Heul niet, ik was al best terug! Wist even niets te typen en was druk met mn 2 mandrijntjes te ontledenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Degene die net ging pissen is ook door de plee gezakt geloof ik
Uitgepakt welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zijn ze uitgepakt en is het avondmaal al bereid?
Tot die tijd klap ik niet, god mag weten wat je vergeten bent hoor
Koken? Gaat het niet? Weet je wel hoeveel werkquote:
Nee, die moet ik nog versturenquote:
Wat ga je in de ping gooien dan???quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koken? Gaat het niet? Weet je wel hoeveel werk
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Is die bloemkool nou al op Q?
Oke, oke, ik maak ze nu wel klaarquote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik word trouwens doodleuk weer verkouden
Wie zegt dat dat niet al gedaan is?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Maak jezelf maar eerst ff lekker klaar mop
Spaarrekeningquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Croli het volgende:
Jeej, urenbriefje gehad. t klopt allemaal weer, en morgen weer centjes. Gezien morgen na solli van 9 uur vrij,.... even de stad in voor wat leuks shoppen...??!!??
Nog een keerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al gedaan is?
Omdat lief een kat heeft die bij iedere stap die zij zet 3 kilo aan haar verliest. En aangezien hij overal zit, zit ik onder de haren.quote:
Furminator? Het lijkt wel alsof ik aandelen hebquote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat lief een kat heeft die bij iedere stap die zij zet 3 kilo aan haar verliest. En aangezien hij overal zit, zit ik onder de haren.
Nee, stommerd. Opgedronken natuurlijk. Alsof ik zulk kostbaar goud zou verspillenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Bier door je hele huis gesmeten mopje?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder had mijn furminator geleend voor dr rolmops, ik hoef m niet meer terug nu, ik heb niks meer te furminaten
De meeste katten haten de furminator. De dikke is geen uitzondering.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Furminator? Het lijkt wel alsof ik aandelen heb
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Dat jij je oerwoud kan furminaten wil niet zeggen dat het bij iedereen zo een bende is daarbenee mopje
Oh echt? Hebben ze hier de kans niet voor gekregen, geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste katten haten de furminator. De dikke is geen uitzondering.
Nah, misschien heeft 't ook met de volharding van lief te maken, want zodra er gemauwd wordt is de kambeurt over... En dat is na drie halen over de rug ongeveerquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Hebben ze hier de kans niet voor gekregen, geloof ik
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
Ooh, drie keer raden wie ik strakjes weer ga bellen. Iemand nog bijdehante opmerkingen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenHet is niet alsof het nog zin heeft.
Ja, je moet wel aardig volhardend zijn, katten hebben nogal een eigen meningquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, misschien heeft 't ook met de volharding van lief te maken, want zodra er gemauwd wordt is de kambeurt over... En dat is na drie halen over de rug ongeveer. Nou ja, volgende week gaat ie eindelijk naar de kattenkapper. Dus misschien is het met die bende haren dan eindelijk over.
En opgeven? Ben je gekquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niet meer bellenHet is niet alsof het nog zin heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Croli het volgende:
wat betaal je mij per uur?? kan ook wel ff langs gaan
Volgens mij is 't hetzelfde als een hondentrimmer, alle haren weg en zo. Ben benieuwd, ik ben die haren echt zat.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je moet wel aardig volhardend zijn, katten hebben nogal een eigen mening![]()
Kattenkapper? Die borstelt hem dan voor je of zo?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee natuurlijk niet. Een advocaat op af sturen of zo.
Damn jij benne slimquote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Damn! Dat is wel een hele mooi!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag afgegeven, van Muis en meneer![]()
![]()
misschien is het sowieso wel beter dat ik tocjh mezelf nu nog ff naar de winkel schup bij nader inzienquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, volgend mij zijn de winkels open.
Vorig jaar maakte ik wel een epic pic die dag trouwens, ff zoeken
Mooi zeg!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Veel beter dan gisteren! En met Re ookquote:
dat bedacht ik me net ook ja. die bierkopersquote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou vandaag gaan, al was het maar om de bierkopers te vermijden MM![]()
MB, hoe gaat ie met Re vandaag?????
En met jou?
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar op de 11e van de 11e
Ik heb geen echte baan, maar ben ZZP-er. Dus ik kan mooi mn eigen tijd indelen. Wat erop neer komt dat ik regelmatig tot 00.00 aan het werk benquote:Op donderdag 10 november 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Mooi MB![]()
Stomme vraag he, maar moet jij nu gewoon werken en zo tussendoor of mooi fucking no way?
Gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel beter dan gisteren! En met Re ook
Haha als ik er op sta of er over heen loop blijft zij gewoon staan of loopt achteruit, ze is er heel bang voor. Ze is zowieso heel angstig geworden voor veel dingen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
En als jij er overheen loopt en haar laat staan?
( onwijs top dat je eerste echo ok was trouwens)
Sterf. Vandaag. Morgen mag ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Jee Qwee, zelfs berichtjes sturen met msn is al te moeilijk voor je hee
Ok!quote:
Wel pijnlijk he, anders heb ik er geen moer aan.quote:
Nou roep der danquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Qwea het volgende:
Ik bedenk met net oh-oh, ik mis Lotte_Koekie, jij ook?![]()
![]()
quote:
Ach het zijn echte lieverds hier vooral Oh-Oh en Qweaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef RRonya het volgende:
Zijn jullie altijd zo lief tegen elkaar?
Of kennen jullie elkaar in real live ook.
Kennen meer mensen in de topic elkaar alleen via dit forum of ook in het echte leven?
(nieuw en nieuwsgierig).
Zoeen hendig sjieke piempequote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Miljaar, als ik iemand dood zou wensen kreeg ik meteen een ban![]()
Ik mis LK als kiespijn, wedden dat ze meeleest ?
Ik heb ferrari_rood en Indaha ontmoet dit jaarquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef RRonya het volgende:
Zijn jullie altijd zo lief tegen elkaar?
Of kennen jullie elkaar in real live ook.
Kennen meer mensen in de topic elkaar alleen via dit forum of ook in het echte leven?
(nieuw en nieuwsgierig).
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Muis en MeneerMuis, wat ontzettend mooi en lief van jullie zeg
![]()
![]()
Niet lang eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef RRonya het volgende:
Haha dat is wel een goede. Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie uberhaut door hadden, dat jullie buren waren?
En van Qwea en Oh-Oh lijken mij personen waar je veel plezier mee kunt beleven!
Maar ook serieus zijn.
Ik vind hem echt heel tofquote:Op donderdag 10 november 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, hij zit trouwens andersom in de lijst ivm versturen.
Pauze. Ik zit in de zaal hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel tof
Waarom ben jij niet druk aan de studie?
Ahw waaromquote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Hij is echt heeeeeel mooi Muisje.
Ik moest wel vet hard huilen
Dus jullie kennen elkaar helemaal niet,quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik moeten echt nooit meeten, we slaan elkaar de koppen in en de honden vreten elkaar op![]()
Ik ga echt helemaal stuk hier
Ik heb de tranen over mijn gezicht rollenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik moeten echt nooit meeten, we slaan elkaar de koppen in en de honden vreten elkaar op![]()
Ik ga echt helemaal stuk hier
Jawel hoor. Ik heb dr uitgebreid klaar gepraatquote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus jullie kennen elkaar helemaal niet,dat wist ik niet
Studie dag, alles is dichtquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pauze. Ik zit in de zaal hoor
Ik kan het beter aan jou vragen.
Hahahahahahahahahaha echt, jezus fuck wat was jij een hoerig irritant kutkind zegquote:Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de tranen over mijn gezicht rollen
Gewoon, je maakt die doos open en dan zit je hondje in die doosquote:
Aaaahquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik word altijd een beetje treurig als ik vanuit lief weer naar huis ga.
Wat mooi!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stregaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat mooi!
Wij hadden gisteren de canvas van Bullie binnen.
Gelijk weer in tranen.
Lieve Karel, de altijd glimlachende hond![]()
![]()
Werken leid hopelijk ook wat af.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen echte baan, maar ben ZZP-er. Dus ik kan mooi mn eigen tijd indelen. Wat erop neer komt dat ik regelmatig tot 00.00 aan het werk benmaar ach, dat moet maar.
Nou welkom RRonya! (En hond natuurlijk)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef RRonya het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en kom jullie 'lastig vallen'
Samen met mijn mooie/lieve/gekke rottweiler van 1,5 jaar!
Amsterdamquote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaaahwoont je lief ver van je vandaan?
Wel goed doen, poppedop.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha echt, jezus fuck wat was ben jij een hoerig irritant kutkind zeg
Muis, wat mooi!quote:
*PLOINK*quote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik word altijd een beetje treurig als ik vanuit lief weer naar huis ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |