SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Neef dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Yo dawg, what's poppin G.
En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Yo dawg, what's poppin G.
En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
Welke oude wijze dame.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.
mijn "volg topic" blijft voorlopig nog wel even actief.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! EEN SMSJE! VRIENDEN!!!N!!1!1!111!! SNEL KIJKEN!
"T-mobile- uw factuur staat online. "
Fuuuuuuuuuuuuuuuu
Je bedoelt Cactus?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij kan dat er maar 1 zijn.
Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:
Verdorie ik voel me kut nu.
Heb weer lekker m'n eigen ruiten in gegooid![]()
Echt ik wordt er wel eens verdrietig van als ik zie hoe oud ik al ben.
En dan woon ik nog thuis, ben het zo zat allemaal.
Maar kan ook ff niks vinden hier in de buurt.
Zou haast zeggen dat ik wil emigreren naar een onbewoond eilandje.
En daar lekker zitten![]()
Nouja lekker negatief weer, ik zal het weer wat positiever proberen allemaal.
Je maakt een grapje over die blackberry toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Behalve vandaag. "Uw abonnement bij T-mobile loopt weer bijna af. Binnenkort krijgt u van ons de optie het wederom te verlengen met eventueel een nieuwe GSM."
Oh yeah. Dikke blackberry erbij nemen, m'n N95 is weer outdated.
Ja, ik bedoel natuurlijk een iPhone.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt een grapje over die blackberry toch?
Niet haten.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt een grapje over die blackberry toch?
Ik zeg wat ik denk en zo zet ik het hier ook neer.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:
Verdorie ik voel me kut nu.
Heb weer lekker m'n eigen ruiten in gegooid![]()
Echt ik wordt er wel eens verdrietig van als ik zie hoe oud ik al ben.
En dan woon ik nog thuis, ben het zo zat allemaal.
Maar kan ook ff niks vinden hier in de buurt.
Zou haast zeggen dat ik wil emigreren naar een onbewoond eilandje.
En daar lekker zitten![]()
Nouja lekker negatief weer, ik zal het weer wat positiever proberen allemaal.
Protip.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
Beetje kut reactie hoor maargoed.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje kut reactie hoor maargoed.
Ga er niet op in, heb alle dingen waar ik mee zat al uitgebreid uitgelegd hier.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:
N95, ik wist niet dat 4-jarige contracten bestonden :S2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
MLiG finds this post most interestingquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.
Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verkoop dat ding nou gewoon aan een 13 jarig meisje ofzo Heloef.
En koop een android toestel
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepen
Jaja, heel eerlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.
Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.
Ja kan ik er wat aan doen dat een meisje van 15 op me valt??
Ben er nooit op ingegaan.
En nouja blijkbaar trek ik types aan met problemen.
Wordt er alleen maar onzekerder van en het helpt me niet echt.
Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat al die labiele types op jou vallen?Ergens is 't vreemd.
Echte bazen hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
De 2600, was een fijn toestel.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Echte bazen hebben
[ afbeelding ]
hoewel het eigenlijk wel boven mijn budget lag.
Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doen
Ja zal best, maar verschil tussen inleven (of te wel hoe ik het hier leest van de meeste, is dingen verbergen)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.
En schuif het niet steeds af op leeftijd, want dat is lekker makkelijk. Het heeft allemaal te maken met je houding.
Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:
Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.
Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef mrk.n het volgende:
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..
Allemaal niet waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.
Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Tegen mij lult ook iedereen aan. Met allemaal problemen. Ik verbaas me soms met wat ze allemaal vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Allemaal niet waar.
[..]
Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.
Ik snap zulke mensen niet.
Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.
Ik heb meerdere malen gevraagt waarom ze het juist aan mij vertellen.
Keer op keer het zelfde antwoord. Jij bent zo relaxt en jij voelt zo vertrouwd. Ik had snel het gevoel dat ik geheel me zelf kon zijn. En jij bent heel direct en eerlijk.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef mrk.n het volgende:
En laatst was mijn buurmeisje bij mij en vertelde mij (deels huilend) dat ze was aangerand in het verleden door een vriend.Ik zie het je zo doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |