Michael Bush is ook gewoon een fucking heldquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef popolon het volgende:
Bush blijft gewoon rennen.Met zelfs 4-5 hebben de Chargers nog alle kansen in de divisie.
Als de Broncos onverhoopt zouden winnen zondag in Arrowhead is het weer een ouderwetse teringzooi in de AFC West.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef popolon het volgende:
Bush blijft gewoon rennen.Met zelfs 4-5 hebben de Chargers nog alle kansen in de divisie.
Peyton Manning inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef PackerNation het volgende:
Lijkt me duidelijk wie dit seizoen MVP word
quote:If Fred Jackson's(notes) looking for some extra motivation for this weekend's game against the Dallas Cowboys, he can always remember the fact that Jerry Jones tore down his childhood home.
In fairness to Jones, this happened way before he ever knew of Fred Jackson, and a lot of other peoples' homes suffered the same fate. See, Jones needed someplace to build his new stadium, and that happened to be the site of Fred Jackson's old neighborhood.
Eigenlijk zouden alle teams verplicht buiten moeten spelen. De elementen geven de sport een extra beetje romantiek. Vooral in november/december/januari.quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef popolon het volgende:
Ik verwacht niet veel van Detroit deze week, het koude Soldier Field is niks voor dome teams.
Agree. Dome teams zijn een beetje gay.quote:Op zondag 13 november 2011 16:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle teams verplicht buiten moeten spelen. De elementen geven de sport een extra beetje romantiek. Vooral in november/december/januari.
Bills zijn ook wakker, 7-21 nu.quote:Op zondag 13 november 2011 19:45 schreef Dos37 het volgende:
De tering zeg wat gaat dat gemakkelijk voor Dallas. Al 0-21
Wowquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef zjroentje het volgende:
Wat een catch van Baldwin. Alleen klote van de penalty.
Zolang ze er resultaat mee boeken lijkt mij wel en ik zie op dit moment niet in waarom niet, Broncos hebben HEEL veel problemen en dat is echt niet alleen QB. WR/RB laten ballen vallen, Oline is gatenkaas, D is ook niet bijster goed.quote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de Broncos nou echt van plan om de toekomst in te gaan met Tebow en deze offense. Ik geloof er echt geen bal van.
Het is wachten totdat de Chiefs de leiding nemen en de Broncos wel moeten passen. Beide offenses doen gewoon pijn aan de ogen.....quote:Op zondag 13 november 2011 20:21 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de Broncos nou echt van plan om de toekomst in te gaan met Tebow en deze offense. Ik geloof er echt geen bal van.
Goede jinxquote:Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het is wachten totdat de Chiefs de leiding nemen en de Broncos wel moeten passen. Beide offenses doen gewoon pijn aan de ogen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |