik welquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Anders kan ik jullie niet vindenquote:
OKquote:
goeden idee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik roep gewoon de hele tijd "hey" en hoop dat de goede reageert
Geef iedereen een plaatje met z'n UI erop
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
OK
Ik maak een EINZ! bordje
Spaceje, morgenochtend bij jou even maken
Of allemaal een naamkaartje met Masja's hoofd eropquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden idee!
Hihi stiekem had ik dat idee allang
Trappen af vanaf trein, naar links, dan loop je zo tegen de free record shop aan, maar dan wel buiten, want rokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
waar was het nou, bij de free record shop ofzo?
Dan heb ik wel een toffequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
hihi ik had ze zelfs al geprintvanmorgen al! Einz!
rokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Trappen af vanaf trein, naar links, dan loop je zo tegen de free record shop aan, maar dan wel buiten, want roken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
hihi ik had ze zelfs al geprintvanmorgen al! Einz!
Aan welke kant van het station is dat? Bij de bussen of die andere kant?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
waar was het nou, bij de free record shop ofzo?
Anderequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aan welke kant van het station is dat? Bij de bussen of die andere kant?
bubs staat er ook op!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Andere
Kom jij ook? Jij staat niet op lijstje vlgs mij
cupmaat niet vergeten op de kaartjes te zettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
visuele ondersteuning is zeer belangrijk!
Dat zie je toch heul vanzelf aan hoever het kaartje naar voren steektquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
cupmaat niet vergeten op de kaartjes te zetten
Jawelquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Andere
Kom jij ook? Jij staat niet op lijstje vlgs mij
Als je verkeerd om de trap af looptquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
bubs, taxikant... Er is maar 1 links
jij loopt altijd achteruit de trap af?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je verkeerd om de trap af loopt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zie je toch heul vanzelf aan hoever het kaartje naar voren steekt
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je verkeerd om de trap af loopt
Nee, maar je weet maar nooit met de mensen hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jij loopt altijd achteruit de trap af?
goeden puntquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar je weet maar nooit met de mensen hier
Ja ik maak morgenochtend bij Space thuis even een bordje met EINZ!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef milka82 het volgende:
Joysa,ik verwacht wel een bordje met Einz! Derp tetten,anders herken ik jullie niet,haha
AH TOE zullen we allebei een sandwich bord omdoen? Ik wil huurrr duuurrr derp jij mag einzzzquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik maak morgenochtend bij Space thuis even een bordje met EINZ!
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AH TOE zullen we allebei een sandwich bord omdoen? Ik wil huurrr duuurrr derp jij mag einzzz
Wel 1 waarbij we je tieten kunnen zien he?quote:
Dozen bij de appiequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar haal ik karton vandaan?
We lopen er mee richting jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
space, als je dat doet wil ik wel fotobewijs .')
supermarkt, einz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar haal ik karton vandaan?
Oh ehmquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel 1 waarbij we je tieten kunnen zien he?
twee tettengaten uitsnijdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel 1 waarbij we je tieten kunnen zien he?
failquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik las terug
Waarom doe ik dat toch steeds?
Bij een normale meet zou ik nu denken dat iedereen een kei grote bek heeft en het morgen saai wordt, maar nu weet ik gewoon dat het niet zo is..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei niet naakte tetten. Maar wel een goeden idee!
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb gewoon van vanochtend 7.45 tot een half uur geleden nog liggen tukken...
Wat een dagverspilling!
Ik ben onwijs saai in het echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij een normale meet zou ik nu denken dat iedereen een kei grote bek heeft en het morgen saai wordt, maar nu weet ik gewoon dat het niet zo is..EINZ!
Ik heb nog wel wat liggen, anders plakken we wel papieren aan elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij een normale meet zou ik nu denken dat iedereen een kei grote bek heeft en het morgen saai wordt, maar nu weet ik gewoon dat het niet zo is..EINZ!
Noesquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggen, anders plakken we wel papieren aan elkaar![]()
We moeten wel naar het station leaupen morgen
Uhhuquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben onwijs saai in het echt
uiteraard. Ik ook, ik ben heel verlegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben onwijs saai in het echt
Ik ben in public en ik zit keihard te lachen ja, iedereen kijkt me aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard. Ik ook, ik ben heel verlegen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bazinga!
en jij krijgt omnomnomnomnomnomquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
OEEEE met die naambordjes krijgt lindy dan schimmeloogschaduw op dr tieten geplakt!!!!
jammer dat jouw plaatje niet ook echt beweegt dan, want zo knabbelt ie zachtjes aan je tepelquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
OEEEE met die naambordjes krijgt lindy dan schimmeloogschaduw op dr tieten geplakt!!!!
of hij eet em opquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
jammer dat jouw plaatje niet ook echt beweegt dan, want zo knabbelt ie zachtjes aan je tepel
helaas had ik ze al gemaakt voor de groten UI-switchquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Joysa het volgende:
Ik heb echt nu al zin om met dat bord op het station te gaan staan
shitquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helaas had ik ze al gemaakt voor de groten UI-switch
spemmertsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
tot over drie topiques loqi, succes!
That will never do!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helaas had ik ze al gemaakt voor de groten UI-switch
Ik ga dadelijk voor de spiegel oefenenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
space met een hurrr durrr derp bordwel zo'n kop er bij trekken he!
Dat heeft ze altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik ze eerst bij je komen halen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
jammer, ik heb hier nog een stapel piepschuim platen liggen die de perfecte maat hebben voor zo'n sandwichbord
En der bij roepen: herp derp durrrrrpquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoe ga je die meenemen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zal ik ze eerst bij je komen halen?
Wil je daar eerst 20min mee in boxtel lopen, dan in detrein en dan nog een x in ehv?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zal ik ze eerst bij je komen halen?
Ja dat ben ik net aan het bedenkenquote:
hehehe, straks valt het vet tegenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
En der bij roepen: herp derp durrrrrpOoooh,ik heb der echt zin in,moeite van drie uren reizen waard!
Vorig jaar vond sq mij saaiquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, straks valt het vet tegen
Milka gaat alleen naar spees en Joysa kijken met hun durp derp en daarna weer terugquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, straks valt het vet tegen
DAN IS ZE GEWOON JALOERS EINZ!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vorig jaar vond sq mij saai
Goeden ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Milka gaat alleen naar spees en Joysa kijken met hun durp derp en daarna weer terug
wat ik misschien zou kunnen doen. Die borden maken en morgen ff snel langs het station rijden en ze omhangen bij julliequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ben ik net aan het bedenkenGeen idee
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Milka gaat alleen naar spees en Joysa kijken met hun durp derp en daarna weer terug
Ik was ziek en kwam met koorts naar de meet EINZ!!1!1quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAN IS ZE GEWOON JALOERS EINZ!
Dat kan ook.. dat wij een trein eerder pakken ofzo..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik misschien zou kunnen doen. Die borden maken en morgen ff snel langs het station rijden en ze omhangen bij jullie
dat was je ook, met je koortsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vorig jaar vond sq mij saai
Jaaaaaaaaa dan nemen wij een trein die wat eerder aankomt dan de restquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik misschien zou kunnen doen. Die borden maken en morgen ff snel langs het station rijden en ze omhangen bij jullie
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het best!
Dingen wegen niks, die kan ik zelfs op de fiets meepakken
Jaaa ik wil er echt foto's van hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:49 schreef milka82 het volgende:
Ik ben nu de camera al aan het opladen voor de zekerheid,die MOET mee,hahaha!
Tot morgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo naar huis om spullen in te pakken enzooo ... tot morgeeen
Het is ongeveer 1 min lopen van trein naar afspreekpuntquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef milka82 het volgende:
Waar gingen jullie ook al weer staan? Princess en ik komen om kwart voor 1 al aan,want ja,wij zijn wereldvreemde noordelingen dus zullen eerst moeten zoeken.....
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke tijd is dan de trein in boxtel?54?
dan staan ze er nog heul nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef milka82 het volgende:
Waar gingen jullie ook al weer staan? Princess en ik komen om kwart voor 1 al aan,want ja,wij zijn wereldvreemde noordelingen dus zullen eerst moeten zoeken.....
Shit dan moeten jullie nog niet bij de freerecordshop zijn hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef milka82 het volgende:
Okee,thanx!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1 min lopen van trein naar afspreekpunt
Trap af naar links, loop je zo tegen de free record shop aan, daar aan de buitenkant spreken we af
Maar daar moeten jullie niet gelijk heen, want SQ komt ons dan nog de borden geven enzoquote:
Stuur ze naaar de bussen, vanaf 10 voor half mogen ze komen LOLquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar daar moeten jullie niet gelijk heen, want SQ komt ons dan nog de borden geven enzo
Als je op het afspreekpunt bent, loop je naar rechts en dan loop je zo het centrum inquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef milka82 het volgende:
Neeehee,we gaan ons eerst wel verwonderen over de grote stad
Ooooh wauw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op het afspreekpunt bent, loop je naar rechts en dan loop je zo het centrum in
En dan vooral niet kijken in de richting van de free record shopquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op het afspreekpunt bent, loop je naar rechts en dan loop je zo het centrum in
ik heb geen kruidvatkaartjequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noez niet vergeten kaartje te kopen, morgen geldt ov niet
Je maakt me in de war !quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Lindytje het volgende:
Na de meet gaat schimmel-UI weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |