Ik heb er nog eens over nagedacht en morgen wordt de laatste. Die laatste wil ik helemaal niet bezig zijn met foto's en mooie plaatjes, ik wil gewoon lekker knuffelen met mijn kind en genieten van haar muppetlachjes. Volgens mij ga ik dat fijner vinden dan proberen het laatste momentje goed te vangen. Mooie foto's heb ik gelukkig al (vind ik).quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
VanyelWat Mignonne schreef! En veel mooie foto's maken hoor, jij ook fototoestel mee naar bed
Wat fijn dat het lijkt te verdwijnen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Twinkly het volgende:
O ja! De verstopping is voor het grootste deel wegDe borst is nog wel gevoelig en aanleggen doet nog steeds verdomd veel pijn
(spruw heb ik nog niet hoor, maar ik houd het angstvallig in de gaten! )
AsyIk kan het me zo goed voorstellen. Zo rot dat het jou zoveel pijn doet.
quote:Regeldagen komen voor rond de leeftijd van tien dagen, drie weken, drie maanden en zes maanden.
Probeer erin mee te gaan.. Vaak aanleggen, niet uitstellen. Je productie zal zich met een aantal dagen hebben aangepast en het verdwijnt net zo plotseling als het kwam.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hoi hoi lieve meiden, ff navragen hoor.. Liene huilt natuurlijk heel veel,maar de laatste dagen is het alleen nog maar erger, en wordt ze ook snachts vaker wakker. Veel drinken dus. Heb dit niet eerder zo bewust ervaren, maar zouden dit die regeldagen kunnen zijn??? Ze is bijna drie maanden nu..
Pfffffffff ik ben echt helemaal gesloopt...
Das knap. Bij mij duurde het 9 weken, en nu weet ik het zelfs niet altijd zeker. Bij J. gaat als er iets is meteen de sirene op de hoogste stand aan, dus echt verschil zit er niet inquote:Op woensdag 16 november 2011 13:48 schreef Susie het volgende:
Yupp, ze krijgt ook al kunstvoeding erbij, anders red ze het niet. Kleine vreetzak die ze is![]()
ik herken de "ik heb honger" huil gelukkig inmiddels....
Lol!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Das knap. Bij mij duurde het 9 weken, en nu weet ik het zelfs niet altijd zeker. Bij J. gaat als er iets is meteen de sirene op de hoogste stand aan, dus echt verschil zit er niet in
En dit, want dat maakt het echt een heuuuuul stuk makkelijker!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef WupWup het volgende:
Ik kon er bij Emma nooit wat van makenBlij dat ze nu kan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |