Die was me opgevallen. Wel heerlijk subtiel.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Steve het volgende:
Abed die helpt bij een bevalling door de aflevering heen:
Ik begrijp werkelijk niet hoe me dit niet is opgevallen. Ik heb de aflevering meerdere keren gezien, maar dit is me nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die was me opgevallen. Wel heerlijk subtiel.
Wtf!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Steve het volgende:
Abed die helpt bij een bevalling door de aflevering heen:
daar gaat dit juist omquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef JDx het volgende:
Haha, nooit gezien? Geniaal was dat, destijds ook wel over gehad op forum volgens mij.
Komt ook later nog terug in afleveringen, zegt ie iets van I once delivered a baby ofzo
twitter:GreendaleDean twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 05:27:55Fantabulous day at the mall hangin wit @JeffWingerAtLaw. Dat boy can SING!!! #kissfromarose #AnniesMove http://t.co/Aork0Qq7 reageer retweet
He tweeted it.twitter:
wtf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Deze serie is net zoiets als een optredend mongolisch kindje, alles wat die doet is toch wel leuk.
Alleen is deze serie geen mongool.
Misschien meer als een trotse ouder die alles geweldig vind wat zijn kind doet. Alleen heb ik niks te maken gehad bij de productie ervan.
Misschien iets als het optreden van je geliefde. Er naar kijkend met een roze bril. Alles wat leuk is, wordt nog leuker. En wat er faalt vergeven we meteen.
#beensingletoolong
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Deze serie is net zoiets als een optredend mongolisch kindje, alles wat die doet is toch wel leuk.
Alleen is deze serie geen mongool.
Misschien meer als een trotse ouder die alles geweldig vind wat zijn kind doet. Alleen heb ik niks te maken gehad bij de productie ervan.
Misschien iets als het optreden van je geliefde. Er naar kijkend met een roze bril. Alles wat leuk is, wordt nog leuker. En wat er faalt vergeven we meteen.
#beensingletoolong
Idd, de rest van de serie zijn ze nog leuke manchilds maar nu wordt het iets te kinderachtig. Britta/Shirley was erg leuk, en helemaal dubbelgelegen bij Kiss from a Rose, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Heufd het volgende:
Vond Troy en Abed niet zo leuk deze keer. Beetje flauw en te geforceerd kinderachtig.
Dat laatste was inderdaad heel baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Mirel het volgende:
Dit was een bétere episode. We leerden meer over de dean, waaronder zijn echte naam, en daar uit kwam een nieuw grapje. Jeff die boos achter hem aanrende tijdens die lelijke greenscreen video met het constante in en uit zoom was zo lekker chaotisch. En Jeff koos kleren kijken volgens mij toch wel boven die hint van het winkelmeisje
Kinderachtige mag wel iets minder idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Heufd het volgende:
Vond Troy en Abed niet zo leuk deze keer. Beetje flauw en te geforceerd kinderachtig.
Check.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die niet weten hoe een startrek holodeck eruitziet?
Er stond eerst vrouwen ipv mensen. En met vrouwen bedoelde ik eigenlijk jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |