Ah, ok, dan zeg ik mijn laatste afspraak morgen even afquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, ok, dan zeg ik mijn laatste afspraak morgen even af
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
4 uur audit theorie morgenochtend en wat stellingen verdedigen. Ik moet gaan vertellen waarom je geen giften mag accepteren van het bedrijf waar je de boekhouding van controleert.
Ja, ze hebben ook wel leuke dingen gedaan, maar voor beide bands geldt dat ik hele CD's van ze echt erg vervelend ga vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV, er zijn ergere dingen dan Genesis en Queen
De queenmarathon bestond dan ook uit de best off'squote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook wel leuke dingen gedaan, maar voor beide bands geldt dat ik hele CD's van ze echt erg vervelend ga vinden.
3 nummers is geen marathon tochquote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De queenmarathon bestond dan ook uit de best off's
Weinigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV, er zijn ergere dingen dan Genesis en Queen![]()
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebquote:
Snap ik, zoveel variatie en emotie kun je als genesis fan niet aanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebgeen pj marathon voor mij hoor
Ik hoor het alweerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ik, zoveel variatie en emotie kun je als genesis fan niet aan
Een enkel nummer kan ik hebben.. rest vind ik saaiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alweerWeer zo eentje die niks met Genesis heeft. Ik ga niet eens de moeite doen om er iets van te zeggen verder
Idem. Pj vind ik persoonlijk een kutbandquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot heden weinig met pearl jam hebgeen pj marathon voor mij hoor
Ik zag het ja, stoere smurfenperenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het gekleurde eten van Vork! Hoop dat hij het hier ook nog ff komt laten zien
Gevondenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is je naam op facebook Vork?
even ik het rijtje vrienden bij mij kijken. is niet zo langquote:
Goed gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
*blub* mn onderzoeksvraag is in grote lijnen wel goed maar het moet specifieker
Nou vooruit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het gekleurde eten van Vork! Hoop dat hij het hier ook nog ff komt laten zien
Jahoor, gaar zat, maar het blauw komt gewoon niet tot in de kern.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
die perenwaren ze wel gaar?
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Jahoor, gaar zat, maar het blauw komt gewoon niet tot in de kern.
dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 10 november 2011 23:27 schreef Vork het volgende:
Als ik gewone stoofperen maak ook. Meestal halveer ik die en laat ik ze nog iets langer stoven. Daar worden ze heel zacht van, maar dan kan ik ze niet meer zo overeind zetten.
toppie joppiequote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Zo. We zijn weer thuis.
Eerst gewoon lekker, maar erg snel, gegeten bij Pulpo in Amsterdam en ruimschoots op tijd aanwezig in het concertgebouw.
Wat een mooi gebouw (van buiten en vooral van binnen) is het toch dat concertgebouw en wat een waanzinnig goed orkest is het Koninklijk Concertgebouworkest.![]()
Piepjonge gastdirigent vanavond ervoor die alles zonder partituur uit z'n hoofd deed. Ook erg goed.
Je bent wel even 7 uur onder de pannen met het openbaar vervoer vanaf Bloemendaal v.v.
Ter gelegenheid waarvan was dit?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou vooruit.
[ afbeelding ]
Paarse wortelsoep en op het bord wat eikenbladsla met gele tomaatjes, een truffelaardappelpuree en een gele bietenburger met een groene kaas/roomsaus (groen gemaakt met een beetje spinaziesap).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoofpeertjes in blue curaįao (op een schijfje ananas). Zoals je kunt zien is die van binnen dus nog lichtroze, wat de oorspronkelijke kleur is van een gestoofd peertje.
Zaten er twee van een jaar of 90 voor ons de helft van het concert in te dutten of te slapen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
En mensen bijna dooie bejaarden kijken
Een dirigent leest normaal wel alle noten van alle partijen in een partituur. Deze knaap van 28 deed het gewoon uit z'n hoofd.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
? en die dirigent heeft waarschijnlijk het hele jaar geoefend, dan kan hij het stuk wel uit zn hoofd. plus hij hoeft geen noten te lezen hehemaareh... gaat lekker snel dus met het OV
Jij nog niet, want jij bent gelijk met mijn broertje jarig.quote:
Goed uiteraard. De andere kleuren maakt het soms wat vreemd, maar smaaktechnisch was alles prima in orde. Die peren waren ook prima, lekker zoet. Eigenlijk gaat het wel goed met die blauwe meuk. Ik denk dat iedere andere citruslikeur ook prima zou werken, blauw of niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is inderdaad zoik snij ze in 4-en en hou dus kleine peertjes over. hoe smaakte alles eigenlijk?
Ik niet, maar die van een vriendin die haar verjaardag verder toch niet vierde en waarmee ik al een tijdje een afspraak had staan dat ze een keer zou komen eten. Dus heb ik dat zo op gelost, bij wijze van een verjaardagscadeau.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
Jij nog niet, want jij bent gelijk met mijn broertje jarig.
Goed ideequote:Op donderdag 10 november 2011 23:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik niet, maar die van een vriendin die haar verjaardag verder toch niet vierde en waarmee ik al een tijdje een afspraak had staan dat ze een keer zou komen eten. Dus heb ik dat zo op gelost, bij wijze van een verjaardagscadeau.
ik las verkeerd, dacht dat jullie 7 uur met het OV onderweg waren whahaquote:Op donderdag 10 november 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Er was niks mis met het ov ?
Eten werd snel geserveerd omdat we aangaven dat we naar het concert moesten, maar als je soep net weg wordt gehaald en 5 min later krijg je je hoofd is dat wel érg snel
Brahms vond ik het mooist, lekker bombastisch af en toe en wat is het een prachtig gebouw
En mensen kijken
tijdens het dirigeren alles lezen? of bedoel je eigenlijk dat hij geen voorbereiding heeft gedaan met noten lezen? en 28 is jong voor een dirigent. hoe cool als je op die leeftijd daar mag staan. misschien net van het conservatorium af en dan stage lopen bij het Concertgebouwquote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dirigent leest normaal wel alle noten van alle partijen in een partituur. Deze knaap van 28 deed het gewoon uit z'n hoofd.
ik vind het een gave kleur, vooral aquablauwquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Blauw als voedselkleur is toch altijd ff slikken
leuk Borisz. en nog lekker geborreld ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
Leuke politieke avond gehad. Goede ALV en leuke borrel daarna.
Nee, een dirigent leest meestal van te voren alle notenpartijen voor alle instrumenten en alle aanwijzingen van de componist. Dat wordt verwerkt in iets dat een partituur heet waarvandaan de meeste dirigenten gaan werken en dirigeren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tijdens het dirigeren alles lezen? of bedoel je eigenlijk dat hij geen voorbereiding heeft gedaan met noten lezen? en 28 is jong voor een dirigent. hoe cool als je op die leeftijd daar mag staan. misschien net van het conservatorium af en dan stage lopen bij het Concertgebouw
Slaap lekker en verkoop jezelf een beetje goed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga richting bed. nu al?? ja, morgen wil ik er om half 9 uit. half 11 mn gesprek en nu pas begin ik zenuwachtig te worden. was ik voor mn 1e gesprek veel minder, vreemd.
knap van zo'n jongeman! ik weet alleen dat vroeger toen ik in een orkest speelde de (ook jonge) dirigent maar een paar keer per liedje op zijn partituur keek en de rest naar het orkest zelf.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een dirigent leest meestal van te voren alle notenpartijen voor alle instrumenten en alle aanwijzingen van de componist. Dat wordt verwerkt in iets dat een partituur heet waarvandaan de meeste dirigenten gaan werken en dirigeren.
Deze jongen had dat natuurlijk wel allemaal bestudeerd, maar deed de uitvoering uit z'n hoofd.
Overigens is hij, die Brits-Italiaanse dirigent Robin Ticciati, in 1983 in Londen geboren, nu al chef-dirigent van het gerenommeerde Scottish Chamber Orchestra. Dus zeker geen stagiair, maar was hij vanavond gastdirigent.
bij mij niet goed, bij de luchtvaart enzo ging het dus mis want ze dachten dat ik onzeker was. zonder zenuwen kan ik beter concentreren en communiceren. zeg al meer wat ik wil zeggen ipv achteraf 'shit had ik dit nou maar gezegd'. bedankt! nu écht proberen te slapenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker en verkoop jezelf een beetje goed!
Enne...zenuwen zijn goed, want houden je alert tijdens het gesprek.
Alvast heel veel succes straks!
Zwaantjes dessert!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef Vork het volgende:
Ik heb alleen nog best veel van die blauwe meuk over, het is zoet, licht stroperig, beetje citrusachtig, en een beetje vanilleachtig. Wat zal ik daar nu eens mee gaan doen, wegmikken is ook weer zo zonde.
Ooit op een dieetsite las ik de tip om van blauwe borden te eten omdat je dan minder eetquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Blauw als voedselkleur is toch altijd ff slikken
Geen idee, maar je zou witte borden kunnen beschilderen met glasverf.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit op een dieetsite las ik de tip om van blauwe borden te eten omdat je dan minder eet
Maar waar o waar verkopen ze nou blauwe borden
Goedemorgen!
Da's irritant! Compresje van theezakjes of komkommer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:53 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk heb gisteren een gekregen oogcreme opgedaan voor het slapen gaan en nu kunnen mijn ogen amper open
Ik heb heel erg opgezwollen oogleden
Al met wat koud water staan bedeppen. Had ik maar aambeien gehad, want die zalf schijnt te werken tegen vochtophoping
quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit op een dieetsite las ik de tip om van blauwe borden te eten omdat je dan minder eet
Goedemorgen!
Blijkbaar in de kringloopwinkel.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:08 schreef Inu het volgende:
Kringloop
Ik spaar het blauwe Blue Band servies en dat vindt je heel veel in Kringlopen;
[ afbeelding ]
Ik heb tamelijk goed geslapen, ik ben ook haske stoned van de oxycontin. Elluk nadeel hep se foordeel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Geen tijd meer voor; moet naar m'n werkWaar ze zich gaan afvragen of ik heel erg verkouden of heel erg gehuild heb
En bedankt voor de tip, ik moet nog thee meenemen.
Heb je een beetje goed geslapen, krak?
En Vork, wat een super uitziend etentje
Zie boven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:14 schreef Vork het volgende:
Dank je Isa. Eigenlijk was alles ook nog prima op smaak ook. Nu nog dingen bedenken met de restanten.
Zoek je nog een vakantiebaantje?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |