Update:quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
Het lijkt erop dat er mensen wel mee hadden willen doen, maar niet op tijd geweest waren, of wel mee hadden willen doen maar niet zo open en bloot voor iedereen.
Deze mensen geef ik nog een kans, er is nogmaals 100 euro beschikbaar voor 1 persoon. Dit keer is het mogelijk om annoniem te zijn door je bericht naar Elisab te sturen,
Indien gewenst kun je zelfs voor mij annoniem blijven (dan maak ik geld naar Elisab over, en stuurt ze namens mij die bonnen).
over 2 weken (de 28ste) zal ik kijken wie die bonnen krijgt.
Ik ga voor je duimen. Vreselijk k*t ziekte. In ieder geval heel veelsterkte, voor jou en je vriendin. Wel heel fijn dat je er voor haar bent!quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef missyB het volgende:
Allereerst wat keilief van jou!!!!
Dan haak ik even in om een stukje van mijn verhaal te vertellen hier.
Of mijn verhaal? meer het verhaal van iemand de me erg lief is.
7 jaar geleden kregen wij een buurvrouw van toendertijd rond de 53 jaar.
Vanaf het begin af aan klikte het enorm tussen ons.
Door de loop der jaren heen is ze een zeer bijzondere vriendin van mij geworden, een vraag en klaagbaak,een lach en een traan.
Ze is als een oma voor mijn kinderen. heeft 2 jaar lang elke ochtend op het kleintje gepast hier als ik oudste naar schoolbus bracht.
Nadat ze net weer hier woonde sloeg het noodlot toe en kreeg zij de ziekte van kahler.Tja dan stort de wereld even in maar vol goede moed het behandeltraject in tot aan stamceltransplantatie aan toe.
dat hielp 2 jaar en daarna was het weer terug.
Nu zijn we zover dat zij uitbehandeld is en dat is hard kan ik je vertellen.
Of ze kerstmis nog haalt? geen idee, we hopen het met zn allen enorm natuurlijk en daarna richten we ons weer op pasen maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat welliht iets te hoog gegrepen is.
Dus wat doe je dan?
Je gaat ervaringen maken, leuke dingen doen die nog kunnen.
Veel dingen moeten soms worden afgezegd als ze zich niet fit genoeg voelt.Zo ook het etentje van vorige week.
Met een aantal dames varierend in alle leeftijden zouden we met elkaar uit eten met in het achterhoofd dat dit ws de laatste keer zal zijn in dit gezelschap, helaas had buuf een longontsteking en was niet fit genoeg.
Ik zou dan graag haar willen verrassen maar dat laat mijn eigen portemonnee niet altijd toe.
Uit eten gaan lukt ws niet meer maar met wat extra budget kunnen we wel thuis iets laten komen door bijv een kok te huren en er iets bijzonders van te maken samen!
Ik hoop dat deze inzending mee mag tellen
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdequote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Update:
Ik heb de eerste binnen
Wat weer leuk; ik ben er gek op dat mensen iets willen doen voor een anderEn ik ben er gek op als die ander de durf heeft om te laten weten: ja, ik zou wel eens een opkikker kunnen gebruiken!
Te uwer informatie en hopelijk haske ten overvloede: ik beloof plechtig dat wat aan mij geschreven wordt, altijd tussen ons blijft. Zoals altijd en zonder uitzondering. Onder geen voorwaarde deel ik de verhalen met wie dan ook.
Dawast
Dat hoort ook wel heel erg bij FHF. En ik snap ontzettend goed dat de drempel voor sommige users immens is. Maar er kan heel veel in FHF, dus als je een kootje van je vinger durft uit te steken, dan pakt iemand je hand wel, zonder meteen op je rug te springenquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdeomgeving kunnen toegeven dat het soms niet allemaal lukt in je eentje enzo. En dat er dan gelijk een hoop lieve mensen positief reageren
Precies, en zo is het!quote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel heel erg bij FHF. En ik snap ontzettend goed dat de drempel voor sommige users immens is. Maar er kan heel veel in FHF, dus als je een kootje van je vinger durft uit te steken, dan pakt iemand je hand wel, zonder meteen op je rug te springen
De wereld zit vol leuke en lieve mensen. Sommigen hebben de bof dat het ze voor de wind gaat en anderen de pech dat ze de wind wel eens een beetje tegen hebben. Geweldig toch om te weten dat - hoewel niet altijd allemaal helemaal zichtbaar voor iedereen - er veel dingen gebeuren waarvan mensen weer even een beetje blijer worden dan ze daarvoor waren
Heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen samen kunnen doen en wat een lief ideequote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef missyB het volgende:
Allereerst wat keilief van jou!!!!
Dan haak ik even in om een stukje van mijn verhaal te vertellen hier.
Of mijn verhaal? meer het verhaal van iemand de me erg lief is.
7 jaar geleden kregen wij een buurvrouw van toendertijd rond de 53 jaar.
Vanaf het begin af aan klikte het enorm tussen ons.
Door de loop der jaren heen is ze een zeer bijzondere vriendin van mij geworden, een vraag en klaagbaak,een lach en een traan.
Ze is als een oma voor mijn kinderen. heeft 2 jaar lang elke ochtend op het kleintje gepast hier als ik oudste naar schoolbus bracht.
Nadat ze net weer hier woonde sloeg het noodlot toe en kreeg zij de ziekte van kahler.Tja dan stort de wereld even in maar vol goede moed het behandeltraject in tot aan stamceltransplantatie aan toe.
dat hielp 2 jaar en daarna was het weer terug.
Nu zijn we zover dat zij uitbehandeld is en dat is hard kan ik je vertellen.
Of ze kerstmis nog haalt? geen idee, we hopen het met zn allen enorm natuurlijk en daarna richten we ons weer op pasen maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat welliht iets te hoog gegrepen is.
Dus wat doe je dan?
Je gaat ervaringen maken, leuke dingen doen die nog kunnen.
Veel dingen moeten soms worden afgezegd als ze zich niet fit genoeg voelt.Zo ook het etentje van vorige week.
Met een aantal dames varierend in alle leeftijden zouden we met elkaar uit eten met in het achterhoofd dat dit ws de laatste keer zal zijn in dit gezelschap, helaas had buuf een longontsteking en was niet fit genoeg.
Ik zou dan graag haar willen verrassen maar dat laat mijn eigen portemonnee niet altijd toe.
Uit eten gaan lukt ws niet meer maar met wat extra budget kunnen we wel thuis iets laten komen door bijv een kok te huren en er iets bijzonders van te maken samen!
Ik hoop dat deze inzending mee mag tellen
Dat vind ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdeomgeving kunnen toegeven dat het soms niet allemaal lukt in je eentje enzo. En dat er dan gelijk een hoop lieve mensen positief reageren
dank je..quote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef missyB het volgende:
jesis wat heb jij het voor je sokken gehad!
ik wens jou al het goede in het leven! en dat je wensen uit mogen komen!
Dat ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef missyB het volgende:
jesis wat heb jij het voor je sokken gehad!
ik wens jou al het goede in het leven! en dat je wensen uit mogen komen!
Ik kan het niet beter zeggen,dus ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Wat is FHF toch mooi!
Super. Nu weet je in elk geval zeker dat je nog op tijd zult zijn om het voor buuv te organiseren. Ik hoop dat jullie er allemaal van gaan genieten en jullie een mooie herinnering maken met elkaar
Wat is FHF toch mooi. Wat mooi
Wat mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef missyB het volgende:
andere buuf net gillend aan de lijn gehad hahahahaha
die is ook in voor een uitgebreide chinese maaltijd thuis.
(ik heb zelf nog mooie vuurpijlen liggen van vorig jaar dus na diner schieten we er fijn 1 met wensen de lucht in)
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef missyB het volgende:
net even rondgebeld en we gaan 23 nov fijn eten!
Morgen de chinees eens even bellen wat hij voor lekkers te bieden heeft!
goed te zien dat je toch een (kleine) rol hebt dit jaarquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]en
I love it when a plan comes together
Niet doorvertellen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef komrad het volgende:
goed te zien dat je toch een (kleine) rol hebt dit jaarjudge ElisaB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |