abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104191758
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104191787
:D Dat ook, Audrey O+ .

quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 07:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dankje :D en saai, schmaai, ik heb lekker gegeten. Vandaag weer zo'n lijstje

O: half bakje brinta
T: volk boterham pindakaas, 2 mandarijntjes
T: banaan
L: 2 volk boterhammen cervelaat
T: volk boterham pindakaas
D: wraps met kip, groente, guacamole, kaas en zure room
T: iets van zuivel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104191986
Mogge!
Wat is slapen toch fijn! Eindelijk weer een goede nacht gedraaid, wel een paar keer even een minuutje wakker, maar dat mag de pret niet drukken :)
Goed geslapen van 9 tot 6.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: appel, cappuccino
L: omelet met groentes en kaas, karnemelk
T: komkommer, wortel
D: lasagna (ik had gister genoeg saus om twee te maken, dus gedaan)
T: verse ananas O+
pi_104191990
Mijn saaie lijstje voor vandaag:
O: havermout, melk, appel
L: 4 boterhammen grillworst
D: spruitjes met walnoten en ontbijtspek.
Zoiets wordt het. Denk ik.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104192139
Die van mij:

O: yoghurt met muesli
L: geen idee, een bakje met een ondefinieerbaar iets uit de vriezer getrokken. Ik gok of bonenprut of stoofpot. Eventueel met wat brood
T: fruit
D: rode bietensoep
pi_104192209
Je D klinkt lekker HPKW!

Ik ben bij mijn ouders aan het thuiswerken, kijken hoe ver ik kom, want mijn pa en ma denken dat je dan gewoon heel de tijd tegen me aan kan tetteren :+

Lijstje zal hetzelfde als altijd zijn, alleen avondeten wordt denk ik anders. Broertje komt eten en ik moet nog even verzinnen wat ik ga makenwas het helemaal vergeten, was dat mijn moeder het zei /scatterbrain :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104192228
Wat een lijstjes *O*

Ik ga vanavond broccolisoep maken :)
Be someone that makes you happy
pi_104192319
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren? :') Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_104192351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren? :') Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Tong poetsen? Kauwgom kauwen?
Doe wat je niet durft.
pi_104192357
quote:
Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterk ;)
Beterschap!
pi_104192364
quote:
Gorgelen met zout water (althans, da's voor de keelonsteking zelf). Misschien gorgelen met mondwater? Wat me ontzettend smerig lijkt, maar goed :D

En verder 'gewoon' mintjes ofzo. Meer kan ik ook niet bedenken :+
pi_104192411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterk ;)
Beterschap!
Ik heb straks rijles en heb nu al medelijden met die man :+. Maar ik ga wel op zoek naar wat mintigs dan :P.
pi_104192421
Spoelen met wodka is dus ook geen optie :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104192426
Gewoon alleen maar hummen en voor de rest je mond houden :Y).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104192495
:W goedemorgen!

O: twee boterhammen met low fat hummus
T: mandarijntjes
L: sandwiches
T: sushi
D: ?

*O* zin in, taxi komt zo om ons naar de huurauto te brengen :9 O+
Ja doei.
pi_104192526
Veel plezier Mo :)
pi_104192705
Mogge. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104193119
Er komt een zelfgemaakte creme brulee bij vanavond.
Kiddo heeft een 9.5 op wiskunde gehaald, daar mag een lekker toetje voor gemaakt worden :D stoer kind!
pi_104193257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:42 schreef MarMar het volgende:
Er komt een zelfgemaakte creme brulee bij vanavond.
Kiddo heeft een 9.5 op wiskunde gehaald, daar mag een lekker toetje voor gemaakt worden :D stoer kind!
WOW slim kind heb jij!
Gister bij topchef gingen ze ook creme brulee maken, dat ging niet zo goed :Y)
Hoe maak jij em?
pi_104193331
Ehm, uit mn hoofd.. 200 ml melk op 200 ml room, soms wat meer room (en dan dus minder melk).. dat verwarm ik met vanillestokjes, dan vier eidooiers met 80 gram fijne suiker mixxen terwijl het melkroommengsel wat afkoelt. Dan die beide door elkaar kloppen met de hand, dan in lage schaaltjes ongeveer 45 minuten in de oven.
De tricky parts zijn: room laten afkoelen voordat je het ei erdoorheen klopt en goed je ei splitsen en een schone kom gebruiken, goed vetvrij. Niet te groffe suiker en zeker niet de room niet laten koken!!
Als je met een spatel door de room gaat in het pannetje, merk je dattie op een gegeven moment steeds vloeibaarder wordt, op dat moment zet ik het vuur uit en weet ik dattie warm genoeg is.
pi_104193601
Goeiemorgen! :)

Meteen maar een lijstje. Ik ben zelf wel tevreden, alleen de D is niet geweldig maar dat moet ook een keer kunnen.
O: havermout, net op m'n werk gegeten want verslapen :')
T: snee brood met vegaworst
T: automaatkoffie met melk, schijnt slechter te zijn dan echte melk hč?
L: 2x brood met gekookt ei, citroenmayo en rucola :9
T: snee brood met vegaworst
D: meergranenbroodjes met een lekkerbekje, mayo, rucola, en losse worteltjes/tomaatjes/paprika erbij, lekker makkelijk, met een wijntje
T: koffie verkeerd, kiwi

Mo, gaat het alweer wat beter met je Mr? Veel plezier! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_104194138
Goedemorgen!
Goede dingen lees ik weer, lekker weg, creme brulee...

Heb lekker uitgeslapen, dat had ik wel verdiend. En vanavond is het personeelsfeest met eten, dus ben benieuwd wat ik eet!
pi_104194377
Met Mr.Mo gaat 't weer wat beter :) en zijn nu onderweg! Hebben een splinternieuwe VW Polo! Hip !
Ja doei.
pi_104194425

ff aan het prutsen met mijn haar, nog even oefenen, maar best leuk toch?
pi_104194578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
ff aan het prutsen met mijn haar, nog even oefenen, maar best leuk toch?
Kan t plaatje niet zien!
pi_104194629
Zou het wel moeten doen, meer mensen die allleen een kruisje zien?
pi_104194666
Ik zie de foto... en leuk!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104194691
Ik zie 'm wel, maar ik zou zeggen gewoon lekker laten hangen. :)
Krijg zo'n alpenmeisje idee erbij :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104194714
lol
pi_104194728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie 'm wel, maar ik zou zeggen gewoon lekker laten hangen. :)
Krijg zo'n alpenmeisje idee erbij :@
hihi

Ik vind juist wel leuk daarom!
pi_104194743
Met mijn smoelwerk erbij kan dat haar best wat braafheid gebruiken voor het evenwicht ;) whehe
pi_104194759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:50 schreef progje het volgende:

[..]

hihi

Ik vind juist wel leuk daarom!
Het is je vergeven omdat je op efbee dat plaatje van Skream hebt gedeeld O+ :P
pi_104194846
Ik zie niets?
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 11:03:27 #34
70532 loveli
N
pi_104195061
quote:
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.
crap in = crap out
pi_104195084
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Het beste advies van de dag komt natuurlijk van loveli :D
  donderdag 10 november 2011 @ 11:04:35 #36
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_104195091
quote:

[..]

Die twee zijn niet mutually exclusive.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_104195515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
Je D klinkt lekker HPKW!
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/wokspruitjes.html
Dat is 'm! :)
Doe wat je niet durft.
pi_104195639
Die Karin is wel oppervlakkig zeg.....
Lelijke blaadjes zijn ook gewoon blaadjes hoor! }:|
pi_104195660
quote:
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaag B-) .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104195680
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Die Karin is wel oppervlakkig zeg.....
Lelijke blaadjes zijn ook gewoon blaadjes hoor! }:|
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip' :') _O-
pi_104195684
Ow Henk! PM mij nog ff je rek.nr voor dat vega-kookboek!!
  donderdag 10 november 2011 @ 11:27:02 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104195706
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip' :') _O-
...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104195718
Waarom moet je kom vetvrij zijn Marmar? Dat is toch alleen zo als je eiwit verwerkt? Niet voor eierdooier en room, die van zichzelf ook al vet zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

En lijstjestime:

O: Gekookt eitje, 2 plakjes biologische gerookte kipfilet.
S: stepshape/interval
L: salade van eikenbladmelange, uitgebakken spekjes, tomaat, ui en dressing.
T: wodka, macadamianootjes
D: ''pizza' (De bodem maak ik van eiwit en kaas.) Daarop tomatensaus, ham, champignons, ui en mozzarella en een eigeeltje op het laatst.
pi_104195741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaag B-) .
Ik heb al haar kookboeken. :D Leuke recepten, eenvoudig en eigenlijk altijd goed. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Henk! PM mij nog ff je rek.nr voor dat vega-kookboek!!
Ga ik doen! Zal ik het naar je opsturen? Of heb je morgenavond tijd om het in ontvangst te nemen? :P
Doe wat je niet durft.
pi_104195789
Ehhh, ik ben morgen eventjes in R'dam, bij het SFG, van circa 15:15 - 16:15. En 's avonds ben ik foetsie. Opsturen hoeft niet hoor, zo'n haast heeft het niet :). We vinden wel een overdrachtsmoment :P.
pi_104195835
:W *werkmailbox uitdoet.
Mooi weer en ik zit mijn mail te verwerken :')

Zwemmen ging voor geen meter, leek wel een walrus :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104195884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:27 schreef conleche het volgende:
Waarom moet je kom vetvrij zijn Marmar? Dat is toch alleen zo als je eiwit verwerkt? Niet voor eierdooier en room, die van zichzelf ook al vet zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

En lijstjestime:

O: Gekookt eitje, 2 plakjes biologische gerookte kipfilet.
S: stepshape/interval
L: salade van eikenbladmelange, uitgebakken spekjes, tomaat, ui en dressing.
T: wodka, macadamianootjes
D: ''pizza' (De bodem maak ik van eiwit en kaas.) Daarop tomatensaus, ham, champignons, ui en mozzarella en een eigeeltje op het laatst.
Je D klinkt goed!
Maar je L en O misschien wat weinig met de hoeveelheid sport?
pi_104195928
Ik moet beter voor mijzelf zorgen. Eet de laatste tijd alleen maar rotzooi, dus vanaf nu ga ik mezelf afvragen wat het voor me doet, bij de dingen die ik eet. En als het alleen maar dik maken is moet ik het dan dus niet nemen.

Lijstje voor vandaag:

O: brinta (36 g) met melk (250 ml) en rozijntjes.
L: salade met witlof, pasta, blauwe kaas en nog meer groente-dingen
T: bietensalade
S: hardlooptraining, interval (eerste keer dat ik met deze training mee doe, dus ben benieuwd)
D: tomatensoep
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_104195986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehhh, ik ben morgen eventjes in R'dam, bij het SFG, van circa 15:15 - 16:15. En 's avonds ben ik foetsie. Opsturen hoeft niet hoor, zo'n haast heeft het niet :). We vinden wel een overdrachtsmoment :P.
Het SFG is net de andere kant van Rotterdam! -O-

Verder is mijn planning voor de komende week vrij kansloos, tenzij je ook zin hebt om zondag even naar Delft te komen voor een instore optreden van Spinvis en taart ofzo. :)

Over 2 weken zit ik gewoon in het vliegtuig! *O* *O* :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:36:03 #50
148689 Muis006
pi_104196004
Hee Henk, nog steeds zonder winterjas?
pi_104196037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik moet beter voor mijzelf zorgen. Eet de laatste tijd alleen maar rotzooi, dus vanaf nu ga ik mezelf afvragen wat het voor me doet, bij de dingen die ik eet. En als het alleen maar dik maken is moet ik het dan dus niet nemen.

Lijstje voor vandaag:

O: brinta (36 g) met melk (250 ml) en rozijntjes.
L: salade met witlof, pasta, blauwe kaas en nog meer groente-dingen
T: bietensalade
S: hardlooptraining, interval (eerste keer dat ik met deze training mee doe, dus ben benieuwd)
D: tomatensoep
Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!
pi_104196041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Muis006 het volgende:
Hee Henk, nog steeds zonder winterjas?
Echt wel! B-)
Zo koud is het ook niet, dus het valt best mee. :)
draag wel een fleece hoor. En handschoenen. En soms een vest en een fleece.
Doe wat je niet durft.
pi_104196045
Winterjas? Kijk eens naar buiten :D
pi_104196057
Eh nee, Spinvis laat ik graag aan mij voorbij gaan, sorry ;). Ik vind opsturen alleen zonde, want duur. Als je nou in Groningen zou wonen, soit, maar dat is niet het geval. Joh, al komt dat boek over een maand, maakt niet uit :).
  donderdag 10 november 2011 @ 11:38:06 #55
148689 Muis006
pi_104196066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Echt wel! B-)
Zo koud is het ook niet, dus het valt best mee. :)
draag wel een fleece hoor. En handschoenen. En soms een vest en een fleece.
Goed zo :Y

Ik draag ook nog mijn herfstjas. Winterjas is echt te warm.
pi_104196073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
Winterjas? Kijk eens naar buiten :D
Mist, hele dichte mist... }:|
pi_104196106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!
Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zak :@), maar mijn lunch is wel zo'n 750 kcal, dus denk dat ik wel op een goede hoeveelheid zit? Hardlopen is om 19 uur, dus ben tegen half 9 thuis en ga om 22 uur slapen. Dan heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte meer om veel te eten.
pi_104196177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:39 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zak :@), maar mijn lunch is wel zo'n 750 kcal, dus denk dat ik wel op een goede hoeveelheid zit? Hardlopen is om 19 uur, dus ben tegen half 9 thuis en ga om 22 uur slapen. Dan heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte meer om veel te eten.
Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?
pi_104196243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je D klinkt goed!
Maar je L en O misschien wat weinig met de hoeveelheid sport?
Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla. :9 En eigenlijk kan ik dat wel gewoon even doen vanuit de sportschool.

Oh en ik heb een vliegticket geboekt. 23 januari tot 20 februari in mijn eentje door Thailand. *O* en ook wel een beetje eng, maar toch vooral *O*
pi_104196289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee, Spinvis laat ik graag aan mij voorbij gaan, sorry ;). Ik vind opsturen alleen zonde, want duur. Als je nou in Groningen zou wonen, soit, maar dat is niet het geval. Joh, al komt dat boek over een maand, maakt niet uit :).
Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december. :P
Doe wat je niet durft.
pi_104196404
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla. :9 En eigenlijk kan ik dat wel gewoon even doen vanuit de sportschool.

Oh en ik heb een vliegticket geboekt. 23 januari tot 20 februari in mijn eentje door Thailand. *O* en ook wel een beetje eng, maar toch vooral *O*
Braaf ;)

En supergaaf van je reis!! *O* ook lekker eten daar :9
pi_104196412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?
Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?
pi_104196441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?
Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...
Dus misschien een omeletje? Visje? Nootjes?
  donderdag 10 november 2011 @ 11:49:21 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104196496
wauw, tof Co! *O* Jij wereldreiziger 8-)
Wij krijgen bij onze toko wel afhaal-thai trouwens! :+ </nuttige info> en misschien kom je m'n buurman tegen, die is momenteel een half jaar door Azië aan het touren, o.a. Thailand! :P
pi_104196558
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Braaf ;)

En supergaaf van je reis!! *O* ook lekker eten daar :9
Ja precies! Dat eten! :9~ Ik ga ook een kookcursus doen! Lijkt me echt zo leuk! :D
pi_104196571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
wauw, tof Co! *O* Jij wereldreiziger 8-)
Wij krijgen bij onze toko wel afhaal-thai trouwens! :+ </nuttige info> en misschien kom je m'n buurman tegen, die is momenteel een half jaar door Azië aan het touren, o.a. Thailand! :P
Is het wat? Je buurman? O-)
pi_104196622
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja precies! Dat eten! :9~ Ik ga ook een kookcursus doen! Lijkt me echt zo leuk! :D
Dan worden het 2 boeken! Een low-carb dieetboek en een Co goes Thai kookboek 8-)
  donderdag 10 november 2011 @ 11:52:56 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104196628
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Is het wat? Je buurman? O-)
Aardige man hoor! Single ook en kookt graag :+ Momenteel mag ik zijn post rapen en planten water geven en z'n dvd-kastje gebruiken als persoonlijke videotheek :D
Doet volgens mij iets creatiefs met website design oids :P

Oehoehoeeeee, koppelpogingen *)
pi_104196666
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mist, hele dichte mist... }:|
Dat ja... -O-

Wat stoer Co! *O*
Everything has changed
pi_104196682
Ja leuk, maar is ie een beetje easy on the eye Maria! Dat wil co ook vast wel weten :7.
pi_104196713
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december. :P
Prima joh :).
pi_104196833
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...
Dus misschien een omeletje? Visje? Nootjes?
:Y Iets met caseīne is dan het best, maar sowieso eiwitjes voor je herstel :)
pi_104197025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Prima joh :).
Top!
Doe wat je niet durft.
pi_104197134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja leuk, maar is ie een beetje easy on the eye Maria! Dat wil co ook vast wel weten :7.
Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop. :')
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 12:08:47 #75
70532 loveli
N
pi_104197258
Paar dagen slecht eten en slapen => humeur om op te schieten. Carbs en ik is een recept voor evil.
crap in = crap out
  donderdag 10 november 2011 @ 12:11:52 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104197387
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop. :')
Het is geen lelijke vent hoor! :7 Leeftijd schatten ben ik heel slecht in :@ Hij heeft wel al wat grijs haar enzo. Ik kan iig met enige zekerheid stellen dat ie de 30 wel ruim gepasseerd is en de 50 nog lang niet bereikt heeft :+ Denk ik.

_O-
pi_104197521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het is geen lelijke vent hoor! :7 Leeftijd schatten ben ik heel slecht in :@ Hij heeft wel al wat grijs haar enzo. Ik kan iig met enige zekerheid stellen dat ie de 30 wel ruim gepasseerd is en de 50 nog lang niet bereikt heeft :+ Denk ik.

_O-
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever? :D
Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat adhv wanneer iemand heeft gestudeerd. :P
Doe wat je niet durft.
pi_104197574
Creme brulée in de oven :)
En een hazelnootmeringue taartje, want eiwit weggooien is zonde.

En nu geen eieren meer voor een omelet :P
Lief haalt broodjes bij de bakker, broodje gezond (ham, kaas, rauwkost) voor mij.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:17:25 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104197597
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat adhv wanneer iemand heeft gestudeerd. :P
Hij is nagenoeg onvindbaar online! :D Geen profielen oids.
pi_104197616
Yay! Ik zit lekker alleen op de kamer hier. Muziek aan en rapporten nakijken O+ :)

Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar Maria's buurman :o :9

Oh, en ook dit :') -->

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 12:18:38 #81
70532 loveli
N
pi_104197646
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat berekend adhv wanneer iemand heeft gestudeerd. :P
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 12:19:31 #82
70532 loveli
N
pi_104197678
LOL @ sms!
crap in = crap out
  donderdag 10 november 2011 @ 12:19:45 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104197688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yay! Ik zit lekker alleen op de kamer hier. Muziek aan en rapporten nakijken O+ :)

Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar Maria's buurman :o :9

Oh, en ook dit :') -->

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwihihi _O- Jouw mister is zo grappig :') Of nouja, jullie in combinatie vooral :P
pi_104197770
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwihihi _O- Jouw mister is zo grappig :') Of nouja, jullie in combinatie vooral :P

Jeetje ja, jij hebt gisteravond ook wel een paar keer moeten denken :') Of viel dat mee? Ja he? Vast wel ^^
pi_104197784
lol @ sms :D
  donderdag 10 november 2011 @ 12:25:18 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104197860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jeetje ja, jij hebt gisteravond ook wel een paar keer moeten denken :') Of viel dat mee? Ja he? Vast wel ^^
Ik ben niet snel verbaasd ^^
Al had ik in den beginne wat moeite met de stemmen van jouw mister en meneer Bier uit mekaar houden xD

Ter info voor de rest van de slankiesquad: gamen met skype aan :P
pi_104197932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben niet snel verbaasd ^^
Al had ik in den beginne wat moeite met de stemmen van jouw mister en meneer Bier uit mekaar houden xD

Ter info voor de rest van de slankiesquad: gamen met skype aan :P
En dan ook nog al die zachte g's :P

Als meer mensen League of Legens spelen, of willen gaan spelen, just let us know. Gaan we met zn allen gamen met Skype aan. Win :D
pi_104197995
Cococakes is niet goed wies, maar dat is juist zo leuk aan d'r :D

En er waren weer Hollandse garnalen bij de C1000 *O*
Daarnaast moet ik morgen maar iets met lange mouwen aandoen... Mensen keken me raar aan ;(
pi_104198017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dan ook nog al die zachte g's :P

Als meer mensen League of Legens spelen, of willen gaan spelen, just let us know. Gaan we met zn allen gamen met Skype aan. Win :D
Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..
pi_104198223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..
Zie spoiler.
SPOILER
pi_104198272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Cococakes is niet goed wies, maar dat is juist zo leuk aan d'r :D

Daarnaast moet ik morgen maar iets met lange mouwen aandoen... Mensen keken me raar aan
Niet goed wijs? ;(
Cococakes klinkt wel weer lief O+

En ik loop al de hele dag rond met opgerolde mouwen. Like a boss! :7
pi_104198338
*O* jurkjes binnen! *O*

Gamen met skype aan :D laat ik het maar niet doen.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:40:20 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198369
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zie spoiler.
SPOILER
Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuig O+
Teemo O+
pi_104198432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuig O+
True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelen O+ Chille sfeer dan :)
pi_104198471
Oeh Teemo is leukkk!
  donderdag 10 november 2011 @ 12:43:38 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelen O+ Chille sfeer dan :)
Ja anders zijn er nog wel eens scheldende 12-jarigen _O- En dat trekken Coco en ik niet zo :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
*O* jurkjes binnen! *O*

Gamen met skype aan :D laat ik het maar niet doen.
Oehoehoeee, zien!
pi_104198498
Your wish enz ;)
pi_104198503
Ik snap er niks van en heb geen Skype, dus laat maar :').
  donderdag 10 november 2011 @ 12:46:33 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap er niks van en heb geen Skype, dus laat maar :').
Er komen jurkjes aan van Mi! :D En de esthetica van de hamster is ook erg begrijpelijk toch O+

Tot gisteren had ik overigens ook geen skype. Correctie, nog steeds niet, vriendje heeft nu skype en we brullen samen in dezelfde mic O+ Rrrromantiek.
pi_104198575
Klinkt beetje als Stratego?
pi_104198598
Let niet op de beeldige poses, ik hield wisselend een deur tegen die dicht wilde waaien en stond te wiebelen met coupe zwembad :P
SPOILER
pi_104198621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Er komen jurkjes aan van Mi! :D En de esthetica van de hamster is ook erg begrijpelijk toch O+

Tot gisteren had ik overigens ook geen skype. Correctie, nog steeds niet, vriendje heeft nu skype en we brullen samen in dezelfde mic O+ Rrrromantiek.
}:| even over die CV van jou hé }:|

BTW Lelystad is voor jou ws niet aanreisbaar?
pi_104198640
Ik speel deze meestal:

O+

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef Nallie het volgende:
Klinkt beetje als Stratego?
Snap dat je dat idee krijgt, maar denk dat het toch heel anders in elkaar zit. Veel meer actie enzo :) Veel leuker :D
pi_104198667
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik speel deze meestal:
[ afbeelding ]
O+

[..]

Snap dat je dat idee krijgt, maar denk dat het toch heel anders in elkaar zit. Veel meer actie enzo :) Veel leuker :D
Ah oke, ik zal eens even gaan kijken. Ik vind Stratego heel leuk, de levende versie dan :)
pi_104198670
@MI: vind de jurkjes nice! Snap het lage okselgebeuren niet helemaal. Vind het jurkje mooi, en staat goed, alleen vind ik de 'inkeping' aan de voorkant jammer. Jurkje 1 vind ik het O+st
  donderdag 10 november 2011 @ 12:51:15 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

}:| even over die CV van jou hé }:|

BTW Lelystad is voor jou ws niet aanreisbaar?
Oh oepsi _O-

Hmmh mn mams woont daar nog! Maar voor elke dag heen en weer is het denk ik wel ver. Van station naar station 1 uur en 38 minuten. Dus afhankelijk van waar het werk in kwestie zit ook :P En hoe wanhopig ik ben :+
pi_104198718
Ik vind jurkje 1 ook het leukst! Vind van de tweede die ruches aan de onderkant niet zo
pi_104198728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh oepsi _O-

Hmmh mn mams woont daar nog! Maar voor elke dag heen en weer is het denk ik wel ver. Van station naar station 1 uur en 38 minuten. Dus afhankelijk van waar het werk in kwestie zit ook :P En hoe wanhopig ik ben :+
Niet haalbaar dus ;) en zo wanhopig ben je niet geloof me.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:52:40 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198734
Jeumig Ml (<--- zie! :P) wat een slanke den! Mooie jurkjes allebei! Lichte voorkeur voor de eerste, die staat je echt heel tof, de kleur ook O+ Lief en netjes! Tweede vond ik mooi en zakelijk, al maakt die inkeping dat wel ietsje minder idd :P Maar staat ook mooi :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 12:53:59 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104198769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet haalbaar dus ;) en zo wanhopig ben je niet geloof me.

Ik vertrouw op uw kundige oordeel :+
pi_104198863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vertrouw op uw kundige oordeel :+
Administratief werk en ik had al even gegoogled of het aanreisbaar was maar vermoedde al van niet.

Vind zelf jurkje 1 wel leuk maar moet eraan wennen en weet niet goed welke schoenen ik er onderaan kan. Plus dat dat fijne spul snel kapot gaat.
Jurkje 2 zit soepeler en beschadig ik minder snel maar vind hem ook minder netjes aan de onderkant met die flap en ruches. Die ruches kan ik er wel afhalen maar kan hem niet recht maken :P
  donderdag 10 november 2011 @ 12:59:13 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104198932
Ik vind juist jurkje 2 weer het leukst, minus de overdadige ruches dan. En het okselprobleem :? zie ik niet.
pi_104198959
Ik doe voor de ontopic nog even een lijstje ;)
Ik vind jurkjes keuren heel leuk hoor trouwens :)
Maar dan mijn lijstje voor de mensen die lijstjes willen!

O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, banaan, mandarijn, 2 dropjes
L1: 2 speltcrackers, 1 met pindakaas, 1 met appelstroop, kwart komkommer
L2: 2 speltcrackers, 1 met pindakaas, 1 met appelstroop. gekookt eitje
T: bio mueslireep
S: 45 min steppen
D: Broccolisoep (denk ook met linzen en beetje aardappel) verdeeld over 2 momenten (1 kom per keer :))
T: kopje thee met stukje pure choco
pi_104198991
quote:

[..]

_O- Ik heb wel vaker gehad dat een gesprek met iemand onprettig is als diegene uit zn mond stinkt. Ook zonder te zoenen. Maar het viel mee, veel water drinken ftw :D. Al doet het nog steeds pijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
Let niet op de beeldige poses, ik hield wisselend een deur tegen die dicht wilde waaien en stond te wiebelen met coupe zwembad :P
SPOILER
Die bovenste wil ik ook! :o
pi_104199011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Administratief werk en ik had al even gegoogled of het aanreisbaar was maar vermoedde al van niet.

Vind zelf jurkje 1 wel leuk maar moet eraan wennen en weet niet goed welke schoenen ik er onderaan kan. Plus dat dat fijne spul snel kapot gaat.
Jurkje 2 zit soepeler en beschadig ik minder snel maar vind hem ook minder netjes aan de onderkant met die flap en ruches. Die ruches kan ik er wel afhalen maar kan hem niet recht maken :P
Ik denk dat je zelf al besloten hebt dat 2 m niet gaat worden ;)
1 kan volgens mij ook gewoon met panty, laarzen en vestje? Als winterse uitvoering en in de zomer met slippertjes/ballerina's/pumps?
pi_104199021
@MI-etje: kun je de foto's pm-en? Zie ze niet hier... (met dank aan de computers van de UvA).
pi_104199031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet goed wijs? ;(
Cococakes klinkt wel weer lief O+

En ik loop al de hele dag rond met opgerolde mouwen. Like a boss! :7
Op een leuke manier :@ O+
Random foto's sturen van sloffen en zo :D

Beetje veel zoetigheid Nallie, maar anders wel netjes ^O^
pi_104199072
Jurkje 1! Die is tof en de onderkant van jurkje 2 is gewoon niet zo charmant imho

Lijstje
O: dubbele boterham met 2 gebakken eieren + mandarijntje
T: 2 paracetamol
L: zuurkoolsalade met honingmosterddressing en walnoten
T: appel en mandarijntjes ofzo?
D: weet ik niet, maar vast erg lekker :s)
pi_104199107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Op een leuke manier :@ O+
Random foto's sturen van sloffen en zo :D

Beetje veel zoetigheid Nallie, maar anders wel netjes ^O^
Door t fruit he?! En de mueslireep misschien (12 gram op 40 gr reep), maar t is allemaal fruitsuikers!
pi_104199119
1ste jurkje is erg mooi...
erg jammer van die ruches bij het tweede jurkje en die rare inkeping....
pi_104199141
Nice Ml!!!!!

Ik zie nu wel waarom je jas mij niet past tho.. stopcontacten komen bij mij ongeveer op onderkantvandebilhoogte als ik sta ;)

Ik vind het eerste jurkje ietsjes mooier dan de tweede, maar de tweede staat je ook goed!
pi_104199176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Door t fruit he?! En de mueslireep misschien (12 gram op 40 gr reep), maar t is allemaal fruitsuikers!
Fruit, dropjes, appelstroop, mueslireep en choco :P
pi_104199241
Het eerste jurkje vind ik echt prachtig staan!! O+

Chico, keelpijnboks :')
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104199265
_O- bijna unaniem dus.
pi_104199294
Oh en Chico=>esprit voor den luie thuiswinkelaar.
  donderdag 10 november 2011 @ 13:12:35 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104199321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en Chico=>esprit voor den luie thuiswinkelaar.
Grappig, had ze helemaal niet herkend en ik heb laatst jurkjesjacht gedaan op de Esprit site! Mijn pakje komt denk ik overmorgen ofzo :9
pi_104199348
Is fruitsuiker niet ook gewoon suiker?

Ml, ik vraag me af of jurkje 1 niet wat te fijn is (qua stof) om in de winter met maillot en laarzen te dragen, maar verder is hij wel heel cute en hij staat je mooi! O+
Everything has changed
pi_104199350
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fruit, dropjes, appelstroop, mueslireep en choco :P
Maat, wrijf t er ff in :') ik weet t wel, maar ik denk dan maar dat t gezonde suikers zijn, behalve die choco en dropjes dan. En ik compenseer met broccoli!! :p Morgen easy on the sugar!
pi_104199424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Grappig, had ze helemaal niet herkend en ik heb laatst jurkjesjacht gedaan op de Esprit site! Mijn pakje komt denk ik overmorgen ofzo :9
Track&Trace

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Mini. het volgende:
Is fruitsuiker niet ook gewoon suiker?

Ml, ik vraag me af of jurkje 1 niet wat te fijn is (qua stof) om in de winter met maillot en laarzen te dragen, maar verder is hij wel heel cute en hij staat je mooi! O+
Dat is hij maar het is een avondjurkje.
- personeelsfeestje waarin ik een vrij op de voorgrond rol heb
- very fancy en sjiek etentje
- kerst
- uitgaan

Zo jurkje mag ik houden O-) ;)
pi_104199507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Maat, wrijf t er ff in :') ik weet t wel, maar ik denk dan maar dat t gezonde suikers zijn, behalve die choco en dropjes dan. En ik compenseer met broccoli!! :p Morgen easy on the sugar!
:6 :D

Dat tweede jurkje had gewoon langer moeten wezen, want staat Ml-etje wel goed :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 13:18:23 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104199514
Ja, denk ook dat een paar pumps of open schoentjes mooier staan onder jurk1 dan die donkere laarzen. Of anders suede grijzige laarzen met een fijne hak ofzo :).
  donderdag 10 november 2011 @ 13:18:48 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104199528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat tweede jurkje had gewoon langer moeten wezen, want staat Ml-etje wel goed :Y
Eens, haar figuur komt er erg mooi in uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104199561
Ontopic een lijstje tot nog toe dan:

S: zwemmen
O: 4 el sinaasappelkwark
L: 3 speltzuurdesemboterhammen met kipfilet en pure hagelslag :9
T's ?
D: witlof ham-kaas uit den oven
S: half uurtje roeien, half uurtje snelwandelen
wellicht tussendoor nog wat met bovenarmen en vervolgens 3 kwartier indoor cycling

De kettle bell en dvd's kan ik nu ineens wel overnemen :') ze kon het proberen was haar reactie op mijn "het spijt me maar ik ga niet betalen voor extra service"
  donderdag 10 november 2011 @ 13:20:36 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104199588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ontopic een lijstje tot nog toe dan:

S: zwemmen
O: 4 el sinaasappelkwark
L: 3 speltzuurdesemboterhammen met kipfilet en pure hagelslag :9
T's ?
D: witlof ham-kaas uit den oven
S: half uurtje roeien, half uurtje snelwandelen
wellicht tussendoor nog wat met bovenarmen en vervolgens 3 kwartier indoor cycling

De kettle bell en dvd's kan ik nu ineens wel overnemen :') ze kon het proberen was haar reactie op mijn "het spijt me maar ik ga niet betalen voor extra service"
:X :') !
pi_104199620
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En dat voor een man ^O^ _O_
Maar idd taille ftw! Moet maar eens in de uitverkoop kijken voor zoiets en dan langer.
Er is op moment weinig met een fraaie taille te koop lijkt wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, denk ook dat een paar pumps of open schoentjes mooier staan onder jurk1 dan die donkere laarzen. Of anders suede grijzige laarzen met een fijne hak ofzo :).
Ga er idd geen laarzen onderaan doen dat staat niet echt zie ik.
De panty van jurkje 2 en pumps vermoed ik.
pi_104199637
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eens, haar figuur komt er erg mooi in uit.
:W Lienekien! Thanks!
pi_104199689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Gezonde suiker?

Da's een serieuze vraag, is er zo'n verschil tussen fruitsuiker en kristalsuiker? Vergeleken met bijv. volkorenbrood zijn het toch nog steeds gewoon snelle koolhydraten, of niet?
Everything has changed
pi_104199692
Iemand leuke ideeen voor een stad om een nachtje heen te gaan? Wil mn zusje voor haar verjaardag een nachtje weg geven. We zijn eerder al naar Antwerpen en Maastricht geweest.
Zat zelf te denken aan Groningen of Gent...
Gaan wel met trein trouwens :)
  donderdag 10 november 2011 @ 13:23:43 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104199698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W Lienekien! Thanks!
Ja, nou ja, het is gewoon zo.
  donderdag 10 november 2011 @ 13:25:25 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104199758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Nallie het volgende:
Iemand leuke ideeen voor een stad om een nachtje heen te gaan? Wil mn zusje voor haar verjaardag een nachtje weg geven. We zijn eerder al naar Antwerpen en Maastricht geweest.
Alkmaar kaasstad! :7 :+

Nee glapje :P Brussel schijnt ook leuk te zijn? zelf nooit geweest.
  donderdag 10 november 2011 @ 13:26:15 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104199786
Leeuwarden is erg leuk, ook wel echt de moeite waard voor een mini-break :Y.
pi_104199794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:

[..]

Gezonde suiker?

Da's een serieuze vraag, is er zo'n verschil tussen fruitsuiker en kristalsuiker? Vergeleken met bijv. volkorenbrood zijn het toch nog steeds gewoon snelle koolhydraten, of niet?
Het grote verschil tussen gewone suiker (geraffineerde suiker/ saccharose) en fruitsuiker (fructose) is dat er bij fruitsuiker wat bouwstoffen, mineralen en vitaminen bijzitten en bij gewone suiker niet.
Onverwerkt fruit bevat natuurlijke, ongeraffineerde suikers, die gezond zijn en waaraan het lichaam behoefte heeft
pi_104199806
Antwerpen? Brugge? (geen idee hoe ver dat allemaal is)
pi_104199831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leeuwarden is erg leuk, ook wel echt de moeite waard voor een mini-break :Y.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Chicolate het volgende:
Antwerpen? Brugge? (geen idee hoe ver dat allemaal is)
Antwerpen zijn we al geweest. Komen vanuit Amsterdam!
Leeuwarden ga ik zeker als optie noteren :)
pi_104199853
Brussel? Bonn? Keulen?
pi_104199900
Staphorst?

Ml-etje, ik weet wel wat ik mooi vind of niet :P
pi_104199922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Ewelina het volgende:
Brussel? Bonn? Keulen?
Keulen had ik ook al staan idd. Brussel ben ik niet zo'n fan van. Maar ben meer op zoek naar de wat minder voor de hand liggende steden. Liefst iets dichterbij!
pi_104199939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Staphorst?
_O-

Of Volendam... hmmm
pi_104199948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Nallie het volgende:
Gent is leuk! In de zomer in elk geval. Keulen? Kopenhagen?]
Kerstmarkt? ~:)
pi_104199999
• Delft
• Nijmegen
• Brugge
• Breda
pi_104200002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen gewone suiker (geraffineerde suiker/ saccharose) en fruitsuiker (fructose) is dat er bij fruitsuiker wat bouwstoffen, mineralen en vitaminen bijzitten en bij gewone suiker niet.
Onverwerkt fruit bevat natuurlijke, ongeraffineerde suikers, die gezond zijn en waaraan het lichaam behoefte heeft
Ah okee, dat wist ik allemaal niet. Thanks! :)

Groningen is leuk trouwens. :)
Everything has changed
pi_104200005
quote:
Staphorst?

Jurkje 1 dus *jurkje 2 in gaat pakken :D
  donderdag 10 november 2011 @ 13:34:18 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104200053
quote:
Staphorst?

Ik had verwacht dat jij wel Drenthe zou promoten! :D

Overigens heb ik daar als MiniMaria wel een puike vakantie gehad, want we mochten een ritje maken op de tractor van de boer die het huisje verhuurde :7 winnn!

Edit: en volgens mij heb ik dat wel eens verteld :')
pi_104200164
Breda is ook leuk, of Den Bosch. Ze is pas in Januari jarig dus kerstmarkt gaat t niet worden helaas. Wilde zelf ook wel graag, maar zou echt niet weten wanneer ik zou moeten gaan :(
pi_104200431
quote:
thanks!!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ik heb dat koken zonder pakjes en zakjes boek, fijne recepten zijn dat :Y

En je maakt nu subliem stoofvlees neem ik aan? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
Paar dagen slecht eten en slapen => humeur om op te schieten. Carbs en ik is een recept voor evil.
zorgen dat je lekker slaapt en ditch zhe carbs ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104200437
jurkjes kijk ik vanaaf wel, werknetwerk blokkeert de site :')
pi_104200464
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jurkje 1 dus *jurkje 2 in gaat pakken :D
:Y
Nu zeg ik 1, was die tweede tot je kuiten gekomen zeg maar, had ik waarschijnlijk die gezegd. :)
Want, wat Lienekien al zei :@

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat jij wel Drenthe zou promoten! :D

Overigens heb ik daar als MiniMaria wel een puike vakantie gehad, want we mochten een ritje maken op de tractor van de boer die het huisje verhuurde :7 winnn!
Was gewoon flauw aan 't wezen :+
Voor een stedentripje is Drenthe ook niet geschikt (Meppel alleen misschien), moet je komen voor de natuur :D
Dwingelderveld of zo :Y
SPOILER
Had je trouwens al eens verteld inderdaad ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 13:52:43 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104200596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef V1z0R het volgende:

Had je trouwens al eens verteld inderdaad ;)
Ik word oud ;( Die 25 doet 't hem!
pi_104200727
Ik heb speciaal voor V1z0r mijn 2e cracker appelstroop vervangen voor een met pindakaas :Y)
pi_104200782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik word oud ;( Die 25 doet 't hem!
Ahw :*
Ik ben trouwens een keer in Alkmaar geweest :)
  donderdag 10 november 2011 @ 14:07:56 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104201086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ahw :*
Ik ben trouwens een keer in Alkmaar geweest :)
En, was het wat? :7

Ik haat voicemails btw _O-
pi_104201374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En, was het wat? :7

Ik haat voicemails btw _O-
Ja hoor :) Tenminste wat ik er van gezien heb :D
Was meer onder de indruk van de SNES van m'n kameraadje :')
  donderdag 10 november 2011 @ 14:19:23 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104201441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja hoor :) Tenminste wat ik er van gezien heb :D
Was meer onder de indruk van de SNES van m'n kameraadje :')
Haha herkenbaar! Op vakantie in de achterhoek hadden ze een spelletjesruimte met een SNES, NES (Duck Hunt!), en Sega :7 Daar zijn vrij veel uurtjes versleten, vooral met de SNES O+
pi_104202221
Die tweede is wel sexierderder. En met donkere panty valt de voorkant minder op, nu steekt het wel heel af tegen je roomwitte benen. (klinkt toch liever dan melkflesjes!! :+ Hoewel ook wel een tikkie fout. Nou, je niet al te gebruinde onderdanen, dan). Die ruches ben ik normaal ook niet zo van, maar jij kan ze prima hebben. Ik vind de eerste ook leuk trouwens. Dus zou ze allebei houden

Heb net gesport en dat ging niet best. Da's het enige nadeel van lowcarben bij mij: ik ben dan echt heel snel slap als ik intensief train.

Ik heb koolhydraat arm brood gekocht. Voor het eerst dat ik het zag bij de AH. Even proberen bij m'n salade zodirect.
.

En coco: kijken of hij nog zo nonchalant reageert als je M. vanavond opwacht in een niemendalletje. :7
pi_104202264
That... sounds... AWESOME!!!!!
  donderdag 10 november 2011 @ 14:49:17 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104202432
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:43 schreef conleche het volgende:
Die tweede is wel sexierderder. En met donkere panty valt de voorkant minder op, nu steekt het wel heel af tegen je roomwitte benen. (klinkt toch liever dan melkflesjes!! :+ Hoewel ook wel een tikkie fout. Nou, je niet al te gebruinde onderdanen, dan). Die ruches ben ik normaal ook niet zo van, maar jij kan ze prima hebben. Ik vind de eerste ook leuk trouwens. Dus zou ze allebei houden

Heb net gesport en dat ging niet best. Da's het enige nadeel van lowcarben bij mij: ik ben dan echt heel snel slap als ik intensief train.

Ik heb koolhydraat arm brood gekocht. Voor het eerst dat ik het zag bij de AH. Even proberen bij m'n salade zodirect.
.

En coco: kijken of hij nog zo nonchalant reageert als je M. vanavond opwacht in een niemendalletje. :7
Roomwitte benen en niemendalletjes, je bent wel op dreef Co! Volgens mij slaat onze struisvogel spontaan op tilt hiero :7

Overigens zie ik nu wel voor me dat M. dan alsnog 'Da's wel goed hee" zegt oids _O- Ach en wie geeft de beste man ongelijk, goed is 't ook vast! :+
pi_104202734
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Roomwitte benen en niemendalletjes, je bent wel op dreef Co! Volgens mij slaat onze struisvogel spontaan op tilt hiero :7

Overigens zie ik nu wel voor me dat M. dan alsnog 'Da's wel goed hee" zegt oids _O- Ach en wie geeft de beste man ongelijk, goed is 't ook vast! :+
Ja, maar na dat zinnetje sleurt die holbewoner coco vast naar boven (is er een boven?) En doet zijn wil met haar. :+

Hihihi. Ik ga maar lunchen. Misschien beter.

Overigens, waar komt dat woord niemendalletjes vandaan? Lienekien, nu je er toch bent?
  donderdag 10 november 2011 @ 15:01:56 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104202810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar na dat zinnetje sleurt die holbewoner coco vast naar boven (is er een boven?) En doet zijn wil met haar. :+

Overigens, waar komt dat woord niemendalletjes vandaan? Lienekien, nu je er toch bent?
Google geeft antwoord!
quote:
Volstrekt niets, in het geheel niets.
Wat dan een beetje veranderd is, want volgens mij bedoelde jij 'weinig' stof, niet 'niks' :+
pi_104202826
quote:
Snotver, dat worden de geilste 30 seconden van 2011 :9~ :9
  donderdag 10 november 2011 @ 15:03:58 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104202877
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Snotver, dat worden de geilste 30 seconden van 2011 :9~ :9
:X _O-
LoL, en dan niet zoals 'League of Legends' _O-
pi_104202900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Google geeft antwoord!

[..]

Wat dan een beetje veranderd is, want volgens mij bedoelde jij 'weinig' stof, niet 'niks' :+
Ja maar de betekenis wist ik wel, al bedoelde ik inderdaad weinig om het lijf hebbende, maar ik schreef eerst niemAndalletje, want dat vond ik logischer of zo. Toen ging ik twijfelen en googelen en voor niemendalletje waren er meer hits. Dus toen vroeg ik het me af.

En whahaha, coco met je 30 secs!!1 Nou ja dat is nogal 30 secs meer dan ik lately heb. :+
pi_104202907
Hoi!!

Nou het gezonde eten verdwijnt een beetje , nou ja verdwijnt.. Een heel stuk minder. S'morgens ben ik erg misselijk en krijg ik maar een paar happen, slokken weg en de rest van de dag ook geen trek..

Heel apart, weet niet of ik ziek begin te worden maar dan mag het van mij even in 1 keer doorbreken en niet op de manier van nu.

Rijstwafels met appelstroop vind ik trouwens echt niet te vreten.. Brrr
  donderdag 10 november 2011 @ 15:07:06 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104202971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef conleche het volgende:

En whahaha, coco met je 30 sex!!1 Nou ja dat is nogal 30 sex meer dan ik lately heb. :+
:7
pi_104203007
Dat is een expresse fout. Ik weiger sex anders te schrijven. Wegens ongeil met ks.

Oh. ik moet slapen of eten of allebei. Ik schreef helemaal geen sex. ;( ;( ;(
pi_104203036
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef conleche het volgende:
Dat is een expresse fout. Ik weiger sex anders te schrijven. Wegens ongeil met ks.
En met 'cs' vind je het een stuk spannender?
pi_104203056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En met 'cs' vind je het een stuk spannender?
Ja zie edit. :(
  donderdag 10 november 2011 @ 15:09:32 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104203072
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef conleche het volgende:
Weet ik! Ik verbeterde ook geen fout, ik paste je mooie afkorting van 'seconden' aan aan de context O+ (bahaha en het was nu heel aanlokkelijk om van 'context' naar kontsext' te gaan :@ :') Maar ik heb het niet gedaan! :+ )
pi_104203079
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef conleche het volgende:

En whahaha, coco met je 30 secs!!1 Nou ja dat is nogal 30 secs meer dan ik lately heb. :+
En ja, ha-ha-ha, grappig ben ik he? 30 seconden, stel je voor het waren maar 30 seconden.
Ha-ha.
Ha.

;(
pi_104203099
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja zie edit. :(
Crappy nuts! Je was me net voor :{
pi_104203143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi!!

Nou het gezonde eten verdwijnt een beetje , nou ja verdwijnt.. Een heel stuk minder. S'morgens ben ik erg misselijk en krijg ik maar een paar happen, slokken weg en de rest van de dag ook geen trek..

Heel apart, weet niet of ik ziek begin te worden maar dan mag het van mij even in 1 keer doorbreken en niet op de manier van nu.

Rijstwafels met appelstroop vind ik trouwens echt niet te vreten.. Brrr
's Morgens erg misselijk? Hmm.. Er is zo'n aandoening waarbij je vooral 's ochtends erg misselijk schijnt te zijn... Dammit, wat was dat ook alweer?
pi_104203154
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

thanks!!

[..]

ik heb dat koken zonder pakjes en zakjes boek, fijne recepten zijn dat :Y

En je maakt nu subliem stoofvlees neem ik aan? :P

[..]

zorgen dat je lekker slaapt en ditch zhe carbs ;)
Die heb ik ook, dus inderdaad B-) Gister nog de bolognesesaus uit dat boek gemaakt, afgelopen zaterdag de zalmpakketjes en morgen de chili con carne :9
pi_104203157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

's Morgens erg misselijk? Hmm.. Er is zo'n aandoening waarbij je vooral 's ochtends erg misselijk schijnt te zijn... Dammit, wat was dat ook alweer?
pi_104203194
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Crappy nuts! Je was me net voor :{
Ja, dat wel, maar hoe die kronkel er in the first place kwam? Géééén idee. :P

Shit, ik heb geen zin om mezelf een salade te fixen. Ik ga dat brood maar gewoon uittesten. Met kaas en boter.
pi_104203236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat wel, maar hoe die kronkel er in the first place kwam? Géééén idee. :P

Shit, ik heb geen zin om mezelf een salade te fixen. Ik ga dat brood maar gewoon uittesten. Met kaas en boter.
Ik heb net een boterham achter de kiezen. Met chocoladepasta. Nom!

Straks bij mn ouders eten dus dan lekker gezond :)
pi_104203244
T wordt bietensalade en pakje optimel. Da's toch iets meer dan alleen die salade :).
  donderdag 10 november 2011 @ 15:15:30 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104203295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En ja, ha-ha-ha, grappig ben ik he? 30 seconden, stel je voor het waren maar 30 seconden.
Ha-ha.
Ha.

;(
Als het maar rrrrromantische 30 seconden zijn O+ Met niemendalletjes en hete smsjes van het kaliber 'da's goed he!' O+
En ondertussen LoLen voor extra prikkelende prikkelendheid!

Poepoeh!
pi_104203340
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als het maar rrrrromantische 30 seconden zijn O+ Met niemendalletjes en hete smsjes van het kaliber 'da's goed he!' O+
En ondertussen LoLen voor extra prikkelende prikkelendheid!

Poepoeh!
Ondertussen LoL? Dan moet ik er wel aan denken dat ik Skype uit zet. :P
  donderdag 10 november 2011 @ 15:18:11 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104203395
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ondertussen LoL? Dan moet ik er wel aan denken dat ik Skype uit zet. :P
"OEEAAAAHHHHH!!" <-- 30 seconden lang.
"Zo hee dat was een indrukwekkende battlecry :D"
pi_104203564
* mental-imagery overload *
/system reset
Error 21337: 17bčta-hydroxy-4-androsten-3-on levels are too damn high!
/system shutdown
...
...
Welcome to V1z 1.0
/system run restoreprocedure
Unable to load procedure "Ostrich", would you like to continue? y or n?

:')2

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 10-11-2011 15:30:41 ]
pi_104203748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja vind het heel raar, eet normaal echt wel 4 boterhammen, soepje, fruit , wat drinken weg. Nu maar een paar happen en 1 slok

Weet je al hoe het heet :+ ?
pi_104203785
Ik ga voor jurkje 1 Ml-etje!
pi_104203807
V1z0R <3 O+ :D _O_ *;

@Kruidkoekje: het schiet me vast wel weer te binnen :) Dat is altijd met dit soort dingen :D
  donderdag 10 november 2011 @ 15:33:05 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104204015
quote:

[..]

Ik was er even niet, maar nu ben ik te laat.

Enige toevoeging op Maria: Ontstaan uit mnl. niet met allen (naast met allen niet).
  donderdag 10 november 2011 @ 15:42:39 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104204403
O: twee bruine bolletjes met ham en kaas
L: twee plakken barmbrack
D: linzen met rijst, ui en spekjes
S: Zumba
T: kwark oids

Eerdere T's schoten er een beetje bij in wegens een aanval van de hypers :@ :') Vast en zekers niet te merken aan mijn postfrequentie :+
pi_104204433
:W tot nu toe 6 uur philosophy of science overleefd. Nu nog een paper schrijven... -O-
pi_104204445
Wat is barmbrack?
  donderdag 10 november 2011 @ 15:46:41 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104204571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Ewelina het volgende:
Wat is barmbrack?

:Y
pi_104205257

OMG :9~ deze is lekker!
Smaakt naar appeltaart!! Maar dan eentje van 170 kcal :)
pi_104205336
ah oke, vind het wel jammer, ik eet nu erg weinig omdat ik gewoon geen trek heb en misselijk ben. Maar beweeg erg veel en dan is het ook weer niet goed dat je zo weinig eet.
pi_104205441
Hi!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
En veel minder dan de helft. Ik wil altijd moarrr na zo'n reepje.
Heb nu een hele doos met nakd bars. Ook zoiets. :Y)
Go hard or go home
pi_104205462
:W ineens is het koud buiten.

Nallie het is iets biologisch of heb ik het mis?
pi_104205472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef kruidkoekje het volgende:
ah oke, vind het wel jammer, ik eet nu erg weinig omdat ik gewoon geen trek heb en misselijk ben. Maar beweeg erg veel en dan is het ook weer niet goed dat je zo weinig eet.
Hmm... Nu ben ik confused. Had je echt niet door wat ik bedoelde of zit je me nu onwijs te trollen? :D
pi_104205524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
* mental-imagery overload *
/system reset
Error 21337: 17bčta-hydroxy-4-androsten-3-on levels are too damn high!
/system shutdown
...
...
Welcome to V1z 1.0
/system run restoreprocedure
Unable to load procedure "Ostrich", would you like to continue? y or n?

:')2
_O- _O-
pi_104205551
``
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm... Nu ben ik confused. Had je echt niet door wat ik bedoelde of zit je me nu onwijs te trollen? :D
Eh je zei dat je het misschien nog wel te binnen schoot. Had ik het niet te letterlijk moeten nemen. ?!

Anders snap ik het inderdaad niet :@
pi_104205758
Ze ging er van uit dat je wist dat zij zwanger bedoelde :P
pi_104205764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
:W ineens is het koud buiten.

Nallie het is iets biologisch of heb ik het mis?
Yes, organic, fair trade, zonder toegevoegde suikers en zuks
pi_104205782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Noek het volgende:
Hi!

[..]

En veel minder dan de helft. Ik wil altijd moarrr na zo'n reepje.
Heb nu een hele doos met nakd bars. Ook zoiets. :Y)
Ook die Nakd bars zijn briljant! Ik vind alleen de cacao niet zo :)
pi_104205795
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef kruidkoekje het volgende:
``

[..]

Eh je zei dat je het misschien nog wel te binnen schoot. Had ik het niet te letterlijk moeten nemen. ?!

Anders snap ik het inderdaad niet :@
:D Ik speelde met je mee. Althans dat dacht ik. Had serieus niet door dat je serieus was toen je vroeg of ik t al wist.

Ik doelde op een aandoening die 9maanden duurt en alleen vrouwen treft. Waar je over het algemeen kilo's van bijkomt ook :P
pi_104205838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef V1z0R het volgende:
Ze ging er van uit dat je wist dat zij zwanger bedoelde :P
Ah, mijn meest sexy man uit slank was me al voor :D
pi_104206025
O+
Sexy ben ik allerminst trouwens...
Maar dat maak ik goed met volharding en inzet! :')
pi_104206154
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel eiwitten, koolhydraten, suikers en vetten per reep?
If not now, then when.
pi_104206212
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:43 schreef conleche het volgende:

.

:D en dan te bedenken dat ze nu nog een kleurtje hebben.
Donker wit Co! :P

Zal er eens een zwarte panty bij proberen :Y
pi_104206353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel eiwitten, koolhydraten, suikers en vetten per reep?
Reep is 40 gr:
1.9 gr eiwitten
24.4 gram carbs, 13,5 gr suikers
7.8 gr vet waarvan 3.4 gr verzadigd
1.4 gr voedingsvezels

Verder organic, wholegrain, vegetarian/vegan, zonder tarwe, soja of hydrogenated fat.
pi_104206578
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D Ik speelde met je mee. Althans dat dacht ik. Had serieus niet door dat je serieus was toen je vroeg of ik t al wist.

Ik doelde op een aandoening die 9maanden duurt en alleen vrouwen treft. Waar je over het algemeen kilo's van bijkomt ook :P
Nu ik het terug lees ja. Erg dat ik het niet door had ;-)
Maar ik mag hopen van niet in ieder geval. Beet je jong als ik op mijn 20ste al beval.

Maar daar ga ik even niet van uit ;-) Alleen raar, normaal heb ik overal zin in , zelfs als ik echt ziek ben in vette happen. En nu eigenlijk nergens in.

Pfoe net nog gewandeld maar nu het zonnetje weg is is het toch wat frisser.
pi_104209535
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik was er even niet, maar nu ben ik te laat.

Enige toevoeging op Maria: Ontstaan uit mnl. niet met allen (naast met allen niet).
Ah oké, ja dat bedoelde ik dus, van welk(e) woord(en) het afkomstig was. Ik dacht dat niemand ook wel iets had van niets, vandaar dat ik eerst dacht dat het dan daar vandaan zou komen.
pi_104209798
Co volgens mij heb je gelijk:

SPOILER
pi_104209941
En je moet hogere hakken aan!!
pi_104210053
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef conleche het volgende:
En je moet hogere hakken aan!!
_O- dan kan ik niet meer lopen.
pi_104210245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- dan kan ik niet meer lopen.
Oefenen!!! Hier moet 10 cm. bij. Zo'n jurk is het gewoon!!
pi_104210621
Mooi Ml! Zo kan je ze misschien best allebei houden :)

Op naar het personeelsfeest! :W
pi_104210676
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Oefenen!!! Hier moet 10 cm. bij. Zo'n jurk is het gewoon!!
OMG jij hebt mij duidelijk nog niet zien lopen.
*minipasjes probeert te maken en omvalt.
pi_104210704
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi Ml! Zo kan je ze misschien best allebei houden :)

Op naar het personeelsfeest! :W
Mijn Mr vind de grijze een beetje saai op de foto :D
Dus ik hijs me er dit weekend nog maar eens in.

Have fun :W
pi_104212385
De jurkjes voor de meiden zijn binnen O+ 10 keer mooier dan de foto's op de site. Helaas kan ik pas na 5 december foto's van ze laten zien :)
pi_104212875
Waah mijn soep is lekker :) straks nog een kommetje

Gaaf van de jurkjes Mar! Ben benieuwd hoe ze eruit zien met jouw mooie meiden erin!
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 19:23:26 #225
70532 loveli
N
pi_104213041
Ml, tijd genoeg om te oefenen. Hoogtepunt van mijn S vandaag was het ballenbad. Typen gaat lastig, foon is nogal kleverig. Fantaseer de rest er zelf maar bij.
crap in = crap out
pi_104213394
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
Co volgens mij heb je gelijk:

SPOILER
Dat brave grijze jurkje is ook mooi, maar deze moet je houden hoor! Voor als je je vent tot 30sec sex wil dwingen enzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104213451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef loveli het volgende:
Ml, tijd genoeg om te oefenen. Hoogtepunt van mijn S vandaag was het ballenbad. Typen gaat lastig, foon is nogal kleverig. Fantaseer de rest er zelf maar bij.
Het is dat je een keurig meisje bent, anders zou mijn smerige geest hier echt buitengewoon onkeurige dingen bij fantaseren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 10 november 2011 @ 19:38:11 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104213835
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat brave grijze jurkje is ook mooi, maar deze moet je houden hoor! Voor als je je vent tot 30sec sex wil dwingen enzo.
Hihi! :D Eens wel though, best wel striking Ml B-)
pi_104214906
Ik heb honger (niet heel verrassend, leef al een dag op 2 boterhammen, een sultana en koffie) maar geen zin om te koken of wat te eten te maken voor mezelf :'). *toch maar richting keuken gaat lopen.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:06:02 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104215403
De zwarte jurk is veel leuker MI. De grijze vind ik wat saai en braaf. Daarnaast staat de zwartr je ok nog beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104216213
Owja, eten, dat kan ik ook wel even doen.
Doe wat je niet durft.
pi_104216428
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, eten, dat kan ik ook wel even doen.
Ik heb al aardappels opstaan en vlees in de pan liggen 8-) en nu moet ik me heel erg inhouden niet een rauw ei te gaan eten zoveel honger heb ik :o.
pi_104216606
Nasi met prei en ui was een succes. 8-) Lekker!
pi_104216784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
De zwarte jurk is veel leuker MI. De grijze vind ik wat saai en braaf. Daarnaast staat de zwartr je ok nog beter.
De grijze kan ook mooi zijn. Is een kwestie van stylen, net als met de zwarte. Dit soort jurkjes is nooit mooi met BH bandjes en blote voeten. Maar de grijze is wel meer braaf, dat is waar.
pi_104217061
Grijze voor een bruiloft ofzo, zwarte is sexy!

Mijn avondeten liep in de soep omdat ik was vergeten de kip uit de vriezer te halen. 2,5 vissticks, gebakken aardappeltjes en wat doperwten/worteltjes is t geworden :')
pi_104217559
Ik ging even mn paspoort ophalen, maar daarvoor moest ik dus wel 10 km fietsen ipv 5 km. En het was best koud. En daarna ging ik boodschappen doen en belandde er ineens autodrop in mn mandje.
Maar afijn, ik heb nu wel een enorm bord met spruitjes voor mn neus staan. Met spekjes en walnoot. :)
en ik heb de eerste soort autodrop gevonden die niet lekker is! :D
Doe wat je niet durft.
pi_104217950
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hihi! :D Eens wel though, best wel striking Ml B-)
Hij valt ineens af voor buitenhuis activiteiten :D
pi_104217998
Die groen-roze zeker? :+
pi_104218071
Heb gefietst en ben moehoe! Even moed verzamelen voor roeien..
pi_104218150
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Die groen-roze zeker? :+
Chemische dingen..
pi_104218734
Deze:

Echt, je kunt beter spruitjes eten, veel lekkerder. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 20:54:49 #242
70532 loveli
N
pi_104218879
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij valt ineens af voor buitenhuis activiteiten :D
Best koud nu, buiten.
crap in = crap out
pi_104218984
ik vind die zwarte jurkje ook veel leuker, grijze vind ik geen leuk model..
pi_104219318
Ik zou ze allebei houden MI, ze zijn leuk. Styling is key, zoals Co al zei :7
Mijn zus is op bezoek, zo leuk O+ we hebben net samen thee gedronken bij mij, ik heb haar wat kleding van mij gegeven (ik krijg echt altijd vanalles van haar, deze keer eens andersom 8-) ) en nu is ze weer naar mijn ouders gekard.

En nu heb ik geen zin om morgen te gaan werken, en ik kan best vrij nemen want morgen komt iemand werken die normaal op vrijdag vrij heeft. Maar aan de andere kant is dat net weer de leuke collega en moeten we overleggen over Londen. Naja, zo heeft mijn moeder wel een dagje haar andere kind voor zichzelf oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104219388
Oh en mijn werk schreef mij 73 euro aan reiskosten bij :o Ik had zelf gerekend en kwam op 15 euro _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104219512
Er kwam vandaag niets van mijn geplande hardlopen terecht, wegens veel-te-moe.
Misschien toch maar eens die visoliecapsules met sinaasappels kopen die hier werden getipt.

Zoals ik me nu voel, zou ik het liefst een winterslaap houden en in het voorjaar weer lekker wakker worden (zonder ook maar een dag ouder geworden te zijn, uiteraard..).

Lijstje morgen:
O: smoothie yoghurt/banaan/sinaasappel
T: gekookt ei
L: broodje pom + komkommersalade
D: verrassingsmenu bij een goed restaurant
S: aanzienlijk meer dan 30 seconden met O+ B. O+ x 3
T: kaasplankje en wijn
pi_104219861
Gniffel@lijstje
Waar kan ik me inschrijven voor die winterslaap? Ik neig naar zo mijn bed in duiken en hang nu op bank bij sportschool. Wel geroeid.
pi_104219958
Heb je seks gehad in een restaurant? :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:13:46 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104220134
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^
pi_104220208
:D thuis kaasplankje hmm nee dat verwacht ik ook niet.
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 21:16:12 #251
70532 loveli
N
pi_104220303
quote:
Verrassingsmenu.. right.
crap in = crap out
pi_104220475
quote:
Nee, B. gaat kaasjes halen bij de traiteur voor later die avond.

Al is dat andere best een geil idee. We hebben elkaar sinds maandag niet meer gezien. Ik denk alleen dat mijn schoonouders zich zullen afvragen waar we blijven.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:20:27 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104220550
Hier de hele dag keurig gegeten, maar net op de valreep vier lindor (hele lekkere bonbons van lindt) genomen.
pi_104220613
Shoot helemaal over het woord morgen heen gekeken...
pi_104220845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hier de hele dag keurig gegeten, maar net op de valreep vier lindor (hele lekkere bonbons van lindt) genomen.
Ik heb net ook een handje m&m's op
pi_104220917
Maar waarom is 1x O+ S en 3x O+ B?
I wonder!
pi_104220966
Pashokjes, restauranttoiletten......toe maar.
  donderdag 10 november 2011 @ 21:29:12 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104221027
Overigens bleek vandaag bij het kopen van een bh dat ik van 75d naar 70e ben gegaan, terwijl ik juist dacht dat ik dikker was geworden. En het lag niet aan het model bh, want ik heb er meer van in de kast liggen.
pi_104221047
Soms is het écht niet tof om fotograaf te zijn. Als anderen een foto van je maken (zelfs met pro apparatuur) en dat ik meteen zie dat het overbelicht is of de kleuren niet kloppen. Zo kan ik nooit meer 'gewoon' iets mooi vinden -O-.
pi_104221102
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens bleek vandaag bij het kopen van een bh dat ik van 75d naar 70e ben gegaan, terwijl ik juist dacht dat ik dikker was geworden. En het lag niet aan het model bh, want ik heb er meer van in de kast liggen.
Misschien wat voller in je boezem? :P
  donderdag 10 november 2011 @ 21:31:46 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104221188
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien wat voller in je boezem? :p
Nee, juist smaller in omvang.
pi_104221386
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Xennia het volgende:
Er kwam vandaag niets van mijn geplande hardlopen terecht, wegens veel-te-moe.
Misschien toch maar eens die visoliecapsules met sinaasappels kopen die hier werden getipt.

Zoals ik me nu voel, zou ik het liefst een winterslaap houden en in het voorjaar weer lekker wakker worden (zonder ook maar een dag ouder geworden te zijn, uiteraard..).

Dit heb ik dus ook... ben al de hele week vroeg naar bed gegaan en rustig aan gedaan maar t helpt gewoon niet :(
pi_104222128
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, juist smaller in omvang.
Ja, dat snap ik, maar qua 'rondheid' bedoel ik. :+
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 21:46:13 #264
70532 loveli
N
pi_104222189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook... ben al de hele week vroeg naar bed gegaan en rustig aan gedaan maar t helpt gewoon niet :(
Buiten zijn, sporten of gewoon actief zijn. Rust roest.
crap in = crap out
pi_104222340
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :{ Maar sporten lukt bijna niet omdat ik zo snel uitgeput ben.
Mn vitamine B-tjes komen dit weekend binnen dus wellicht helpt dat wat.
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 21:54:08 #266
70532 loveli
N
pi_104222696
Heb het niet goed in beeld. Had je wel een stevige basisconditie of ben je standaard snel moe? Ben voor vitamines, maar als aanvulling op wat je binnenkrijgt net voer. Vitamine D is in de winter ook een aanrader.
crap in = crap out
pi_104222802
Ik heb wel goede conditie, maar eet te weinig dierlijke producten. Moet daarom aanvullen met B!
Verder is de winter inderdaad ook niet mijn seizoen. T potje D maar even tevoorschijn halen.
Dit weekend misschien ook even een zonnebankje.
pi_104222810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef loveli het volgende:
Heb het niet goed in beeld. Had je wel een stevige basisconditie of ben je standaard snel moe? Ben voor vitamines, maar als aanvulling op wat je binnenkrijgt net voer. Vitamine D is in de winter ook een aanrader.
^^

Ik ben ook maar aan de vitamine d druppeltjes gegaan :')
pi_104223037
Vitamine D doet het hier ook goed ja :)
Aloë vera sap heb ik er nu bij..het ruikt niet lekker maar ga het maar eens proberen.
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 22:01:49 #270
70532 loveli
N
pi_104223268
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Nallie het volgende:
Ik heb wel goede conditie, maar eet te weinig dierlijke producten. Moet daarom aanvullen met B!
Verder is de winter inderdaad ook niet mijn seizoen. T potje D maar even tevoorschijn halen.
Pas weer een klok horen luiden over vegetarisch, bloedarmoede, vitamine B12. Ik geloof niet dat we gemaakt zijn om diervrij te eten. B12 kan idd een grote factor zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 22:04:30 #271
70532 loveli
N
pi_104223444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Vitamine D doet het hier ook goed ja :)
Aloë vera sap heb ik er nu bij..het ruikt niet lekker maar ga het maar eens proberen.
Schijnt ook overal goed voor te zijn. Chinese vriendin van me sneed gewoon de bladeren door en gebruikte het sap wat eruit kwam. O.a. als haarmasker.
crap in = crap out
pi_104223448
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Pas weer een klok horen luiden over vegetarisch, bloedarmoede, vitamine B12. Ik geloof niet dat we gemaakt zijn om diervrij te eten. B12 kan idd een grote factor zijn.
Ik doe t ook niet voor mn lol :)
En probeer wel te compenseren met genoeg eieren e.d.
pi_104223937
:W Na het werken een biertje gaan drinken met collega's, die ook tot laat aan het werk waren. Gezellig.

Nu snel slapen zo, want morgen de hele dag hard werken, en dan komt de Duutser 's avonds! *O* *O* *O*

En dan ook zeker meer dan 30 seconden! :9
pi_104224670
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwoah, ik eet geen vlees, héél zelden eieren, en weinig zuivel. En ik heb nog nooit problemen gehad, energie zat! :7
Ik vraag me wel eens af of dat misschien ook ergens komt omdat ik eigenlijk vanaf dat ik jong was heel weinig dierlijke producten heb gegeten, dat mijn lichaam er aan gewend is. Of werkt dat allemaal helemaal niet zo? :')
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 22:31:54 #275
70532 loveli
N
pi_104225171
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik doe t ook niet voor mn lol :)
En probeer wel te compenseren met genoeg eieren e.d.
Geheugen werkt niet goed genoeg om te herinneren waarom je het ook alweer mijdt. Eieren mits zacht, heel goed.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 november 2011 @ 22:35:29 #276
70532 loveli
N
pi_104225394
@Layout: zo werkt het niet. De een id er blijkbaar wel gevoeliger voor dan de ander. Zuivel ben ik niet voor, daar kunnen we prima zonder. Kalfjes enzo.
crap in = crap out
pi_104225421
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef anna82 het volgende:
Maar waarom is 1x O+ S en 3x O+ B?
I wonder!
Mijn S(port) van morgen bestaat uit 3 keer B.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik loop gemiddeld 15 km hard per week en fiets zo'n 1,5 uur en toch blijf ik moe. Ik ga maar slapen!

Edit: heb nu ook al 2 weken lichttherapie voor mijn huidziekte, dus kom geen licht tekort
pi_104226064
Oh hai!

...

Welterusten!
pi_104226659
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Geheugen werkt niet goed genoeg om te herinneren waarom je het ook alweer mijdt. Eieren mits zacht, heel goed.
Buikissues en koemelkallergie... Zachte eitjes! I love it!
Nu snel slapen! M'n Sudoku moest af :)
pi_104231605
Thuis! Nu lekker slapen :z
pi_104233583
Het Guest house waar we slapen is een gehorige bende :') 't is nu 4 uur en een kwartier geleden was iemand een kamer aan het herinrichten volgens mij... :')

Wel schoon en zulks, maargoed... :') :z

Aberystwyth is verder ook super O+ zowel universiteit als stadje *)

maar nu weer verder proberen te slapen :P :W
Ja doei.
pi_104233851
Morning :z

Wat ben ik blij dat het vrijdag is!
pi_104233963
:W mogge! drukdrukdruk wordt tijd dat het half 3 is :P
pi_104233972
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 07:22 schreef Nallie het volgende:
Morning :z

Wat ben ik blij dat het vrijdag is!
QFT! Al zal ik vermoedelijk het hele weekend zielig in bed doorbrengen omdat ik zo'n medelijden heb met mezelf :') (keelontsteking die niet doorzet).
pi_104234347
bleuh, er lag een dode vogel op m'n balkon. Heb hem maar eervol begraven in de compostbak...
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 08:27:52 #286
70532 loveli
N
pi_104234401
Eervol? Met een vlaggetje erop?
crap in = crap out
pi_104234434
:W

Planning:

O: bruin bolletje met cervelaat
T: restje kwark met wat muesli, banaan
L: 2 volkoren boterhammen met tonijnsalade
T: 2 mandarijntjes, kommetje soep
D: chili con carne
S: fitness
T: ?
pi_104234704
mogguh!

Lekker geslapen O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:50:09 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104234717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Nallie het volgende:
Ik weet niet vanuit welke visie je geen dierlijke producten eet, maar als het schijnbaar je gezondheid niet goed doet veganistisch (toch? of alleen vegetarisch?) te eten, waarom ga je dan niet anders eten?

Edit: sorry, lees net dat je het niet voor je lol doet (wat was het ook al weer, verdroeg jij nou geen vlees en melkproducten?)

En verder ben ik het eens met loveli: ik geloof niet dat de mens gemaakt is volledig veganistisch of zelfs vegetarisch te eten.
pi_104234796
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 05:06 schreef motorbloempje het volgende:
Het Guest house waar we slapen is een gehorige bende :') 't is nu 4 uur en een kwartier geleden was iemand een kamer aan het herinrichten volgens mij... :')

Wel schoon en zulks, maargoed... :') :z

Aberystwyth is verder ook super O+ zowel universiteit als stadje *)

maar nu weer verder proberen te slapen :P :W
Guest House Paradiso? :P :')
Leuk dat Aberystwyth zo goed bevalt :)

Mooi lijstje GB! ^O^

Blij dat Aurum goed heeft geslapen, ik heb veel geslapen maar ben nog wel duf... :{
Na 't eten in slaap gedonderd, toen om kwart over 11 wakker en een kwartier later lag ik alweer te pitten :')
pi_104234812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet niet vanuit welke visie je geen dierlijke producten eet, maar als het schijnbaar je gezondheid niet goed doet veganistisch (toch? of alleen vegetarisch?) te eten, waarom ga je dan niet anders eten?

Edit: sorry, lees net dat je het niet voor je lol doet (wat was het ook al weer, verdroeg jij nou geen vlees en melkproducten?)

En verder ben ik het eens met loveli: ik geloof niet dat de mens gemaakt is volledig veganistisch of zelfs vegetarisch te eten.
Ik ben allergisch voor koemelk, zo zegt de huisarts. Maar ik merk dat ik veel ook slecht verdraag, zoals dus vlees, maar ook heel vet eten en als ik teveel eet ook. Dus ook gevoeilge darmen.

Ik denk trouwens wel dat je volledig zo kan eten, maar dat je goed moet opletten. Ik moet bijvoorbeeld meer eieren eten en meer groenten ala spinazie/broccoli!
pi_104234919
Ik denk dat je alleen volledig zo kan eten met wat supplementen..
Zelf ben ik er iig wel zoeentje die meteen bloedarmoede krijgt (inderdaad, i tried..)

Mijn slaap doet het weer *O*

En het is Sint Maarten *O*

lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, sinaasappel
L: 2 crackers met kaas, rauwkost, karnemelk
B: weer creme brulee maken, gister was lekker, maar beetje weinig vonden mijn gezinsleden :P
T: appel, cappuccino
D: boerenkool denk ik
T: creme brulee en een paar mini's die overblijven van Sint maarten :)
pi_104234930
Ik onthoud me wijselijk van die discussie :)
pi_104235058
Welke discussie? :P
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 09:27:37 #295
70532 loveli
N
pi_104235423
Ik gok 'to meat or not to meat'. Van varkensvlees en rood vlees is bekend dat ze ontstekingsbevorderd werken, gevogelte niet. Lever(worst) kan een mooie aanvulling zijn als je daar tegen kunt. Lever zit bomvol ijzer en ook veel vitamines. Gevoelige darmen zijn lastig, maar horen beter je voor ze zorgt, des te rustiger houden ze zich.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 09:30:17 #296
70532 loveli
N
pi_104235485
Schaaldieren zijn ook rijk aan B12 (en selenium, zink and then some).
crap in = crap out
pi_104235540
yay, vanavond is m'n vegetarische duutser er weer om tegen aan te kruipen...
pi_104235573
Hij bestaat uit soya in plaats van vlees? :P
Veel plezier echter ;)
pi_104235690
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Ik gok 'to meat or not to meat'. Van varkensvlees en rood vlees is bekend dat ze ontstekingsbevorderd werken, gevogelte niet. Lever(worst) kan een mooie aanvulling zijn als je daar tegen kunt. Lever zit bomvol ijzer en ook veel vitamines. Gevoelige darmen zijn lastig, maar horen beter je voor ze zorgt, des te rustiger houden ze zich.
Ah oke! Leverworst vind ik best oke, ga ik eens proberen!
Vis eet ik wel. Garnalen ook. Verder niet echt heel regelmatig schelpdieren ofzo...
pi_104235694
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, vanavond is m'n vegetarische duutser er weer om tegen aan te kruipen...
*O*
pi_104235695
Flauwe viz ik lolde

Have fun jagar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')