Nijjjs! En dat is zo voorbij joh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb een datum voor mn eerste echo! 8 december! nog maar een maandje wachen, das vast zo voorbij
en onopgemaakt bedquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef sproet-je het volgende:
[..]![]()
![]()
Foto staat er, inclusief vieze spiegel
sssstttttt ik had gehoopt dat dat niet op zou vallen... Ik heb hem trouwens na de foto wel even opgemaakt..quote:
Maar mooi klein buikje hoor sproetjequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef sproet-je het volgende:
[..]
sssstttttt ik had gehoopt dat dat niet op zou vallen... Ik heb hem trouwens na de foto wel even opgemaakt..
Haha daar zat ik ook meequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Maar mooi klein buikje hoor sproetje![]()
Wou daar wel reageren maar dan gooi ik t topic dicht en openen is niet mijn ding
Ach so!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef Orea het volgende:
Ik heb gepost, toen was het topic dicht.. klikte de: open nieuw deel en invoeren et voila. Kind kan de was doen! Doe je met al je vingers in je neus!!!
Wauw, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:28 schreef minkuukel het volgende:
Minkuukel is 9-11 opa geworden van een prachtige kleindochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |