Idd drama, vond het postkantoor beter. Good old times!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oooh wat een DRA-MA dat ticketmaster.. maar ik heb een staanplaats gescoord![]()
Hier ook stress, wanneer krijg je je kaartje eigenlijk heb zo snel besteldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:46 schreef mike_hunt het volgende:
haha mijn hart is nog steeds op hol geslagen..wat een stress!!
ik heb ze uitgeprint. heb ze besteld via ticketmaster, moest als de sodemieter meteen een account aanmaken en via dat account heb ik ze geprint. wat een stress. Vroeger lag ik altijd een nacht voor het postkantoor, maar met deze temperaturen. LOLquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hier ook stress, wanneer krijg je je kaartje eigenlijk heb zo snel besteld
Ik heb nog niks in me e-mail..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb ze uitgeprint. heb ze besteld via ticketmaster, moest als de sodemieter meteen een account aanmaken en via dat account heb ik ze geprint. wat een stress. Vroeger lag ik altijd een nacht voor het postkantoor, maar met deze temperaturen. LOL
Duurt 10 minuten ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb nog niks in me e-mail..
heb je wel een ordernummer gekregen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb nog niks in me e-mail..
Had ik allang moet hebben,had het kaartje gekocht rond 10.18quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je wel een ordernummer gekregen?
Als je bent ingelogd even bij je transacties kijken, daar kun je ze ook vinden als het goed isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Had ik allang moet hebben,had het kaartje gekocht rond 10.18
Ja, daar is het! Pfff, weer stress! Eerste keer via internet en dan ook nog eens alleenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Als je bent ingelogd even bij je transacties kijken, daar kun je ze ook vinden als het goed is
Ik heb echt vaak geprobeerd te bellen, kwam er niet doorheenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Prego het volgende:
wij waren met twee maar oh man wat een stress![]()
ik heb maar 2 keer hoeven bellen trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |