SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Arm schaapjequote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
We wachtne op broer. Die is pas 18:45 thuis
50000000quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoeveel KB ben jij? #humorbovensteplank
Zeker te wetenquote:
Wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeker te wetenen oowww wat heb ik hier in mn jutezak meegenomen om het feest van start te laten gaan ??!!!
![]()
![]()
Lauwe karnemelk en zachte speculaasjes !!!!
![]()
Ja maar dat was de afleiding om de vervelende mensen weg te jagen en dan haal ik mn andere zak tevoorschijn en daar zit Cola Chips en eetbaar ondergoed inquote:
WAT?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dat was de afleiding om de vervelende mensen weg te jagen en dan haal ik mn andere zak tevoorschijn en daar zit Cola Chips en eetbaar ondergoed in![]()
PARTY TIMEEE
JAAAquote:Op donderdag 10 november 2011 17:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goeeeeeedenavond, de kou overleefd ?
Oke ik hoor het al dat wordt weer een feestje met mij en Doerak alleenquote:
Jaaa goed bezig hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JAAAGoed he? Handschoenen aan wel alles
Doe het nietquote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb handschoenen maar ik fiets toch zonder.
Och arm schaapquote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke ik hoor het al dat wordt weer een feestje met mij en Doerak alleen
[..]
Jaaa goed bezig hoorik ben nu ook net aan het opwarmen van een barre fietstocht van klein half uurtje over een dijk met tegenwind
[ARG7] #465, wat gaat er mis?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:30 schreef HappyBob het volgende:
IK HOU VAN APPLE!! IN TEGENSTELLING TOT DIE WINDOWSCRAP EN ALLES LOOPT DIT NOOIT VAST!!
Dit kan geen toeval zijn. En ik maar denken dat het aan die tablet lagquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ARG7] #465, wat gaat er mis?
Belachelijk. Die mensen hebben een zogenaamde voorbeeldfunctie..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:32 schreef Oceanview het volgende:
Ik zei vandaag tegen mijn leraar u bent Apple fanboy ehh? Hij van ja en ik in reactie dan moet ik u eigenlijk haten.
Ik moest hem nog verder vragen naar de Starbucks enzo niet gedaan helaas.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Belachelijk. Die mensen hebben een zogenaamde voorbeeldfunctie..
Niet echt.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
IS er hier nog iemand lichtelijk erotisch opgewonden?
Ik heb mij vandaag nog niet afgetrokken, dit heeft wel enige invloed op mijn erotische status. Daarom moet ik deze vraag dan ook met een 'ja' beantwoorden.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Neuh, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wel een beetje.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ditquote:Op donderdag 10 november 2011 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb mij vandaag nog niet afgetrokken, dit heeft wel enige invloed op mijn erotische status. Daarom moet ik deze vraag dan ook met een 'ja' beantwoorden.
Dank voor je eerlijkheid!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb mij vandaag nog niet afgetrokken, dit heeft wel enige invloed op mijn erotische status. Daarom moet ik deze vraag dan ook met een 'ja' beantwoorden.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Uhh..quote:
Eerlijkheid duurt het langstquote:
Dit is best wel een erg mooie vrouw.quote:
Het was dan ook voor Bobje.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar gaat mijn opgewondenheid..
Ja zij isquote:
BUIKKKKquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, vind ik zojuist in mijn google
Zweedse voetballerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, vind ik zojuist in mijn google
Je bent een vrouw geboren in het verkeerde lichaam?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de context te vervrouwelijken.
Lastig te beantwoorden. Stel dat het mogelijk is dat ik een vorig leven heb gehad. En in dat leven een man was en in een leven daarvoor een vrouw. Dat zou een boel verklaren.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent een vrouw geboren in het verkeerde lichaam?
Filosofische vragen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig te beantwoorden. Stel dat het mogelijk is dat ik een vorig leven heb gehad. En in dat leven een man was en in een leven daarvoor een vrouw. Dat zou een boel verklaren.
Fotowinkel.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat hoofd niet zo passen, eigk
Sowieso zijn de meeste mensen daar mooi, mooi land en je hebt ikeaquote:
inb4 plaatje zweden en legaal.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zijn de meeste mensen daar mooi, mooi land en je hebt ikeaen echte Zweedse gehaktballetjes.
wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
inb4 plaatje zweden en legaal.
Ik seg tog alleen inb4 ga niej om meisjes seeluf ;squote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
Dat plaatje is zo oud die meiden zijn minstens 25 nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |