quote:Op donderdag 10 november 2011 07:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dankjeen saai, schmaai, ik heb lekker gegeten. Vandaag weer zo'n lijstje
O: half bakje brinta
T: volk boterham pindakaas, 2 mandarijntjes
T: banaan
L: 2 volk boterhammen cervelaat
T: volk boterham pindakaas
D: wraps met kip, groente, guacamole, kaas en zure room
T: iets van zuivel
Tong poetsen? Kauwgom kauwen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren?Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterkquote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren?Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Gorgelen met zout water (althans, da's voor de keelonsteking zelf). Misschien gorgelen met mondwater? Wat me ontzettend smerig lijkt, maar goedquote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb straks rijles en heb nu al medelijden met die manquote:Op donderdag 10 november 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterk![]()
Beterschap!
WOW slim kind heb jij!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:42 schreef MarMar het volgende:
Er komt een zelfgemaakte creme brulee bij vanavond.
Kiddo heeft een 9.5 op wiskunde gehaald, daar mag een lekker toetje voor gemaakt wordenstoer kind!
Kan t plaatje niet zien!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
ff aan het prutsen met mijn haar, nog even oefenen, maar best leuk toch?
hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie 'm wel, maar ik zou zeggen gewoon lekker laten hangen.
Krijg zo'n alpenmeisje idee erbij
Het is je vergeven omdat je op efbee dat plaatje van Skream hebt gedeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 10:50 schreef progje het volgende:
[..]
hihi
Ik vind juist wel leuk daarom!
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Het beste advies van de dag komt natuurlijk van loveliquote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.
Die twee zijn niet mutually exclusive.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/wokspruitjes.html
Dat is 'm!
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'quote:Op donderdag 10 november 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Die Karin is wel oppervlakkig zeg.....
Lelijke blaadjes zijn ook gewoon blaadjes hoor!
...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'![]()
Ik heb al haar kookboeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaag.
Ga ik doen! Zal ik het naar je opsturen? Of heb je morgenavond tijd om het in ontvangst te nemen?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Henk! PM mij nog ff je rek.nr voor dat vega-kookboek!!
Je D klinkt goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:27 schreef conleche het volgende:
Waarom moet je kom vetvrij zijn Marmar? Dat is toch alleen zo als je eiwit verwerkt? Niet voor eierdooier en room, die van zichzelf ook al vet zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
En lijstjestime:
O: Gekookt eitje, 2 plakjes biologische gerookte kipfilet.
S: stepshape/interval
L: salade van eikenbladmelange, uitgebakken spekjes, tomaat, ui en dressing.
T: wodka, macadamianootjes
D: ''pizza' (De bodem maak ik van eiwit en kaas.) Daarop tomatensaus, ham, champignons, ui en mozzarella en een eigeeltje op het laatst.
Het SFG is net de andere kant van Rotterdam!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehhh, ik ben morgen eventjes in R'dam, bij het SFG, van circa 15:15 - 16:15. En 's avonds ben ik foetsie. Opsturen hoeft niet hoor, zo'n haast heeft het niet. We vinden wel een overdrachtsmoment
.
Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik moet beter voor mijzelf zorgen. Eet de laatste tijd alleen maar rotzooi, dus vanaf nu ga ik mezelf afvragen wat het voor me doet, bij de dingen die ik eet. En als het alleen maar dik maken is moet ik het dan dus niet nemen.
Lijstje voor vandaag:
O: brinta (36 g) met melk (250 ml) en rozijntjes.
L: salade met witlof, pasta, blauwe kaas en nog meer groente-dingen
T: bietensalade
S: hardlooptraining, interval (eerste keer dat ik met deze training mee doe, dus ben benieuwd)
D: tomatensoep
Echt wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Muis006 het volgende:
Hee Henk, nog steeds zonder winterjas?
Goed zoquote:Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Zo koud is het ook niet, dus het valt best mee.![]()
draag wel een fleece hoor. En handschoenen. En soms een vest en een fleece.
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'![]()
Mist, hele dichte mist...quote:
Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zakquote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!
Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:39 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zak), maar mijn lunch is wel zo'n 750 kcal, dus denk dat ik wel op een goede hoeveelheid zit? Hardlopen is om 19 uur, dus ben tegen half 9 thuis en ga om 22 uur slapen. Dan heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte meer om veel te eten.
Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je D klinkt goed!
Maar je L en O misschien wat weinig met de hoeveelheid sport?
Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee, Spinvis laat ik graag aan mij voorbij gaan, sorry. Ik vind opsturen alleen zonde, want duur. Als je nou in Groningen zou wonen, soit, maar dat is niet het geval. Joh, al komt dat boek over een maand, maakt niet uit
.
Braafquote:Op donderdag 10 november 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla.En eigenlijk kan ik dat wel gewoon even doen vanuit de sportschool.
Oh en ik heb een vliegticket geboekt. 23 januari tot 20 februari in mijn eentje door Thailand.en ook wel een beetje eng, maar toch vooral
Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?
Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?
Ja precies! Dat eten!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Braaf
En supergaaf van je reis!!ook lekker eten daar
Is het wat? Je buurman?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
wauw, tof Co!Jij wereldreiziger
![]()
Wij krijgen bij onze toko wel afhaal-thai trouwens!</nuttige info> en misschien kom je m'n buurman tegen, die is momenteel een half jaar door Azië aan het touren, o.a. Thailand!
Dan worden het 2 boeken! Een low-carb dieetboek en een Co goes Thai kookboekquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies! Dat eten!Ik ga ook een kookcursus doen! Lijkt me echt zo leuk!
Aardige man hoor! Single ook en kookt graagquote:
Prima johquote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december.
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...
Dus misschien een omeletje? Visje? Nootjes?
Top!quote:
Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja leuk, maar is ie een beetje easy on the eye Maria! Dat wil co ook vast wel weten.
Het is geen lelijke vent hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop.
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is geen lelijke vent hoor!Leeftijd schatten ben ik heel slecht in
Hij heeft wel al wat grijs haar enzo. Ik kan iig met enige zekerheid stellen dat ie de 30 wel ruim gepasseerd is en de 50 nog lang niet bereikt heeft
Denk ik.
Hij is nagenoeg onvindbaar online!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?
Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat adhv wanneer iemand heeft gestudeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?
Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat berekend adhv wanneer iemand heeft gestudeerd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yay! Ik zit lekker alleen op de kamer hier. Muziek aan en rapporten nakijken![]()
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar Maria's buurman![]()
![]()
Oh, en ook dit-->
MwihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw mister is zo grappig
Of nouja, jullie in combinatie vooral
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
MwihihiJouw mister is zo grappig
Of nouja, jullie in combinatie vooral
Ik ben niet snel verbaasd ^^quote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Jeetje ja, jij hebt gisteravond ook wel een paar keer moeten denkenOf viel dat mee? Ja he? Vast wel ^^
En dan ook nog al die zachte g'squote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet snel verbaasd ^^
Al had ik in den beginne wat moeite met de stemmen van jouw mister en meneer Bier uit mekaar houden xD
Ter info voor de rest van de slankiesquad: gamen met skype aan
Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan ook nog al die zachte g's![]()
Als meer mensen League of Legens spelen, of willen gaan spelen, just let us know. Gaan we met zn allen gamen met Skype aan. Win
Zie spoiler.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed wijs?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Cococakes is niet goed wies, maar dat is juist zo leuk aan d'r
Daarnaast moet ik morgen maar iets met lange mouwen aandoen... Mensen keken me raar aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie spoiler.Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teemo![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuig
Ja anders zijn er nog wel eens scheldende 12-jarigenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelenChille sfeer dan
Oehoehoeee, zien!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
jurkjes binnen!
Gamen met skype aanlaat ik het maar niet doen.
Er komen jurkjes aan van Mi!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap er niks van en heb geen Skype, dus laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er komen jurkjes aan van Mi!En de esthetica van de hamster is ook erg begrijpelijk toch
![]()
Tot gisteren had ik overigens ook geen skype. Correctie, nog steeds niet, vriendje heeft nu skype en we brullen samen in dezelfde micRrrromantiek.
Ah oke, ik zal eens even gaan kijken. Ik vind Stratego heel leuk, de levende versie danquote:Op donderdag 10 november 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik speel deze meestal:
[ afbeelding ]
[..]
Snap dat je dat idee krijgt, maar denk dat het toch heel anders in elkaar zit. Veel meer actie enzoVeel leuker
Oh oepsiquote:Op donderdag 10 november 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]even over die CV van jou hé
![]()
BTW Lelystad is voor jou ws niet aanreisbaar?
Niet haalbaar dusquote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh oepsi![]()
Hmmh mn mams woont daar nog! Maar voor elke dag heen en weer is het denk ik wel ver. Van station naar station 1 uur en 38 minuten. Dus afhankelijk van waar het werk in kwestie zit ookEn hoe wanhopig ik ben
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet haalbaar dusen zo wanhopig ben je niet geloof me.
Administratief werk en ik had al even gegoogled of het aanreisbaar was maar vermoedde al van niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vertrouw op uw kundige oordeel
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
Let niet op de beeldige poses, ik hield wisselend een deur tegen die dicht wilde waaien en stond te wiebelen met coupe zwembadDie bovenste wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik denk dat je zelf al besloten hebt dat 2 m niet gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Administratief werk en ik had al even gegoogled of het aanreisbaar was maar vermoedde al van niet.
Vind zelf jurkje 1 wel leuk maar moet eraan wennen en weet niet goed welke schoenen ik er onderaan kan. Plus dat dat fijne spul snel kapot gaat.
Jurkje 2 zit soepeler en beschadig ik minder snel maar vind hem ook minder netjes aan de onderkant met die flap en ruches. Die ruches kan ik er wel afhalen maar kan hem niet recht maken
Op een leuke manierquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet goed wijs?![]()
Cococakes klinkt wel weer lief
En ik loop al de hele dag rond met opgerolde mouwen. Like a boss!
Door t fruit he?! En de mueslireep misschien (12 gram op 40 gr reep), maar t is allemaal fruitsuikers!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op een leuke manier![]()
Random foto's sturen van sloffen en zo
Beetje veel zoetigheid Nallie, maar anders wel netjes
Fruit, dropjes, appelstroop, mueslireep en chocoquote:Op donderdag 10 november 2011 13:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Door t fruit he?! En de mueslireep misschien (12 gram op 40 gr reep), maar t is allemaal fruitsuikers!
Grappig, had ze helemaal niet herkend en ik heb laatst jurkjesjacht gedaan op de Esprit site! Mijn pakje komt denk ik overmorgen ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en Chico=>esprit voor den luie thuiswinkelaar.
Maat, wrijf t er ff inquote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Fruit, dropjes, appelstroop, mueslireep en choco
Track&Tracequote:Op donderdag 10 november 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grappig, had ze helemaal niet herkend en ik heb laatst jurkjesjacht gedaan op de Esprit site! Mijn pakje komt denk ik overmorgen ofzo
Dat is hij maar het is een avondjurkje.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Mini. het volgende:
Is fruitsuiker niet ook gewoon suiker?
Ml, ik vraag me af of jurkje 1 niet wat te fijn is (qua stof) om in de winter met maillot en laarzen te dragen, maar verder is hij wel heel cute en hij staat je mooi!
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maat, wrijf t er ff inik weet t wel, maar ik denk dan maar dat t gezonde suikers zijn, behalve die choco en dropjes dan. En ik compenseer met broccoli!! :p Morgen easy on the sugar!
Eens, haar figuur komt er erg mooi in uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Dat tweede jurkje had gewoon langer moeten wezen, want staat Ml-etje wel goed
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ontopic een lijstje tot nog toe dan:
S: zwemmen
O: 4 el sinaasappelkwark
L: 3 speltzuurdesemboterhammen met kipfilet en pure hagelslag
T's ?
D: witlof ham-kaas uit den oven
S: half uurtje roeien, half uurtje snelwandelen
wellicht tussendoor nog wat met bovenarmen en vervolgens 3 kwartier indoor cycling
De kettle bell en dvd's kan ik nu ineens wel overnemenze kon het proberen was haar reactie op mijn "het spijt me maar ik ga niet betalen voor extra service"
En dat voor een manquote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Dat tweede jurkje had gewoon langer moeten wezen, want staat Ml-etje wel goed
Ga er idd geen laarzen onderaan doen dat staat niet echt zie ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, denk ook dat een paar pumps of open schoentjes mooier staan onder jurk1 dan die donkere laarzen. Of anders suede grijzige laarzen met een fijne hak ofzo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eens, haar figuur komt er erg mooi in uit.
Gezonde suiker?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maat, wrijf t er ff inik weet t wel, maar ik denk dan maar dat t gezonde suikers zijn, behalve die choco en dropjes dan. En ik compenseer met broccoli!! :p Morgen easy on the sugar!
Alkmaar kaasstad!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Nallie het volgende:
Iemand leuke ideeen voor een stad om een nachtje heen te gaan? Wil mn zusje voor haar verjaardag een nachtje weg geven. We zijn eerder al naar Antwerpen en Maastricht geweest.
Zat zelf te denken aan Groningen of Gent...
Gaan wel met trein trouwens
Het grote verschil tussen gewone suiker (geraffineerde suiker/ saccharose) en fruitsuiker (fructose) is dat er bij fruitsuiker wat bouwstoffen, mineralen en vitaminen bijzitten en bij gewone suiker niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Gezonde suiker?
Da's een serieuze vraag, is er zo'n verschil tussen fruitsuiker en kristalsuiker? Vergeleken met bijv. volkorenbrood zijn het toch nog steeds gewoon snelle koolhydraten, of niet?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leeuwarden is erg leuk, ook wel echt de moeite waard voor een mini-break.
Antwerpen zijn we al geweest. Komen vanuit Amsterdam!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Chicolate het volgende:
Antwerpen? Brugge? (geen idee hoe ver dat allemaal is)
Keulen had ik ook al staan idd. Brussel ben ik niet zo'n fan van. Maar ben meer op zoek naar de wat minder voor de hand liggende steden. Liefst iets dichterbij!quote:
Gent is leuk! In de zomer in elk geval. Keulen? Kopenhagen?]quote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Nallie het volgende:
Iemand leuke ideeen voor een stad om een nachtje heen te gaan? Wil mn zusje voor haar verjaardag een nachtje weg geven. We zijn eerder al naar Antwerpen en Maastricht geweest.
Zat zelf te denken aan Groningen of Gent...
Gaan wel met trein trouwens
Ah okee, dat wist ik allemaal niet. Thanks!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen gewone suiker (geraffineerde suiker/ saccharose) en fruitsuiker (fructose) is dat er bij fruitsuiker wat bouwstoffen, mineralen en vitaminen bijzitten en bij gewone suiker niet.
Onverwerkt fruit bevat natuurlijke, ongeraffineerde suikers, die gezond zijn en waaraan het lichaam behoefte heeft
Jurkje 1 dus *jurkje 2 in gaat pakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Staphorst?
Ml-etje, ik weet wel wat ik mooi vind of niet
Ik had verwacht dat jij wel Drenthe zou promoten!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Staphorst?
Ml-etje, ik weet wel wat ik mooi vind of niet
thanks!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/wokspruitjes.html
Dat is 'm!
ik heb dat koken zonder pakjes en zakjes boek, fijne recepten zijn datquote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaag.
zorgen dat je lekker slaapt en ditch zhe carbsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
Paar dagen slecht eten en slapen => humeur om op te schieten. Carbs en ik is een recept voor evil.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jurkje 1 dus *jurkje 2 in gaat pakken
Was gewoon flauw aan 't wezenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij wel Drenthe zou promoten!
Overigens heb ik daar als MiniMaria wel een puike vakantie gehad, want we mochten een ritje maken op de tractor van de boer die het huisje verhuurdewinnn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je trouwens al eens verteld inderdaad
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik word oudquote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Had je trouwens al eens verteld inderdaad
Ahwquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik word oudDie 25 doet 't hem!
En, was het wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ahw
Ik ben trouwens een keer in Alkmaar geweest
Ja hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En, was het wat?![]()
Ik haat voicemails btw
Haha herkenbaar! Op vakantie in de achterhoek hadden ze een spelletjesruimte met een SNES, NES (Duck Hunt!), en Segaquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja hoorTenminste wat ik er van gezien heb
Was meer onder de indruk van de SNES van m'n kameraadje
Roomwitte benen en niemendalletjes, je bent wel op dreef Co! Volgens mij slaat onze struisvogel spontaan op tilt hieroquote:Op donderdag 10 november 2011 14:43 schreef conleche het volgende:
Die tweede is wel sexierderder. En met donkere panty valt de voorkant minder op, nu steekt het wel heel af tegen je roomwitte benen. (klinkt toch liever dan melkflesjes!!Hoewel ook wel een tikkie fout. Nou, je niet al te gebruinde onderdanen, dan). Die ruches ben ik normaal ook niet zo van, maar jij kan ze prima hebben. Ik vind de eerste ook leuk trouwens. Dus zou ze allebei houden
Heb net gesport en dat ging niet best. Da's het enige nadeel van lowcarben bij mij: ik ben dan echt heel snel slap als ik intensief train.
Ik heb koolhydraat arm brood gekocht. Voor het eerst dat ik het zag bij de AH. Even proberen bij m'n salade zodirect.
.
En coco: kijken of hij nog zo nonchalant reageert als je M. vanavond opwacht in een niemendalletje.
Ja, maar na dat zinnetje sleurt die holbewoner coco vast naar boven (is er een boven?) En doet zijn wil met haar.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roomwitte benen en niemendalletjes, je bent wel op dreef Co! Volgens mij slaat onze struisvogel spontaan op tilt hiero![]()
Overigens zie ik nu wel voor me dat M. dan alsnog 'Da's wel goed hee" zegt oidsAch en wie geeft de beste man ongelijk, goed is 't ook vast!
Google geeft antwoord!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar na dat zinnetje sleurt die holbewoner coco vast naar boven (is er een boven?) En doet zijn wil met haar.![]()
Hihihi. Ik ga maar lunchen. Misschien beter.
Overigens, waar komt dat woord niemendalletjes vandaan? Lienekien, nu je er toch bent?
Wat dan een beetje veranderd is, want volgens mij bedoelde jij 'weinig' stof, niet 'niks'quote:Volstrekt niets, in het geheel niets.
Snotver, dat worden de geilste 30 seconden van 2011quote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef conleche het volgende:
Ja, maar na dat zinnetje sleurt die holbewoner coco vast naar boven (is er een boven?) En doet zijn wil met haar.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Snotver, dat worden de geilste 30 seconden van 2011![]()
Ja maar de betekenis wist ik wel, al bedoelde ik inderdaad weinig om het lijf hebbende, maar ik schreef eerst niemAndalletje, want dat vond ik logischer of zo. Toen ging ik twijfelen en googelen en voor niemendalletje waren er meer hits. Dus toen vroeg ik het me af.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Google geeft antwoord!
[..]
Wat dan een beetje veranderd is, want volgens mij bedoelde jij 'weinig' stof, niet 'niks'
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
En whahaha, coco met je 30 sex!!1 Nou ja dat is nogal 30 sex meer dan ik lately heb.
En met 'cs' vind je het een stuk spannender?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef conleche het volgende:
Dat is een expresse fout. Ik weiger sex anders te schrijven. Wegens ongeil met ks.
Ja zie edit.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En met 'cs' vind je het een stuk spannender?
Weet ik! Ik verbeterde ook geen fout, ik paste je mooie afkorting van 'seconden' aan aan de contextquote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef conleche het volgende:
Dat is een expresse fout. Ik weiger sex anders te schrijven. Wegens ongeil met ks.
En ja, ha-ha-ha, grappig ben ik he? 30 seconden, stel je voor het waren maar 30 seconden.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
En whahaha, coco met je 30 secs!!1 Nou ja dat is nogal 30 secs meer dan ik lately heb.
's Morgens erg misselijk? Hmm.. Er is zo'n aandoening waarbij je vooral 's ochtends erg misselijk schijnt te zijn... Dammit, wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi!!
Nou het gezonde eten verdwijnt een beetje , nou ja verdwijnt.. Een heel stuk minder. S'morgens ben ik erg misselijk en krijg ik maar een paar happen, slokken weg en de rest van de dag ook geen trek..
Heel apart, weet niet of ik ziek begin te worden maar dan mag het van mij even in 1 keer doorbreken en niet op de manier van nu.
Rijstwafels met appelstroop vind ik trouwens echt niet te vreten.. Brrr
Die heb ik ook, dus inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
thanks!!
[..]
ik heb dat koken zonder pakjes en zakjes boek, fijne recepten zijn dat
En je maakt nu subliem stoofvlees neem ik aan?
[..]
zorgen dat je lekker slaapt en ditch zhe carbs
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
's Morgens erg misselijk? Hmm.. Er is zo'n aandoening waarbij je vooral 's ochtends erg misselijk schijnt te zijn... Dammit, wat was dat ook alweer?
Ja, dat wel, maar hoe die kronkel er in the first place kwam? Géééén idee.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Crappy nuts! Je was me net voor
Ik heb net een boterham achter de kiezen. Met chocoladepasta. Nom!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar hoe die kronkel er in the first place kwam? Géééén idee.![]()
Shit, ik heb geen zin om mezelf een salade te fixen. Ik ga dat brood maar gewoon uittesten. Met kaas en boter.
Als het maar rrrrromantische 30 seconden zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ja, ha-ha-ha, grappig ben ik he? 30 seconden, stel je voor het waren maar 30 seconden.
Ha-ha.
Ha.
Ondertussen LoL? Dan moet ik er wel aan denken dat ik Skype uit zet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als het maar rrrrromantische 30 seconden zijnMet niemendalletjes en hete smsjes van het kaliber 'da's goed he!'
![]()
En ondertussen LoLen voor extra prikkelende prikkelendheid!
Poepoeh!
"OEEAAAAHHHHH!!" <-- 30 seconden lang.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ondertussen LoL? Dan moet ik er wel aan denken dat ik Skype uit zet.
Ja vind het heel raar, eet normaal echt wel 4 boterhammen, soepje, fruit , wat drinken weg. Nu maar een paar happen en 1 slokquote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
's Morgens erg misselijk? Hmm.. Er is zo'n aandoening waarbij je vooral 's ochtends erg misselijk schijnt te zijn... Dammit, wat was dat ook alweer?
Ik was er even niet, maar nu ben ik te laat.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi. Ik ga maar lunchen. Misschien beter.
Overigens, waar komt dat woord niemendalletjes vandaan? Lienekien, nu je er toch bent?
En veel minder dan de helft. Ik wil altijd moarrr na zo'n reepje.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
OMGdeze is lekker!
Smaakt naar appeltaart!! Maar dan eentje van 170 kcal
Hmm... Nu ben ik confused. Had je echt niet door wat ik bedoelde of zit je me nu onwijs te trollen?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef kruidkoekje het volgende:
ah oke, vind het wel jammer, ik eet nu erg weinig omdat ik gewoon geen trek heb en misselijk ben. Maar beweeg erg veel en dan is het ook weer niet goed dat je zo weinig eet.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
* mental-imagery overload *
/system reset
Error 21337: 17bčta-hydroxy-4-androsten-3-on levels are too damn high!
/system shutdown
...
...
Welcome to V1z 1.0
/system run restoreprocedure
Unable to load procedure "Ostrich", would you like to continue? y or n?2
Eh je zei dat je het misschien nog wel te binnen schoot. Had ik het niet te letterlijk moeten nemen. ?!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm... Nu ben ik confused. Had je echt niet door wat ik bedoelde of zit je me nu onwijs te trollen?
Yes, organic, fair trade, zonder toegevoegde suikers en zuksquote:Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
ineens is het koud buiten.
Nallie het is iets biologisch of heb ik het mis?
Ook die Nakd bars zijn briljant! Ik vind alleen de cacao niet zoquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Noek het volgende:
Hi!
[..]
En veel minder dan de helft. Ik wil altijd moarrr na zo'n reepje.
Heb nu een hele doos met nakd bars. Ook zoiets.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef kruidkoekje het volgende:
``
[..]
Eh je zei dat je het misschien nog wel te binnen schoot. Had ik het niet te letterlijk moeten nemen. ?!
Anders snap ik het inderdaad niet
Ah, mijn meest sexy man uit slank was me al voorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef V1z0R het volgende:
Ze ging er van uit dat je wist dat zij zwanger bedoelde
Hoeveel eiwitten, koolhydraten, suikers en vetten per reep?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
OMGdeze is lekker!
Smaakt naar appeltaart!! Maar dan eentje van 170 kcal
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:43 schreef conleche het volgende:
Die tweede is wel sexierderder. En met donkere panty valt de voorkant minder op, nu steekt het wel heel af tegen je roomwitte benen. (klinkt toch liever dan melkflesjes!!Hoewel ook wel een tikkie fout. Nou, je niet al te gebruinde onderdanen, dan). Die ruches ben ik normaal ook niet zo van, maar jij kan ze prima hebben. Ik vind de eerste ook leuk trouwens. Dus zou ze allebei houden
Heb net gesport en dat ging niet best. Da's het enige nadeel van lowcarben bij mij: ik ben dan echt heel snel slap als ik intensief train.
Ik heb koolhydraat arm brood gekocht. Voor het eerst dat ik het zag bij de AH. Even proberen bij m'n salade zodirect.
.
En coco: kijken of hij nog zo nonchalant reageert als je M. vanavond opwacht in een niemendalletje.
Reep is 40 gr:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel eiwitten, koolhydraten, suikers en vetten per reep?
Nu ik het terug lees ja. Erg dat ik het niet door had ;-)quote:Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Ik speelde met je mee. Althans dat dacht ik. Had serieus niet door dat je serieus was toen je vroeg of ik t al wist.
Ik doelde op een aandoening die 9maanden duurt en alleen vrouwen treft. Waar je over het algemeen kilo's van bijkomt ook
Ah oké, ja dat bedoelde ik dus, van welk(e) woord(en) het afkomstig was. Ik dacht dat niemand ook wel iets had van niets, vandaar dat ik eerst dacht dat het dan daar vandaan zou komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was er even niet, maar nu ben ik te laat.
Enige toevoeging op Maria: Ontstaan uit mnl. niet met allen (naast met allen niet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
OMG jij hebt mij duidelijk nog niet zien lopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Oefenen!!! Hier moet 10 cm. bij. Zo'n jurk is het gewoon!!
Mijn Mr vind de grijze een beetje saai op de fotoquote:Op donderdag 10 november 2011 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi Ml! Zo kan je ze misschien best allebei houden
Op naar het personeelsfeest!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
Co volgens mij heb je gelijk:Dat brave grijze jurkje is ook mooi, maar deze moet je houden hoor! Voor als je je vent tot 30sec sex wil dwingen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het is dat je een keurig meisje bent, anders zou mijn smerige geest hier echt buitengewoon onkeurige dingen bij fantaseren.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef loveli het volgende:
Ml, tijd genoeg om te oefenen. Hoogtepunt van mijn S vandaag was het ballenbad. Typen gaat lastig, foon is nogal kleverig. Fantaseer de rest er zelf maar bij.
Hihi!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat brave grijze jurkje is ook mooi, maar deze moet je houden hoor! Voor als je je vent tot 30sec sex wil dwingen enzo.
Ik heb al aardappels opstaan en vlees in de pan liggenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, eten, dat kan ik ook wel even doen.
De grijze kan ook mooi zijn. Is een kwestie van stylen, net als met de zwarte. Dit soort jurkjes is nooit mooi met BH bandjes en blote voeten. Maar de grijze is wel meer braaf, dat is waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
De zwarte jurk is veel leuker MI. De grijze vind ik wat saai en braaf. Daarnaast staat de zwartr je ok nog beter.
Hij valt ineens af voor buitenhuis activiteitenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi!Eens wel though, best wel striking Ml
Chemische dingen..quote:
Best koud nu, buiten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij valt ineens af voor buitenhuis activiteiten
^^quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je seks gehad in een restaurant?.
Verrassingsmenu.. right.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, B. gaat kaasjes halen bij de traiteur voor later die avond.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net ook een handje m&m's opquote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hier de hele dag keurig gegeten, maar net op de valreep vier lindor (hele lekkere bonbons van lindt) genomen.
Misschien wat voller in je boezem?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens bleek vandaag bij het kopen van een bh dat ik van 75d naar 70e ben gegaan, terwijl ik juist dacht dat ik dikker was geworden. En het lag niet aan het model bh, want ik heb er meer van in de kast liggen.
Nee, juist smaller in omvang.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien wat voller in je boezem? :p
Dit heb ik dus ook... ben al de hele week vroeg naar bed gegaan en rustig aan gedaan maar t helpt gewoon nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Xennia het volgende:
Er kwam vandaag niets van mijn geplande hardlopen terecht, wegens veel-te-moe.
Misschien toch maar eens die visoliecapsules met sinaasappels kopen die hier werden getipt.
Zoals ik me nu voel, zou ik het liefst een winterslaap houden en in het voorjaar weer lekker wakker worden (zonder ook maar een dag ouder geworden te zijn, uiteraard..).
Ja, dat snap ik, maar qua 'rondheid' bedoel ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, juist smaller in omvang.
Buiten zijn, sporten of gewoon actief zijn. Rust roest.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook... ben al de hele week vroeg naar bed gegaan en rustig aan gedaan maar t helpt gewoon niet
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Buiten zijn, sporten of gewoon actief zijn. Rust roest.
^^quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef loveli het volgende:
Heb het niet goed in beeld. Had je wel een stevige basisconditie of ben je standaard snel moe? Ben voor vitamines, maar als aanvulling op wat je binnenkrijgt net voer. Vitamine D is in de winter ook een aanrader.
Pas weer een klok horen luiden over vegetarisch, bloedarmoede, vitamine B12. Ik geloof niet dat we gemaakt zijn om diervrij te eten. B12 kan idd een grote factor zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Nallie het volgende:
Ik heb wel goede conditie, maar eet te weinig dierlijke producten. Moet daarom aanvullen met B!
Verder is de winter inderdaad ook niet mijn seizoen. T potje D maar even tevoorschijn halen.
Dit weekend misschien ook even een zonnebankje.
Schijnt ook overal goed voor te zijn. Chinese vriendin van me sneed gewoon de bladeren door en gebruikte het sap wat eruit kwam. O.a. als haarmasker.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Vitamine D doet het hier ook goed ja
Aloë vera sap heb ik er nu bij..het ruikt niet lekker maar ga het maar eens proberen.
Ik doe t ook niet voor mn lolquote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Pas weer een klok horen luiden over vegetarisch, bloedarmoede, vitamine B12. Ik geloof niet dat we gemaakt zijn om diervrij te eten. B12 kan idd een grote factor zijn.
Mwoah, ik eet geen vlees, héél zelden eieren, en weinig zuivel. En ik heb nog nooit problemen gehad, energie zat!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Pas weer een klok horen luiden over vegetarisch, bloedarmoede, vitamine B12. Ik geloof niet dat we gemaakt zijn om diervrij te eten. B12 kan idd een grote factor zijn.
Geheugen werkt niet goed genoeg om te herinneren waarom je het ook alweer mijdt. Eieren mits zacht, heel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik doe t ook niet voor mn lol
En probeer wel te compenseren met genoeg eieren e.d.
Mijn S(port) van morgen bestaat uit 3 keer B.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef anna82 het volgende:
Maar waarom is 1xS en 3x
B?
I wonder!
Ik loop gemiddeld 15 km hard per week en fiets zo'n 1,5 uur en toch blijf ik moe. Ik ga maar slapen!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Buiten zijn, sporten of gewoon actief zijn. Rust roest.
Buikissues en koemelkallergie... Zachte eitjes! I love it!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Geheugen werkt niet goed genoeg om te herinneren waarom je het ook alweer mijdt. Eieren mits zacht, heel goed.
QFT! Al zal ik vermoedelijk het hele weekend zielig in bed doorbrengen omdat ik zo'n medelijden heb met mezelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:22 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Wat ben ik blij dat het vrijdag is!
Ik weet niet vanuit welke visie je geen dierlijke producten eet, maar als het schijnbaar je gezondheid niet goed doet veganistisch (toch? of alleen vegetarisch?) te eten, waarom ga je dan niet anders eten?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Nallie het volgende:
Ik heb wel goede conditie, maar eet te weinig dierlijke producten. Moet daarom aanvullen met B!
Verder is de winter inderdaad ook niet mijn seizoen. T potje D maar even tevoorschijn halen.
Dit weekend misschien ook even een zonnebankje.
Guest House Paradiso?quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:06 schreef motorbloempje het volgende:
Het Guest house waar we slapen is een gehorige bende't is nu 4 uur en een kwartier geleden was iemand een kamer aan het herinrichten volgens mij...
Wel schoon en zulks, maargoed...![]()
Aberystwyth is verder ook superzowel universiteit als stadje
![]()
maar nu weer verder proberen te slapen![]()
Ik ben allergisch voor koemelk, zo zegt de huisarts. Maar ik merk dat ik veel ook slecht verdraag, zoals dus vlees, maar ook heel vet eten en als ik teveel eet ook. Dus ook gevoeilge darmen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet niet vanuit welke visie je geen dierlijke producten eet, maar als het schijnbaar je gezondheid niet goed doet veganistisch (toch? of alleen vegetarisch?) te eten, waarom ga je dan niet anders eten?
Edit: sorry, lees net dat je het niet voor je lol doet (wat was het ook al weer, verdroeg jij nou geen vlees en melkproducten?)
En verder ben ik het eens met loveli: ik geloof niet dat de mens gemaakt is volledig veganistisch of zelfs vegetarisch te eten.
Ah oke! Leverworst vind ik best oke, ga ik eens proberen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Ik gok 'to meat or not to meat'. Van varkensvlees en rood vlees is bekend dat ze ontstekingsbevorderd werken, gevogelte niet. Lever(worst) kan een mooie aanvulling zijn als je daar tegen kunt. Lever zit bomvol ijzer en ook veel vitamines. Gevoelige darmen zijn lastig, maar horen beter je voor ze zorgt, des te rustiger houden ze zich.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, vanavond is m'n vegetarische duutser er weer om tegen aan te kruipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |