quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens zijn dat de maatstaven voor een topvrouw
![]()
![]()
En als je dan ook nog kan zeggen of een andere vrouw mooi is, dan ben je helemaal een held(in)
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
Ik heb de ontknoping helemaal gemist, welke was die van Calve nou dan?
Oh nee idd, ik vind eeiii love you, Plus of Bifi idd veeeel ergerquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.
Nou, wat mij betreft mogen de stembanden van die "Jeffrey" uitgerukt worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.
nummer geblokkeerd denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Waar blijft dat promotie wijf met dat feest.
Manwijf sowiesoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef CindieY het volgende:
Kolere, is dat niet gewoon een vent ofzo?
twitter:TwitWouter twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 17:57:06@coenensander Hahaha! Fijn weekend
#HOITJES! reageer retweet
dat dus. wat een intens irritant choleraschepseltje is dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft mogen de stembanden van die "Jeffrey" uitgerukt worden.
zelfportret?quote:
en dat ben jij nietquote:
ik ga vanavond weer lekker Shandy drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nein.
Ik sta bekend als Paultje Shandy.
neeeeeeeeeeeeee, bederf de illusie nou niet!quote:
Dat moet soms kunnenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die leugen zou me iets te grof zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik zit er weer klaar voor. 12 uur lang jolijt op de straalpaal![]()
fap fap faptwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:08:18Fijn weekend! Ik ga tot woensdag in een dampende sauna liggen. Dan meld ik mij weer. BYE BYE. reageer retweet
Ja maar hij deed iets leuksquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze schakelen toch altijd op de cam naar de nieuwslezer op 3FM?>
jahoorquote:
Ik zit bij Stenders he, dat je het weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heloef
Met mij wel hoor, met jou?
Hopelijk gaande macaroniawards naar de commercielen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zie net dat de Radioring een PO onderonsje is dus
misschien mag je wel de nieuwe Freek worden!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit bij Stenders he, dat je het weet.
Gaat lekker man.
Heel goed en straks nog beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Prima, verveel me eigen dood. En hoe is die sfeer daar?
Ik ben wel knapper dan Freek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien mag je wel de nieuwe Freek worden!
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je zit toch in de popquiz hé?. Wellicht morgen overdag even terugluisteren/kijken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
kut. ik hoor kinderen...vlug de lamp uit gedaan...
succes!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Ik ga mij eens opfrissen en geschikte kleding uitzoeken.
Tschuss!
Webcam, checken, 0:00.quote:
ja die kandidaten staat altijd in het uiterste hoekje van een donkere studioquote:
Rock jonge, ga naar de deur en geef die kids een blikje Shandy!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
weekend!
damn, in het donker typen is lastig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |