Die gaat zo schelden op ons als wij hem zonder dat zij het weet meenemen op vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat ie dan helemaal niet meer weg komt, duh.
Dat doe ik wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hoeft het niet te delen hoor.
Onzin. Ik vind trouwen leuk hoor, maar gewoon, voor mezelf. Niet omdat het praktisch is.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou mijn oude baas heeft dat ook gedaan, puur voor de kinderen.
Was het makkelijkste om alles goed geregeld te hebben ofzo
Wat is daar het probleem van dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat zo schelden op ons als wij hem zonder dat zij het weet meenemen op vrijgezellenfeest.
quote:
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?
12cm?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja sorry. Ik kan weinig hebben atm.
quote:
Godt, doe eens lief.quote:
das kut voor jequote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ff mijn frustratie uiten over mijn kutwerk bij mijn kutbedrijf met mijn kutcollega's?
Hij mag eigenlijk al heel lang niks meer alleen doen van haar, althans zo lijkt het.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van dan?
Nou, same here dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik weet het ook niet he, ik ga niet trouwen en heb nog niemand zwanger gemaakt dus onbekend gebied voor mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind trouwen leuk hoor, maar gewoon, voor mezelf. Niet omdat het praktisch is.
Mannen die iets niet "mogen" van hun vriendin.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag eigenlijk al heel lang niks meer alleen doen van haar, althans zo lijkt het.
En ze gaat zeker niet blij worden als wij hem spontaan meenemen, dronken voeren, lapdance van een stripster bezorgen en hem dan tegen een uur of 5 's morgens weer bij haar afleveren.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Hell, als ik ooit ga trouwen, trek ik niks raars aan en wil ik gewoon zuipen. En strippers. Vrouwelijke.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die iets niet "mogen" van hun vriendin.
Zou mij echt geen hol uitmaken eerlijk gezegd. Maar misschien ben ik raar.
Overigens heb ik een hekel aan vrijgezellenfeestjes, maar dat heeft vooral te maken met het lopen in achterlijke outfits door de stad "omdat het moet".
Je krijgt zeker steeds meer zin in zaterdag huh?quote:
Zelfs al heb ik er vier op deze aardkloot rondlopen, trouwen gaat niet gebeuren. Genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet he, ik ga niet trouwen en heb nog niemand zwanger gemaakt dus onbekend gebied voor mij.
Zwanger zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das kut voor je
Maar het ging over zwanger zijn?![]()
Zaterdag zijn jullie beiden gewoon vrolijk verdomme.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je krijgt zeker steeds meer zin in zaterdag huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |