En dan vooral 's avonds en 's nachtsquote:
Dat zou zijn "op zoek naar gezelschap? Meld je hier!". Krijg je al die hopeloze gevallen. Oh wacht, ik ben hier ook.quote:
Hoe oud is ze nou?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:03 schreef Tally het volgende:
En dan vooral 's avonds en 's nachts
Overdag is ze vrolijk en 's avonds begint het gehuil.
Alleen gisteroverdag heeft ze heeeeeeeeeel veel geslapen. Maar dat merkte ik gisteravond ook.
Ging pas om half 10 slapen. Daar voor echter nog niet gehuild! Dat kwam pas als ze even wakker werd tijdens het slapen.
En ik ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zijn "op zoek naar gezelschap? Meld je hier!". Krijg je al die hopeloze gevallen. Oh wacht, ik ben hier ook.
7 maanden. Dus het kan goed tandjes zijn. Maar kan ook een verkoudheidje zijn.quote:
Jaquote:
Toen ik vanmorgen onder de douche stond moest ik toevallig denken aan die avond/nacht en het emotioneel telefoongesprek met Ma, Tante en Omaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Jeetje. Dat gaat wel snel zeg. Ik kan me nog herinneren dat je beviel! Of nouja, dat je postte dat ze was geboren.
Je groeit er in meequote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijkt me toch ook wel weer z'n bepaalde charme hebben.
Ik ook niet! Tot ik de hele dag roep: Zoë afblijven. Zoë dat mag niet. Zoë blijf nou eens even zitten. Zoë nu word Mama boos! Zoë dat is niet lief. Zoë ......quote:
Ik ookquote:
QFT.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Je groeit er in meeEn elke leeftijd heeft zijn charmes
Tally!quote:
Hoe is het met jou? En je kleintje (zoontje dus he!!!!)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Tally!![]()
hoef niet te vragen hoe het gaat, dat heb ik net gelezen, dus die vraag sla ik maar ff over.
met zoontje gaat alles primaquote:Op donderdag 10 november 2011 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? En je kleintje (zoontje dus he!!!!)
Tja kan ik me wel voorstellen. Ik mis dr al als ik op mijn werk zit. En dan werk ik nog geen 9 uurtjes per dag. Net 6 op het momentquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met zoontje gaat alles prima
Ik mis 'm wel meer en vaker de laatste weken. Zal wel een lichte najaar-/winterdepressie zijn oid.
Maar verder alles wel goed eigenlijk. Happy met eigen stek en vermaak me nog op m'n werk.
Het doet zijn naam in ieder geval eer aan!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef Vstark het volgende:
Lig ziek in bed te fokken. Kut Philips Wake-Up light vond het leuk om om 3 uur 's nachts luide muziek te gaan spelen.
Ik battle hem er uit! Met schaken, of een potje Mortal Kombat!quote:
boeiend, zit hier toch binnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef MissMSX het volgende:
Het is hier 10 graden warmer dan in de rest van NederlandLekker zonnetje ook hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
boeiend, zit hier toch binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ah, de balansdag!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Het is vettepizzaetenomdeverlorenkiloserweerbijtevretentijd
Patat, goed idee.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hou je het weer binnen?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
OWH
MY
GOD
!!!Aan of boven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
vanboven wel jaquote:
Beide.quote:
pizza!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |