Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, voor mij heel veel waarde. Het is niet een heel erg dure en je kunt m vast ook nog wel kopen (al zijn er niet veel van gemaakt)
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
KOM JE NU MEEquote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tchock!!!! Die torrent van Foster the People had ik tijd terug ook gedownload bedenk ik me net en bleef ook steken bij de laatste procenten!!!
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsjaquote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT
[..]
Ah, tsja, ik ben misschien wat minder materialistisch ingesteld op dat vlak. (niet lullig bedoelt, maar als een gitaar geen erfstuk is vind ik het al niets tot weinig waard)
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik best inkomen hoor. Hij is financieel ook niet veel waard.
Financieel vind ik ook niet interessant, maar och, als het je eerste serieuze gitaar is kan ik me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap ik prima hoor. Kan me goed voorstellen. Maar deze gitaar, tsja
Jan?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maak ik een TT voor hem, is onze scheepsvaarder er niet meer
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan?Of Vinc?
Denk Vinc maar Jan is een Piraat hmm.. Lastig lastig.
Ik vond dat altijd een leuk spel vroegahhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vinc, sorry. Maar Jan mag er ook van profiteren.
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
13 van de 18 mensen waren na een half uur weggelopen
lijkt me ook ja,quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, dat zegt ergens wel wat meer over het examen dan over de mensen.
Als die nou ongeveer hetzelfde is, dan weet je in ieder geval ongeveer de vraagstellingen, dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me ook ja,
ach, dan de herkansing maar
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ook herkansen einde van deze periode.
1 luistertoets (had me verslapen)
1 vakgerichte toets.
Komt wel goed.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag het, viel allemaal mee toch? De rest van je cijfers waren meer dan goed!![]()
En goedenavond vers verworven collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |