Heul niet, ik was al best terug! Wist even niets te typen en was druk met mn 2 mandrijntjes te ontledenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Degene die net ging pissen is ook door de plee gezakt geloof ik
Uitgepakt welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zijn ze uitgepakt en is het avondmaal al bereid?
Tot die tijd klap ik niet, god mag weten wat je vergeten bent hoor
Koken? Gaat het niet? Weet je wel hoeveel werkquote:
Nee, die moet ik nog versturenquote:
Wat ga je in de ping gooien dan???quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koken? Gaat het niet? Weet je wel hoeveel werk
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Is die bloemkool nou al op Q?
Oke, oke, ik maak ze nu wel klaarquote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik word trouwens doodleuk weer verkouden
Wie zegt dat dat niet al gedaan is?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Maak jezelf maar eerst ff lekker klaar mop
Spaarrekeningquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Croli het volgende:
Jeej, urenbriefje gehad. t klopt allemaal weer, en morgen weer centjes. Gezien morgen na solli van 9 uur vrij,.... even de stad in voor wat leuks shoppen...??!!??
Nog een keerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al gedaan is?
Omdat lief een kat heeft die bij iedere stap die zij zet 3 kilo aan haar verliest. En aangezien hij overal zit, zit ik onder de haren.quote:
Furminator? Het lijkt wel alsof ik aandelen hebquote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat lief een kat heeft die bij iedere stap die zij zet 3 kilo aan haar verliest. En aangezien hij overal zit, zit ik onder de haren.
Nee, stommerd. Opgedronken natuurlijk. Alsof ik zulk kostbaar goud zou verspillenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Bier door je hele huis gesmeten mopje?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder had mijn furminator geleend voor dr rolmops, ik hoef m niet meer terug nu, ik heb niks meer te furminaten
De meeste katten haten de furminator. De dikke is geen uitzondering.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Furminator? Het lijkt wel alsof ik aandelen heb
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Dat jij je oerwoud kan furminaten wil niet zeggen dat het bij iedereen zo een bende is daarbenee mopje
Oh echt? Hebben ze hier de kans niet voor gekregen, geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste katten haten de furminator. De dikke is geen uitzondering.
Nah, misschien heeft 't ook met de volharding van lief te maken, want zodra er gemauwd wordt is de kambeurt over... En dat is na drie halen over de rug ongeveerquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Hebben ze hier de kans niet voor gekregen, geloof ik
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
Ooh, drie keer raden wie ik strakjes weer ga bellen. Iemand nog bijdehante opmerkingen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenHet is niet alsof het nog zin heeft.
Ja, je moet wel aardig volhardend zijn, katten hebben nogal een eigen meningquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, misschien heeft 't ook met de volharding van lief te maken, want zodra er gemauwd wordt is de kambeurt over... En dat is na drie halen over de rug ongeveer. Nou ja, volgende week gaat ie eindelijk naar de kattenkapper. Dus misschien is het met die bende haren dan eindelijk over.
En opgeven? Ben je gekquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenHet is niet alsof het nog zin heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Croli het volgende:
wat betaal je mij per uur?? kan ook wel ff langs gaan
Volgens mij is 't hetzelfde als een hondentrimmer, alle haren weg en zo. Ben benieuwd, ik ben die haren echt zat.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je moet wel aardig volhardend zijn, katten hebben nogal een eigen mening![]()
Kattenkapper? Die borstelt hem dan voor je of zo?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee natuurlijk niet. Een advocaat op af sturen of zo.
Damn jij benne slimquote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Damn! Dat is wel een hele mooi!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag afgegeven, van Muis en meneer![]()
![]()
misschien is het sowieso wel beter dat ik tocjh mezelf nu nog ff naar de winkel schup bij nader inzienquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, volgend mij zijn de winkels open.
Vorig jaar maakte ik wel een epic pic die dag trouwens, ff zoeken
Mooi zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Veel beter dan gisteren! En met Re ookquote:
dat bedacht ik me net ook ja. die bierkopersquote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou vandaag gaan, al was het maar om de bierkopers te vermijden MM![]()
MB, hoe gaat ie met Re vandaag?????
En met jou?
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar op de 11e van de 11e
Ik heb geen echte baan, maar ben ZZP-er. Dus ik kan mooi mn eigen tijd indelen. Wat erop neer komt dat ik regelmatig tot 00.00 aan het werk benquote:Op donderdag 10 november 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Mooi MB![]()
Stomme vraag he, maar moet jij nu gewoon werken en zo tussendoor of mooi fucking no way?
Gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel beter dan gisteren! En met Re ook
Haha als ik er op sta of er over heen loop blijft zij gewoon staan of loopt achteruit, ze is er heel bang voor. Ze is zowieso heel angstig geworden voor veel dingen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
En als jij er overheen loopt en haar laat staan?
( onwijs top dat je eerste echo ok was trouwens)
Sterf. Vandaag. Morgen mag ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Jee Qwee, zelfs berichtjes sturen met msn is al te moeilijk voor je hee
Ok!quote:
Wel pijnlijk he, anders heb ik er geen moer aan.quote:
Nou roep der danquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Qwea het volgende:
Ik bedenk met net oh-oh, ik mis Lotte_Koekie, jij ook?![]()
![]()
quote:
Ach het zijn echte lieverds hier vooral Oh-Oh en Qweaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef RRonya het volgende:
Zijn jullie altijd zo lief tegen elkaar?
Of kennen jullie elkaar in real live ook.
Kennen meer mensen in de topic elkaar alleen via dit forum of ook in het echte leven?
(nieuw en nieuwsgierig).
Zoeen hendig sjieke piempequote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Miljaar, als ik iemand dood zou wensen kreeg ik meteen een ban![]()
Ik mis LK als kiespijn, wedden dat ze meeleest ?
Ik heb ferrari_rood en Indaha ontmoet dit jaarquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef RRonya het volgende:
Zijn jullie altijd zo lief tegen elkaar?
Of kennen jullie elkaar in real live ook.
Kennen meer mensen in de topic elkaar alleen via dit forum of ook in het echte leven?
(nieuw en nieuwsgierig).
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Muis en MeneerMuis, wat ontzettend mooi en lief van jullie zeg
![]()
![]()
Niet lang eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef RRonya het volgende:
Haha dat is wel een goede. Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie uberhaut door hadden, dat jullie buren waren?
En van Qwea en Oh-Oh lijken mij personen waar je veel plezier mee kunt beleven!
Maar ook serieus zijn.
Ik vind hem echt heel tofquote:Op donderdag 10 november 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, hij zit trouwens andersom in de lijst ivm versturen.
Pauze. Ik zit in de zaal hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel tof
Waarom ben jij niet druk aan de studie?
Ahw waaromquote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Hij is echt heeeeeel mooi Muisje.
Ik moest wel vet hard huilen
Dus jullie kennen elkaar helemaal niet,quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik moeten echt nooit meeten, we slaan elkaar de koppen in en de honden vreten elkaar op![]()
Ik ga echt helemaal stuk hier
Ik heb de tranen over mijn gezicht rollenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik moeten echt nooit meeten, we slaan elkaar de koppen in en de honden vreten elkaar op![]()
Ik ga echt helemaal stuk hier
Jawel hoor. Ik heb dr uitgebreid klaar gepraatquote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus jullie kennen elkaar helemaal niet,dat wist ik niet
Studie dag, alles is dichtquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pauze. Ik zit in de zaal hoor
Ik kan het beter aan jou vragen.
Hahahahahahahahahaha echt, jezus fuck wat was jij een hoerig irritant kutkind zegquote:Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de tranen over mijn gezicht rollen
Gewoon, je maakt die doos open en dan zit je hondje in die doosquote:
Aaaahquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik word altijd een beetje treurig als ik vanuit lief weer naar huis ga.
Wat mooi!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stregaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat mooi!
Wij hadden gisteren de canvas van Bullie binnen.
Gelijk weer in tranen.
Lieve Karel, de altijd glimlachende hond![]()
![]()
Werken leid hopelijk ook wat af.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen echte baan, maar ben ZZP-er. Dus ik kan mooi mn eigen tijd indelen. Wat erop neer komt dat ik regelmatig tot 00.00 aan het werk benmaar ach, dat moet maar.
Nou welkom RRonya! (En hond natuurlijk)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef RRonya het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en kom jullie 'lastig vallen'
Samen met mijn mooie/lieve/gekke rottweiler van 1,5 jaar!
Amsterdamquote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaaahwoont je lief ver van je vandaan?
Wel goed doen, poppedop.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha echt, jezus fuck wat was ben jij een hoerig irritant kutkind zeg
Muis, wat mooi!quote:
*PLOINK*quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik word altijd een beetje treurig als ik vanuit lief weer naar huis ga.
teveel moeitequote:
Ja. Gelukkig zien we elkaar regelmatigquote:
Wil Kees wel mee naar het werk?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
En mn twee jongetjes mochten weer los tussen de middag:
[ afbeelding ]
En de prinses is weer blij:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Waarom gun jij mij geen zachte winter met treinen die op tijd rijdenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
teveel moeite
Laat dat kreng hier maar komen.
Die Sjon op de laatste fotoquote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
En mn twee jongetjes mochten weer los tussen de middag:
[ afbeelding ]
En de prinses is weer blij:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ja, wel fijn dat ze nu zo lekker bij Chico ligt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Kees zal wel moeten, de hele dag alleen thuis is geen optie en een hond erbij ook niet.
Maar ze vindt alles prima hoor, ligt de hele dag lekker bij Chico te slapen
Ik vind het zelf gewoon net te veel, de hele dag met 4 honden slepen, en Kees en Sjon die zijn vaak zo druk samen. Maar het zal wel wennen hoor, en het heeft ook praktische kanten.
Ik maak nu twee rondjes minder per dag, eerst moest ik 's ochtends eerst met 5 honden ronde lopen, wawa's thuis brengen, en als ik thuis kwam eerst wawa's halen voor ik kon gaan lopen, nu doe ik dat allemaal in 1 weg door.
En dat uurtje beweging tussen de middag elke dag zal die kleine dikke prop goed doen hoop ik...
Coolquote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier een chinees met het karakter van een bul voor je Samzz![]()
Strega, Kees kan altijd terug naar haar vorige baasjes, ik hou het nog steeds in mijn achterhoofd en het is nog steeds een optie hoor
Ja, dat snap ik. Het gaat er ook om wat voor Kees het beste/fijnste is.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier een chinees met het karakter van een bul voor je Samzz![]()
Strega, Kees kan altijd terug naar haar vorige baasjes, ik hou het nog steeds in mijn achterhoofd en het is nog steeds een optie hoor
Ik ken ze in het echtquote:Op donderdag 10 november 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ken je ze in het echt of alleen van foto's?
Je zal de juiste beslissing voor Kees nemen als het nodig isquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Nja, het klinkt lulliger dan het is maar Kees is een hondje waar ik niet echt veel mee heb.
Kees heeft ook met elk mens evenveel, tis niet een hondje waar je echt een band mee opbouwt of zo. En het zou voor haar geen reet uitmaken of ze teruggaat of blijft.
Vooralsnog hou ik dr wel fijn hoor , ik hou wel van dr en zo, en twee hondjes in 1 keer weg, daar moet ik ook niet aan denken, ik vind het er nu al maar zo weinig nog maar![]()
Buren van mijn Duitse vriendin hebben/hadden Chineesjes. Ik zie ze echter nooit meer, want verhuisd.quote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zal de juiste beslissing voor Kees nemen als het nodig is
Echt wel, dat overleeft hij. Lekker dik inpakken enzoquote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt geen horrorwinter, dat overleeft Chico nooit!
Ik heb nu wel speciaal voer voor hem, lekker duur, drie bakkies per dag prop ik dr in, euro per bakkie. Ben benieuwd of ie gaat aankomen!
Hey, mijn treinen rijden dan ook niet op tijdquote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom gun jij mij geen zachte winter met treinen die op tijd rijden?
En toch wil je een horrorwinter, raar mensquote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, mijn treinen rijden dan ook niet op tijd
Q de geilste!quote:
Ik ging met m'n vriendin vaak met ze wandelen, wij waren eerder vrij dan dat de baasjes thuis waren dus lieten we ze uit om drie uur of half vierquote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Diekenikooknie
Maar het zijn echt leuke vrolijke gekke blije clowntjes he
Hele dag binnen zitten want de treinen enzo rijden niet, met een grote mok warme chocomelk met slagroom en een dikke golden naast me op de bank.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wil je een horrorwinter, raar mens.
Ik heb haar wel iets horen zeggen over een Oscar dacht ik maar niet dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ingrid is dr kennel begonnen met een kleindochter van Chico.
Ik zag dr toevallig laatst nog op show hier met dr nieuwe megaleuke pup <3
Heet ie niet ook Oscar?
Die witte mini.
Ze heeft nu drie nestjes liggen, een van die pups vind ik echt geweldig
WHAAAAAAH! Die willikquote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, Lewis heet ie, die naam had ik ook nog op de lijst staan
[ afbeelding ]
Mooierd.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, Lewis heet ie, die naam had ik ook nog op de lijst staan
[ afbeelding ]
Kut. Enkel word nooit meer goed en is niet gefixeerd.quote:
That's my middle namequote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja wel voor mensen die de deur niet uithoeven aso egoistisch kreng
auw! Met name ook dat van die bottenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Kut. Enkel word nooit meer goed en is niet gefixeerd.
Nieuwe operatie durven ze niet aan, ze zijn bang voor levensbedreigende complicaties.
Sowieso zou mijn been dan een stuk ingekort moeten worden.
Ze gaan nu bekijken of ik met een orthopedische schoen minder pijn zal hebben, maar waarschijnlijk niet. Het kraakbeen is bij de vorige operatie allemaal weggehaald, waardoor nu de botten over elkaar schrapen.
Ik wil nog wel overleggen met mijn endocrinoloog of het verstandig is er nog eens door een vaat chirurg naar te laten kijken.
Maar this is as good as it gets, helaas.
Ik vind Billy's mama erg mooi, die heeft zo'n leuk snoetje.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja Lewis die wil ik ook wel, die is zooooooo schattig, en ik hou helemaal niet van van die kleine chineesjes![]()
Oh en ook niet van witte
Het kraakbeen is weggehaald omdat het de bedoeling was dat de enkel vast zou zitten en niet zou kunnen bewegen. Alleen dat zit ie niet. Alle schroeven en zo zijn afgebroken en zitten nu dus maar ergens. Hij was ook al weer een stuk slechter op de laatste foto's.Pijn doet het zeker. Ook door de neuropathie in beide voeten. Dat geeft zenuwpijn en ongevoeligheid van pijn. Daar kan ik per dag 4 amitriptyline voor nemen. En ik gebruik gemiddels zo'n 3 tramadols per dag voor de enkel.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
auw! Met name ook dat van die botten! En je kan ook niet meer lopen dus? Of wel? Godsklere wat een ellende
En er is echt HELEMAAL NIKS meer wat ze kunnen doen? En hoe de neuk kunnen ze nou kraakbeen allemaal weghalen? Dat doet dan toch pleuris veel pijn?
Ik vind haar vachtkleur mooi ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Dazzy?
Dr hele kapsel is zo verneukt, maar tis idd een heel mooi hondje ja
Dochter van Chico's halfbroer en zn papa is een kleinzoon van Chico <3
Maar dat is toch niet normaal? En daar moet toch iets tegen gedaan worden? Want het lijkt me ook niet echt goed dat die schroeven maar ergens zitten, toch? En WAAROM zit je enkel niet vast? Wat is daar mis gegaan?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Het kraakbeen is weggehaald omdat het de bedoeling was dat de enkel vast zou zitten en niet zou kunnen bewegen. Alleen dat zit ie niet. Alle schroeven en zo zijn afgebroken en zitten nu dus maar ergens. Hij was ook al weer een stuk slechter op de laatste foto's.Pijn doet het zeker. Ook door de neuropathie in beide voeten. Dat geeft zenuwpijn en ongevoeligheid van pijn. Daar kan ik per dag 4 amitriptyline voor nemen. En ik gebruik gemiddels zo'n 3 tramadols per dag voor de enkel.
En de rest van al m'n gewrichten gaan ook niet goed. Neuropathie nu ook in mijn handen. En je hele skelet heeft natuurlijk te lijden.
Ja, gelukkig wel. Ik heb een trippelstoel in de keuken die is dan echt heel hendig.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Jee Strega, wat is dat toch onwijs kut zeg...
Maar ik ben dan wel weer heel benieuwd hoe het met je kookdingetjes gaat, en of dat allemaal wel een beetje lukt zoals je dat wil
Ze durven mijn been niet meer open te maken, ze zijn bang dat er dan alleen maar amputatie mogelijk is. Het hersteld nm. niet, daarom moest ik ook iedere keer zo lang in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet normaal? En daar moet toch iets tegen gedaan worden? Want het lijkt me ook niet echt goed dat die schroeven maar ergens zitten, toch? En WAAROM zit je enkel niet vast? Wat is daar mis gegaan?
En aan de neuropathie kan ook niks gedaan worden? 3 tramadol per dag, 50mg? Werkt dat nog een beetje? Dat kun je toch ook niet eeuwig volhouden?
En er kan geen kraakbeentransplantatie plaatsvinden?
Klinkt misschien onwijs lullig... maar als je zoveel pijn hebt, is amputatie met daarna een prothese dan geen optie?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze durven mijn been niet meer open te maken, ze zijn bang dat er dan alleen maar amputatie mogelijk is. Het hersteld nm. niet, daarom moest ik ook iedere keer zo lang in het ziekenhuis liggen.
Ik ben nu zover dat ik mijn tuin en kleine stukjes lopend met een stok kan doen. Dus proberen eerst met schoenen, hoewel de chirurg al aangaf dat die niet comfortabel zouden zijn.![]()
Over 4 maanden weer nieuwe foto's, en wat de toekomst brengt, ach ja, voor hetzelfde geld loop je voor een auto.
Ik moet zeggen, ik was altijd nogal driftig maar heb de laatste drie jaar wel geleerd om geduld te hebben.
Ja precies, dat bedoelde ik. Dus ik focus me nu zoveel mogelijk op de dingen die ik wel kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja je weet nu dat je niks meer kan verwachten dus je hebt ook niet telkens nog hoop en zo, dat is idd zwaar klote maar ergens weet je ook waar je aan toe bent he ...
De prothese gaat ook niet lukken. Ze zijn veel te bang voor botinfectie. Ik probeer gewoon iedere dag zoveel mogelijk te lopen. En hopelijk blijft het geheel een beetje staan zoals het nu doet.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klinkt misschien onwijs lullig... maar als je zoveel pijn hebt, is amputatie met daarna een prothese dan geen optie?
Boooh, wat een ellende. Heel veel sterktequote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
De prothese gaat ook niet lukken. Ze zijn veel te bang voor botinfectie. Ik probeer gewoon iedere dag zoveel mogelijk te lopen. En hopelijk blijft het geheel een beetje staan zoals het nu doet.
Oh, ik heb het zelf vorig jaar ook gedacht hoor, zo van, haal hem er maar af, dan is dat over.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, mss moeten wij joun kop ook maar laten amputeren
Doen we, als we dan joun handen laten amputeren. Mooi rustigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, mss moeten wij joun kop ook maar laten amputeren
Wat dat aangaat Q, hou goed je poot stijf hé! En laat ze er alles aan doen wat ze kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boooh, wat een ellende. Heel veel sterkte
Ja drie jaar geleden. Over een lullig afstapje. Maar ik heb diabetes en dat geeft nogal wat complicaties.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee Strega, wat onzettend heftig. Wat is de oorzaak van je klachten? Ben je ooit gevallen o.i.d.?
Groot gelijk, Je weerstand dondert ook omlaag na al die ellende.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo naar huis en boodschappen doen.
Ik heb net voor morgenmiddag en maandag vrij gevraagd, ik geloof dat ik even pas op de plaats moet maken anders ben ik dalijk echt waar gewoon weer ziek vrees ik
Jeetje, wat een onwijs heftig gevolg, pfoe............quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja drie jaar geleden. Over een lullig afstapje. Maar ik heb diabetes en dat geeft nogal wat complicaties.
Lekker!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Mn weerstand was al niet optimaal sinds ik ziek was in september, ik had net mn tweede AB kuur dr in zitten en ik hoest nog steeds, ik ga gezonde boodschapjes doen en veel groente en fruit eten en zulks nu
uhuquote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat dat aangaat Q, hou goed je poot stijf hé! En laat ze er alles aan doen wat ze kunnen.
Want jij word nu ook al veel te lang van het kastje naar de muur gestuurd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Veel beter dan gisteren! En met Re ook
Welkomquote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef RRonya het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en kom jullie 'lastig vallen'
Samen met mijn mooie/lieve/gekke rottweiler van 1,5 jaar!
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
Ik heb Oh-Oh,Tombo, Greys, Maes,Cat,Ingetje, MM, Ynske,Takaiki, Ferrari, Oognip en Mama Mia ontmoet.
O en ook nog Nokwanda, Goodbye , Erik en volgens mij heb ik ook MB gezien vorig jaar bij het Nsf.
en Paars beestje, maar die post niet in de sc geloof ik.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben , want bij het nsf waren zoveel mensen die ik allemaal niet kende.
Dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Kut. Enkel word nooit meer goed en is niet gefixeerd.
Nieuwe operatie durven ze niet aan, ze zijn bang voor levensbedreigende complicaties.
Sowieso zou mijn been dan een stuk ingekort moeten worden.
Ze gaan nu bekijken of ik met een orthopedische schoen minder pijn zal hebben, maar waarschijnlijk niet. Het kraakbeen is bij de vorige operatie allemaal weggehaald, waardoor nu de botten over elkaar schrapen.
Ik wil nog wel overleggen met mijn endocrinoloog of het verstandig is er nog eens door een vaat chirurg naar te laten kijken.
Maar this is as good as it gets, helaas.
* Rewimo trekt Indaha uit hoekje, ik vind je toch wel lief hoor, ondanks allesquote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
Rewimohet beste paard van stal vergeten
en natuurlijk Qltel en Christan , ik schaam me diep
, terwijl ik bij jullie het laatste geweest ben
![]()
* indaha Gaat in een hoekje zitten schamen voorlopig
Neuh, gewoon Alzheimer joh, niks bijzondersquote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
Rewimo ik jou ook,maar ik ga me toch nog even afvragen hoe ik dat nu weer heb kunnen vergeten,
( zoo oud ben ik toch ook weer niet
)
O gelukkig maar dan heb ik tenminste een excuusquote:Op donderdag 10 november 2011 18:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neuh, gewoon Alzheimer joh, niks bijzonders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef indaha het volgende:
O gelukkig maar dan heb ik tenminste een excuus
Geeft niks johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
En onder water loopt dat beton nog best een stuk door he, beestje had alle pootjes of nek wel kunnen breken. En 'het was zo warm'quote:Op donderdag 10 november 2011 18:24 schreef senesta het volgende:
ChristZe zouden dat mens zelf een zwieper moeten geven
1 iemand die in de buurt was heeft in elk geval foto's genomen en politie gebeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef miss-jones25 het volgende:
jezus die mensen zou je je toch ff op af willen reageren en heel veel pijn willen doen
en dan zitten er nog 2 gasten bij in de buurt die dit normaal vinden ????
Alsof zo'n beestje zich niet kan bezeren als je hem keihard te pletter laat vallen.... gelukkig nooit meer dieren voor deze gekken, da's tenminste iets.......quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En onder water loopt dat beton nog best een stuk door he, beestje had alle pootjes of nek wel kunnen breken. En 'het was zo warm'En 'ik heb écht niet gegooid joh, kan hem amper tillen!'.
Wat een walgelijke types zijn er toch
Ik kan dat echt niet begrijpen, hè. Wat is daar in godsnaam de lol vanquote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde laatst ook van die blinde vrouw met geleide hond waar ze vuurwerk naar gooiden. De hond was zo van slag dat die vrouw een uur of zo rond heeft gelopen met de hond. De hond moet herkeurd worden en het is de vraag nog maar of die zijn werk kan blijven doen
Alleen op de Wereld.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
Die vent die daarachter gewoon z'n boek zit te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nope nog steeds jeuk, maar heb ook de uitslag van bloedonderzoek nog niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
Miss-Jones fijn dat alles met jou goed was, gaat het nu wat beter met de jeuk van Kyra?
WAT MOET JE, ZEG HET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik wist het.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAT MOET JE, ZEG HET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
"Best te eten" of "lekker"quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
Die bosbessenclafoutis van de Hema he...
Die is best te eten.![]()
![]()
Al komt het niet in de buurt van Ecckte Vlaai natuurlijk.
Mensen die Eckte Vlaai vaker eten, die vinden het best te eten. De rest van NL zal het lekker vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Best te eten" of "lekker"
Daar zit best een verschil in ;P
Ik eet nooit eckte eckte vlaaiquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen die Eckte Vlaai vaker eten, die vinden het best te eten. De rest van NL zal het lekker vinden.
En met bier wordt het vast een godenspijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
I'll tryquote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En met bier wordt het vast een godenspijs.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef Cat22 het volgende:
De vlaai was trouwens mooi getimed, ik had reden voor een feestje.
Ik krijg een vast contract!
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Kom maar halen. Je weet mijn huis te wonen (rillllquote:
Nou, hoho, ik heb je adres. Of ik je huis kan vinden, dat is de vraag... aangezien ik al verdwaalde toen dat gipsen ding naar senes ging brengenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom maar halen. Je weet mijn huis te wonen (rillll)
Daar heb je een zeer goed punt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, hoho, ik heb je adres. Of ik je huis kan vinden, dat is de vraag... aangezien ik al verdwaalde toen dat gipsen ding naar senes ging brengen
quote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]attent van je dat je dat even erkent.
Ach jee, arm mupke.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
buh mijn muppie heeft oorontsteking
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:05 schreef Ynske het volgende:
lach maarMaar volgens mij mis ik iets, ik zie helemaal niets obsceens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ach arme Ean, oorontsteking is zo pijnlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
buh mijn muppie heeft oorontsteking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:05 schreef Ynske het volgende:
lach maarIk vind 'm leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond Shaun hilarischer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Helemaal gemist idd,quote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
Arme ean
En arme Yns, wordt ze helemaal genegeerd:
[..]
Maar volgens mij mis ik iets, ik zie helemaal niets obsceens?
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dirty old man , je kunt ook iets willen zienquote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
En Cat gefeliciteerd
Als ik nog eens goed naar die foto kijk, is dat niet zo'n boei met interne verankering waar jullie het laatst over hadden?
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
You dirty old man , je kunt ook iets willen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Als ik zou zien wat ik zou willen zien zou ik dit zien (klikken op eigen risico):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |