abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 21:44:18 #1
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104222066
Beste FOK!ers,

Omdat ik geen zin heb om jaarlijks 400 euro uit te geven aan een sportschool wil ik een los setje dumbbells kopen. Online kopen gaat m niet worden want m'n ma haat internetbankieren. Dus is er een mogelijkheid om ergens die dingen te halen in een winkel gewoon? En hoe duur is het ongeveer voor 1 setje van ongeveer 5KG
  Boks-Chick donderdag 10 november 2011 @ 21:44:50 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104222096
perry sport :)

http://www.perrysport.nl/sport/fitness/gewichten-halters

maar dan ff naar de winkel dus.
lolwut
  donderdag 10 november 2011 @ 21:45:31 #3
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_104222139
Sportwinkel, en zoek de prijzen op internet er op na, want in de winkel zijn ze waarschijnlijk (goh, toeavllig hè?) net zo duur.

Oja, en; Sport

[ Bericht 24% gewijzigd door BBQSausage op 10-11-2011 21:46:09 ( ) ]
pi_104222140
Wat moet je met 5 KG?
Ga jij je kleine teen trainen ofzo?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 21:47:48 #5
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104222293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat moet je met 5 KG?
Ga jij je kleine teen trainen ofzo?
Ik ben 14 :')
pi_104222413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:47 schreef xRaven het volgende:

[..]

Ik ben 14 :')
Wacht dan lekker totdat je uitgegroeid bent :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 21:50:31 #7
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104222456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wacht dan lekker totdat je uitgegroeid bent :')
Nog in die verhaaltjes geloven :')

Doe eens meer dan 1 keer research :')
pi_104222580
5 kg :')
  donderdag 10 november 2011 @ 21:54:43 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_104222769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef Zolder het volgende:
5 kg :')
There is a time of cumming and going.
pi_104222833
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef xRaven het volgende:

[..]

Nog in die verhaaltjes geloven :')

Doe eens meer dan 1 keer research :')
Als jij zogenaamd research had gedaan dan had je geweten dat je aan 5 kilo niet zoveel hebt.
Beter til je gewoon de boodschappentassen van je moeder met daarin de wekelijkse boodschappen. Daar heb je meer aan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 21:57:24 #12
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104222951
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als jij zogenaamd research had gedaan dan had je geweten dat je aan 5 kilo niet zoveel hebt.
Beter til je gewoon de boodschappentassen van je moeder met daarin de wekelijkse boodschappen. Daar heb je meer aan.
Het was een voorbeeld :')

Met leg press en bench press heb ik ook ong rond de 40KG :')
pi_104223018
dat 'xje' voor je naam, emo. :')
There is a time of cumming and going.
pi_104223021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef xRaven het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld :')

Met leg press en bench press heb ik ook ong rond de 40KG :')
Oh dus je gaat wel naar de sportschool?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 21:59:00 #15
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_104223065
Dure sportschool trouwens die 33 euro p/m.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:59:05 #16
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104223072
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Oh dus je gaat wel naar de sportschool?
Ik mocht een week stage lopen :')
  donderdag 10 november 2011 @ 22:00:03 #17
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_104223139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef xRaven het volgende:

[..]

Ik mocht een week stage lopen :')
Je bent 14 jaar. :')
Trotse Belg.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:00:09 #18
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_104223147
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef xRaven het volgende:

[..]

Ik mocht een week stage lopen :')
Ga gewoon in een stad wonen met minimaal 52 sportscholen. Elke week een nieuwe stage.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_104223176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef xRaven het volgende:

[..]

Ik mocht een week stage lopen :')
Hou het maar lekker gewoon bij de boodschappentassen jongen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 22:01:19 #20
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104223234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef Sasman het volgende:

[..]

Je bent 14 jaar. :')
je hebt stage in de 3e
pi_104224040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef Zolder het volgende:
5 kg :')
pi_104225084
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_104225211
Gewoon 2 colaflessen aan elkaar tape en na afloop een chocomelletje als recovery drink.
pi_104229914
Obvious troll :') :')

Please
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:47:28 #25
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_104254142
backfire topic :')

5KG :')
pi_104254273
Maar ff serieus 5 kilo is toch best zwaar voor die dingen ?
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:00:42 #27
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_104254662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef weerstandje het volgende:
Maar ff serieus 5 kilo is toch best zwaar voor die dingen ?
Nee
pi_104254906
trolll
5kg & alsof sportschool 400 euro per jaar kost :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:35:51 #29
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104261674
Niks troll, ik wil gewoon beginne met trainen, 5KG leek me een prima start gewicht als je nog nooit gelift heb.
pi_104266266
Let op TS anders passen straks je shirtjes niet meer jwz!
pi_104266464
vanaf nu gaat dit topic over fristi:

omdat het het lekkerste non-alcohol drankje is dat er bestaat!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

jullie mogen natuurlijk ook chocomel adoreren:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*O* *O*
pi_104266516
5kg :') koning
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_104266714
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef krokdown het volgende:
vanaf nu gaat dit topic over fristi:

omdat het het lekkerste non-alcohol drankje is dat er bestaat!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

jullie mogen natuurlijk ook chocomel adoreren:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*O* *O*
Ik had meegedaan mits je Op niet ontzettend kut was

Dus, Ot: ik denk dat 5kg idd een goed gewicht is om mee te beginnen
heb wel eens bij de scapino van die dumbbells gezien met losse gewichten misschien is dat iets voor ts kan je het een beetje opbouwen
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:05:38 #34
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_104266842
TS laat ze maar lullen. Koop een standaard setje waar je met 5kg mee kan beginnen en nog kan groeien.
3x per week doen (niet meer). 3x per week is beter resultaat dan 7x per week. Ook minder kans op blessures.

Koop ook twee push-up stands zodat je prettig kan opdrukken.

Trekstok en je kan goed in huis fitnessen.

Suc6!!
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:34:36 #35
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104268684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS laat ze maar lullen. Koop een standaard setje waar je met 5kg mee kan beginnen en nog kan groeien.
3x per week doen (niet meer). 3x per week is beter resultaat dan 7x per week. Ook minder kans op blessures.

Koop ook twee push-up stands zodat je prettig kan opdrukken.

Trekstok en je kan goed in huis fitnessen.

^O^

Suc6!!
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:46:29 #36
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_104269342
:')
Trotse Belg.
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:09:55 #37
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104270440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS laat ze maar lullen. Koop een standaard setje waar je met 5kg mee kan beginnen en nog kan groeien.
3x per week doen (niet meer). 3x per week is beter resultaat dan 7x per week. Ook minder kans op blessures.

Koop ook twee push-up stands zodat je prettig kan opdrukken.

Trekstok en je kan goed in huis fitnessen.

Suc6!!
Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/

Met alle gewichten erop is het in totaal is het 9KG per halter?
pi_104270780
koopgoedkoop.nl doet et altijd wel ;)
gwn lekker online bestellen en 2 dagen later thuisbezorgd krijgen..
sup?
pi_104271442
5 KG :')

Royal Gayness :')
pi_104271745
hey ts trek je niks aan van al die haters 5 kilogram is mooi begin maar kijk uit dat je niks verrekt dus altijd goede warming up door traplopen dus leg je gewichten boven op zolder en begin beneden

groeten en succes
:)
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:38:49 #41
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_104272029
Het is zonde voor het ventje. Al die internethelden die hun eigen piemel nog niet eens fatsoenlijk op kunnen tillen :') Begin gewoon met voor jou het fijnst is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_104273193
http://www.fitnessmerken.nl/stelten-p-808.html

Ik had binnen 3 weken een sixpack
pi_104273488
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef Kermit. het volgende:
http://www.fitnessmerken.nl/stelten-p-808.html

Ik had binnen 3 weken een sixpack
Mocht je wel de supermarkt in met die dingen?
pi_104273893
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:07 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Mocht je wel de supermarkt in met die dingen?
Ja ik kon zelfs bij de bovenste artikelen
  zaterdag 12 november 2011 @ 00:18:24 #45
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_104273915
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef Kermit. het volgende:
http://www.fitnessmerken.nl/stelten-p-808.html

Ik had binnen 3 weken een sixpack
Geen 2.05 zijn. :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 00:50:43 #46
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104275185
Nog andere shops waar ze voor een redelijke prijs zijn te krijgen.
pi_104275567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef xRaven het volgende:

[..]

Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/

Met alle gewichten erop is het in totaal is het 9KG per halter?
Als je dan toch bij de kijkshop bent, kun je misschien ook investeren in een rekenmachine :')

Om je vraag te beantwoorden: nee, met alle gewichten erop is het totaal 10 kg
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:21:46 #48
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_104276197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef xRaven het volgende:

[..]

Zou dit een goed setje zijn om mee te beginnen? http://www.kijkshop.nl/pr(...)gewichten/halterset/

Met alle gewichten erop is het in totaal is het 9KG per halter?
Kan...

Trekstok kun je ook krijgen zo te zien
http://www.kijkshop.nl/product/27778/5068-4881-4886/vrije-tijd/fitness/fitness-overig/fit%40home-optrek-stang/

Push up bars
http://www.kijkshop.nl/product/25107/5068-4881-4886/vrije-tijd/fitness/fitness-overig/fit%40home-turnable-push-up/

P.S. Ben geen Kijkshop fan. Kijk eerder bij een Perry, dan zit er op een halter set ook 1kg en 0,5kg is beter op te bouwen....
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:34:24 #49
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104276534
Perry is wel een stuk duurder...
pi_104276836
bij scapino hadden ze vroeger wel goeie :)
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:54:56 #51
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_104276892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:50 schreef minibeer het volgende:
bij scapino hadden ze vroeger wel goeie :)
nu niet meer?
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:56:54 #52
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_104276929
Ik las trekstok. Ik giechelde.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_104277313
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik las trekstok. Ik giechelde.
Volgensmij las ik ook zoiets.
pi_104277322
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:54 schreef xRaven het volgende:

[..]

nu niet meer?
dunno. Ze zijn trouwens wel wat zwaarder dan TS vroeg, 15kg (maar dat kan je per halve kilo bij stellen). Maar dat is goed, dan kan hij een echte biceps kweken :P
Finally, someone let me out of my cage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')