En dan vooral 's avonds en 's nachtsquote:
Dat zou zijn "op zoek naar gezelschap? Meld je hier!". Krijg je al die hopeloze gevallen. Oh wacht, ik ben hier ook.quote:
Hoe oud is ze nou?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:03 schreef Tally het volgende:
En dan vooral 's avonds en 's nachts
Overdag is ze vrolijk en 's avonds begint het gehuil.
Alleen gisteroverdag heeft ze heeeeeeeeeel veel geslapen. Maar dat merkte ik gisteravond ook.
Ging pas om half 10 slapen. Daar voor echter nog niet gehuild! Dat kwam pas als ze even wakker werd tijdens het slapen.
En ik ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zijn "op zoek naar gezelschap? Meld je hier!". Krijg je al die hopeloze gevallen. Oh wacht, ik ben hier ook.
7 maanden. Dus het kan goed tandjes zijn. Maar kan ook een verkoudheidje zijn.quote:
Jaquote:
Toen ik vanmorgen onder de douche stond moest ik toevallig denken aan die avond/nacht en het emotioneel telefoongesprek met Ma, Tante en Omaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Jeetje. Dat gaat wel snel zeg. Ik kan me nog herinneren dat je beviel! Of nouja, dat je postte dat ze was geboren.
Je groeit er in meequote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijkt me toch ook wel weer z'n bepaalde charme hebben.
Ik ook niet! Tot ik de hele dag roep: Zoë afblijven. Zoë dat mag niet. Zoë blijf nou eens even zitten. Zoë nu word Mama boos! Zoë dat is niet lief. Zoë ......quote:
Ik ookquote:
QFT.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Je groeit er in meeEn elke leeftijd heeft zijn charmes
Tally!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |