quote:Op donderdag 10 november 2011 07:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dankjeen saai, schmaai, ik heb lekker gegeten. Vandaag weer zo'n lijstje
O: half bakje brinta
T: volk boterham pindakaas, 2 mandarijntjes
T: banaan
L: 2 volk boterhammen cervelaat
T: volk boterham pindakaas
D: wraps met kip, groente, guacamole, kaas en zure room
T: iets van zuivel
Tong poetsen? Kauwgom kauwen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren?Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterkquote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Stink enorm uit mn mond vanwege een beginnende keelontsteking, iemand tips hoe ik de geur kan voorkomen/maskeren?Tanden poetsen werkt niet, het komt uit mn keel.
Gorgelen met zout water (althans, da's voor de keelonsteking zelf). Misschien gorgelen met mondwater? Wat me ontzettend smerig lijkt, maar goedquote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb straks rijles en heb nu al medelijden met die manquote:Op donderdag 10 november 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gaat over als je keelontsteking overgaat.. Gewoon niet te dicht bij gezichten van andere mensen komen, je ruikt het namelijk zelf ook via keelholte en dus de achterkant van je neus, andere mensen ruiken het wss niet zo sterk![]()
Beterschap!
WOW slim kind heb jij!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:42 schreef MarMar het volgende:
Er komt een zelfgemaakte creme brulee bij vanavond.
Kiddo heeft een 9.5 op wiskunde gehaald, daar mag een lekker toetje voor gemaakt wordenstoer kind!
Kan t plaatje niet zien!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
ff aan het prutsen met mijn haar, nog even oefenen, maar best leuk toch?
hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie 'm wel, maar ik zou zeggen gewoon lekker laten hangen.
Krijg zo'n alpenmeisje idee erbij
Het is je vergeven omdat je op efbee dat plaatje van Skream hebt gedeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 10:50 schreef progje het volgende:
[..]
hihi
Ik vind juist wel leuk daarom!
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:
Het beste advies van de dag komt natuurlijk van loveliquote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.
Die twee zijn niet mutually exclusive.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen zorgen maken. Je gaat autorijden, niet zoenen.
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/wokspruitjes.html
Dat is 'm!
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'quote:Op donderdag 10 november 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Die Karin is wel oppervlakkig zeg.....
Lelijke blaadjes zijn ook gewoon blaadjes hoor!
...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'![]()
Ik heb al haar kookboeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toffe site is dat, ooit ontdekt door een post van aurum. Heb één kookboek van haar (en al veel recepten met succes gemaakt) en de tweede ontvang ik vandaag.
Ga ik doen! Zal ik het naar je opsturen? Of heb je morgenavond tijd om het in ontvangst te nemen?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Henk! PM mij nog ff je rek.nr voor dat vega-kookboek!!
Je D klinkt goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:27 schreef conleche het volgende:
Waarom moet je kom vetvrij zijn Marmar? Dat is toch alleen zo als je eiwit verwerkt? Niet voor eierdooier en room, die van zichzelf ook al vet zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
En lijstjestime:
O: Gekookt eitje, 2 plakjes biologische gerookte kipfilet.
S: stepshape/interval
L: salade van eikenbladmelange, uitgebakken spekjes, tomaat, ui en dressing.
T: wodka, macadamianootjes
D: ''pizza' (De bodem maak ik van eiwit en kaas.) Daarop tomatensaus, ham, champignons, ui en mozzarella en een eigeeltje op het laatst.
Het SFG is net de andere kant van Rotterdam!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehhh, ik ben morgen eventjes in R'dam, bij het SFG, van circa 15:15 - 16:15. En 's avonds ben ik foetsie. Opsturen hoeft niet hoor, zo'n haast heeft het niet. We vinden wel een overdrachtsmoment
.
Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik moet beter voor mijzelf zorgen. Eet de laatste tijd alleen maar rotzooi, dus vanaf nu ga ik mezelf afvragen wat het voor me doet, bij de dingen die ik eet. En als het alleen maar dik maken is moet ik het dan dus niet nemen.
Lijstje voor vandaag:
O: brinta (36 g) met melk (250 ml) en rozijntjes.
L: salade met witlof, pasta, blauwe kaas en nog meer groente-dingen
T: bietensalade
S: hardlooptraining, interval (eerste keer dat ik met deze training mee doe, dus ben benieuwd)
D: tomatensoep
Echt wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Muis006 het volgende:
Hee Henk, nog steeds zonder winterjas?
Goed zoquote:Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Zo koud is het ook niet, dus het valt best mee.![]()
draag wel een fleece hoor. En handschoenen. En soms een vest en een fleece.
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ik las bij de ingrediënten van een recept van haar ook een keer 'één blije scharrelkip'![]()
Mist, hele dichte mist...quote:
Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zakquote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lijkt me wat weinig, tenzij t goed gevulde soep is!
Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:39 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Tis niet zo'n goed gevulde soep (gewoon zo'n zak), maar mijn lunch is wel zo'n 750 kcal, dus denk dat ik wel op een goede hoeveelheid zit? Hardlopen is om 19 uur, dus ben tegen half 9 thuis en ga om 22 uur slapen. Dan heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte meer om veel te eten.
Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je D klinkt goed!
Maar je L en O misschien wat weinig met de hoeveelheid sport?
Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nee, Spinvis laat ik graag aan mij voorbij gaan, sorry. Ik vind opsturen alleen zonde, want duur. Als je nou in Groningen zou wonen, soit, maar dat is niet het geval. Joh, al komt dat boek over een maand, maakt niet uit
.
Braafquote:Op donderdag 10 november 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Lowcarb maakt dat je eetlust weggaat. Maar als ik boodschappen doe voor mijn lunch, haal ik ook wel even nog geitenkaas voor bij de sla.En eigenlijk kan ik dat wel gewoon even doen vanuit de sportschool.
Oh en ik heb een vliegticket geboekt. 23 januari tot 20 februari in mijn eentje door Thailand.en ook wel een beetje eng, maar toch vooral
Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja snap ik, misschien banaan ofzo voor na t hardlopen onderweg naar huis?
Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dan eet ik liever nog wat meer overdag denk ik. Normaal eet ik trouwens ook veel meer KH enzo op een dag, en te veel suiker enzo. Ik zal eens kijken of ik een banaan kan scoren ergens. Is dat dan weer het beste alternatief voor na het sporten, of zou ik de soep&banaan beter kunnen vervangen door iets waar mijn lichaam meer aan heeft?
Ja precies! Dat eten!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Braaf
En supergaaf van je reis!!ook lekker eten daar
Is het wat? Je buurman?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
wauw, tof Co!Jij wereldreiziger
![]()
Wij krijgen bij onze toko wel afhaal-thai trouwens!</nuttige info> en misschien kom je m'n buurman tegen, die is momenteel een half jaar door Azië aan het touren, o.a. Thailand!
Dan worden het 2 boeken! Een low-carb dieetboek en een Co goes Thai kookboekquote:Op donderdag 10 november 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies! Dat eten!Ik ga ook een kookcursus doen! Lijkt me echt zo leuk!
Aardige man hoor! Single ook en kookt graagquote:
Prima johquote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, als we het de komende 2 weken niet doen, dan wordt het na 25 december.
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Na t sporten zijn eiwitten het beste! Daar weten V1z0r en Aurum veel van...
Dus misschien een omeletje? Visje? Nootjes?
Top!quote:
Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja leuk, maar is ie een beetje easy on the eye Maria! Dat wil co ook vast wel weten.
Het is geen lelijke vent hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En leeftijd. Ook een obstakel in de dop.
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is geen lelijke vent hoor!Leeftijd schatten ben ik heel slecht in
Hij heeft wel al wat grijs haar enzo. Ik kan iig met enige zekerheid stellen dat ie de 30 wel ruim gepasseerd is en de 50 nog lang niet bereikt heeft
Denk ik.
Hij is nagenoeg onvindbaar online!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?
Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat adhv wanneer iemand heeft gestudeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heeft ie geen Facebook/linkedin/hyves/whatever?
Ik heb al vaak genoeg leeftijden geschat berekend adhv wanneer iemand heeft gestudeerd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yay! Ik zit lekker alleen op de kamer hier. Muziek aan en rapporten nakijken![]()
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar Maria's buurman![]()
![]()
Oh, en ook dit-->
MwihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw mister is zo grappig
Of nouja, jullie in combinatie vooral
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
MwihihiJouw mister is zo grappig
Of nouja, jullie in combinatie vooral
Ik ben niet snel verbaasd ^^quote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Jeetje ja, jij hebt gisteravond ook wel een paar keer moeten denkenOf viel dat mee? Ja he? Vast wel ^^
En dan ook nog al die zachte g'squote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet snel verbaasd ^^
Al had ik in den beginne wat moeite met de stemmen van jouw mister en meneer Bier uit mekaar houden xD
Ter info voor de rest van de slankiesquad: gamen met skype aan
Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan ook nog al die zachte g's![]()
Als meer mensen League of Legens spelen, of willen gaan spelen, just let us know. Gaan we met zn allen gamen met Skype aan. Win
Zie spoiler.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan je een korte SV geven dan? Ik vind gamen best leuk, maar heb nooit van dat soort dingen gedaan. Meer Mario/GTA/Sims enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed wijs?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Cococakes is niet goed wies, maar dat is juist zo leuk aan d'r
Daarnaast moet ik morgen maar iets met lange mouwen aandoen... Mensen keken me raar aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie spoiler.Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teemo![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Belangrijkste ----> je kan voor de champs kiezen uit nasty-ass monsters maar OOK leuke magische hamsters in padvinderspakjes en roze-harige gnomes met indrukwekkend wapentuig
Ja anders zijn er nog wel eens scheldende 12-jarigenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True that! En vooral samen met vrienden is het erg leuk om te spelenChille sfeer dan
Oehoehoeee, zien!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
jurkjes binnen!
Gamen met skype aanlaat ik het maar niet doen.
Er komen jurkjes aan van Mi!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap er niks van en heb geen Skype, dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |