SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dat klinkt echt als een rapperquote:
Mijne is nu bijna op. Paar happen nog. Lkkr lkkr.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
Pff lullo's door jullie pizza gezever kreeg ik honger en heb ik er ook een besteld
Guiltyquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
Pff lullo's door jullie pizza gezever kreeg ik honger en heb ik er ook een besteld
quote:
Pizza Deluxe besteld waar korting op zat dus moest ook nog die chococake toetjes erbij bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijne is nu bijna op. Paar happen nog. Lkkr lkkr.
Wat had jij eropquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijne is nu bijna op. Paar happen nog. Lkkr lkkr.
Serieus...serieus?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gisteren wou hij vrouwenlaarzen kopen en vroeg hij me of hij ze ''casual'' zou kunnen dragen om vrouwtjes te imponeren. Reden? Ze waren goedkoop.
Balenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pizza Deluxe besteld waar korting op zat dus moest ook nog die chococake toetjes erbij bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen![]()
Ik wilde ook bijna om een rijmpje vragen, maar ik zit hier volgens mij toch nog niet lang genoeg voor een zinnig exemplaarquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nu even niet meer, mijn inspiratie is op
ik kom niet verder dan lokasenna pennaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wie maakt er een rijmpje voor mij nu dan?
Muah nu heb ik ook lekker gratis chococakjes erbij en ben minder kwijt als de originele pizzaquote:
Seks?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat daartegen helpt.
Lokaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was eigenlijk niet waar ik aan dacht (bij uitzonderingquote:
Loka is een beetje raarquote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loka
Een dame een Enschede
Houd van rare dingen,
maar je kan er altijd een goed gesprek mee beginnen
Houd van Newbie
En hij van haar en nu is het gedichtje klaar
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Loka is een beetje raar
En ze komt minstens 3x per dag klaar
Ondanks dat ze een beetje raar doet
Is haar hartje wel heel goed
Haar hosselen speel je niet zo klaar
Want zelfs ik kreeg het niet voor elkaar
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Loka is een beetje raar
whehe doe eens een leuke voor mij danquote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Loka is een beetje raar
pleur op, die gasten weten niet eens wat vol zitten is. Ze hebben nooit genoeg eten.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Honger is alleen voor kindjes in Afrika.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
Loka de vrouw van mijn dromen
Had plots een helder idee
en met haar excentrieke voorkomen
nam ze alle mannen met haar mee
door te rijmen als een fee
Ze smachtte zo naar een rijmquote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
meeeesterlijk!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze smachtte zo naar een rijm
Maar moest het doen met die van Tijn
Toen kwam heloef als een baas
En blaasde haar omver met zijn rijmend relaas
Sinji was daarna
Toen leek het helemaal klaar
Maar daar was die Supersoep
Hij kwam, rijmde en hosselde haar
Baas.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinji was daarna
Nee en jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal. Nog wat spannends meegemaakt vandaag=
dan een rijmpje over ook_gekquote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whehe doe eens een leuke voor mij dan
Gewerkt aan toch wel een gaaf elektronicaprojectquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal. Nog wat spannends meegemaakt vandaag=
Nee, kansloos gewerkt. Weet niet waarom, maar werd op de fiets overvallen door eenzaamheid. Het voelt alsof er gewoon geen leuke meiden meer zijn.quote:
Supersoepquote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinji was daarna
haha topquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
dan een rijmpje over ook_gek
hij heeft geen grote bek
en zet regelmatig Firelfly op zijn plek
de naam zegt eigenlijk al genoeg
hij hosselt ze overal op straat in de disco, op straat of in de kroeg.
Gewerkt en me buitengesloten gevoeld. En afspraak bij de kaakchirurg gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewerkt aan toch wel een gaaf elektronicaproject![]()
En jij?
Bawsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinji was daarna
Die zijn er welquote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, kansloos gewerkt. Weet niet waarom, maar werd op de fiets overvallen door eenzaamheid. Het voelt alsof er gewoon geen leuke meiden meer zijn.
Misschien wel. Kan ook aan mijn bui liggen natuurlijk. Hopelijk is het morgen beter.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn er weldat weet ik zeker
Tuurlijk zijn die er.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn er weldat weet ik zeker
Loka,quote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Capstanquote:Op donderdag 10 november 2011 21:56 schreef Capstan het volgende:
Ik voel me incompleet zonder rijmpje...wie maakt er eentje voor mij?
Ik heb momenteel vrede met een foreveralone.jpg leven.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er.
Je moet eerst wel wat draken overwinnen enzo en ze redden uit de klauwen van vleesetende planten, maar dat moet je overhebben voor een leuke meid.
hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er.
Je moet eerst wel wat draken overwinnen enzo en ze redden uit de klauwen van vleesetende planten, maar dat moet je overhebben voor een leuke meid.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Loka,
Doet het met Newbie,
Een beetje naief en prettig gestoord
Soms in combinatie met ecstasy
Zoals het hoort
Eet graag haar korstjes, oorsmeer en pus
Alles uit willen proberen is nog een hele klus
Verder is het een lieve meid
Die hopelijk door Newbie nog lang wordt verblijd
Wie maakt heloefs tweede rijmpje van vanavond?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
Wie oh wie maakt er nog een mooie rijm over de leukste jongen van dit topc, moi?
Leuk rijmpje, dat zeker, maar ik heb hier toch al twee keer uitgelegd wat een capstan isquote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Capstan
Wat is dat dan?
Geen idee? Het is een groot ministerie.
Nee dit rijmt niet. En dat hoeft ook niet.
Capstan? Wat weet ik daarvan? Niets. Jij wel?
Zeg wat is dat dat dan?
Ja en? Ik wist niets betersquote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Leuk rijmpje, dat zeker, maar ik heb hier toch al twee keer uitgelegd wat een capstan is
een groot ministerie ja?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Capstan
Wat is dat dan?
Geen idee? Het is een groot ministerie.
Nee dit rijmt niet. En dat hoeft ook niet.
Capstan? Wat weet ik daarvan? Niets. Jij wel?
Zeg wat is dat dat dan?
niet aan mij?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Leuk rijmpje, dat zeker, maar ik heb hier toch al twee keer uitgelegd wat een capstan is
Ja dat is goedkoperquote:
Nou, vooruit dan: een capstan is het spoeltje in een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleid.quote:
jeetje op facebook ook allemaal mensen van wie gaat er nogquote:
heelquote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan: een capstan is het spoeltje in een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleid.
Spannend, hè?
Toedeloe.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
Mensen ik ben gamen ik kom vast straks hoi zeggen ofzo.
Toedeloe.
ja dat dacht ik al wel, maar dan weet ik toch nog niet wat het isquote:
Veel mensen denken aan een klosje garenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al wel, maar dan weet ik toch nog niet wat het is
Een nieuw soort aha-erlebnis.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minibeer kwam klaar toen hij de ava van capstan zag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen moeite mee. Morgen en zaterdag ook op stap.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje op facebook ook allemaal mensen van wie gaat er nog
ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik daar door de week de puf voor heb
ik voel me oud
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Sinji het volgende:
[..]En meteen uitleg erbij. Laat me raden, het is je buurjongentje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beleef dat soort dingen toch heel anders, hoor. En niet met mijn avaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een nieuw soort aha-erlebnis.
Ik ga ook terwijl ik ook moe benquote:Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje op facebook ook allemaal mensen van wie gaat er nog
ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik daar door de week de puf voor heb
ik voel me oud
morgenvroeg werkenquote:
Ik van half 9 tot half 6 school en van 7 tot 11 werkenquote:
dan trek ik het echt niet om uit te gaan hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 22:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik moet er ook gewoon om 8:30 zijn tot 16:00 ongeveer.
Ik heb door mijn werk niet eens tijd om uit te gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan trek ik het echt niet om uit te gaan hoor
maar misschien scheelt het als je gewoon wat op kantoor doet of zo
Ik trek het wel omdat ik het nu gewend ben. Morgen sta ik gewoon weer fit in de winkel sociaal en spontaan te doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan trek ik het echt niet om uit te gaan hoor
maar misschien scheelt het als je gewoon wat op kantoor doet of zo
Welja, gelukkig heb je tijd om veel te fokken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb door mijn werk niet eens tijd om uit te gaan
ik gok dat ik daar ook niet aan kan wennenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik trek het wel omdat ik het nu gewend ben. Morgen sta ik gewoon weer fit in de winkel sociaal en spontaan te doen.
Gelukkig maar ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik trek het wel omdat ik het nu gewend ben. Morgen sta ik gewoon weer fit in de winkel sociaal en spontaan te doen.
[..]
Welja, gelukkig heb je tijd om veel te fokken.
Like a boss.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna vergeten: mijn mannelijke collega was vandaag bezig mijn shirt uit te trekken. Dat zag er best bizar uit.
Lichtblauw blousje met trippende roze bloemen ftw![]()
Potatoes gonna potate.
[ afbeelding ]
Toch nog iets leuk gebeurd vandaag.
Ja, morgen helaas alleen stageverslag. Ik ga moeite hebben om uit bed te komen.quote:
Ik wel. En ik heb ook altijd weer energie dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Na mijn werk heb ik nog wel genoeg energie om in bed te liggen met mijn netbook. Ik ga niet terwijl ik in het weekend kapot ben van mijn werk om 12 uur nog weg
Je had ook vanavond uit kunnen gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.
Na mijn werk heb ik nog wel genoeg energie om in bed te liggen met mijn netbook. Ik ga niet terwijl ik in het weekend kapot ben van mijn werk om 12 uur nog weg
Word jij ook na van half negen tot half zeven in de trein en op de uni te hebben gezeten nog even leuk 4 uur afgebeuld in een snackbar waar de eigenaren e zien als hun persoonlijke slaaf voor 4,30 per uur? Dan mag je ook niet klagen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wel. En ik heb ook altijd weer energie dan.Ik ga vanavond ook veel drinken trouwens, mag wel een keer.
En dan zeker in een vechtpartij belanden.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wel. En ik heb ook altijd weer energie dan.Ik ga vanavond ook veel drinken trouwens, mag wel een keer.
Of bij een meid in bed zodat zijn vriendin weer kwaad wordt wanneer ze hem weer terug besluit te nemen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zeker in een vechtpartij belanden.
Wie weet, hij wordt toch agressief van alcohol.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Was het maar zo'n feest Straw.
Gezellig zulke mensenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet, hij wordt toch agressief van alcohol.
Als hij dezelfde houding heeft als in dit topic als bij het uitgaan... en in een dronken bui?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, misschien komt je voorspelling dan nog uit ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet, hij wordt toch agressief van alcohol.
Dat zie ik ook nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of bij een meid in bed zodat zijn vriendin weer kwaad wordt wanneer ze hem weer terug besluit te nemen.
Nou ja, kan je niets aan doen natuurlijk als dat zo is.quote:
je kunt er voor kiezen om niet meer (te veel) te drinken natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, kan je niets aan doen natuurlijk als dat zo is.
Maar maakt het niet verstandig om te gaan drinken.
Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt er voor kiezen om niet meer (te veel) te drinken natuurlijk
Dit heb ik ook maar besloten na mijn ervaringen met mezelf en alcoholquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt er voor kiezen om niet meer (te veel) te drinken natuurlijk
wat een onzinquote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Dat jij dat vindt weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
als je daar moeite mee hebt zou ik even gaan bedenken of je niet nogal verslavingsgevoelig bent
je kunt toch ook stoppen met cola drinken
of vlees eten, of laat opstaan
het is gewoon een gewoonte
Is het zo moeilijk om gewoon geen alcohol meer te drinken dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt weet ik.Een onzin is het echt niet.
Althans voor de meeste mensen dan.
hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt weet ik.Een onzin is het echt niet.
Althans voor de meeste mensen dan.
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
drank en eten zijn gewoon sociale glijmiddelen, prima als je het niet wilt maar ga niet zuur doen als andere mensen het wel gebruiken
Voor mij persoonlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om gewoon geen alcohol meer te drinken dan?
Nou ja, met slechte ervaringen zeg je ook iets sneller nee natuurlijk.
Dat maakt stoppen en niet meer doen niet makkelijkerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
niet drinken doen zo veel mensen, of in ieder geval voor een tijdje
als je de drank echt niet kunt laten staan heb je volgens mij wel een probleempje
Waarom zeg je dit, eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het mij onverstandig lijkt om echt veel te gaan zuipen als je van jezelf weet dat je er zo op reageert.quote:
Eh hoi, wat voor kleding heb je vandaag gedragen?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het mij onverstandig lijkt om echt veel te gaan zuipen als je van jezelf weet dat je er zo op reageert.
Bruine enkellaarsjes met 8 cm hak, zwarte strakke broek, warm bruin wollen jurkje/lange trui.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh hoi, wat voor kleding heb je vandaag gedragen?
Nee maar dan ben je a) een uitzondering en b) lijkt het me dan helemaal verstandiger om er mee te kappen. Desnoods ga je naar de AA of zoquote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk nietslechte ervaringen is ook de reden dat ik een tijdje niet gedronken heb.
[..]
Dat maakt stoppen en niet meer doen niet makkelijker
Kleur van de sjaal + stof? Jas idem.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bruine enkellaarsjes met 8 cm hak, zwarte strakke broek, warm bruin wollen jurkje/lange trui.
En sjaal en jas natuurlijk.
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het mij onverstandig lijkt om echt veel te gaan zuipen als je van jezelf weet dat je er zo op reageert.
stringetje, tampon, behaatjequote:
Redelijk casual outfit maar met high heels.quote:
Doe ik sweekends ook vaak, gewoon de meest afschuwelijke combinatie uitzoeken, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
mijn maandelijkse ik doe lekker niets kleding
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
stringetje, tampon, behaatje
oja en een trui, een shortje met een panty en zwarte gympen
en jijzelf Sinji. of heb je de hele dag lekker naakt in huis gezeten?
Dat is meer zondag dat is mijn pyama dagquote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Doe ik sweekends ook vaak, gewoon de meest afschuwelijke combinatie uitzoeken, gewoon omdat het kan
Picsquote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Redelijk casual outfit maar met high heels.
EN nieuw jurkje () plus nieuwe nude heels (
) even aangehad.
Nee, klein beetje te koud daarvoor. Had bijna zelfde outfit als gister aan. Behalve andere schoenen en hoed.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
stringetje, tampon, behaatje
oja en een trui, een shortje met een panty en zwarte gympen
en jijzelf Sinji. of heb je de hele dag lekker naakt in huis gezeten?
nou hup danquote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemaakt.
Sjaal is roze/zalm, geen idee welke stof eigenlijk. Jas is beige en van polyester.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleur van de sjaal + stof? Jas idem.
Hoe dat zo? Je zegt hier altijd dat je er agressief van wordt, of was dat dan overdreven?quote:Dat zit wel goed.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
shirtje - joggingsbroek - capuchontrui - skisokken - sportshirtje - sporttrui - sportsokken - andere joggingsbroek - hardloopschoenen - spijkerbroek - sneakers - shirt - wollen trui - sjaal
Je mag het zeggen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:
Zwarte bloes met witte knoopjes, spijkerbroek met riem en zwarte sokken witte sportsokken.
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef Sinji het volgende:
Ja, thread is pretty much worthless without pictures
Ik heb nu 5 sokken aan aan één voetquote:
Wil je skisokken lenen?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:26 schreef minibeer het volgende:
Ik heb nu 5 sokken aan aan één voet
Waaronder 1 witte sportsok en 1 beige
Hmm.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sjaal is roze/zalm, geen idee welke stof eigenlijk. Jas is beige en van polyester.
[..]
Hoe dat zo? Je zegt hier altijd dat je er agressief van wordt, of was dat dan overdreven?
Vanochtend was het wel lekker ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Ik vond het nog best warm vandaag, zeker toen ik naar m'n faculteit moest lopen, ik deed m'n jas zelfs uit.
Ik was mijn jas vergeten vanochtend. Fietste ik dan in mijn t-shirtquote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Ik vond het nog best warm vandaag, zeker toen ik naar m'n faculteit moest lopen, ik deed m'n jas zelfs uit.
BAM, dat tikt aan jonguh. Ben je nu de held van de dag?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Vandaag toch even 3x gewonnen met tafelvoetbal
Helemaal niet. ijskoud. Vooral op de borst zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Vandaag toch even 3x gewonnen met tafelvoetbal
Sowieso kunnen we van de hele toko het best tafelvoetballen dus ik beschouw mezelf als de kampioen van minstens heel Brabant nuquote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
BAM, dat tikt aan jonguh. Ben je nu de held van de dag?
Je moet ook geen tepelloze beha's aan doenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helemaal niet. ijskoud. Vooral op de borst zo.
Wel logisch vind ikquote:Op donderdag 10 november 2011 23:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Sowieso kunnen we van de hele toko het best tafelvoetballen dus ik beschouw mezelf als de kampioen van minstens heel Brabant nu
Met carnaval verlaat ik Brabant om in Zeeuws-Vlaanderen aan het plaatselijke tafelvoetbaltoernooi mee te doen, even onze fame verspreidenquote:
Ik zie er totaal het nut niet van in om daar te posten.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
Jullie moeten eens een keer meedoen hier
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #60 - Tosti.
Daar lurk ik altijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
Jullie moeten eens een keer meedoen hier
Het is bijna net zo zinvol als de beste tank in WoW zijn. Echt iets wat je op je CV kunt zetten, zeg maarquote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Met carnaval verlaat ik Brabant om in Zeeuws-Vlaanderen aan het plaatselijke tafelvoetbaltoernooi mee te doen, even onze fame verspreiden
Beste tank in Wow?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is bijna net zo zinvol als de beste tank in WoW zijn. Echt iets wat je op je CV kunt zetten, zeg maar
Elke dag een best-of-three, 5x per week dus, en dat elke schoolweek, soms meerdere best-of-three's, ik ben keisportief gewoonquote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is bijna net zo zinvol als de beste tank in WoW zijn. Echt iets wat je op je CV kunt zetten, zeg maar
Nee man, het was kei koud.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Ik zit alleen dat laatste deel even te bekijken. Hoeveel schoenen heb jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
Jullie mogen wel eens een keer meedoen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt een toffe stijl.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
Jullie mogen wel eens een keer meedoen hier
Net even gedaan, maar wat een aangeklede poppen zijn sommige mannen. Walgelijk en waarschijnlijk kost het ook nog een vermogenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit alleen dat laatste deel even te bekijken. Hoeveel schoenen heb jij?Een paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank.quote:Dates vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie er totaal het nut niet van in om daar te posten.![]()
Was ook niet op jou gedoelt, wist het van jou wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik zie er het nut niet van in, want ik zoek geen dates op Fok
Sommige mensen mogen hun kamer wel eens opruimen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:46 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kwam trouwens wel wat leuke bedden tegen in het topicSowieso vond ik de omgeving boeiender dan de aangeklede persoon
Kijken mag altijdquote:Op donderdag 10 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die heeft een super leuke/geile/mooie/stoere vriend
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gedoelt, wist het van jou wel.
MFN daarentegen
Dat is het toch niet echt, heeft met veel meer dingen te maken, maar die heb ik hier niet verteld.quote:
Ik vond dat bamboe bed wel coolquote:Op donderdag 10 november 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Sommige mensen mogen hun kamer wel eens opruimen.
Het zit ongemakkelijk. Dat is al één heel belangrijk verschil.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Leg eens uit. Hoe verschilt het jasje van een pak anders dan een andere?
Jij bentquote:Op donderdag 10 november 2011 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net even gedaan, maar wat een aangeklede poppen zijn sommige mannen. Walgelijk en waarschijnlijk kost het ook nog een vermogen
Meer dan een paar zo te zien. Ik heb zelf een paar dat ik altijd draag, en een reservepaar voor als er met mijn voorkeurspaar iets gebeurt.quote:
Dan moet ik juist niet in dat topic, allemaal mensen die er bovengemiddeld goed gekleed uitzien en daarwaarschijnlijk ook een hoop om geven. Als gemiddelde jongen is dat niet echt mijn doelgroepquote:[..]
Dates vinden
Zoek dan een die wél lekker zit. Life is so simplequote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zit ongemakkelijk. Dat is al één heel belangrijk verschil.
That's right!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die heeft een super leuke/geile/mooie/stoere vriend
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 23:51:24 ]
Een pak zal mij nooit lekker zitten. Ik voel me er onprettig in.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zoek dan een die wél lekker zit. Life is so simple
Psychologische factor dus. Doe Prozac. Life is so simplequote:Op donderdag 10 november 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een pak zal mij nooit lekker zitten. Ik voel me er onprettig in.
Neem dit geval bijv. [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #60 - Tosti. ik schoot spontaan in de lach en moest denken aan Chuck uit Gossip Girl. Hoe serieus wil je jezelf nemen?quote:
Tof!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh leuk topic met die outfits. Alleen doen die vrouwen het niet zo goed. Ik ga daar weleens posten. Dan doe ik wel mijn gympen uit hoor.
Zeg, ik ga niet aan de pillen alleen maar om me goed te voelen in een pakquote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Psychologische factor dus. Doe Prozac. Life is so simple
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm.
Omdat ik niet al te ver ga. En anders maar wel. Fijne avond.
Heh ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem dit geval bijv. [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #60 - Tosti. ik schoot spontaan in de lach en moest denken aan Chuck uit Gossip Girl. Hoe serieus wil je jezelf nemen?
Die vrouwen echt niet hoor. Al draagt ene Phantomesse wel killerheels. Ja, dat is mijn minpunt dan weer.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh ja.
Maar vind ook de meeste mensen daar te overdreven gestyleerdDat is gewoon echt niet mijn ding.
Doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh leuk topic met die outfits. Alleen doen die vrouwen het niet zo goed. Ik ga daar weleens posten. Dan doe ik wel mijn gympen uit hoor.
Mwoah, misschien wel goed om te kijken wat andere mensen van je kleren vinden. Als feedback zeg maar. Niet om te haten, maar het helpt denk ik wel om een beetje een beeld te krijgen van wat andere mensen mooi vinden staan. En misschien zie je zelf ook wel leuke dingen die je wil hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh ja.
Maar vind ook de meeste mensen daar te overdreven gestyleerdDat is gewoon echt niet mijn ding.
Ik mis daar een paar dames die altijd on point waren. WHATSHESAID en Pumkinsoupquote:Op donderdag 10 november 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die vrouwen echt niet hoor. Al draagt ene Phantomesse wel killerheels. Ja, dat is mijn minpunt dan weer.
je kunt ook uit het raam kijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwoah, misschien wel goed om te kijken wat andere mensen van je kleren vinden. Als feedback zeg maar. Niet om te haten, maar het helpt denk ik wel om een beetje een beeld te krijgen van wat andere mensen mooi vinden staan. En misschien zie je zelf ook wel leuke dingen die je wil hebben.
Pumpkin had een toffe stijl.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik mis daar een paar dames die altijd on point waren. WHATSHESAID en Pumkinsoup
Ha, drie keer raden wie ik net wilde noemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
Wolvendagen had de tofste zomerfit tho
[ afbeelding ]
tettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Outfit is alleen leuk door wat er in zit. Best simpel verder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Vind de kleding niet echt bijzonder, maar dat lichaamquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig figuur, maar ik kan maar niet wennen aan die rare hoge heupmodel broeken. Ik vind het er gewoon niet uitzien. Verder ook niet zo fan van oranje. Maar nogmaals met zo'n figuur staat alles je welquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
De outfit is succesvol omdat er duidelijk wat in zit. duh. vrouw.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Outfit is alleen leuk door wat er in zit. Best simpel verder.
Ga daar aub geen pics van posten, mensen die hem (haar?) willen leren kennen gaan zelf maar op zoek.quote:
Het gaat er natuurlijk om WAT er in zit. Bij mij zou dat echt geen leuke outfit zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De outfit is succesvol omdat er duidelijk wat in zit. duh. vrouw.
Ordinairquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Over tetten, andere angle:
[ afbeelding ]
Ik vind het beide niet echt bijzonder. Ik zal wel raar zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind de kleding niet echt bijzonder, maar dat lichaam
yay slingers, feestjequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een interessant topic is dit tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Het is een mooi meisje hoor, zou willen dat ik zo'n figuur had. Maar met zo'n figuur is gewoon alles wat je draagt mooi.
Het klagen is natuurlijk voor de vorm. Je kan toch niet zomaar iemand naar je tieten laten kijken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
En maar klagen als mannen naar de tieten kijken. Met zo'n outfit zou je zo iemand ook gewoon vol vast mogen pakken.
(veel) Beter onderwerp dan kledingquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat een interessant topic is dit toch
Gast, ik bel wel voor die Prozacquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het beide niet echt bijzonder. Ik zal wel raar zijn
Tettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
(veel) Beter onderwerp dan kleding
daar is niks te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft geen BH aan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
daar is niks te zien
zijkant van haar beha alleen een beetje
voel je dat ook echt als ze nep zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ben ik de enige die ze er van de zijkant een beetje nep uit vind zien?
Niet alleen van de zijkant, hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Haar arm doet die push effect, ik weet hoe ze doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Het schijnt van wel, maar geen verstand van, want helaas nooit mogen voelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
voel je dat ook echt als ze nep zijn?
Ja arm-okselgedeeltequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
ik zal het je laten weten als ik erachter benquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, maar geen verstand van, want helaas nooit mogen voelen.
Ik zie de lol niet van nepquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend, ze heeft tenminste tetten
Echt? Waarom, wat vind je er mooi aan? Het ziet er totaal niet natuurlijk meer uit. Hou je ook van botox dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja arm-okselgedeelte
maar ik vind dat neppige persoonlijk wel mooi, ik hou ook van siliconen
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Oh het staat dan bol, strak gespannen en recht vooruit. En als je ligt dan staan ze kaarsrecht omhoog. En misschien schudden ze dan tijdens het lopen niet zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Waarom, wat vind je er mooi aan? Het ziet er totaal niet natuurlijk meer uit. Hou je ook van botox dan?
Nee, dat vind ik dus niet. Dan maar liever niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter iets dan niets.
En ze zien er niet verkeerd uit.
Ik vind dat ook wel mooi.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het staat dan bol, strak gespannen en recht vooruit. En als je ligt dan staan ze kaarsrecht omhoog. En misschien schudden ze dan tijdens het lopen niet zo.
Okequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus niet. Dan maar liever niets.
Ik zou het zelf niet laten doen, maar het staat wel aantrekkelijk bij andere vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het staat dan bol, strak gespannen en recht vooruit. En als je ligt dan staan ze kaarsrecht omhoog. En misschien schudden ze dan tijdens het lopen niet zo.
Ik word er altijd een beetje bang vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prachtig figuur, maar ik kan maar niet wennen aan die rare hoge heupmodel broeken. Ik vind het er gewoon niet uitzien. Verder ook niet zo fan van oranje. Maar nogmaals met zo'n figuur staat alles je wel
Fixedquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet laten doen, maar het staat wel aantrekkelijk bij sommige vrouwen
Dat vind ik juist zo eng, onnatuurlijk ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En ze moeten er niet zo opgeplakt zijn. Het moet er nog wel een klein beetje natuurlijk uit zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankje. Het moet inderdaad wel in proportie zijn.
Wacht maar tot je geil bent jongeman.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Sephael het volgende:
[..]
En ze moeten er niet zo opgeplakt zijn. Het moet er nog wel een klein beetje natuurlijk uit zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geil bent jongeman.
Prima, dan heb ik er geen problemen mee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik word heul niet geil van de meeste neptieten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik word heul niet geil van sommige neptieten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik word heul niet geil van de meeste neptieten.
Wacht maar tot je geil bentquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil ook geen man met een nep piemel
GEILMAN!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geil bent
Er was een keer zo'n reportage over. Mannen met rugby-bal-sized balzak enzo.
Wut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mannen met rugby-bal-sized balzak enzo.
Ik zag gisteren en neger met een lul die net zo dik was als de onderarm van dat meisje, ik vraag me nog steeds af of het echt was.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geil bent
Er was een keer zo'n reportage over. Mannen met rugby-bal-sized balzak enzo.
Ik bedoelde niet dat dat geil was ofzo hoorquote:
Jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren en neger met een lul die net zo dik was als de onderarm van dat meisje, ik vraag me nog steeds af of het echt was.
Heb je het niet aan hem gevraagd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag gisteren en neger met een lul die net zo dik was als de onderarm van dat meisje, ik vraag me nog steeds af of het echt was.
Link?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ie even zijn broek naar beneden wilde doen. "Tuurlijk, waarom ook niet Loka!"quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb je het niet aan hem gevraagd?
Ik was ook niet echt serieus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat dat geil was ofzo hoor
Het zag er vrij ziek uit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |