SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wel veelquote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand net alsof jij alles van de wereld al hebt gezien
Jij hebt Stalin en Kuala Lumpur gezien ja?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef bijdehand het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/scampi/
Kuala Lumpur, Nairobi, Madagascar, Stalin, Mao, Pol Pot, noem het maar op!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt Stalin en Kuala Lumpur gezien ja?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kuala Lumpur, Nairobi, Madagascar, Stalin, Mao, Pol Pot, noem het maar op!
Waar dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers heb jij toevallig zwaar overgewicht en gisteren een roze rok aangedaan? Dan heb ik je namelijk gezien.
Oh god je was het echtquote:
Ja die van achter was een beetje raarquote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
Maar je hebt best een lief gezichtje
Als je van voren kijkt
ik lachte hardop!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers heb jij toevallig zwaar overgewicht en gisteren een roze rok aangedaan? Dan heb ik je namelijk gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |