Ik verwacht eerder Spanje dan Frankrijk. Hoewel die maffe Fransen van mij wel weg mogen, kunnen we daarna gewoon Engels invoeren als officiele EU-taal, is dat hele gezeik met vertalingen ook verdwenen. En elke EU-werknemer die geen Engels praat:quote:Op donderdag 10 november 2011 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat is verwijnen?
Ik heb verder gestemd dat sommige landen uit de euro stappen, dat zijn italie, griekenland, portugal en frankrijk.
Waarom moet wij het voetveegje van de Angelsaksische wereld worden?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder Spanje dan Frankrijk. Hoewel die maffe Fransen van mij wel weg mogen, kunnen we daarna gewoon Engels invoeren als officiele EU-taal, is dat hele gezeik met vertalingen ook verdwenen. En elke EU-werknemer die geen Engels praat:
Sorry, maar om je uit de illusie te helpen: Frankrijk staat er ook niet goed voor en België is de volgende target. Ook Nederland heeft grote schulden, wat nu nog stil gezwegen wordt, maar straks grote problemen gaat vormen. Als we allemaal uit de Euro stappen is dit het einde en is een totale meltdown niet meer tegen te houden. Het slechtste wat je kunt doen is ieder voor zich en god zege de greep. De enige juiste stap is voorwaarts.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:02 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb dezelfde verwachtingen als dat ze net op RTL Z verteld werden. Duitsland en Frankrijk stappen uit de Euro. De BeNeLux stapt er dan hopelijk ook uit, waarna de BeNeLux, Duitsland en Frankrijk samen een unie met allen een individuele munt vormen. Dat lijkt me het meest ideaal.
Wat is die stap voorwaarts volgens jou dan? Toch proberen om de EU bij elkaar te houden? Lijkt me ook niet echt haalbaar als ik het door jou geschetste beeld erbij bekijk. Landen met nog komende problemen die andere landen met grotere problemen gaan helpen, geen goed beeld ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sorry, maar om je uit de illusie te helpen: Frankrijk staat er ook niet goed voor en België is de volgende target. Ook Nederland heeft grote schulden, wat nu nog stil gezwegen wordt, maar straks grote problemen gaat vormen. Als we allemaal uit de Euro stappen is dit het einde en is een totale meltdown niet meer tegen te houden. Het slechtste wat je kunt doen is ieder voor zich en god zege de greep. De enige juiste stap is voorwaarts.
Als Italië onderuit gaat heb je aan Frankrijk ook niks meer voor een über-euro. Die hebben het dan veel te druk met het redden vanhun eigen financiële systeem. Het zou beter zijn als Frankrijk samen met de andere Zuid-Europese landen in de euro blijft, en de Noord-Europese landen starten hun eigen munt. De euro-mark of zo..quote:
Noem het dan gewoon meteen dollar: de eurodollar. Dan kan ik het tekentje ook gewoon weer normaal typenquote:
Sorry, maar dat zie ik niet zitten en veel medelanders ook niet denk ik. Het is dus alles of niets. Geen dependance van de dollar. Ugh, de gedachte alleen alquote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon meteen dollar: de eurodollar. Dan kan ik het tekentje ook gewoon weer normaal typen$$$$$$$
Dollars gebruiken ze in de VS, Canada, Australie, Nieuw Zeeland, Hongkong en ongetwijfeld nog meer landen. Prima naam voor een munt.
Je vergeet Suriname vuile racist!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon meteen dollar: de eurodollar. Dan kan ik het tekentje ook gewoon weer normaal typen$$$$$$$
Dollars gebruiken ze in de VS, Canada, Australie, Nieuw Zeeland, Hongkong en ongetwijfeld nog meer landen. Prima naam voor een munt.
Linkje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nostradamus voorspelde al een oorlog voor de 21e eeuw met daarin China en de V.S. als hoofdrolspelers. Gaat lekker de goede kant op!
Die kerel lulde wel zo enorm vaag, dat zijn woorden praktisch alles kunnen beteken. Vuurspuwende dingen maken we dan tanks van. Terwijl er toch echt geen vuur uit een tank komtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nostradamus voorspelde al een oorlog voor de 21e eeuw met daarin China en de V.S. als hoofdrolspelers. Gaat lekker de goede kant op!
Op deze site is er nogal wat over te vinden, na wat zoeken: http://boinnk.nl/blog/tag/libie/.quote:
Nederland en Italië in een regering ??quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef deelnemer het volgende:
Ik denk dat het leidt tot een politieke unie en dat was bij aanvang al het idee achter de economische unie.
jawel uit de loop wel, door de wrijving ontbrandt zuurstof aan het eind van de loopquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die kerel lulde wel zo enorm vaag, dat zijn woorden praktisch alles kunnen beteken. Vuurspuwende dingen maken we dan tanks van. Terwijl er toch echt geen vuur uit een tank komt(tenzij die stuk is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |