Ik ben 14quote:Op donderdag 10 november 2011 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat moet je met 5 KG?
Ga jij je kleine teen trainen ofzo?
Wacht dan lekker totdat je uitgegroeid bentquote:
Nog in die verhaaltjes gelovenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wacht dan lekker totdat je uitgegroeid bent
Als jij zogenaamd research had gedaan dan had je geweten dat je aan 5 kilo niet zoveel hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef xRaven het volgende:
[..]
Nog in die verhaaltjes geloven
Doe eens meer dan 1 keer research
Het was een voorbeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als jij zogenaamd research had gedaan dan had je geweten dat je aan 5 kilo niet zoveel hebt.
Beter til je gewoon de boodschappentassen van je moeder met daarin de wekelijkse boodschappen. Daar heb je meer aan.
Oh dus je gaat wel naar de sportschool?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef xRaven het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld
Met leg press en bench press heb ik ook ong rond de 40KG
Ik mocht een week stage lopenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh dus je gaat wel naar de sportschool?
Ga gewoon in een stad wonen met minimaal 52 sportscholen. Elke week een nieuwe stage.quote:
Hou het maar lekker gewoon bij de boodschappentassen jongen.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef weerstandje het volgende:
Maar ff serieus 5 kilo is toch best zwaar voor die dingen ?
Ik had meegedaan mits je Op niet ontzettend kut wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef krokdown het volgende:
vanaf nu gaat dit topic over fristi:
omdat het het lekkerste non-alcohol drankje is dat er bestaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie mogen natuurlijk ook chocomel adoreren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS laat ze maar lullen. Koop een standaard setje waar je met 5kg mee kan beginnen en nog kan groeien.
3x per week doen (niet meer). 3x per week is beter resultaat dan 7x per week. Ook minder kans op blessures.
Koop ook twee push-up stands zodat je prettig kan opdrukken.
Trekstok en je kan goed in huis fitnessen.
![]()
Suc6!!
Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS laat ze maar lullen. Koop een standaard setje waar je met 5kg mee kan beginnen en nog kan groeien.
3x per week doen (niet meer). 3x per week is beter resultaat dan 7x per week. Ook minder kans op blessures.
Koop ook twee push-up stands zodat je prettig kan opdrukken.
Trekstok en je kan goed in huis fitnessen.
Suc6!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Mocht je wel de supermarkt in met die dingen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef Kermit. het volgende:
http://www.fitnessmerken.nl/stelten-p-808.html
Ik had binnen 3 weken een sixpack
Ja ik kon zelfs bij de bovenste artikelenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:07 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mocht je wel de supermarkt in met die dingen?
Geen 2.05 zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef Kermit. het volgende:
http://www.fitnessmerken.nl/stelten-p-808.html
Ik had binnen 3 weken een sixpack
Als je dan toch bij de kijkshop bent, kun je misschien ook investeren in een rekenmachinequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef xRaven het volgende:
[..]
Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/
Met alle gewichten erop is het in totaal is het 9KG per halter?
Kan...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef xRaven het volgende:
[..]
Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/
Met alle gewichten erop is het in totaal is het 9KG per halter?
nu niet meer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:50 schreef minibeer het volgende:
bij scapino hadden ze vroeger wel goeie
dunno. Ze zijn trouwens wel wat zwaarder dan TS vroeg, 15kg (maar dat kan je per halve kilo bij stellen). Maar dat is goed, dan kan hij een echte biceps kwekenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |