Ja sorry, momenteel kan ik me totaal niet meer herkennen in alle dreumesverhalen, ik mis jullie!!
Dus hier maar een illegaal verhaaltje
Gefeliciteerd Claudia en Ivan! Wat een mooi versierde woonkamer zag ik snel ergens op fb voorbij komen!
En kon niet eerder reageren op telefoon maar wel meelezen(dus beetje spuit11 reactie misschien); wat vervelend dat je een beetje naar gevoel had over het te zwaar zijn van Ivan. Maar hey, ik las dat hij ook behoorlijk groot is, dus dan is het wel wat meer in verhouding toch? Gewoon groot en fors kereltje wat straks vast de lengte in schiet.Ik zou zelf misschien wel een keertje naar de dietiste gaan,wie weet heeft ze nog wel tips of kan ze je helemaal gerust stellen.
Wat je op somt wat hij eet op een dag kan het volgens mij echt niet aan liggen joh! qua drinken als ik het goed begrijp, drinkt hij echt alleen maar water en/of melk?!
En eigenwijze Lente

maar wat knap dat ze het al wel eens, al dan niet per ongeluk, op het potje doet!
Wolf geeft wel aan als hij gepoept heeft, maar dan is het dus al gebeurd
Wij zijn gister naar de intocht hier in de stad geweest, Sint komt hier aan met de boot

(Rijn)
Wolf boeide dat niet zoveel,de boot was wel interessant ''plaat,plaat! (piraat) met wijzend vingertje.
Later op de dag kwamen we Sint in de koets nog tegen in de stad en kreeg hij pepernoten van Piet, maar daar werd hij erg verlegen van. Doet hij ook bij vreemde mensen die tegen hem praten dus volgens mij vond hij Piet niet eng. Toen Piet weg was zei hij ''Diet..diet!... koek?!''
Op tv herkent hij Piet ook ''diet!'
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”