PM, fijn dat het beter gaat, maar ik hoop eigenlijk dat het nog beter beter zal worden. Het is je zo gegund
Sandous, ik dacht ook eerst aan spruw. Drinkt hij vanaf het begin al zo? Of is dit sinds kort? Is het anders als je een fles aanbiedt met afgekolfde melk?
Vlindur, je zou de ergste druk van get begin voordat je boef weg kunnen masseren, dat hielp hier heel goed.
Hier weer even een flinke dip. Kan het jammergenoeg maar niet uitschakelen die gevoelens. Wies doet het ook steeds slechter met flesdrinken. Het is elke voeding een waar gevecht. En dan heb je al een half uur een krijsend kind vast die honger heeft maar die fles niet drinkt, lees je de kv voedingsverpakking 'geïnspireerd op moedermelk'. Rot op met je debiele slogan dacht ik toen, alsof dat alles goed maakt, dat het erop zou moeten lijken.
Ik werd even witheet van binnen, heb een kort lontje momenteel volgens mij

Pfff, wat raar toch, ene dag blij ervan af te zijn, volgende dag boos dat ik gestopt ben / boos op alles.
Tijd om te slapen volgens mij.
Wup, heerlijk toch dat het gewoon lekker gaat
Ook mijn hart sloeg even over. Ik dacht echt even, ja zou het

En waarom vindt je die jeuk aan mn benen bijzonder? Ik weet niet anders, had ik bij Mette ook, erger toen zelfs.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..