Ah, ok, dan zeg ik mijn laatste afspraak morgen even afquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, ok, dan zeg ik mijn laatste afspraak morgen even af
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
4 uur audit theorie morgenochtend en wat stellingen verdedigen. Ik moet gaan vertellen waarom je geen giften mag accepteren van het bedrijf waar je de boekhouding van controleert.
Ja, ze hebben ook wel leuke dingen gedaan, maar voor beide bands geldt dat ik hele CD's van ze echt erg vervelend ga vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV, er zijn ergere dingen dan Genesis en Queen
De queenmarathon bestond dan ook uit de best off'squote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook wel leuke dingen gedaan, maar voor beide bands geldt dat ik hele CD's van ze echt erg vervelend ga vinden.
3 nummers is geen marathon tochquote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De queenmarathon bestond dan ook uit de best off's
Weinigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV, er zijn ergere dingen dan Genesis en Queen![]()
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebquote:
Snap ik, zoveel variatie en emotie kun je als genesis fan niet aanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebgeen pj marathon voor mij hoor
Ik hoor het alweerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ik, zoveel variatie en emotie kun je als genesis fan niet aan
Een enkel nummer kan ik hebben.. rest vind ik saaiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alweerWeer zo eentje die niks met Genesis heeft. Ik ga niet eens de moeite doen om er iets van te zeggen verder
Idem. Pj vind ik persoonlijk een kutbandquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebgeen pj marathon voor mij hoor
Ik zag het ja, stoere smurfenperenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het gekleurde eten van Vork! Hoop dat hij het hier ook nog ff komt laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |