Heftig zeg om dat zo tegen te komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja zo kwam ik er wel achter dat een oude vriendin uit Friesland onverwacht in haar slaap was overleden. (Via haar broer op facebook) dat was wel ff schrikken...dus het heeft ook wel zijn nut.
Dat vind ik ook raar hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik vind het vreemder als mensen zeggen "ik ga boerenkool eten EINZ!"
Ik denk dat je de band die sommige mensen hebben met hun opa of oma onderschat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Heftig zeg om dat zo tegen te komen. Maar ik heb het dan bijvoorbeeld over posts over oma's en opa's. Dat zijn sowieso mensen die je meestal niet kent, en mensen voor wie het vaak wel 'hun tijd' is. Ik bedoel daarmee dat het niet gigantisch onverwachts komt. Dat maakt het niet minder erg, maar het hoort natuurlijk wel bij het leven.
[..]
Dat vind ik ook raar hoor
Maar hij is zo ontzettend slecht gemaaktquote:
*Jaloers* Ik wil ook!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
goffer!
Maar het is EINZ!! uur, dus weekend! Want ik heb een halve dag vrij gekochtEINZ!
Limburgse tv zender waar nu het carnaval in Maastricht op te zien isquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Post eens door, ik verveel me in college
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omfg er is iemand dr nagels aan het lakken
Doe dat thuis mongooltje
Maar de timing was geniaal, dat moet je toegevenquote:
Ja ok maar aangezien de ventilatie al niet zo fantastisch is hiero zit ik met heerlijke koppijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de timing was geniaal, dat moet je toegeven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat mijn moddols vandaag komen
ik ga er net 1 op doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ze morgen !quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Vastelaovend in Limburg, dreej daag dr op oet!quote:
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zal ik die van Joysa anders vergeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vastelaovend in Limburg, dreej zes daag dr op oet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |