Icequeen?quote:
Gewoon op open nieuw deel drukken of iets dergelijks, hoef je alleen de TT maar aan te passenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Meesterchef het volgende:
O ja LastRequest, vergeten.. weet ook niet hoe dat moet met die begin pagina erin zetten enzo...
Vroegah ging dat toch niet zo makkelijk? Maar goed, thx, weet ik dat weerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon op open nieuw deel drukken of iets dergelijks, hoef je alleen de TT maar aan te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Dupje het volgende:
Zo een huisje en een appartement kijken in Den Bosch!
Waar dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Laysa het volgende:
Op de heyendaalse weg zit er ook eentje heren...daar komen jullie denk ik zowat dagelijks langs
Ah, dat probleem ken ik ook, al veroorzaak ik het vooral zelf. Zit alweer nachtenlang op een uurtje of vier gemiddeld...en de dagen zijn druk. Vanavond misschien maar eens op tijd erin?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Buh weer amper geslapen, ik moet mezelf dat echt afleveren want dit werkt ook niet zo![]()
Ik zou willen dat het door het feit kwam dat ik zelf te laat ga slapen (naja dat was vannacht wel een beetje het geval) maar ik lag er vannacht om 2 uur in, en vanaf 6/7 uur heb ik niet meer echt geslapen, dan ga ik liggen draaien en denken van ooow je kan nog wel twee uur slapen maar op de een of andere manier werkt dat niet.. En als ik om 8 uur moet beginnen ben ik echt ieder uur wakker vanaf een uur of 4. Erg frustrerend. Vooral omdat als ik de wekker niet zet ik toch wel tussen 8 en 9 uitgeslapen wakker wordt. Maar goed dat risico kan je niet nemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat probleem ken ik ook, al veroorzaak ik het vooral zelf. Zit alweer nachtenlang op een uurtje of vier gemiddeld...en de dagen zijn druk. Vanavond misschien maar eens op tijd erin?
Ze ligt naast IB das een wild konijn! Dan pak je maar een paar uurtjes per nacht!quote:Op zondag 13 november 2011 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Moggel!
En Yashi: blijkbaar is er een stressfactor die er voor zorgt dat je niet lekker doorslaapt. Bang om je te verslapen? Veel aan je hoofd?
Delen wij een woordenboek? Bij mij komt 'hazenslaapje' er voor in de plaats. En 'slaaptekort' staat in hoofdletters op de eerste paginaquote:Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef Difficult het volgende:
Slapen? dat woord is zich langzaam aan het verwijderen uit mij woordenboek
Eens. Wees blijquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom? Tof dat je zo druk bent met leven dat je geen tijd meer hebt om te MODderen
quote:Op zondag 13 november 2011 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, 'zuignap' wordt meestal niet zo gewaardeerd hè
Klinkt bekendquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Delen wij een woordenboek? Bij mij komt 'hazenslaapje' er voor in de plaats. En 'slaaptekort' staat in hoofdletters op de eerste pagina
Nieuwe mod op KLB..!
M'n swarmahoer, wat doe je?!
'Gleuf' doet het ook vaak goedquote:Op zondag 13 november 2011 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, 'zuignap' wordt meestal niet zo gewaardeerd hè
Mikkie vult dus gleuven? Daarmee kan je alle kanten uit Mikkie!quote:
Beginnen de afkickverachijnselen al? Hier wel, zeker met die mist buiten mis ik Skyrim. Mijn vriendin vroeg wat ik gister gedaan heb: "4 draken gedood" Zonder blikken of blozen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze? High def zon, mensen en gebouwen? He, als die mensen praten lijken de lippen gewoon sync te lopen... Misschien heb ik teveel Skyrim gespeeld van het weekend.... Hmm. Weinig draken though.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef morgane het volgende:
Volgens mij vult Mikkie alleen de gleuven tussen de burgers in de Mac hoor
En en en?quote:Op maandag 14 november 2011 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze? High def zon, mensen en gebouwen? He, als die mensen praten lijken de lippen gewoon sync te lopen... Misschien heb ik teveel Skyrim gespeeld van het weekend.... Hmm. Weinig draken though.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beginnen de afkickverachijnselen al? Hier wel, zeker met die mist buiten mis ik Skyrim. Mijn vriendin vroeg wat ik gister gedaan heb: "4 draken gedood" Zonder blikken of blozen.
Gelukkig zijn m'n vrienden ook allemaa hooked, geen leven te verliezen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |