4 ongeveer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Waar blijft unibet met die methodsik ben benieuwd naar de odds voor JDS by KO/TKO/DQ
QFTquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:35 schreef Geo3kant het volgende:
Die how main stream is MMA video is echt geweldig
Ja, worden nu hier gemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:14 schreef Mujahedine het volgende:
Huh, ben ff niet meer hier geweest. Worden de picks terug hier gemaakt ipv op MMA Playground ?
Okee dan. Ik speel iig verder op het speelplein.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, worden nu hier gemaakt.
Sommige spelen ook nog voor de lol door op MMA Playground
Wel ironisch dat je dat zegt nadat twee mensen vlak na elkaar precies dezelfde picks hebben gemaakt :p Maar er zit inderdaad veel variatie in inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Jajong het volgende:
Flip nog steeds van de match-ups die tellen voor de picks.
quote:
Welke match-ups had je gewild dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Jajong het volgende:
Flip nog steeds van de match-ups die tellen voor de picks.
Hier de linkquote:
Hij vroeg wat Brock ervan vond dat Alistair dingen heeft gezegd als: "I'm going to kick his butt."quote:
Hehe, ik ben er ook weer bijquote:
Inderdaad, rommelig allemaal. Stream was ook beroerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ja, maar het was ook niet om aan te zien/horenslechte pers conf.
Ik zet gewoon het streampje van Geo aan, dan hoor ik vanzelf wel wanneer ie begint.quote:
edit: 1:00 it is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
01.00 weigh ins UFC on FOX Velasquez vs JDS.
Je snapt dat dit nergens op slaat he, aangezien alleen Cain vs. JDS op FOX komt, en de rest ALLEMAAL op Facebook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Yamamoto is inderdaad wel een grotere naam dan Harvison of Johnson. Voor MMA-fans tenminste. Maar dit is de card waarmee de UFC mainstream wil worden, dus kiezen ze liever voor amerikanen die knokken dan voor een wisselvallige japanner. Begrijpelijk.
Dus? Het wordt wel bij elke gelegenheid gepromoot dat de rest op Facebook te zien is. En hoe meer casual de kijker is, hoe later hij zal inschakelen. Dus laat je de Amerikanen later zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je snapt dat dit nergens op slaat he, aangezien alleen Cain vs. JDS op FOX komt, en de rest ALLEMAAL op Facebook.
Nee, nog veel eerder.. normaal is de main CARD.. om 03.00quote:
Wat, zo vroeg al?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef THEFXR het volgende:
timetable ufc on fox:
facebook: 22:45 uur
main event: 02:00 uur
Inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, nog veel eerder.. normaal is de main CARD.. om 03.00nu main event..
Is volgens mij omdat Pacquiao tegen Marquez daarna is
Niet zo vaak als tremendous of big right hand.. maar ook al vaak jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Fyodor het volgende:
The baddest man on the planet, hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord?
Als ik er morgen aan denk dan ga ik de Joe Rogan bingo weer doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zo vaak als tremendous of big right hand.. maar ook al vaak ja
Vechten er veel zwarte vechters? Dan moet je de 'explosive/athletic drinking game' doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik er morgen aan denk dan ga ik de Joe Rogan bingo weer doen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vechten er veel zwarte vechters? Dan moet je de 'explosive/athletic drinking game' doen
En Semerzier!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef Geo3kant het volgende:
3 zwarten dacht ik, Caceres, Johson, Peralta.
Oja! Das een goeie! Dat is ook de enige echte zwarte, de rest zijn volgens mij halvies o.i.d.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Semerzier is vrij explosive dacht ik
Nou idd, gelijk de handdoek ervoor dus het zal wel niet eenvoudig geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ben 'Weight cuts aren't going so smooth' Henderson
3e ronde TKO tegen Cro Cop. Voor de rest hebben alleen Carwin en Nelson de 2e ronde gehaald dus beetje nutteloze statement denk ikquote:
Ook datquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
3e ronde TKO tegen Cro Cop. Voor de rest hebben alleen Carwin en Nelson de 2e ronde gehaald dus beetje nutteloze statement denk ik
Hij tapte omdat hij teveel klappen kreegquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook dattegenstanders hebben een goede chin.
Crocop was een submission volgens mij wikipedia.. eye injury
Net als tegen Nelsonquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij tapte omdat hij teveel klappen kreeg
Fuck yeahquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef THEFXR het volgende:
timetable ufc on fox:
facebook: 22:45 uur
main event: 02:00 uur
quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:34 schreef roepdeman het volgende:
LEAVE CRO COP ALONE!!!!11!!!!!11!!!!!11!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |