Je bedoelt mij zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn setup gaf trouwens High Quality aan.
/sneer naar die gast wiens setup Low aangaf
Misschien object reflection uitzetten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Gutterblade het volgende:
Muren enzo zien er afschuwelijk uit...lijkt meer gelei dan steen....zo erg glimt het
Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:57 schreef Smoofie het volgende:
omg waarom upload hij niet in 1080pAnyway alles op ultra + FXAA en HIgh Quality rendering and SLI multisample enabled via Nvidia control panel ziet het er écht goed uit, alleen mijn fps is 13
Dan moet je nog een uur of 20 wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 03:03 schreef hans1988 het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal op Ultra Quality![]()
Wil een soort van Battle-mage hebben...dik pantser, dik zwaard, en magic
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!quote:Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.
ALles Ultra? Dus ook FXAA , reflects, Object distance, Decal quantity etc? Zo ja, dan raar, want ik haal niet veel FPS met 4xAA/16AF alles op ultra én FXAA.quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!
Brakke nvidiadrivers ofzo? Of die tweede kaart staat gewoon niks te doen?!
Xo'n oud arcade ding? Zo'n wit onding heb ik ook gehad ja met een red ring. Daarna een Elite die het nog steeds doet... maar die ligt wel in de verpakking van de allernieuwste met wifi en fancy BLINGBEEPBLING knopjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Dank u!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:38 schreef Saind het volgende:
beessies vermoorden, de vacht/huid jatten en dan naar zon tanning ding toe
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |