Niet doorhebben dat stoma aan het trollen is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
Je kan serieus even met die lui praten als je iemand killt? Dacht dat het een grapje was. Godver nu had ik juist mijn hello kitty emblem moeten hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
S&D is lachen. Steeds als je iemand met een mic killt dan hoor je ze pissig zijn.
Vooral met al die scheldende Nederlandersquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Nadat je iemand killt, hoor je ze even. Ik weet niet of je ook iets kan zeggen. Ik vind het een geniaal idee.
Clans met Joep, Johan, Walter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vooral met al die scheldende Nederlanders
Was het Pringles?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Kwam er net eentje tegen die bij elke death "kankerbezem" zei.
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoor tot nu niks bij S&D aangezien ik zelf steeds dood ga.![]()
Ik mis Highrise, Favela, Terminal en Skidrow .. daar wist je precies waar je heen moest met s&d.
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Jullie spelen morgen en dit weekend ook wel toch? Jullie kunnen me niet in de steek laten net nu ook mw3 kan spelen.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook een keer een k/d hebben waar mijn kills een keer hoger zijn dan mijn deaths. Gewoon omdat het kan.
Maar 5 minuten later ren ik weer als een mongool het level door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
hoiquote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |