euuh.... normaal is het main even om 05:00 uur ofzo, dus het is 2 uur vroeger dan normaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon laat dus. Weet niet of ik het dan live kijk... Is wel een fight die ik eigenlijk live wil zien maar het is altijd zo laat...
Kom op man! Vanavond even een uurtje op bed zodat je straks fit bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon laat dus. Weet niet of ik het dan live kijk... Is wel een fight die ik eigenlijk live wil zien maar het is altijd zo laat...
en hoeveel zijn dat er dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef kevin_ het volgende:
Alleen de prelims vanavond kijken denk ik.
Er zijn 9 prelims + het main eventquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2 lange gevechten of 4 korte denk ik.
lol,quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er zijn 9 prelims + het main event
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er zijn 9 prelims + het main event
Geen bets?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef Fenomeno het volgende:
Lang geleden dat ik zo hyped was voor een gevecht zeg
quote:Cain Velasquez vs. Junior dos Santos
A lot of dos Santos love, en niet geheel onterecht maar aan de andere kant wordt er hier en daar
ook wat makkelijk gedacht over Cain. Hij is niet voor niets 9-0 en de current UFC HW Champion. Ik lees overal maar de verwijzing naar de Kongo fight, but that was way back in the day
Iedereen wordt wel eens gerocked en veel belangrijker om uit de exchange mee te nemen is dat Cain het tot 3 keer overwon en alsnog de winst wist te pakken. Velasquez in de championship rounds by (T)KO!!
quote:Ben Henderson vs. Clay Guida
This fight is gonna be totally awesome dudes
Ongelimiteerde energie van beide, goede wrestling van beide, nice stand-up skills, goede submission game!!! Henderson pakt dit gevecht met een UD (slight chance of submission).
quote:Dustin Poirier vs. Pablo Garza
Poirier very talented en pas 22 jaar. Hopelijk vind hij binnenkort zijn plek bij een gevestigd camp. Het is voor hem te hopen dat de Garza fight niet te vroeg komt en hij een domme fout maakt.
quote:Cub Swanson vs. Ricardo Lamas
Deze pick kan me de winst kosten, maar ik kan het niet opbrengen om tegen Cub in te gaan. Lamas heeft een goede kans om deze pot te winnen omdat hij solid wrestling skills heeft. Hopelijk zijn andere aspecten doorslaggevend!! SWANSON FTW!!
quote:Clay Harvison vs. DaMarques Johnson
Een hoop heat tijdens de weigh-ins. Ondanks dat ik DaMarques echt totaal niet mag denk ik
toch dat hij de winst zal pakken. Misschien zelfs een SotN bonus.
quote:Norifumi Yamamoto vs. Darren Uyenoyama
Ik weet niet veel over Darren in tegenstelling tot de grote hoeveel info die iedereen heeft over KID.
Ik zou graag de KID van 2005 terugzien maar is dit wel reëel? Als je naar de feiten kijken
zijn er erg veel vraagtekens in deze match-up, so I might as well go for the upset, right
quote:Mackens Semerzier vs. Robert Peralta
Dit is een gevaarlijke match-up voor Peralta. Hij zal vanavond moeten bewijzen dat hij zonder
twijfel tot de subtop van de divisie behoort. Ik gun hem de split decision.
quote:Alex Caceres vs. Cole Escovedo
Careres is one weird dude, hij heeft duidelijk skills maar lang niet genoeg om een high profile match te winnen. Escpvedo heeft goede submissions in huis.
quote:Mike Pierce vs. Paul Bradley
Saaie wrestlefuck, waarin Bradley na Pierce' eerste takedown nog wel voor de submissions zal gaan, maar daarna als een nachtkaars uit gaat.
quote:Aaron Rosa vs. Matt Lucas
Do not give a shit. My pick voor Lucas puur op basis van hearsay; goede cardio, goede wrestling skills
Hij wacht volgens mij de reduced juice van 5Dimes afquote:
Dit zijn mijn bescheiden bets:quote:Hearing @UFConFOX 2 is scheduled for January 28, 2012
Je pick wordt dus ook Velasquez?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Loretta Hunt
[..]
Dit zijn mijn bescheiden bets:
* 15 op Lucas @ 2,10 (potentiele uitbetaling 31,50)
* 10 op Velasquez by (T)KO @ 2,25 (potentiele uitbetaling 22,50)
* 10 op Peralta @ 1,88 (potentiele uitbetaling 18,80)
* 10 op Uyenoyama @ 3,50 (potentiele uitbetaling 35,00)
* 5 op Swanson @ 2,10 (potentiele uitbetaling 11,00)
Inzet 50 euro - Potentiele uitbetaling 118,80
Mijn picks staan er alquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je pick wordt dus ook Velasquez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |