Waar denk je dan bjivoorbeeld aan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, het is inderdaad net een kleuter die we in huis hebben. Het zijn echte volzinnen, ze kan ook verhalen vertellen die echt kloppen en ze heeft een geheugenongelofelijk is dat. Erg gezellig ook, hoor! Soms vraag ik me wel af of we haar misschien met dingen meer moeten stimuleren of anders met haar moeten spelen. Best lastig.
Dat doet Niels ook, dan staat of zit hij heel geconcentreerd te luisteren en als je dan later met hem de liedjes zingt kent hij de tekst. Misschien vindt Senna het ook gewoon leuk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Soms denk ik ook dat ze zich verveelt. Gisteren bijvoorbeeld lag ze gewoon op de bank maar naar de kinderliedjes te luisteren. Verder niets, gewoon luisteren. En dan is ze niet moe ofzo, maar ze doet verder ook niets.
Ze kent echt alle liedjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat doet Niels ook, dan staat of zit hij heel geconcentreerd te luisteren en als je dan later met hem de liedjes zingt kent hij de tekst. Misschien vindt Senna het ook gewoon leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |