Super massive black holequote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Betekent dat als ik er in ga, ik er nooit meer uitkom?
haha ja, maar aan dat in combi met boeien wil ik niet zo denkenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ach je vader heeft jou ook ooit gemaakt
haha, nee mams was er ook, wieso?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Loqi: is je vader gescheiden/weduwnaar met nieuwe vriendin ofzo?
And proudquote:
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQquote:
Midlifecrisis?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha ja, maar aan dat in combi met boeien wil ik niet zo denken
[..]
haha, nee mams was er ook, wieso?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQ
Is ook heul belangrijk.quote:
nee ook niet, helemaal geen redenen om hem er ook een set te geven als je dat wil zeggenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQ
Kan ook kat zijn! Einz!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanavond dagschotel van de Indonees hier (danw eet je niet wat je krijgt), ik dacht dat ik kip had, was het vis...
Wel lekker, maar beetje een klap in je bek als je denkt dat het kip is
Nou, je ziet het niet zo vaak, als mensen al volwassen kids hebben, dat ze dat soort dingen ineens gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee ook niet, helemaal geen redenen om hem er ook een set te geven als je dat wil zeggen![]()
Briljant is die he!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kiphet meest veelzijdige stukje vis, kaas!
hmm? nee, die dingen hangen hier bij mij aan bed en ik was ze vergeten weg te stoppen, en pa heeft daar op de kamer net wat schroeven moeten borenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, je ziet het niet zo vaak, als mensen al volwassen kids hebben, dat ze dat soort dingen ineens gaan doen.
Ach, laat ze, lekker sexpret, is toch leuk voor ze
De mijne wel, ik hoor ze soms.quote:
Weet je wie ik graag zou willen zien? M'n zus.... he??quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Briljant is die he!
Ken je ook die met:
"weet je wat ik wel zou willen ziiiiiiiiiiiiiiiiijn.... een kamer breed tapijt, een kamerbreed tapijt"
Hoe ging het origineel ook al weer?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Briljant is die he!
Ken je ook die met:
"weet je wat ik wel zou willen ziiiiiiiiiiiiiiiiijn.... een kamer breed tapijt, een kamerbreed tapijt"
Kat of vis zou ik nog wel kunnen onderscheiden denk ikquote:
Yikes.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik hoor ze soms.
Bloemetjesgordijn toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe ging het origineel ook al weer?
Oh, ik dacht bij je vader aan zijn bed....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
hmm? nee, die dingen hangen hier bij mij aan bed en ik was ze vergeten weg te stoppen, en pa heeft daar op de kamer net wat schroeven moeten boren
dus ik weet niet of ie ze gezien heeft![]()
ja sex hebben de mijne ook nog, ik hoorde ze ook luid en duidelijk toen ik nog thuis woonde, of ze boeien hebben weet niet thoquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik hoor ze soms.
haha, ja ik snapte het al nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht bij je vader aan zijn bed....![]()
Vandaar de verwarring
Gelukkig heb ik een goede koptelefoon.quote:
En dan 20 x achter elkaar kijken en janken van het lachenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je wie ik graag zou willen zien? M'n zus.... he??
![]()
Ik zing dat altijd als ik een dikkemensenwinkelfolder doorkijk.quote:
Drie keerquote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben 3 x bij mijn ouders binnen gelopen toen ze bezig waren...
Toen mijn vader nog leefde dan he, anders zou het enigszins zorgwekkend zijn
Mijn mega obese buurvrouw loopt er altijd zo bij...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zing dat altijd als ik een dikkemensenwinkelfolder doorkijk.
Ik stik in mijn chips.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik 18 was en nog thuiswoonde (en mijn ex ook) had ik een schoonmoeder die het prachtig vond dat haar zoon nu sex had. Altijd heel blij de dag erna vertellen wat ze allemaal gehoord hadquote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Mss het volgende:
De muur tussen mijn slaapkamer bij mijn ouders en hun kamer is heel dun. Ik heb ze nooit gehoord. Zij mij wel![]()
Ik had tot nu toe steeds gozers met eigen huis.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Mss het volgende:
De muur tussen mijn slaapkamer bij mijn ouders en hun kamer is heel dun. Ik heb ze nooit gehoord. Zij mij wel![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en nog thuiswoonde (en mijn ex ook) had ik een schoonmoeder die het prachtig vond dat haar zoon nu sex had. Altijd heel blij de dag erna vertellen wat ze allemaal gehoord had
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Mss het volgende:
Loqi wat prachtig. Ik heb ooit eens mijn bed gesloopt, en toen moest ik een vriend van me vragen om het te komen maken. Die heeft zich ook doodgelachen. Mijn bed is -uiteraard- gefixt met bierkratten
dat is me gelukkig nog nooit overkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
1e keer een jaar of 8, ik had nog niet "helemaal" door wat ze deden.quote:
Mijn vriend heeft een eigen huis, maar wel huisgenoten en de muur tussen zijn slaapkamer en die van zijn buurmeisje is dun. Als zij zich in bed omdraait hoor ik dat. Zij heeft ons al vaak gehoordquote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe steeds gozers met eigen huis.
En dan nog betrapt worden.
Thefuckquote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en nog thuiswoonde (en mijn ex ook) had ik een schoonmoeder die het prachtig vond dat haar zoon nu sex had. Altijd heel blij de dag erna vertellen wat ze allemaal gehoord had
Dude, dan heb je echt wel serieus hulp nodig hoor...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi![]()
Ik heb teruggelezen, ik dacht hoeveel kan dat nou zijn vanaf 19.00u
Heb wel eens gehad dat we bezig waren, zij op de deur klopte terwijl m'n ex net richting hoogtepunt ging en dus riep "GA WEG" en dat zij terugriep "Ik ben thuis en ik hoor alles!" en daarna lachenquote:
Moeders heeft blijkbaar de sleutels.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een eigen huis, maar wel huisgenoten en de muur tussen zijn slaapkamer en die van zijn buurmeisje is dun. Als zij zich in bed omdraait hoor ik dat. Zij heeft ons al vaak gehoord.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, de balk die dwars door het bed loopt leunde op 2 dunne pootjes. Die waren helemaal kromgebogen. Nu leunen ze op bierkrattenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat ze er thuis om kunnen lachen, ik denk niet dat ze er over zullen beginnen tegen mij tho
![]()
bierkratten ja?
Wat de neuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat we bezig waren, zij op de deur klopte terwijl m'n ex net richting hoogtepunt ging en dus riep "GA WEG" en dat zij terugriep "Ik ben thuis en ik hoor alles!" en daarna lachen![]()
Libido-killer
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, de balk die dwars door het bed loopt leunde op 2 dunne pootjes. Die waren helemaal kromgebogen. Nu leunen ze op bierkratten
Dat heb ik eens gehad met mijn zusje, alleen stond de deur toen open omdat we toen we begonnen alleen thuis warenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat we bezig waren, zij op de deur klopte terwijl m'n ex net richting hoogtepunt ging en dus riep "GA WEG" en dat zij terugriep "Ik ben thuis en ik hoor alles!" en daarna lachen![]()
Libido-killer
Jezus!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Een vriendin van me heeft een ex waarvan de ouders hun dildo-hulpstukkencollectie op de overloop hadden staan in een glazen vitrine![]()
Kun je meteen zien waar mama/papa mee vermaakt wordt die avond![]()
![]()
Die jongen had tot z'n 18e achter z'n computer gezeten, ik was z'n eerste zoenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dude, dan heb je echt wel serieus hulp nodig hoor...
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Een vriendin van me heeft een ex waarvan de ouders hun dildo-hulpstukkencollectie op de overloop hadden staan in een glazen vitrine![]()
![]()
Wat de neuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Kampers?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die jongen had tot z'n 18e achter z'n computer gezeten, ik was z'n eerste zoen. Dus ik denk dat ze al heel blij was dat hij uberhaubt een sociaal leven had
.
Hele familie was zo. Waren we een weekje met de hele familie in huis. Tja, op den duur toch geil, wij aan de gang. Bleek dat zijn kleine neefje aan de deur stond te luisteren en toen we beneden kwamen was de hele familie aan het bespreken waar we mee bezig waren geweest.. Inclusief opa en oma
That's just wrongquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Huuuu.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die jongen had tot z'n 18e achter z'n computer gezeten, ik was z'n eerste zoen. Dus ik denk dat ze al heel blij was dat hij uberhaubt een sociaal leven had
.
Hele familie was zo. Waren we een weekje met de hele familie in huis. Tja, op den duur toch geil, wij aan de gang. Bleek dat zijn kleine neefje aan de deur stond te luisteren en toen we beneden kwamen was de hele familie aan het bespreken waar we mee bezig waren geweest.. Inclusief opa en oma
Thefuque ;oquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi![]()
Ik heb teruggelezen, ik dacht hoeveel kan dat nou zijn vanaf 19.00u
NIET!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Nee, bijzonder welgesteld zelfs. Gewoon niet helemaal goed denk ikquote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kampers?
Oh nee, die heten tegenwoordig "travellers" toch?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik had een nogal loslippige studiegenote die vertelde dat ze haar dildo's altijd in de vaatwasser deed om "uit te koken"![]()
En toen vroeg ze 4 weken later of ik een keer bij haar bleef eten, uhmmmmm, NEE!
Ew.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik had een nogal loslippige studiegenote die vertelde dat ze haar dildo's altijd in de vaatwasser deed om "uit te koken"![]()
En toen vroeg ze 4 weken later of ik een keer bij haar bleef eten, uhmmmmm, NEE!
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
hij is vast een hit op familiefeestjesquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
De vader van mijn vriend heeft een vrouw die 3 jaar ouder is dan mijn vriend. En die is altijd vol trots te vertellen hoe ze in de sexclub rond liepen te paraderen en hoe er dan andere mannetjes zich afrukten op zijn vrouwtje en hij bezig was met andere wijven
Ik was 16 toen ik het voor het eerst hoorde, wist niet waar ik moest kijkenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh my god.... echt, daar schaam je je toch kapot voor...
Dat is de grap, heel zijn familie is zoquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
hij is vast een hit op familiefeestjes![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens mensen na een beroerte in behandeling die iets ontremd zijn in wat ze zeggen.
Heb nu een kunstschilder in behandeling die vroeg of het kwaad kon met meerdere vrouwen tegelijkertijd bezig te zijn![]()
Hij gaat regelmatig naar orgietjes vertelde hij toen. Ik heb maar medisch accoord gegeven en het zo in mijn status geschreven, LOL
Negersquote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is de grap, heel zijn familie is zoHij GELUKKIG niet. Hij is ook de enige van de familie die niet blowt op een verjaardag
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens mensen na een beroerte in behandeling die iets ontremd zijn in wat ze zeggen.
Heb nu een kunstschilder in behandeling die vroeg of het kwaad kon met meerdere vrouwen tegelijkertijd bezig te zijn![]()
Hij gaat regelmatig naar orgietjes vertelde hij toen. Ik heb maar medisch accoord gegeven en het zo in mijn status geschreven, LOL
Mijn vriend is half Nederlands, half Kroatisch, maar dit is dus de Nederlandse kantquote:
Ik heb een collega die vind dat ik feitelijk nog maagd ben omdat ik het nog nooit met een neger heb gedaanquote:
He, jammer...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend is half Nederlands, half Kroatisch, maar dit is dus de Nederlandse kant
En nu hebt je AIDS, EINZ!!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een collega die vind dat ik feitelijk nog maagd ben omdat ik het nog nooit met een neger heb gedaan. "doe het nou eens met een neger joh, zodra je het doet weet je wat ik bedoel"
Mijn god wat zal dat kind een hoop tijd kwijt geweest zijn aan bidden toen ze bij jou stage liepquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooiste was nog dat mijn extra-über-erge Gristelijke stagiaire er toen bij zat
Mixje van de eerste tweequote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, jammer...
Tokkies/kampers/nieuw geld?
Alleen veiligquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn god wat zal dat kind een hoop tijd kwijt geweest zijn aan bidden toen ze bij jou stage liep
Mijn god ook echtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn god wat zal dat kind een hoop tijd kwijt geweest zijn aan bidden toen ze bij jou stage liep
Geef hem een doos tissues!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
FUCK mijn broertje is morgen jarig en heb nog geen cadeau
X-box punten?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
FUCK mijn broertje is morgen jarig en heb nog geen cadeau
Die kwam de biechtstoel niet meer uit johquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn god ook echt![]()
Sterker nog, ik hoorde vandaag van een patiënte van me (die gelooft dat haar aangeboren handicap weg gaat door te bidden... ze zit nu in een electrische rolstoel en gelooft weer te gaan lopen) dat mijn stagiaire aan haar had gevraagd naar welke kerk zij ging, zodat ze door de weeks ook naar kerk kon in de buurt van haar stageplaats
Nķg beterquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef hem een doos tissues!EINZ!
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kwam de biechtstoel niet meer uit joh
Doen gereformeerden dat ook?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kwam de biechtstoel niet meer uit joh
werkstress uiten en onzin uitkramen, heeeeeeerlijkquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef hem een doos tissues!EINZ!
Hij heeft pas zijn X-box geslooptquote:
Weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag de fysiotherapiestagiar laten uitzoeken waar mensen allemaal "anal leakage" van kunnen hebben![]()
Gewoon, omdat het kan
Des te leuker, als de rest van het gezelschap hem wel begrijptquote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nee hij heeft ADD en dan snapt ie de garp niet
[..]
Hij heeft pas zijn X-box gesloopt
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag de fysiotherapiestagiar laten uitzoeken waar mensen allemaal "anal leakage" van kunnen hebben![]()
Gewoon, omdat het kan
Katholieken kunnen gewoon een aflaat kopen, of hun neefje van 1,5 jaar uit lenen om in natura mee te "betalen"quote:
Hij moet het maandag inleveren bij mequote:
I love youquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij moet het maandag inleveren bij me
quote:
Wat was het onderzoeksresultaat?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon, omdat het kan
Morgen moettie het pas inleverenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat was het onderzoeksresultaat?
Shit, ik kan de hele dag niet meelezen!quote:
Ik kan de hele dag niet mee posten, dus no problemquote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Shit, ik kan de hele dag niet meelezen!
Onze messiasquote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ivo Niehe bij P&W, bemoeit zich nu ook al met de wereldeconomie
Precies... that makes me a sad panda...quote:
Ik heb net mijn webcamgeschiedenis doorgekeken en ik heb echt teveel van dit soort foto's, ik heb echt geen levenquote:
good night, don't let the bed bugs bitequote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Let it be noted: 23:12... ik ga slapen![]()
nightnight!!
Jij had toch die kutbuuf? Ik zeg doen!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben er nog.
Wilde gaan stofzuigen, maar geloof dat dit er niet echt een goed tijdstip meer voor is
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zei trusten tegen degenen die gaan slapen
Ik zeg altijd maar zo, soms moet je iets doen gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben er nog.
Wilde gaan stofzuigen, maar geloof dat dit er niet echt een goed tijdstip meer voor is
ja maar burenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, soms moet je iets doen gewoon omdat het kan
Nope, ik wou alleen als ze kip hadden en anders nixquote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Kwam je vent nog met die kapsalon aanzetten gisteren trouwens?
Heeft 'ie het nog wel goed gemaakt???quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nope, ik wou alleen als ze kip hadden en anders nixEn ze hadden geen kip meer. Hij kwam ook pas om half 3 aankakken dus hij mocht anders die kapsalon sowieso in zn linkerneusgat proppen.
Mannen die midden in de nacht komen aankakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nope, ik wou alleen als ze kip hadden en anders nixEn ze hadden geen kip meer. Hij kwam ook pas om half 3 aankakken dus hij mocht anders die kapsalon sowieso in zn linkerneusgat proppen.
Ik was niet echt boos, ik slaap ook prima alleenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft 'ie het nog wel goed gemaakt???
Mannen zijn in het algemeen al eenvoudige levensvormen, maar mijn manager zit echt op amoebe-niveau, BLOBquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las trouwens over je vergadering! Klote man, maar nu weten ze wel hoe serieus het is. En echt weer iets voor een man om te denken dat het probleem prive ligt
Muts, je moet natuurlijk gewoon boos doen! Zo sleep je de leukste cadeautjes eruitquote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was niet echt boos, ik slaap ook prima alleenEn hij moest vandaag om 10 uur weer werken
HEULE simpele levensvormen jaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Muts, je moet natuurlijk gewoon boos doen! Zo sleep je de leukste cadeautjes eruit
Briefje bij zijn kussen leggen wat voor nagellak je nog "nodig" hebt bijvoorbeeld
NEINZ!!! Nakend natuurlijk!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef BGTes het volgende:
Heel erg laat douchen en dan met alleen een t-shirt aan onder de dekens kruipen
Ik zeg doenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HEULE simpele levensvormen ja
Bwhehehe owja shit, why do I suck at this?
Net zat ik op de laptop nagellakkies te kijken. Vraagt ie: "Wat doe je? Nagellak kijken zeker?" Ik zo: "Heulemaal niet" Zegtie: Oh, wilde mn cc al aangooien
"
Ik vind 's ochtends douchen zonde van mijn slaaptijdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan niet in je geluk delen, ik ben ene duidelijke ochtenddouchert
Jij hebt nog veel te leren.\Je moet maar naar SQ en mij luisteren, wij zijn volgens mij zo'n beetje de oudsten (!!! hehehe) in dit topicquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HEULE simpele levensvormen ja
Bwhehehe owja shit, why do I suck at this?
Net zat ik op de laptop nagellakkies te kijken. Vraagt ie: "Wat doe je? Nagellak kijken zeker?" Ik zo: "Heulemaal niet" Zegtie: Oh, wilde mn cc al aangooien
"
Of nakend jaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEINZ!!! Nakend natuurlijk!
Ah, dank voor deze inhoudelijken post, dankquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
BBQ, gereformeerden doen niet biechten hoor.
En ik maar denken dat jullie opeens zo stil zijn, geeft Firefox niet van die getalletjes dat jullie iets gepost hadden.
Volgens mij is dat de eerste vandaagquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dank voor deze inhoudelijken post, dank
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren.\Je moet maar naar SQ en mij luisteren, wij zijn volgens mij zo'n beetje de oudsten (!!! hehehe) in dit topic
Oeh, ruikt ie ook nog zo lekker naar je vent?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Of nakend jaMaar ik heb zo'n lekker groot t-shirt van de meneer
Als ik 's avonds douche, staat mijn haar de volgende dag in hele rare standen en da's dan niet meer goed te krijgen... bovendien ga ik ervan hyperenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vind 's ochtends douchen zonde van mijn slaaptijd
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dank voor deze inhoudelijken post, dank
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de eerste vandaag
quote:
volgende maand 29quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
[..]
Oeh, ruikt ie ook nog zo lekker naar je vent?
Want zonder douchen hyper jij niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik 's avonds douche, staat mijn haar de volgende dag in hele rare standen en da's dan niet meer goed te krijgen... bovendien ga ik ervan hyperen
Gewoon 20 selecteren en dan zeggen dat jij niet kan kiezenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik gaat er een goed voor zitten. Ik kan alleen nooit kiezen
9 is veul te weinig!
Jaaaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
[..]
Oeh, ruikt ie ook nog zo lekker naar je vent?
Aah dat is idd lastig dan. Maar ik heb haar tot halverwege mijn rug, ging dat maar eens een andere richting op dan benedenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik 's avonds douche, staat mijn haar de volgende dag in hele rare standen en da's dan niet meer goed te krijgen... bovendien ga ik ervan hyperen
Ik douch soms 'sochtends EN 'savondsquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm, nee niet zo eigenlijk, been een soort van Slothhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want zonder douchen hyper jij niet?
Hier niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmm, nee niet zo eigenlijk, been een soort van Slothhhhhhhhhhhhhhhhhh
(Sid de Sloth, van Ice Age)
Korte droge geblondeerde krullenbos hierquote:Op woensdag 9 november 2011 23:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
JaaaBoss Bottled, mjam
[..]
Aah dat is idd lastig dan. Maar ik heb haar tot halverwege mijn rug, ging dat maar eens een andere richting op dan beneden
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgende maand 29![]()
Maar SQ is al 30
Ik ben rustiger dan ik hier lijktquote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier niet hoor
En volgens mij op het werk ook niet als ik je verhalen zo hoor
Altijd als ik klaag over mijn krullen zeggen mensen: "Maar krullen zitten toch altijd goed?"'quote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Korte droge geblondeerde krullenbos hier
Décčmbre 22quote:
Maar Puckzzz is een geile jonge hond, da's andersquote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Puckz ist oudste hoor
Ugh rugpijn. Alles doet pijn
Bij mij is het juist andersom.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben rustiger dan ik hier lijkt
Vraag maar aan Debster, Lindy of SQ
quote:
Ja precies...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Altijd als ik klaag over mijn krullen zeggen mensen: "Maar krullen zitten toch altijd goed?"'De ontwetendheid
Aahwquote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Puckz ist oudste hoor
Ugh rugpijn. Alles doet pijn
Ja van die klotekrukken en van het hele dag zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar Puckzzz is een geile jonge hond, da's anders
Rugpijn? Houdt niet op bij jou he...
Nog dichter op de kerst!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik moest eigenlijk de 22e geboren worden maar ik bleef nog ff een daggie zitten
van de bank afdonderen? Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja van die klotekrukken en van het hele dag zitten
En van de bank afdonderen, dan jezelf omhooghijsen via de bank en dan heel hard KRRRRRRRRRRRT in je rug horen is ook niet goed volgens mij
JWZquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nog dichter op de kerst!
Wel lastig met vieren, maar verder wel gezellig.
Steenbokjes FTW
Broekiesquote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgende maand 29![]()
Maar SQ is al 30
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
I haz a sad
BFF is u 6 weken opgenomen en gaat nog steeds niet echt beter.... Ik heb haar al bijna een maand niet gezien en ze wil nog steeds niemand zien ook ....
Ik weet niet meer wat ik voor haar kan doen...
Kutzooi.
Sorry voor het onderbreken van het topic, als het nog gaande was....
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
I haz a sad
BFF is u 6 weken opgenomen en gaat nog steeds niet echt beter.... Ik heb haar al bijna een maand niet gezien en ze wil nog steeds niemand zien ook ....
Kutzooi.
Oh sterktequote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
I haz a sad
Kutzooi.
Ah da's naar Lindy... je kunt er ook niet zijn dan voor haar. Dat moet vast heel hulpeloos voelen. Denk dat je nu ook niks kan doen, als ze bezoek af houdt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
I haz a sad
Kutzooi.
Ik spreek haar alleen via whatsapp... En ik weet dat ze lliever met rust gelaten wil worden, maar eens in de 4-5 dagen houd ik het niet meer en laat ik toch wat horen...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Sterkte, ik heb dat ook met mijn vriendin, wilt ook geen bezoek enzo. Maar die spreek ik gelukkig nog op msn. *knuffel*
December feestmaandquote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JWZEn het ergste is nog dat ik een zusje heb dat op de 12e jarig is, een goede vriendin van ons de 22e,
zijn beste vriend de 24e en de 25e is ons jubileum
Echt waar? Ik zou juist denken dat het veel langer zou voelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah da's naar Lindy... je kunt er ook niet zijn dan voor haar. Dat moet vast heel hulpeloos voelen. Denk dat je nu ook niks kan doen, als ze bezoek af houdt.
Brief sturen wellicht?
En verder doet de tijd soms ook wonderen. 6 weken lijkt lang, maar als je opgenomen bent voelt het soms aan als veel korter
Ja ik weet het, maar soms als je die studenten ziet hier, voel ik me oudquote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Broekies
En krullen sucken, qua onderhoud. En grijs zijn suckt ook
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah da's naar Lindy... je kunt er ook niet zijn dan voor haar. Dat moet vast heel hulpeloos voelen. Denk dat je nu ook niks kan doen, als ze bezoek af houdt.
Brief sturen wellicht?
En verder doet de tijd soms ook wonderen. 6 weken lijkt lang, maar als je opgenomen bent voelt het soms aan als veel korter
Wou wat pakken en rolde zo van de bankquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van de bank afdonderen? Hoe doe je dat dan?
Ja, je voelt je zo machteloos. Tenminste, dat heb ik. En die ontwetendheid is ook killing. Dat je niet aan dr kan zien of aan dr stem kan horen hoe het écht gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik spreek haar alleen via whatsapp... En ik weet dat ze lliever met rust gelaten wil worden, maar eens in de 4-5 dagen houd ik het niet meer en laat ik toch wat horen...
Ik vind het zo kut voor d'r..
Ligt er ook wel aan of je er gedwongen zit enzo en met wat voor reden,quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zou juist denken dat het veel langer zou voelen.
Dan zit er niks anders op dan een beschermingspak all over, vergeet je helm erbij nietquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wou wat pakken en rolde zo van de banklandde wel zacht maar was wel ff een opdonder voor rug en knie.
Mijn haar is donkerbruin, dus dat grijs is zķ obvious! En het begon al op m'n 17equote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar soms als je die studenten ziet hier, voel ik me oud
En grijs
Zat ik ook al aan te denken iddquote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan een beschermingspak all over, vergeet je helm erbij niet
[ afbeelding ]
Dat is ook wel echt shit voor je rug. Het lijkt me ook niet echt bevordelijk voor je rug als je een groot deel van de dag liggend doorbrengt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wou wat pakken en rolde zo van de banklandde wel zacht maar was wel ff een opdonder voor rug en knie.
En hoeveel flesjes heb je?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat lakken die barielles kut. alsof je stopverf op je nagels smeert
Ja bij mij ook.. alleen heel ongelijk en stom (heb asblond haar, dus dan lijkt het helemaal zo suffig grijs-wit-assig....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn haar is donkerbruin, dus dat grijs is zķ obvious! En het begon al op m'n 17e
Lindy:*
Wat apart zeg! Nooit bij stilgestaan eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan of je er gedwongen zit enzo en met wat voor reden,
Maar als je helemaal vast zit, op psychisch vlak, kunnen de weken omvliegen.
Naja liggend, ik zit voornamelijk, maar aangezien alles na een tijdje pijn doet en niet zoveel beweegt ben ik er dus een beetje klaar meequote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt shit voor je rug. Het lijkt me ook niet echt bevordelijk voor je rug als je een groot deel van de dag liggend doorbrengt.
Ja da's absoluut niet goed nee... moet ook niet te lang duren Dico...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt shit voor je rug. Het lijkt me ook niet echt bevordelijk voor je rug als je een groot deel van de dag liggend doorbrengt.
Eentje die dan ook een beetje goed kan masserenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja da's absoluut niet goed nee... moet ook niet te lang duren Dico...
Anders regel ik persoonlijk een verwijzing voor een revalidatiearts
Haha heb ik ook altijd last van als ik dat kijkquote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef Diconnected het volgende:
Zit LA Ink te kijken, nu wil ik echt een tat
Ohh sorry ik dacht dat je moest liggen. Maar begrijp het heel goed dat je er klaar mee bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja liggend, ik zit voornamelijk, maar aangezien alles na een tijdje pijn doet en niet zoveel beweegt ben ik er dus een beetje klaar mee
Het ligt dus niet aan mij?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat lakken die barielles kut. alsof je stopverf op je nagels smeert
Bij je vriendin (die met de hersenaandoening toch?) is het natuurlijk weer even een ander verhaal. Informatieverwerking zal wel trager en met errors verlopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat apart zeg! Nooit bij stilgestaan eigenlijk.
Mijn vriendin heeft moeite met dingen onthouden en elke keer als ze aan haar moeder vraagt hoelang ze al in het ziekenhuis ligt, zegt die: "Twee weken". en ze ligt er al sinds april
Bwhehehe die denken dat je gek geworden bentquote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wil ik op facebook al bijna 'goeden tip!' neerzetten bij mensen die heel niet op fok zitten.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wil ik op facebook al bijna 'goeden tip!' neerzetten bij mensen die heel niet op fok zitten.
Masserende fysio's moet je mijden als de pest, serieus... dat zijn de baggeraars uit het vakquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eentje die dan ook een beetje goed kan masseren
Awh lieverdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn schatten
Ik zit hier even een potje keihard te jenken en mijn BFF er van te overtuigen dat het goed gaat mert mij....
Kakzooi.
Ja klopt inderdaad. Ze moet nu als ze uit het ziekenhuis begeleid gaan wonen. Maar ik weet er maar heel weinig vanaf omdat ik haar zo weinig spreek.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij je vriendin (die met de hersenaandoening toch?) is het natuurlijk weer even een ander verhaal. Informatieverwerking zal wel trager en met errors verlopen.
Wel ene naar verhaal hoor... ook voor haar, misschien kan een revalidatiearts nog wat betekenen. Bijv. ergotherapie om iets meer vaardigheden in te slijpen, zodat ze iets meer zelf kan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe die denken dat je gek geworden bent
Och, lieve Lin!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn schatten
Ik zit hier even een potje keihard te jenken en mijn BFF er van te overtuigen dat het goed gaat mert mij....
Kakzooi.
Ik had een hele goeden 2jaar geleden, echt een hottie enzo. En goed in z'n vak en massages. Maar toen hoorde ik dat ie al getrouwd was en 2 kids. Hij was 22quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Masserende fysio's moet je mijden als de pest, serieus... dat zijn de baggeraars uit het vak![]()
Waarom overtuigen als het niet zo is, muppet. Gewoon eerlijk zijn, daar heeft ze het meest aan. Ze kent jou denk ik ook wel goed genoeg om te weten dat je nu uit je nekje lult damequote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn schatten
Kakzooi.
Ohhhh, maar 9!quote:
als het je bff is hoef je toch niet te jokken? Meissie tochquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn schatten
Kakzooi.
Ach moppie tochquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn schatten
Kakzooi.
Ik ken het verhaal natuurlijk niet, maar bij zulke jonge mensen is het wel erg zonde als je metene de handdoek in de ring gooit en geen behandelingen meer gaat proberen. Maar goed, naar is het zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Ze moet nu als ze uit het ziekenhuis begeleid gaan wonen. Maar ik weet er maar heel weinig vanaf omdat ik haar zo weinig spreek.
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 9 november 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, op een totaal van... 414 valt dat best mee!!!
Zo goed was die niet, want je knie is nu naar zijn grootjequote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had een hele goeden 2jaar geleden, echt een hottie enzo. En goed in z'n vak en massages. Maar toen hoorde ik dat ie al getrouwd was en 2 kids. Hij was 22
Ik weet alleen dat ze een hersenontsteking/ziekte heeft, waar niet heel veel over bekend is? Ik zal haar de volgende keer dat ik haar spreek weer even vragen hoe het heet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal natuurlijk niet, maar bij zulke jonge mensen is het wel erg zonde als je metene de handdoek in de ring gooit en geen behandelingen meer gaat proberen. Maar goed, naar is het zeker.
Ahhhh, nice!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen, bb wordt ongeduldig...![]()
Neucken?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen, bb wordt ongeduldig...![]()
Hersenaandoeningen zijn mijn specialisme, vandaar dat ik het nooit kan laten me ermee te bemoeienquote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze een hersenontsteking/ziekte heeft, waar niet heel veel over bekend is? Ik zal haar de volgende keer dat ik haar spreek weer even vragen hoe het heet.
Niemand kan er wat aan doen dat mijn knie zo naar de klote is...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo goed was die niet, want je knie is nu naar zijn grootje
Ik vertrouw geen fysio's die masseren, punt
(beroepsdeformatie)
Hahaha logisch hoor. Ik vind het wel fijn om iemand te spreken die er verstand van heeftquote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hersenaandoeningen zijn mijn specialisme, vandaar dat ik het nooit kan laten me ermee te bemoeien
Weet ik wel meissie,was ook een beetje kort door de bocht, maar masseren heeft gewoon enkel heel erg korte termijn nut, geen enkel andere toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niemand kan er wat aan doen dat mijn knie zo naar de klote is...
Als je vragen hebt kun je altijd terecht in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha logisch hoor. Ik vind het wel fijn om iemand te spreken die er verstand van heeft
Kapitein Roodpunterquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je vragen hebt kun je altijd terecht in ieder geval
Bwhehehe die klinkt dan weer ranzigquote:
Rancid is my middle namequote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe die klinkt dan weer ranzig
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_fietspad_aan__.html
![]()
![]()
Nee okay, maar wel lekker voor m'n rug zo'n massagequote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet ik wel meissie,was ook een beetje kort door de bocht, maar masseren heeft gewoon enkel heel erg korte termijn nut, geen enkel andere toegevoegde waarde.
Hoop dat je alleen goed aan jezelf gaat denken en ook aan de lange termijn, want je moet het natuurlijk nog lang met je pootje doen
Nog niet gedaan idd..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom overtuigen als het niet zo is, muppet. Gewoon eerlijk zijn, daar heeft ze het meest aan. Ze kent jou denk ik ook wel goed genoeg om te weten dat je nu uit je nekje lult dame
Zeg gewoon dat het even kut is, maar dat ook jij ermee bezig gaat en dat het de goede kant op gaat binnenkort. Want dat is ook zo toch? Consultje psych etc
(indien nog niet gedaan, snel gaan doen)
quote:
Ja vind ik ook... wel een goeie vader, echt lief!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wel een beetje jammer dat de gemeente niks wil bijdragen
Lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hee hallo! Hoe was je cola?
Ja, maar als het je BFF is die in opname is al 6 weken.....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het je bff is hoef je toch niet te jokken? Meissie toch
Nee!quote:
Mutsjequote:
Vrijdagquote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee!Voor wanneer staat de volgende gepland?
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar als het je BFF is die in opname is al 6 weken.....
Dan valt het hier vast alles mee.
Sorry voor de ego-posts.....
Goeien plan!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mutsje
Wanneer ga je het doen? Vrijdag? Kun je het mooi vieren in hetw eekend dat je zo'n bikkel bent dat je dat gedaan hebt, that feels good!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |