Die is helaas niet te vinden op IMDb.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik en mijn ouders, mijn ouders en ik
Geeft niet, ze zijn allebei foutquote:Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Gillingham het volgende:
Ai, volgens mij haal ik Das Weisse Band en Faust door elkaar.
Nee hoor, hij staat niet als Narnia 1 op IMDbquote:Op donderdag 10 november 2011 14:42 schreef picodealion het volgende:
Maar ik ben bang dat het punt voor jou is.
Inderdaad, dat ik alleen The Rock zeker wist, valt mij ook tegen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef picodealion het volgende:
Nergens voor nodig, al die vraagtekens.
Mijn fout, maar sportief van je.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef picodealion het volgende:
Niet dat ik het dan wel had geweten, maar ik heb de naam gezien. Ik wacht wel even tot de volgende.
Jup.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef picodealion het volgende:
Is dat een raam?![]()
A Beautiful Mind?![]()
Netjes.quote:
Dat vond ik zelf ook wel eigenlijkquote:
In de lijn van A Beautiful Mind, in die film is ook een scene met dat op ruiten wiskundige formules maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef RanTheMan het volgende:
wel een beetje jammer dat ik daar een oude versie van "free Mind" mind mapping software spot...
Je doelt op Tower Heist neem ik aan? (Murphy, Stiller en wie Aslan dan ook doet..)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem nog drie films van de regisseur van de film waarin een ezel, een leeuw en nog een leeuw een roof beramen.
Wel de goede inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je doelt op Tower Heist neem ik aan? (Murphy, Stiller en wie Aslan dan ook doet..)
Geen idee van wie die is.
Gillingham +1quote:
quote:
Fair enough.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Die tweede is Troublemaker Studios, maar die eerste.....
quote:
Terminator dacht ik inderdaad, ivm dat samensmelten, producent had ik echter niet geweten.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
de THX intro van Terminator 2.
Dat is goed.quote:
quote:
Trivia van welke filmquote:At the beginning of the film, the young pilots and officers dialogues are voiced-over by the actors playing their older counterparts.
quote:According to film editor Joel Cox, director, a notoriously quick director, would routinely film as many as 35 to 40 set-ups in a single day.
quote:Originally Sean Connery was supposed to play Jerry O'Neil and Jack Nicholson was supposed to play Tank Sullivan.
quote:In the film, the four astronauts appear together on The Tonight Show with Jay Leno. To promote the film, they all appeared together on the same show.
Jupquote:
Eén woord klopt.quote:
Ik kreeg klachten dat ze te makkelijk waren.quote:Ze worden steeds moeilijker.
Stand November 2011:quote:
Ah, gelukkig ken ik de titel ook niet eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Gillingham het volgende:
Ik kreeg klachten dat ze te makkelijk waren.
Dat klinkt als een metalband.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Fetus Death General Zeppelin?
Ze worden steeds moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |