Super massive black holequote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Betekent dat als ik er in ga, ik er nooit meer uitkom?
haha ja, maar aan dat in combi met boeien wil ik niet zo denkenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ach je vader heeft jou ook ooit gemaakt
haha, nee mams was er ook, wieso?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Loqi: is je vader gescheiden/weduwnaar met nieuwe vriendin ofzo?
And proudquote:
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQquote:
Midlifecrisis?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha ja, maar aan dat in combi met boeien wil ik niet zo denken
[..]
haha, nee mams was er ook, wieso?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQ
Is ook heul belangrijk.quote:
nee ook niet, helemaal geen redenen om hem er ook een set te geven als je dat wil zeggenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kip is best lekker...gemarineerd op een spiesje op de BBQ
Kan ook kat zijn! Einz!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanavond dagschotel van de Indonees hier (danw eet je niet wat je krijgt), ik dacht dat ik kip had, was het vis...
Wel lekker, maar beetje een klap in je bek als je denkt dat het kip is
Nou, je ziet het niet zo vaak, als mensen al volwassen kids hebben, dat ze dat soort dingen ineens gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee ook niet, helemaal geen redenen om hem er ook een set te geven als je dat wil zeggen![]()
Briljant is die he!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kiphet meest veelzijdige stukje vis, kaas!
hmm? nee, die dingen hangen hier bij mij aan bed en ik was ze vergeten weg te stoppen, en pa heeft daar op de kamer net wat schroeven moeten borenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, je ziet het niet zo vaak, als mensen al volwassen kids hebben, dat ze dat soort dingen ineens gaan doen.
Ach, laat ze, lekker sexpret, is toch leuk voor ze
De mijne wel, ik hoor ze soms.quote:
Weet je wie ik graag zou willen zien? M'n zus.... he??quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Briljant is die he!
Ken je ook die met:
"weet je wat ik wel zou willen ziiiiiiiiiiiiiiiiijn.... een kamer breed tapijt, een kamerbreed tapijt"
Hoe ging het origineel ook al weer?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Briljant is die he!
Ken je ook die met:
"weet je wat ik wel zou willen ziiiiiiiiiiiiiiiiijn.... een kamer breed tapijt, een kamerbreed tapijt"
Kat of vis zou ik nog wel kunnen onderscheiden denk ikquote:
Yikes.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik hoor ze soms.
Bloemetjesgordijn toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe ging het origineel ook al weer?
Oh, ik dacht bij je vader aan zijn bed....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
hmm? nee, die dingen hangen hier bij mij aan bed en ik was ze vergeten weg te stoppen, en pa heeft daar op de kamer net wat schroeven moeten boren
dus ik weet niet of ie ze gezien heeft![]()
ja sex hebben de mijne ook nog, ik hoorde ze ook luid en duidelijk toen ik nog thuis woonde, of ze boeien hebben weet niet thoquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik hoor ze soms.
haha, ja ik snapte het al nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht bij je vader aan zijn bed....![]()
Vandaar de verwarring
Gelukkig heb ik een goede koptelefoon.quote:
En dan 20 x achter elkaar kijken en janken van het lachenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je wie ik graag zou willen zien? M'n zus.... he??
![]()
Ik zing dat altijd als ik een dikkemensenwinkelfolder doorkijk.quote:
Drie keerquote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben 3 x bij mijn ouders binnen gelopen toen ze bezig waren...
Toen mijn vader nog leefde dan he, anders zou het enigszins zorgwekkend zijn
Mijn mega obese buurvrouw loopt er altijd zo bij...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zing dat altijd als ik een dikkemensenwinkelfolder doorkijk.
Ik stik in mijn chips.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben 3 x bij mijn ouders binnen gelopen toen ze bezig waren...
Toen mijn vader nog leefde dan he, anders zou het enigszins zorgwekkend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |