Oh zo werkt datquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In itunes bij je iphone naar applicaties gaan. Dan naar beneden scrollen en dan krijg je een overzicht van de applicaties waarbij je bestanden toe kunt voegen. Als je zo'n player hebt, staat die er tussen, en kun je gewoon op "bestanden toevoegen" klikken om bestanden toe te voegen.
Iedereen roept wel graag meteen "Handbrake", maar dat is niet de oplossing die je vraagt. Met Handbrake moet je elk bestand omzetten naar een iPhone-compatible formaat. Als je het doet zoals ik zeg, hoeft dat helemaal niet. Omzetten is helemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef -tape- het volgende:
Dat kan. Gewoon je iPhone koppelen aan de computer waar die iTunes op staat, en synchroniseren. Klaar
Neem aan early renewal bij T-Mobile ofzoiets?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Linkermuisknop: aankopen overzetten. Maar je vraagt nu dingen over illegaal gedownloade apps, niet over jailbreak apps. En dat mag niet. Betaal gewoon die 79 cent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef otterbalzak het volgende:
Ik heb een vraag i.v.m. m'n jailbreak, ik heb nu dus een tethered jailbreak voor mn iPhone 4 voor iOS 5, en ja ik weet dat hij niet mag uitvallen of herstarten ofzo, want dan start hij gewoon niet meer op en blijft het Apple logo er een tijd staan.. maar mijn vraag is, als ik mn iPhone sync met iTunes, dan komt er de vraag of ik m'n nieuwe apps (van de jailbreak dus) wil syncen met iTunes, als ik op nee duw dan verwijdert hij ze allemaal van mn iPhone 4, maar als ik op ja duw dan verwijdert hij alsnog al mijn apps die ik heb gedownload.. iemand enig idee wat ik hier moet doen, want kan dus geen nieuwe muziek meer erop zetten nu
Betaal 100 euro voor t toestelquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Estolan het volgende:
?? Wat bedoel je met ¤100 bijbetalen
Ik zie hem alleen in iTunes, nog geen delta-update...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Over-the-air: updaten zonder dat je iTunes hoeft te gebruiken, maar gewoon via wifi. Zie je iPhone:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Over The Air, één van de grootste vernieuwingen van iOS 5, daar wil ik natuurlijk wel gebruik van maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh? Staat gewoon op iTunes, wat bedoel je met OTA?
Same here, vermijd iTunes zoveel mogelijk, al heb ik nu een MBA.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef Q. het volgende:
Ik wacht wel tot ie OTA is, anders moet ik opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |