Die was me opgevallen. Wel heerlijk subtiel.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Steve het volgende:
Abed die helpt bij een bevalling door de aflevering heen:
Ik begrijp werkelijk niet hoe me dit niet is opgevallen. Ik heb de aflevering meerdere keren gezien, maar dit is me nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die was me opgevallen. Wel heerlijk subtiel.
Wtf!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Steve het volgende:
Abed die helpt bij een bevalling door de aflevering heen:
daar gaat dit juist omquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef JDx het volgende:
Haha, nooit gezien? Geniaal was dat, destijds ook wel over gehad op forum volgens mij.
Komt ook later nog terug in afleveringen, zegt ie iets van I once delivered a baby ofzo
twitter:GreendaleDean twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 05:27:55Fantabulous day at the mall hangin wit @JeffWingerAtLaw. Dat boy can SING!!! #kissfromarose #AnniesMove http://t.co/Aork0Qq7 reageer retweet
He tweeted it.twitter:
wtf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Deze serie is net zoiets als een optredend mongolisch kindje, alles wat die doet is toch wel leuk.
Alleen is deze serie geen mongool.
Misschien meer als een trotse ouder die alles geweldig vind wat zijn kind doet. Alleen heb ik niks te maken gehad bij de productie ervan.
Misschien iets als het optreden van je geliefde. Er naar kijkend met een roze bril. Alles wat leuk is, wordt nog leuker. En wat er faalt vergeven we meteen.
#beensingletoolong
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Deze serie is net zoiets als een optredend mongolisch kindje, alles wat die doet is toch wel leuk.
Alleen is deze serie geen mongool.
Misschien meer als een trotse ouder die alles geweldig vind wat zijn kind doet. Alleen heb ik niks te maken gehad bij de productie ervan.
Misschien iets als het optreden van je geliefde. Er naar kijkend met een roze bril. Alles wat leuk is, wordt nog leuker. En wat er faalt vergeven we meteen.
#beensingletoolong
Idd, de rest van de serie zijn ze nog leuke manchilds maar nu wordt het iets te kinderachtig. Britta/Shirley was erg leuk, en helemaal dubbelgelegen bij Kiss from a Rose, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Heufd het volgende:
Vond Troy en Abed niet zo leuk deze keer. Beetje flauw en te geforceerd kinderachtig.
Dat laatste was inderdaad heel baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef Mirel het volgende:
Dit was een bétere episode. We leerden meer over de dean, waaronder zijn echte naam, en daar uit kwam een nieuw grapje. Jeff die boos achter hem aanrende tijdens die lelijke greenscreen video met het constante in en uit zoom was zo lekker chaotisch. En Jeff koos kleren kijken volgens mij toch wel boven die hint van het winkelmeisje
Kinderachtige mag wel iets minder idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Heufd het volgende:
Vond Troy en Abed niet zo leuk deze keer. Beetje flauw en te geforceerd kinderachtig.
Check.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die niet weten hoe een startrek holodeck eruitziet?
Er stond eerst vrouwen ipv mensen. En met vrouwen bedoelde ik eigenlijk jou.quote:
Dat gezicht van Troy was echt geweldig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
Haha briljante episode, heb echt een halfuur dubbel gelegen om Troy die aan die deur was getaped
Die geweldige Seal montage vond jij een oude grap?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik vond het een gemakzuchtige aflevering. Er werd mijns inziens te veel teruggegrepen op oude grappen.
Ik krijg door deze aflevering zin om ook een blanket fort te maken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die geweldige Seal montage vond jij een oude grap?
Alle verhaallijnen kwamen bijelkaar in 1 liedje. Van pierce's paintrip piano, tot guitarplayingjezus, beatboxing blanket fort theatre en craigular joe karaoke.quote:
Dus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Alle verhaallijnen kwamen bijelkaar in 1 liedje. Van pierce's paintrip piano, tot guitarplayingjezus, beatboxing blanket fort theatre en craigular joe karaoke.
Wanneer hebben ze dat dan eerder gedaan? Afaik is dat geen oude grap... Net als Troy vastgetaped aan de deur.quote:
Zeg ik dan dat ze dat eerder hebben gedaan? De basis van de verhaallijnen zijn echter wel oude grappen. Shirley met haar christianity, Troy en Abed met hun blanket fort, de dean die zijn interesse in Jeff weer toont en Pierce die aan 't hallucineren is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat dan eerder gedaan? Afaik is dat geen oude grap... Net als Troy vastgetaped aan de deur.
Nog steeds nieuwsgierig, ben jij dat nou in je fobo met die bril?
Is al een tijdje te downen... goed album ook al komt die steeds terug op het ik ben een bounty, of oreo in zijn geval.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:14 schreef Toad het volgende:
Stream van Camp, het album van Childish Gambino, alias van Donald Glover.
http://www.npr.org/2011/1(...)hildish-gambino-camp
Volgens mij is dat prima mogelijk. Ik weet dat er bij Lost na elke aflevering honderden 'recaps' werden geschreven waar vaak plaatjes bij werden gebruikt. Lijkt me geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 04:20 schreef outcast_within het volgende:
Zou je van een live action serie als deze een blog mogen maken als dit?
http://randomc.net/2011/11/06/mirai-nikki-05/
Dus met plaatjes en tekst over de aflevering.
Of krijg je met amerikaanse series al gauw last van copyright e.d.
park and rec viel ook tegen hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Toch wint Parks and recreation het met gemak deze week
En je UI doctor Cox heeft ook al geen klein voorhoofd...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef bijdehand het volgende:
Omg ik heb net zo'n voorhoofd als jeff
Jij ook al?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef mctwigt het volgende:
Dong Lover en Pudi zijn beide respectievelijk 28 en 32
Ik mis Duncan een beetje dit seizoen
Mijn dank is grootquote:Op zondag 13 november 2011 02:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
http://patpoh.fooyoh.com/(...)obs-Is-A-Good-Dancer
FF doorklikken naar foto 8/17 en verder
quote:[message=37135982,noline]wontcachme schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 00:15[/message]:
Community en Awake staan beide niet meer in de lineup voor TV shows vanaf januari bij NBC. Lijkt er dus sterk op dat community gecanceld is/zal worden en awake niet eens een kans krijgt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 04:07 schreef Rumille het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |