Behalve dat het helemaal niks met de Wildcat te maken heeft.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:05 schreef Moonlighter het volgende:
Tebow doet mij een beetje aan Vince Young in zijn eerste jaar denken.
Teams weten nog niet goed wat ze van hem kunnen verwachten.
ik geef hem nog 2 a 3 weken en dan wint hij geen wedstrijd meer.
Het is eigenlijk een nieuw soort wildcat wat de broncos spelen.
Allemaal leuk en aardig nu, maar over 3 weken werkt dat niet meer.
en gelukkig weten we dan van die 2 wel, vooral Barkley word echt een bust IMOquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef Moonlighter het volgende:
Voor de Broncos is dit eigenlijk heel slecht.
Was lekker met een 3-13 record geeindigd en dan had je een kans op een Luck of Barkley gehad.
Tebow gaat never nooit een Lombardi trophy winnen IMO![]()
quote:The second fact More and more teams in college football are playing spread offenses where the quarterback is not classically trained. Hes not taught to drop back, read coverage, go through a progression, then deliver a pass. More and more quarterbacks are ridiculously gifted athletes whose role is to be the sixth skill player on the field, with both his arm and primarily his legs.
Niemand in de NFL speelt de zone - read option, net zoals 2 jaar (?) terug niemand de wildcat speelde. Werkte goed voor een tijdje, totdat de defenses erop aangepast zijn en blijkt dat dit soort college systemen niet effectief zijn in de NFL. Ends en LB's zijn te snel/sterk/groot en je wilt ook niet dat je 15x geraakt wordt in een wedstrijd, dat houdt hij geen seizoen vol. Kijk ook naar bijvoorbeeld Vick als scrambling QB met al z'n blessures door runningplays.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Behalve dat het helemaal niks met de Wildcat te maken heeft.....
Een zone - read option is echt HEEL wat anders dan een Wildcat play
[..]
en gelukkig weten we dan van die 2 wel, vooral Barkley word echt een bust IMO
Ze konden toch nooit meer onder de Colt eindigen. Zelfs niet met 3-13.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef Moonlighter het volgende:
Voor de Broncos is dit eigenlijk heel slecht.
Was lekker met een 3-13 record geeindigd en dan had je een kans op een Luck of Barkley gehad.
Tebow gaat never nooit een Lombardi trophy winnen IMO![]()
Ik ben het niet eens over Barkley, maar dat is een andere discussie (ben erg benieuwd hoe hij het morgen doet tegen de Ducks, het is zijn laatste kans om wat leuks te laten zien op national tv).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Behalve dat het helemaal niks met de Wildcat te maken heeft.....
Een zone - read option is echt HEEL wat anders dan een Wildcat play
[..]
en gelukkig weten we dan van die 2 wel, vooral Barkley word echt een bust IMO
Tiki had ook een mooie column
http://thexlog.com/201111(...)2%80%99s-tebow-time/
[..]
Toch nu een td van tb. nice run blount.quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef Dos37 het volgende:
Begin straks bij Packers - TB al verwacht ik dat het snel geen wedstrijd meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |