ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld mijn ex wil mij terug, die gaat mij regelmatig smsen. Doe je dat teveel, dan ben ik op je uitgekeken. Heel simpel.
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?quote:
Constant zeiken over 'Wanneer kunnen we afspreken?' gemiddeld zo'n 4x in de week dezelfde vraag.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar wat is dan weer teveel
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?
oh dat is wel veel inderdaad, zo erg ben ik niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Constant zeiken over 'Wanneer kunnen we afspreken?' gemiddeld zo'n 4x in de week dezelfde vraag.
pizzaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?
Reageer dan op men sms zeg! sjongejongequote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat is wel veel inderdaad, zo erg ben ik niet hoor
sorry heb het druk jonguhquote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Reageer dan op men sms zeg! sjongejonge
Ze zijn gister bijna vermoord, natuurlijk zijn ze extra oplettend en vriendelijk naar elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Morendo het volgende:
Jaspers moet eens een bitchfight uitlokken met Kraan. Nu zijn ze poeslief voor elkaar en is het telkens 'ja, en amen'. Saaie televisie.
Klara scoorde wel een voldoendequote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Dit was wederom dramatisch slecht.
Met als grootste ergenis die Ben die zo vol van zichzelf is, maar intussen de ene na de andere fout maakt en vervolgens de schuld ook nog bij anderen neerlegt.
Wat een kwal.
Het is Luana gelukt om als enige in deze hele serie geen enkele voldoende te soren? Dat is opzich ook wel een prestatie.
Dit is by far de slechtste provincie die ik gezien heb.
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klara scoorde wel een voldoende?
2 lege bordenquote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.
Haha, kan je nagaanquote:
Klara had dacht ik 23,5 punten, Luana 28quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.
Ze moeten ook telkens met vis werken, en dat is moeilijker dan iets koken met 'fokking worst'.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Dit is by far de slechtste provincie die ik gezien heb.
Kan me vergissen, maar moest Klara niet op dinsdag al weg met maar 9 puntenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klara had dacht ik 23,5 punten, Luana 28
Als ze die 2 lege borden niet had dan had ze 31,5 punten, in feite dus een betere kok dan Luana.
1 maiskorrel op het bord zou in principe al het verschil moeten maken.
Wat een muts. En wat een veelzijdige carriere. En zou ze echt klanten hebben in het luxe-segment? En waarom was ze maar twee jaar eigenaresse van dat hotel in de bergen?quote:Naam: Klara
Leeftijd: 56 jaar
Beroep: eigen cateringbedrijf
Klara heeft een eigen cateringbedrijf voor luxe passagiersschepen, zoals zeilboten. Daarnaast verzorgt zij privé-diners. Ook was zij 2 jaar lang eigenaresse van een hotel in de bergen.
Klara wil laten zien wat voor kennis zij in pacht heeft. Ze durft veel aan en heeft van alles gegeten op haar reizen: van kamelenballen tot slang en wespen. Daarnaast heeft ze ooit haar eigen lammetjes uitgebeend en proeft ze alles eerst rauw. Ze wil namelijk precies weten wat het kookproces met het product zal doen.
Ze heeft 5 jaar als touringcarchauffeur gewerkt in Europa en zich onderweg elke keuken in gebluft om mee te kijken met de chef. Als het aan haar ligt, staat de titel Topchef 2011 al op haar naam.
Na 2 jaar in de rustige bergen te hebben gezeten wil je toch iets anders en ga je naar het chaotische Medemblik.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een muts. En wat een veelzijdige carriere. En zou ze echt klanten hebben in het luxe-segment? En waarom was ze maar twee jaar eigenaresse van dat hotel in de bergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |